Eusebiu Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) denis sambata daca e cald un amckart?la probarea mobrei cea frumoasa care se mai baga? Editat Septembrie 23, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 380lire maicamea ,nu-mi permit sa dau pe un set de scarite atat ,sunt reusite nu am ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 denis sambata daca e cald un amckart?la probarea mobrei cea frumoasa care se mai baga? Daca nu plec din Bucuresti vin sa va vad si sa mai stam de vorba ... cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Tragi de ghidonul de pe interiorul virajului cand o ridici de pe viraj. poate ma faci de scriu la accidente, problema e ca imping si cand intru si cand ies din viraj adica nu mi-am impus, ci doar m-am urmarit sambata in Slovenia cand ii "dam" prin muntii lor pe-acolea tu asa faci? si banuiesc c-o faci din instinct sau ai exersat-o? nici eu nu ma dau usor pe curbe, depasesc si pe exterior de sunt cu capul la nivelul geamului masinii, daca se uita aia imi numara si firele de par din mustati...si gandeste-te ca aveam cutiile pline in spate si tankbag-ul pe rezervor. cand intri in curba de dreapta te lasi pe ghidonul drept foarte usor!la stanga e la felmergi pe linie dreapta intr-o parcare libera sa vezi cum functioneaza exact!doar impingi nu tragi! se numeste counter steer o sa vezi mai exact!nu tragi de nimic doar impingi este explicat foarte bine in filmulet! pai asa fac si eu, doar imping, numai ca cezar imi veni cu filmul asta si sa vezi acum la practica.. stai ca vad filmul lui, ca imi sta pe limba o intrebare. de ce sa trag cand pot impinge? o fi pozitia de pe mobra de viteza vs tractorul meu? dar vreau sa spun ca sistemul asta de suspensie imi confera o stabilitate in curbe de ma iau la tranta si cu masini mai serioase. e okay, stie pustiul ce vorbeste, e vorba de pozitia pe mobra.. eu beau cafeaua iar cezar se culca langa ea, ii sulfa-n bujii, e normal sa aiba bratul deja intins... si sa fie mai okay sa traga... tot caut un film din ce-am tras sapt trecuta, dar mi-a facut-o contourul.. ma asteptasem sa trag filme misto pe malul sarbesc al dunarii... Editat Septembrie 23, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) poate ma faci de scriu la accidente, problema e ca imping si cand intru si cand ies din viraj adica nu mi-am impus, ci doar m-am urmarit sambata in Slovenia cand ii "dam" prin muntii lor pe-acolea tu asa faci? si banuiesc c-o faci din instinct sau ai exersat-o? nici eu nu ma dau usor pe curbe, depasesc si pe exterior de sunt cu capul la nivelul geamului masinii, daca se uita aia imi numara si firele de par din mustati...si gandeste-te ca aveam cutiile pline in spate si tankbag-ul pe rezervor. pai asa fac si eu, doar imping, numai ca cezar imi veni cu filmul asta si sa vezi acum la practica.. stai ca vad filmul lui, ca imi sta pe limba o intrebare. de ce sa trag cand pot impinge? o fi pozitia de pe mobra de viteza vs tractorul meu? dar vreau sa spun ca sistemul asta de suspensie imi confera o stabilitate in curbe de ma iau la tranta si cu masini mai serioase. e okay, stie pustiul ce vorbeste, e vorba de pozitia pe mobra.. eu beau cafeaua iar cezar se culca langa ea, ii sulfa-n bujii, e normal sa aiba bratul deja intins... si sa fie mai okay sa traga... tot caut un film din ce-am tras sapt trecuta, dar mi-a facut-o contourul.. ma asteptasem sa trag filme misto pe malul sarbesc al dunarii... Am pus filmul ca sa asculti explicatia unui profesor la superbike school Daca iti scriam doar eu poate credeai ca te iau la misto. Acum cativa ani nici eu nu eram in stare sa explic cum fac si ce fac. Am mai citit, am mai urmarit, m-am documentat ... se mai leaga lucrurile. Ia si incearca, vezi ce iese. Practic poti sa o conduci doar cu mana dreapta pe ghidon/acceleratie daca nu schimbi viteze in jos. Editat Septembrie 23, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Am pus filmul ca sa asculti explicatia unui profesor la superbike school Daca iti scriam doar eu poate credeai ca te iau la misto. Acum cativa ani nici eu nu eram in stare sa explic cum fac si ce fac. Am mai citit, am mai urmarit, m-am documentat ... se mai leaga lucrurile. Ia si incearca, vezi ce iese. Practic poti sa o conduci doar cu mana dreapta pe ghidon/acceleratie daca nu schimbi viteze in jos. ete branza credeam ca ma iei la misto, d-aia am si scris aici sa ma luminati voi care va dati pe circuit.. banuiesc ca le faci acum