campers Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 se pare ca , motorul meu e in batista compresie 6-7 .. masurata cu motorul cald , gaz deschis maxim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Verifica sa nu ai distributia sarita de la puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 supape care ramin deschize? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 (editat) Verifica sa nu ai distributia sarita de la puncte.mc de sfat , o sa verific ! dar , si cu compresie 6 , nu ar fi trebuit sa functioneze si cilindru ala ? e totusi motor cu aprindere prin scanteie , nu diesel ! daca era diesel , intelegeam sa nu functioneze daca e atat de uzat , ca scapa toata compresia ..dar asa ?! mai mult as crede ca ar fi din distributie , cum crezi si tu , decat din supape .. supape care ramin deschize?probabil .. si am inteles ca daca s-a mers mai mult cu ea asa (si foarte probabil sa se fi mers destul cu ea asa , daca e de la supape ) , nu mai e suficient sa schimbi pastilele ..ci trebuiesc reparate scaunele la supape .. si deja daca ajung la chiuloasa , numai o garnitura e 3 mil + aranjat chiuloasa 2 mil + daca o mai fi ceva de indreptat + semeringurile vreo 200 lei ... cre'ca ori o dezmembrez , ori o las la somn pana la anu ..mi-a scos peri albi ... ma imbolnavesc draq de nervi ... nu pot sa-mi explic cat de bou am fost de am cumparat si am bagat o gramada de bani in cea mai proasta motocicleta din univers .. Editat August 5, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 ce ti-am spus SON?ti-am spus sa-i faci test de compresie??din carburatie dereglata motorul tot trebuie sa mearga...merge prost dar trebuie sa aiba foc la toti cilindrii....tu ai supape deschise sau segmenti uzati...sau supape supercalaminate.... Perfect ... tipic forumistic ... poate ar trebui sa ii punem sa verifice si presiunea in roti, poate e de acolo. @Thh - Mai mult ca sigur ai fie un filtru infundat fie un furtun gatuit pe undeva si nu lasa un debit mai mare de benzina sa ajunga in carburatoare, automat cand tragi de ea mai tare si consuma mai mlt nu face fata si la final ramai fara benzina in carburatoare. @Campers, pompa de benzina ai verificat-o ? Alea au simptome separate, care nu au nimic in comun cu ce au descris ei aici, desi exista o tendinta in a neglija reglajul supapelor in cazul de fata nu e cazul. noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) 6 -7 la toate? Parca avea Cesar o kawa la service la un moment dat care mergea cu compresie 7 la cilindrii. Editat August 5, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic... Zic s-o lași mai moale cu limbajul ăsta de mâna a doua. Îți urmăresc de ceva vreme postările și am observat că ai o exprimare demnă de băiețaș de colț de mirc cu gândul la îmbogățire. Editat August 5, 2013 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Zic s-o lași mai moale cu limbajul ăsta de mâna a doua. Îți urmăresc de ceva vreme postările și am observat că ai o exprimare demnă de băiețaș de colț de mirc cu gândul la îmbogățire. si ce ai tu cu exprimarea mea?l-am jignit?l-am injurat?s-a simtit ofensat?..cu gandul cu siguranta sunt la imbogatire....ca si oricare de aici de altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 (editat) 6 -7 la toate? Parca avea Cesar o kawa la service la un moment dat care mergea cu compresie 7 la cilindrii. am incercat decat la 2 (cu probleme) si are 6 si am incercat de curiozitate si la unul care functioneaza ok ( numarul 3 - are 7) , apoi . la 1 si 4 nu am incercat .. Editat August 5, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 compresie mica poate sa fie si din cauze de supapa ramasa deschisa, nu e obligatoriu sa fie din segmenti. ca sa te convingi, inainte sa faci testul de compresie pune cu o seringa 5-10 ml ulei in cilindrul respectiv pe gaura bujiei dupa care faci testul. Daca iti iese valoare buna a compresiei atunci e din segmenti, daca tot nu-ti creste compresia e de la supape. daca nu ai inteles cauta pe "goagle" cum se face testul de compresie cu adaugare de ulei si o sa gasesti explicatii gramada. dar cel mai bine cred ca ar fi o vizita