Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

După ce s-au ars o dată cu clauza de performanță care i-a permis lui Vettel să fugă la Ferrari, nu cred că Marko & Co mai fac greșala asta. Până nu i se termină contractul actual (nu se știe exact pe ce durată este, dar sigur include și sezonul 2018) nu prea are cum să plece.

 

Cert este doar faptul că Ferrari caută un pilot pentru sezonul viitor - cel mai probabil în locul lui Kimi, iar Max nu este disponibil. Planul italienilor cu el este pe termen lung: și cu Vettel au avut primul contact prin 2011. I-au spus că-l vor și că-n momentul în care se eliberează de sub contractul cu RBR să le facă semn. Cred că și cu Verstappen se întâmplă același lucru. Planul A pentru 2018 este Ricciardo, planul B Pérez iar planul C Grosjean - eventual Sainz (puțin probabil).


» Post actualizat in 23 May 2017 14:14

gyy8y75yh8zy.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru că Monaco, antrenamente joi :)

 

Cel mai bun tur în FP1: Hamilton - 1:13.425 (US)

Cel mai bun tur în FP2: Vettel - 1:12.720 (US)

 

Mercedes nu reușesc să facă să funcționeze SS-ul, și au probleme și cu US când se încălzește. De pe locurile 1 și 4 în primele antrenamente, au ajuns pe 8 și 10 în practice 2, când nu au reușit nici să-și egaleze timpii de dimineață.

 

Ferrari merge bine, dar într-un picior: Vettel a reușit recordul circuitului (neoficial) cu turul rapid din FP2, dar Kimi este iar departe: cu jumătate de secundă mai lent în ambele sesiuni.

 

În ciuda a ceea ce lamentau zilele trecute, RBR merg respectabil și sunt aproape de Mercedes și Ferrari - între 3 și 5 zecimi față de cei mai rapizi.

 

JB s-a descurcat și el bine și a stat în preajma coechipierului Vandoorne. Probabil prima dată în acest sezon când McLaren a avut parte de o zi fără probleme tehnice majore. O fi vina lui Nando? ^_^

 

Renault a fost supriza neplăcută a zilei, chiar în cursa de casă: probleme tehnice pentru Hülkenberg, în FP1 nici nu a ieșit din garaj. În FP2 a fost rândul lui Palmer să aibă probleme, doar 8 ture parcurse. Nico a reușit vreo 40, însă la peste 2 secunde de Vettel.

 

Cum era de așteptat, Stroll a băgat-o în zid :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mare lucru.

 

Wolff a spus că performanțele slabe din FP2 au fost datorate unei schimbări majore de setup (probabil legată de motor sau șasiu), care ar fi fost imposibil de corectat în decursul sesiunii. Când și-au dat seama de boacănă, au decis totuși să meargă așa. Au pierdut practic o sesiune de antrenamente din 3, dar tot se vor bate pentru pole sâmbătă.

 

În rest, mașini mai late anul ăsta, lumea a început să "pupe" barierele:

...și nu au fost singurii. Stroll a iubit bariera cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thx! Daca Button si Vettel nu ar fi pupat cu o masina ceva mai ingusta, Ştrul nu ar fi putut scapa, lăţimea nu a avut de-a face, doar poate pt ca de-a latu' :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În rest, mașini mai late anul ăsta, lumea a început să "pupe" barierele:

...și nu au fost singurii. Stroll a iubit bariera cel mai mult.

La primii 2 e arta,la Stroll e prostie.Oricati bani are tati tot nu compenseaza faptul ca el nu are skillul necesar pentru a fi in F1.Massa care e semi-retras il ruleaza.Scurt.

Pacat pentru ca ocupa un loc ce poate ar fi al unui alt pilot mai talentat.

Mercedes nu reușesc să facă să funcționeze SS-ul, și au probleme și cu US când se încălzește. De pe locurile 1 și 4 în primele antrenamente, au ajuns pe 8 și 10 în practice 2, când nu au reușit nici să-și egaleze timpii de dimineață.

 

Ferrari merge bine, dar într-un picior: Vettel a reușit recordul circuitului (neoficial) cu turul rapid din FP2, dar Kimi este iar departe: cu jumătate de secundă mai lent în ambele sesiuni.

 

În ciuda a ceea ce lamentau zilele trecute, RBR merg respectabil și sunt aproape de Mercedes și Ferrari - între 3 și 5 zecimi față de cei mai rapizi.

Nu i-as vinde asa usor pe cei de la AMG.Se spune ca si pentru ca au masina foarte lunga e motivul pentru care merg prost la Monaco.

Oricum eu spun ca vor fi la bataie pentru primele locuri.

