Sari la conținut

Accident Mesteacan


Ionut88
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"Intr-o curba deosebit de periculoasa, semnalizata ca atare, motociclistul nu reduce viteza, intra in derapaj si se loveste violent de parapetul care margineste partea carosabila" asta zice militianu

in video ziceau prietenii decedatului ca s-a inclinat foarte tare a atins cu scarita si la aruncat in cealalta parte.

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate ,balustradele de protectie pt automobile sunt capcane mortale pt motociclisti ,lucru dovedit de tari europene mult mai avansate decat noi : http://www.fema-online.eu/index.php?page=guardrails

 

Chiar si asa , propunerea de implementare a unor sisteme de protectie si pt persoane nu a fost aprobata in CEN : http://www.fema-online.eu/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=224&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=74

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF :Nu stiu de ce se mai minuneaza lumea pe aici ca nu trece zi fara accident. Ba sa fie si 20 pe zi. Poate asa nu o sa mai vedem slapari pe motor care dau blana pe bulevard si nici ,,absolventii" de scoala moto , daca ii putem spune asa care se vad deja pe gsx-ere. Ca au vazut ei ca e la moda.



Din pacate ,balustradele de protectie pt automobile sunt capcane mortale pt motociclisti ,lucru dovedit de tari europene mult mai avansate decat noi : http://www.fema-online.eu/index.php?page=guardrails

 

Chiar si asa , propunerea de implementare a unor sisteme de protectie si pt persoane nu a fost aprobata in CEN : http://www.fema-online.eu/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=224&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=74

CIne dreaq a pus barele alea acolo....a naibi primarie. Alea au un rost acolo. in cazul asta sa impiedice cei ce se cred Rossi sa nu ajunga pestecasele , curtile oamenilor .

 

"Intr-o curba deosebit de periculoasa, semnalizata ca atare, motociclistul nu reduce viteza, intra in derapaj si se loveste violent de parapetul care margineste partea carosabila" asta zice militianu

in video ziceau prietenii decedatului ca s-a inclinat foarte tare a atins cu scarita si la aruncat in cealalta parte. ..TARE

 

Poate vedem maine si un post care spune ca stalpii si copacii sunt moartea motociclistilor.

 

ON : Imi pare rau de sotie si copil

Editat de henegar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Intr-o curba deosebit de periculoasa, semnalizata ca atare, motociclistul nu reduce viteza, intra in derapaj si se loveste violent de parapetul care margineste partea carosabila" asta zice militianu

in video ziceau prietenii decedatului ca s-a inclinat foarte tare a atins cu scarita si la aruncat in cealalta parte. ..TARE

 

Da` tu de ce ti-ai luat motorul trecut la profil ?Sa te duci pana la terasa si inapoi?Sau ca ai auzit ca-i tare ? (din ciclu` honda-i honda) TARE ce sa zic..

Ar trebui sa incerci si tu niste curbe poate nu mai comentezi prostii pe un topic si asa sumbru ...omul a gresit ,a platit pretul suprem R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da` tu de ce ti-ai luat motorul trecut la profil ?Sa te duci pana la terasa si inapoi?Sau ca ai auzit ca-i tare ? (din ciclu` honda-i honda) TARE ce sa zic..

Ar trebui sa incerci si tu niste curbe poate nu mai comentezi prostii pe un topic si asa sumbru ...omul a gresit ,a platit pretul suprem R.I.P.

Nu ai inteles nimic..stai jos 2.

In nici un caz nu mi-am luat motoru ca sa ma dau cu coatele , genunchi pe jos pe strada. stii ca orice motor merge si cu 10km/h si cu 100. Daca nu stiai iti zic eu. E un loc pt asa ceva. Dar din nou , nu ai inteles ideea postului se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

in video ziceau prietenii decedatului ca s-a inclinat foarte tare a atins cu scarita si la aruncat in cealalta parte.

RIP

Iertare insa chestia de mai sus nu se prea sustine. Eu unul nu cunosc mobra care sa aiba scaritele prinse rigid de cadru. Prin urmare, in momentul in care ating asfaltul ele nu constituie un punct de pivotare suficient de solid incat sa influenteze semnificativ dinamica motocicletei. Explicatia in mod cert e in alta parte...

 

 

RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. Condoleante familiei! Durerea e mai mare ca a venit un copil pe lume si nu si-a cunoscut tatal! Pacat, era instructor dar nu avea decat casca dupa cum vad din partea video, a incercat ceva teribil intr-un moment total nepotrivit sau cine stie ce a fost acolo...Eu spun ca sigur traia daca avea echipament!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasiunea nu are limite, se spune!

Totusi trebuie sa fii responsabil pentru tine, pentru familie, pentru prieteni; asta daca ii respecti! Adica fa ce faci, dar fa cu cap!