la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) ce ti-am spus SON?ti-am spus sa-i faci test de compresie??din carburatie dereglata motorul tot trebuie sa mearga...merge prost dar trebuie sa aiba foc la toti cilindrii....tu ai supape deschise sau segmenti uzati...sau supape supercalaminate.... noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic... Compresia scazuta e doar un defect secundar. Daca lui un carburator ii ineaca bujia si dupa ce bibileste un pic caburatorul de pe cilindul problema ii merge motorul bine o perioada zici tu ca e din compresie nu? Editat August 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Compresia scazuta e doar un defect secundar. Daca lui un carburator ii ineaca bujia si dupa ce bibileste un pic caburatorul de pe cilindul problema ii merge motorul bine o perioada zici tu ca e din compresie nu? bujia era albicioasa...semn ca amestecul e sarac...uita-te la poze...oricat l-a reglat tot nu i-a mers..eu personal nu cred ca un motor poate sa mearga asa de rau din cauza carburatiei...adika..efectiv sa nu mearga in toti cilindrii...merge greu,rau slab..dar merge..si culoarea bujei nu e chiar rea...cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) bujia era albicioasa...semn ca amestecul e sarac...uita-te la poze...oricat l-a reglat tot nu i-a mers..eu personal nu cred ca un motor poate sa mearga asa de rau din cauza carburatiei...adika..efectiv sa nu mearga in toti cilindrii...merge greu,rau slab..dar merge..si culoarea bujei nu e chiar rea...cheers! Ba poate, am vazut multe motoare cu compresie destul de mica care mergeau de nu ziceai ca e adevarat, personal am avut un zxr de 400 cu compresie 7 pe toti cilindrii(cu supape verificate si in parametri), si crede-ma ca mergea foarte bine pt compresia aia. Inteleg ca te pricepi dar uneori anumite chestii tre sa le vezi ca sa le crezi, atata timp cat porneste daca are carburatia pusa la punct nu are de ce sa nu mearga. Chiar daca limita de serivice cand vine vorba de compresie se invarte pe undeva pe la 10-12 in general, motoarele merg bine mersi si cu 7; a nu se intelege ca merg ca noi, dar merg. Un efect mai grav in ce priveste mersul si comportamentul motorului il are diferenta mare de compresie intre cilindri, gen 7-10. Cat despre reglajul facut de om, nu poti sa stii ce fel l-a reglat (pentru unii a "face" carburatia se rezuma la o curatare si sincronizare), drept dovada diferenta de culoare intre bujii, astea fara sa tii cont ca omul a zis de la bun inceput ca nu i-a facut sincronizare. Editat August 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 (editat) eu nu sunt mecanic ..cu toate ca urmaresc sa fac o scoala in acest sens dar cred ca , cu un amestec foarte bogat , tot ar trebui sa functioneze si acel cilindru din moment ce are scanteie si benzina ..ar trebui sa mearga si cu uleiul care ar scapa teoretic printre segmenti .. bujiile nu stiu de ce erau in halul ala ..nu le-am vazut asa niciodata , decat atunci poate din cauza ca am mers fara filtru de aer , chiar inainte de a le scoate ? habar nu am .. sper sa o pot carpi macar ..sa mai mearga o perioada sa mai imi revin cu banii ca m-a spart ..si vara viitoare voi vedea ce voi face multumesc tuturor pentru sfaturi si idei , discutiile in contradictoriu sunt benefice in cazul meu ! De reglat nu le-am reglat . Nici nu le-am sincronizat . Doar le-am curatat. Acum ma uitam dupa instructiunile carburatoarelor keihin , sa vad de unde imbogatesc amestecul ! De fapt , am vazut un singur surub pe ele cand le-am desfacut , care ma gandesc eu ca ar trebui sa fie pt amestec ..dar nu sunt convins ca el este si caut acum un manual .. Editat August 6, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Un efect mai grav in ce priveste mersul si comportamentul motorului il are diferenta mare de compresie intre cilindri, gen 7-10. Da. Pacat ca nu a masurat si celalti cilindrii. Eu la keihin am doar un singur surub, langa pahar de la camera de nivel constant, pentru amestec de ralantiu / sarcina mica. Cat mai desfacut e cat mai bogat. La Kawa asta al meu zice fabrica ca trebuie setat suruburi desfacuti (adica, stans usor