automat p-astea, sau te mai surprinzi ca impingi in loc sa tragi? sau nu esti atent decat la pista? eu n-am facut decat sa fiu atent cum reactionez cand apare o curba dupa alta din scurt, si asta in traffic si la viteza marisoara... ca pe strada cand o scot din curba nu e necesar s-o oblig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Eu zic ca acum Denis e de batut pe circuit, din cauza noilor ghidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Cum e ? ..... groaznic. Burtii mele nu-i place deloc noua pozitie insa i-am spus ca asta e si ca trebuie sa se obisnuiasca p.s. am fost la amkart insa nu am intrat ca era etapa de karting Eu ti-am zis ca burta incurca lucrurile pe acolo la sportive si ca s-ar putea sa-ti fie mai bine pe naked pe curbe stranse gen TgS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 ete branza credeam ca ma iei la misto, d-aia am si scris aici sa ma luminati voi care va dati pe circuit.. banuiesc ca le faci acum automat p-astea, sau te mai surprinzi ca impingi in loc sa tragi? sau nu esti atent decat la pista? eu n-am facut decat sa fiu atent cum reactionez cand apare o curba dupa alta din scurt, si asta in traffic si la viteza marisoara... ca pe strada cand o scot din curba nu e necesar s-o oblig ia o bicicleta , o ti dreapta cu ghidonul drept si o apleci spre tine tainand-o de sa fara sa atingi ghidonul , vei vedea ce se intampla si -ti vei da seama de ce impingi dreapta cand faci dreapta si apleci motoreta nu te mai lua dupa cei care spun ca sunt raceri ca te pacalesc ca nu sunt nimic , eu nu sunt racer dar ma dau de foarte multi ani incet dar bine sa nu mai spui nimanui Denisule sa vi sa-ti dau reteta de slabit ca la 45 de ani o sa mori si noi nu vrem asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 ia o bicicleta , o ti dreapta cu ghidonul drept si o apleci spre tine tainand-o de sa fara sa atingi ghidonul , vei vedea ce se intampla si -ti vei da seama de ce impingi dreapta cand faci dreapta si apleci motoreta nu te mai lua dupa cei care spun ca sunt raceri ca te pacalesc ca nu sunt nimic , eu nu sunt racer dar ma dau de foarte multi ani incet dar bine sa nu mai spui nimanui Denisule sa vi sa-ti dau reteta de slabit ca la 45 de ani o sa mori si noi nu vrem asta gran daddy stiu ce e contersteering, il folosesc in mod uzual, inconstient. pentru iesire din viraj dreapta eram curios de ce tragi de dreapta caci eu imping cu stanga, asta era singura mea dilemma am inteles, e vorba de pozitia pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) pentru iesire din viraj dreapta eram curios de ce tragi de dreapta caci eu imping cu stanga, asta era singura mea dilemma Tragi si accelerezi in acelasi timp ... miscarea este naturala - centrul de greutate mutindu-se pe spate tragi de manson/accelerezi concomitent cu trasul de ghidon. Pe frinare, impingi ghidoanele, la fel, natural. Centrul de greutate mutindu-se pe fata, nu trebuie decit sa lasi libera o mica parte din greutatea bratului pe ghidonul interior. Ideea este sa te folosesti de fortele existente pentru o intrare sau iesire cit mai lina si naturala, miscari ale corpului care nu necesita un efort suplimentar. Tehnica asta face ca riderul sa nu fie atit de tensionat/incordat ceea ce rezulta intr-un mers mai exact/lin/curat. Eu ti-am zis ca burta incurca lucrurile pe acolo la sportive si ca s-ar putea sa-ti fie mai bine pe naked pe curbe stranse gen TgS! Am glumit Niko, ma simt ca pestele in apa cu ghidoanele alea Editat Septembrie 25, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) ia o bicicleta , o ti dreapta cu ghidonul drept si o apleci spre tine tainand-o de sa fara sa atingi ghidonul , vei vedea ce se intampla si -ti vei da seama de ce impingi dreapta cand faci dreapta si apleci motoreta nu te mai lua dupa cei care spun ca sunt raceri ca te pacalesc ca nu sunt nimic , eu nu sunt racer dar ma dau de foarte multi ani incet dar bine sa nu mai spui nimanui Denisule sa vi sa-ti dau reteta de slabit ca la 45 de ani o sa mori si noi nu vrem asta Nu e nimeni reisar aici!aici sunt oameni normali care se dau de placere!fiecare i-a zis omului ce face el instinctiv! Pe cand tu ai dus omu in eroare! Sa recapitulam! Are cort de 53202893 euro? NU Are mobra accesorizata scump de pista? NU Se da de cand avea 1 luna si 32 de zile? NU Participa in competitii? NU Are bicla de 5000 heuro? NU Deci nu are cum sa faca ce faci tu,posibil ca o sa faca ce fac oamenii normali ca noi,care