Intoarce-te acasa intreg, ca nu te intorci numai pentru tine! Ci pentru familie, prieteni etc

Pacat de el, dar mai pacat de familie, el si-a trait viata cum a vrut, nu stiu cum mai traieste familia lui de acum incolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF :Nu stiu de ce se mai minuneaza lumea pe aici ca nu trece zi fara accident. Ba sa fie si 20 pe zi. Poate asa nu o sa mai vedem slapari pe motor care dau blana pe bulevard si nici ,,absolventii" de scoala moto , daca ii putem spune asa care se vad deja pe gsx-ere. Ca au vazut ei ca e la moda.

 

20 pe zi sa fie....tu si toti aia care gandesc ca tine. Cat de japita sa fii ca sa doresti moartea unor oameni pe care nu-i cunosti doar pentru ca nu esti de accord cu alegerile pe care le fac? Probabil ca in capul tau sec tu te vezi model social :crack:....ps...vezi ca omu nu era debutant ci instructor....

 

On topic: RIP si condoleante familiei si prietenilor celui decedat...

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu mi-am luat motoru ca sa ma dau cu coatele , genunchi pe jos pe strada. stii ca orice motor merge si cu 10km/h si cu 100.

 

Off: :Și până la urmă de ce ți-ai luat 1000RR și nu ți-ai luat o Jawa?

 

On: RIP și condoleanțe familiei ! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF :Nu stiu de ce se mai minuneaza lumea pe aici ca nu trece zi fara accident. Ba sa fie si 20 pe zi. Poate asa nu o sa mai vedem slapari pe motor care dau blana pe bulevard si nici ,,absolventii" de scoala moto , daca ii putem spune asa care se vad deja pe gsx-ere. Ca au vazut ei ca e la moda.

 

CIne dreaq a pus barele alea acolo....a naibi primarie. Alea au un rost acolo. in cazul asta sa impiedice cei ce se cred Rossi sa nu ajunga pestecasele , curtile oamenilor .

 

"Intr-o curba deosebit de periculoasa, semnalizata ca atare, motociclistul nu reduce viteza, intra in derapaj si se loveste violent de parapetul care margineste partea carosabila" asta zice militianu

in video ziceau prietenii decedatului ca s-a inclinat foarte tare a atins cu scarita si la aruncat in cealalta parte. ..TARE

 

Poate vedem maine si un post care spune ca stalpii si copacii sunt moartea motociclistilor.

 

ON : Imi pare rau de sotie si copil

 

Pentru toti cei care se dau cu presupusul, ar trebui sa stie ca nu o fost nici in slapi, nici in tricou sau fara casca. Chiar a avut echipament. Intradevar cauza accidentului a fost viteza. Acel drog pe care orice motociclist il are, l-a avut sau il va avea. Si oricinea ar zice ca el a circulat tot timpul legal fara sa faca nu traga putin de acceleratie acea persoana inseamna ca nu conduce cu adevarat, ci cel mai probabil ocazional cand ii mai dau prieteni sau e la inceput de drum cand inca curajul nebun nu sa stabilit inca. Pentru ca sa conduci o motociclieta iti trebuie un gram de nebunie.

Motocicleta era un FZ1N.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o ard doar pe drum drept cand am vizibilitate si nu vad masina pe nici unul din sensuri/benzi. (afara din localitate)

 

Cand te ia valul sa-i dai printre masini te expui.. si cel mai groaznic lucru este sa ramai paralizat sau schilod, moartea e mai buna.

 

RIP

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 pe zi sa fie....tu si toti aia care gandesc ca tine. Cat de japita sa fii ca sa doresti moartea unor oameni pe care nu-i cunosti doar pentru ca nu esti de accord cu alegerile pe care le fac? Probabil ca in capul tau sec tu te vezi model social :crack:....ps...vezi ca omu nu era debutant ci instructor....

 

On topic: RIP si condoleante familiei si prietenilor celui decedat...

Nu doresc moartea nimanui. Esti retard daca asta ai inteles din postu meu. Da, vreau sa fie accidente ca se pare ca numa asa se potoleste romanu de viteza si bravisme pe strada. Macar de s-ar speria vreo cateva zeci de incepatori si tot e bine.

Si faza cu instructor ce vroia sa fie? care e concluzia? daca si instructorii se cred zmeii...imi dau seama ce elevi ies de pe mana lor. Eu nu am zis ca omu a mers neechipat. Reciteste prietene ca esti pe langa subiect.

ps. Nu mai jigni lumea numa ca nu iti convine tie o parere. Daca esti meltean si tu stii numa sa dai cu pumnu zi ca o rezolvam si altfel.Vorba aia : Agree to disagree !

 

Eu o ard doar pe drum drept cand am vizibilitate si nu vad masina pe nici unul din sensuri/benzi. (afara din localitate)

 

Cand te ia valul sa-i dai printre masini te expui.. si cel mai groaznic lucru este sa ramai paralizat sau schilod, moartea e mai buna.