pana la capat. USOR, apoi desurubat) 2,5 ture, iar eu le tin la 2.75, merge ea mai bine asa. Motor avea acuma 2 ani compresie 11 10,6 9 13 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Daca nu sunt sincronizate o clapeta poate sta inchisa sau deschisa mult fata de cele 3 asa ca poate fi amestecul mult bogat sau sarac,iar incercarea de a regla din pilot sa fie ineficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 a ramas sa vedem daca ma poate ajuta thunderbyte cu un sfat , cu motocicleta in fata .. va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Te pot ajuta eu cu o sincronizare si curatare carburatoare , sunt din braila. Nu te sfatuiesc sa mergi la el, individul e un pusti nesimtit si tepar. La mine a comandat bujii si a insistat sa le pun pe curier rapid. Intre timp a rezolvat problema, asa ca a considerat normal sa nu mai ridice pachetul. /index.php?/topic/700299-accelereaza-la-franare/ Eu am incasat-o, macar altii sa nu mai pice in plasa: Iuga Sandel Str Cantonului nr 34, Braila Tel: 0745461902 Email: sandysony13@yahoo.es Editat August 8, 2013 de lipton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Motorul are compresia urmatoare(la cald): cil. 1 - 12 cil. 2 - 4(de la 6 acum cateva zile) cil. 3 - 7 cil. 4 - 11 Dupa ce am bagat cam 5ml de ulei in cilindrii 2 si 3 compresia pe cilindrul 3 a crescut la 13 iar cea de pe cilindrul 2 a scazut la 3(de ce, nu stiu). Maine am sa ii verific la supape dar am o presimtire ca problema e mult mai grava de atat. Deci pana la urma de la compresie mica se trage, acu o sa vina bica sa zica "ti-am zis eu" . Ceva s-a intamplat la gratarul ala cand a inceput sa faca probleme. Editat August 8, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 (editat) Are cineva idee daca vine la fix motorul de pe zx6r G ( 98 - 99 ) pe zx6r f ? macar sa stiu ce sa caut vara viitoare .. vad ca tipii de aici zic ca nu ar merge ..http://www.justanswer.com/motorcycle/4zxg2-1997-kawasaki-ninja-zx6r-engine-blown.html dar intreb poate a mai avut cineva de-a face cu asta.. http://www.kawiforums.com/zzr600-zx-6r-old-school/108376-master-95-97-zx6r-swappable-parts-list.html astia zic ca ar merge .. Editat August 8, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Motorul are compresia urmatoare(la cald): cil. 1 - 12 cil. 2 - 4(de la 6 acum cateva zile) cil. 3 - 7 cil. 4 - 11 Dupa ce am bagat cam 5ml de ulei in cilindrii 2 si 3 compresia pe cilindrul 3 a crescut la 13 iar cea de pe cilindrul 2 a scazut la 3(de ce, nu stiu). Maine am sa ii verific la supape dar am o presimtire ca problema e mult mai grava de atat. Deci pana la urma de la compresie mica se trage, acu o sa vina bica sa zica "ti-am zis eu" . Ceva s-a intamplat la gratarul ala cand a inceput sa faca probleme. ))))))))nu o sa zic ma...stai flexat...imi pare rau ca e impushcat motorul...sincer...mai mult ca sigur are ceva supape strambe,fisuri in cilindrii etc...mai asteptam news de la tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 (editat) da , tot supape strambe sau segmenti sparti banuiesc si eu (noi ) ceva s-a intamplat totusi de la ultima masuratoare ..s-a agravat un pic treaba ..a scazut de la 6 la 4 .. Editat August 8, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 bine ar fii sa fie doar segmentii...ca l-ai putea face...si nu ar fii foarte scump.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 e 2,5 mil un set de semgenti si 3 mil o garnitura de chiuloasa .. si banuiesc ca daca tot l-as desface , sigur gasesc si supapele intr-o stare proasta .. nu cred sa merite reparat cu aceasi bani iau un motor SH in stare buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 e 2,5 mil un set de semgenti si 3 mil o garnitura de chiuloasa .. si banuiesc ca daca tot l-as desface , sigur gasesc si supapele intr-o stare proasta .. nu cred sa merite reparat cu aceasi bani iau un motor SH in stare buna ! Motor care in 2 zile ar putea sa inceapa sa faca la fel Daca te duce pana in 10 milioane reparatia, (si vrei sa pastrezi mai mult timp moto) iar restul pieselor sunt ok, eu zic sa ti-l faci pe al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.