sunt un nimic pt matale!Poate la varsta ta o sa avem si noi ani multi si experienta multa cauciuce calde "NU AM VAZUT SA FI SCRIS NICI UNUL CA E REISAR" Editat Septembrie 26, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 E cum zice Denis si cu Cesar, doar ca trebuie sa ai tupeu sa tragi de maner si sa rotesti de acceleratie in acelasi timp sa vezi cum ridici motoreta rapid din viraj intr-o sicana. Pana nu experimentezi nu crezi. Si lasati-l pe tataitza ca el dupa atatia ani in care nu a invatat pe nimeni nimic si a dat banii pe atari angarale scumpe, si-a primit doar porecla de "testoasa Serres-ului" si cam atat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 :10 Tataitza rullz! : )))))) Stai on topic man! Si renunta la caracteru ala comunist de racer 'modest'... nimeni nu e reisar aici si toti vrem sa invatam si sa aplicam. Se pare ca dintre noi care ne spovedim aici, tu.. esti cel mai stiut si avut! Ne pare rau dar forumurile sunt in general pentru saraci... e gratis sa scrii ce vrei. Join the club? A, si inca ceva.. fata in fata se poate sa iti arat ceva respect pentru varsta si experienta ta, daca stii sa fi om, dar aici ma simt ca la mata acasa! trebuie sa te obisnuiesti cu ideea bos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 ete branza credeam ca ma iei la misto, d-aia am si scris aici sa ma luminati voi care va dati pe circuit.. banuiesc ca le faci acum automat p-astea, sau te mai surprinzi ca impingi in loc sa tragi? sau nu esti atent decat la pista? eu n-am facut decat sa fiu atent cum reactionez cand apare o curba dupa alta din scurt, si asta in traffic si la viteza marisoara... ca pe strada cand o scot din curba nu e necesar s-o oblig Banuiesc ca acum mi-au intrat in automatism. La momentul actual, mai am inca de facut corectii la pozitie, pe care le fac constient. Recunosc ca nu luasem in calcul faptul ca pozitia pe motocicleta ta e mult diferita de cea de pe sportive si e pozibil sa vina natural sa impingi in ghidonul de la exterior ca sa o ridici. Habar n-am.... Poate ca e si felul in care ne-am obisnuit sa pilotam motocicletele de-a lungul timpului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) ce ma rad . eram sigur ca sariti ca oile pfffff nu inteleg ce legatura au banii in discutia asta si cine a zis ca e racer ca "altii"care dau sfaturi ca sunt ei sfatosi dar nu-i vedem nicaieri pe circuit si apropo "expert" eu sunt testoasa serresului asta spune si porecla , dar sunt , tu in ce esti "expert" vezi povestea cu testoasa si iepurele ca sa intelegi stai sa ma mai rad putin pfffffff gata Editat Septembrie 26, 2013 de tataitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 nu a dat nimeni sfaturi!omu a intrebat si fiecare i-a zis ce face el! ca sa te mai razi putin tu pe tine ca altfel nu se poate!din cate stiu oricine are bani se poate da in rosbk asa ca nu esti un exemplu bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 eu nu ma dau in rosbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) atunci te-am pus prea sus ) my bad sper sa nu te superi si sa pui la suflet! eu unul ma amuz cu chestiile astea! ma deranja daca imi zicea un prieten ca sunt un nimic nu un necunoscut,ca sa intelegi ca doar ma amuz! O zi frumoasa Editat Septembrie 26, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 pai vezi daca eram shme dedeam si io sfaturi sfatoase , pecand eu va invat numai la prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 crbl ce au ma frate baietii cu tine si tu esti painea Lui Dumnezeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) cmd mai schimbam si noi o vorba sa ne mai amuzam! adica eu ma amuz si sper ca si restu! Vb unui prieten "pe forum se vorbesc multe si se fac putine" Vorbim multe,ne mai contrazicem si cand ne intalnim normal ar fi sa bem o bere si sa vb de genunchi si timpi!(nu,nu de genunchi in gura) Editat Septembrie 26, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Vorba unui moldovean: 'teeeeenpizdamatii! (cu accent pe e). Uneori sunt foarte utili moldovenii astia! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Denis, mai stii cind te dadeai pe Amckart cu actualii resari ? Gicu, SST, Mistode, Negrea. etc? Cite generatii de raceri ti-au trecut prin mina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Vorba unui moldovean: 'teeeeenpizdamatii! (cu accent pe e). Uneori sunt foarte utili moldovenii astia! )))) si 'z'guramatiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.