RBR...mere Ricci bine,nu RBR.Ricci care e cam smecher aici la Monaco

 

Sunt vorbe ca Palmer ar putea fi dat afara daca nu face treaba weekendul asta.Si pe buna dreptate,mi se pare slabutz rau baiatul.Nu prea are ce cauta in F1,decum la o echipa de uzina.

 

Si,4fun,o compilatie a faptelor de arme ale lui Maldonado precum si aprecierile la adresa sa ale unui anume James Hunt :

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este evident că Mercedes se vor bate pentru pole mâine, au greșit-o doar la setup în FP2. Atât doar că au pierdut practic o sesiune: regula generală este ca FP1 să fie folosit pentru definirea setup-ului inițial, FP2 pentru definitivarea lui și stabilirea ritmului de cursă, iar FP3 o repetiție generală înainte de quali. Ei și-au dat puțin peste cap programul, vor trebui să facă mai multe în FP3, dar nu este ceva insurmontabil, mai ales că au o zi liberă suplimentară pentru pregătire.

 

Toată lumea a venit cu upgrade-uri aero la Monaco (circuitul cu cel mai mare downforce din calendar) - majoritatea echipelor au acum T-wings, multe fiind chiar multi-etajate. McLaren au o evoluție interesantă la nivelul deflectoarelor laterale:

 

DAr1JG5XkAEa-wd.jpg


» Post actualizat in 26 May 2017 14:13

Un element foarte interesant legat de cursa de duminică: Pirelli spune că pneul moale (Ultra Soft) poate duce o cursă întreagă :)

 

Ce înseamnă asta:

 

  • Primii 10 vor pleca în principiu pe Ultra Soft, fiind obligați să ia startul cu gumele pe care au mers în Q3.
  • Cei care pleacă mai jos de locul 10 au libertatea de a-și alege guma cu care pleacă în cursă - cel mai probabil vor alege Super Soft.

Cei din top 10 sunt deci în dilemă: pot să facă ultima partea calificărilor în mod uzual pe cel mai moale cauciuc (US), sau pot să sacrifice strategic Q3-ul, să facă o tură cât mai bună cu SS-ul și să plece deci din grilă cu el. Cum Safety Car-ul este cvasi-inevitabil la Monaco, vor aștepta prima lui ieșire pentru a efectua repede schimbarea pe US-ul pe care vor merge până la final. Șansele sunt destul de mari să avem ceva carambol (și implicit Safey Car) chiar în primul tur, la Sainte Dévote. Suspectez că cei care vor ajunge în Q3 dar știu foarte bine că nu au șanse la pole sau la prima linie, vor încerca această strategie. Deci cam toată lumea în afară de Mercedes și Ferrari.

 

Mai departe, pentru cei care vor pleca cu US va fi interesant de văzut când aleg să facă schimbul. Ce fac de exemplu dacă apare un SC prin turele 25-30 (cursa având 78 de ture)? Intră și profită de un "free pit-stop" știind că vor merge ulterior până la final pe pneul mai lent și riscă să iasă în spatele unor mașini mai lente? Sau aleargă cât pot de tare în față pe US-urile pe care încep cursa sperând să nu (prea) iasă SC-ul pentru a reuși să-și construiască un avantaj îndeajuns de mare față de urmăritori pentru a le permite să facă schimbul pe Super Soft prin ultimele ture, fără a risca să fie depășiți?

 

...Dureri de cap pentru strategi :) S-ar putea să avem surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un element foarte interesant legat de cursa de duminică: Pirelli spune că pneul moale (Ultra Soft) poate duce o cursă întreagă :)

 

 

Ce înseamnă asta:

  • Primii 10 vor pleca în principiu pe Ultra Soft, fiind obligați să ia startul cu gumele pe care au mers în Q3.
  • Cei care pleacă mai jos de locul 10 au libertatea de a-și alege guma cu care pleacă în cursă - cel mai probabil vor alege Super Soft.

Cei din top 10 sunt deci în dilemă: pot să facă ultima partea calificărilor în mod uzual pe cel mai moale cauciuc (US), sau pot să sacrifice strategic Q3-ul, să facă o tură cât mai bună cu SS-ul și să plece deci din grilă cu el. Cum Safety Car-ul este cvasi-inevitabil la Monaco, vor aștepta prima lui ieșire pentru a efectua repede schimbarea pe US-ul pe care vor merge până la final. Șansele sunt destul de mari să avem ceva carambol (și implicit Safey Car) chiar în primul tur, la Sainte Dévote. Suspectez că cei care vor ajunge în Q3 dar știu foarte bine că nu au șanse la pole sau la prima linie, vor încerca această strategie. Deci cam toată lumea în afară de Mercedes și Ferrari.