 

RIP

:10:

 

Off: :Și până la urmă de ce ți-ai luat 1000RR și nu ți-ai luat o Jawa?

 

On: RIP și condoleanțe familiei ! :rose:

OFF: Nu cred ca isi mai cumpara cineva Jawa... A cam trecut moda. Poate vroiai sa ma intrebi de ce nu mi-am luat una de 600 cm? Am inceput pe un gsxr de 400. Urma sa imi iau una de 600 dar era prea mica de mine. Fizic vb nu capacitate. Am 1.90 si stau inghesuit rau pe ea. Am preferat miara tomai din aceasta privinta. Diferenta mare intre 600 si 1000 , in viata reala, in oras cel putin, nu pe youtube sincer nu este.Cel putin cand vorbesti de viteza , acceleratie etc.Macar 600 consuma mai putin. Daca ar fi sa imi cumpar iara pot sa iti spun ca nu mi-as mai lua SS. A mea are ghidon de enduro acuma asa ca tehnic vb nu mai am ss. Si acuma te intreb eu: tu de ce ti-ai luat zx-10?

ON: Imi pare rau ca inca sunt accidente de genu asta. Sper sa invete fiecare ce o avea de invatat din topicu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@henegar: nu doresti moartea nimanui, eu sunt retard ca am inteles asta din ce-ai zis si urmatoarea propozitie...vrei sa fie accidente....eu cred ca tu nu esti un om foarte mintos...e clar ca logica si comunicarea in limba romana nu sunt punctele tale forte. Amice daca ti-ai luat cbr de 1000 si mergi pe el ca pe bicicleta inseamna ca esti un wanker sau pe intelesul tau un panglicar.

Nici eu n-am zis ca tu ai spus ca motociclistul care a plecat dintre noi si care face subiectul acestui topic era in slapi, doar am sesizat ca esti atat de dus incat intrii pe un topic unde unii isi exprima regretul pentru cel plecat ca sa scrii ca tu te bucuri ca exista astfel de accidente din care sa invete aia ca tine ceva. Nu stiu daca poti tu sa pricepi asta dar nu prea e OK....

Legat de partea cu zmardoiala vreau sa iti precizez ca daca m-as consuma cu toate specimenele ca tine as ajunge la balamuc....nu dai doi lei pe tine, pe viata ta si a tuturor alora ca tine. Daca ai chef de bataie mai bine du-te la oglina din baie, priveste in ea cu atentie si administreaza-ti 6-7 perechi de palme.

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doresc moartea nimanui. Esti retard daca asta ai inteles din postu meu. Da, vreau sa fie accidente ca se pare ca numa asa se potoleste romanu de viteza si bravisme pe strada. Macar de s-ar speria vreo cateva zeci de incepatori si tot e bine.

Si faza cu instructor ce vroia sa fie? care e concluzia? daca si instructorii se cred zmeii...imi dau seama ce elevi ies de pe mana lor. Eu nu am zis ca omu a mers neechipat. Reciteste prietene ca esti pe langa subiect.

ps. Nu mai jigni lumea numa ca nu iti convine tie o parere. Daca esti meltean si tu stii numa sa dai cu pumnu zi ca o rezolvam si altfel.Vorba aia : Agree to disagree !

 

:10:

 

OFF: Nu cred ca isi mai cumpara cineva Jawa... A cam trecut moda. Poate vroiai sa ma intrebi de ce nu mi-am luat una de 600 cm? Am inceput pe un gsxr de 400. Urma sa imi iau una de 600 dar era prea mica de mine. Fizic vb nu capacitate. Am 1.90 si stau inghesuit rau pe ea. Am preferat miara tomai din aceasta privinta. Diferenta mare intre 600 si 1000 , in viata reala, in oras cel putin, nu pe youtube sincer nu este.Cel putin cand vorbesti de viteza , acceleratie etc.Macar 600 consuma mai putin. Daca ar fi sa imi cumpar iara pot sa iti spun ca nu mi-as mai lua SS. A mea are ghidon de enduro acuma asa ca tehnic vb nu mai am ss. Si acuma te intreb eu: tu de ce ti-ai luat zx-10?

ON: Imi pare rau ca inca sunt accidente de genu asta. Sper sa invete fiecare ce o avea de invatat din topicu asta.

 

OFF:

Am 1.98 inaltime si am avut 2 motociclete de 600. Nu stai inghesuit deloc. Te asigur !! Iar 1000RR dintre toate miarele, este cea mai incomoda pentru cei inalti ! Iti spun din proprie experienta.

La afirmatia ca nu exista diferenta intre 600 si 1000 nici nu ma chinui sa iti raspund ...

Mi-am luat ZX-10R pentru simplu fapt ca, pe ea, chiar stau comod la inaltimea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...