 

Mai departe, pentru cei care vor pleca cu US va fi interesant de văzut când aleg să facă schimbul. Ce fac de exemplu dacă apare un SC prin turele 25-30 (cursa având 78 de ture)? Intră și profită de un "free pit-stop" știind că vor merge ulterior până la final pe pneul mai lent și riscă să iasă în spatele unor mașini mai lente? Sau aleargă cât pot de tare în față pe US-urile pe care încep cursa sperând să nu (prea) iasă SC-ul pentru a reuși să-și construiască un avantaj îndeajuns de mare față de urmăritori pentru a le permite să facă schimbul pe Super Soft prin ultimele ture, fără a risca să fie depășiți?

 

...Dureri de cap pentru strategi :) S-ar putea să avem surprize.

 

Nu sunt de acord cu tine,din 2 motive :

 

1.eu stiu ca se pleaca obligatoriu in cursa cu gumele din Q2,nu din Q3 ! (Deasemenea in Q2 merg si pe maparile de cursa pe langa gumele de cursa,dupa cum ne-a destainuit prin acel comunicat radio ing lui Bottas in China.Era o chestie pe care demult o suspectam,dar el a spus-o clar.Deci pentru ritmul de cursa,atentie mare la Q2)

2.Nici draq nu va sacrifica Q3 la Monaco pentru strategii,e ca si cum ti-ai taia craca de sub picioare si sa speri ca vei cadea pe alta mai buna si nu pe jos.Calificarile sunt juma din cursa,dupa cum se stie de atatia ani,e deranj mare daca nu te califici cum trebuie aici,poti sa fii AMG,Ferrari,oricine.

 

Cred ca toata lumea va mere pe USoft in Q2,Q3 si primul stint din cursa.Nush RBR.Dar si ei cred ca 80% tot asa vor proceda.E prea mare miza calificarilor ca sa le sacrifici.Si la Sochi teoretic se putea mere cu un singur stint,asta nu inseamna ca s-a mers.

 

Faptul ca o guma poate rezista o cursa intreaga nu inseamna ca e competitiva pe toata durata cursei.Poti pierde usor 20-25s pe o guma care nu mai e performanta.

 

In concluzie,suspectez ca vor mere 70-80% din cursa pe US,vor trage de ele cat vor putea si vor intra pe final si vor schimba pt ultimele 20-25 de ture pe SS.Asa ar fi logic.

SC...nu se mai loveste nimeni in Saint Devote,stai lin.Nu imi mai aduc aminte sa fi vazut demult caramboale pe acolo.SC e foarte probabil,dar nu e litera de lege,mai ales acum cu VSC.

 

Nu,repet,eu mizez pe primul stint lungit masiv pe US si al doilea stint de vreo 20-25 laps pe SS.Sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, am rămas puțin în urmă cu regulamentul. Primii 10 pleacă într-adevăr în cursă cu gumele din Q2. Mercedes și Ferrari ar putea totuși să încerce să facă Q2-ul pe SS. În afară de RedBull nu cred că ceilalți pot să-i îngrijoreze, nici pe Ultra Soft.

 

Plecarea din grilă pe US pentru ei este riscantă. Dacă apare un SC în prima parte a cursei, cei care pleacă pe SS for fi avantajați. Își vor face singurul pit-stop fără a pierde timp, după care vor merge pe US până la final.

 

Faptul ca o guma poate rezista o cursa intreaga nu inseamna ca e competitiva pe toata durata cursei.Poti pierde usor 20-25s pe o guma care nu mai e performanta..

 

Asta este practic irelevant la Monaco, având în vedere că depășirile sunt foarte dificile/imposibile. Contează doar să ieși în fața adversarului direct. Pirelli a estimat durata de viață a Ultra Soft-ului la 80 de ture. În cursă, vor face maxim 77 de ture pe el. Având în vedere că vor fi aproape sigur și ture în spatele SC-ului (uzură spre 0), cred că se poate face cam toată cursa pe Ultra Soft fără probleme majore de uzură.

 

Din nou, gândește-te la scenariul următor: protagoniștii pleacă din grilă pe US, alții riscă și pleacă pe SS. Avem SC în primele ture: cei pe SS intră și scapă de ele, nu vor mai opri deloc. Cei pe US vor opri și ei, știind că urmează să facă aproape toată cursa pe guma mai puțin performantă? Sau riscă și rămân pe circuit, sperând să-și creeze un avantaj destul de important pentru a le permite să facă schimbarea mai târziu? Un pitstop la Monaco este foarte penalizant ca timp în regim de cursă normal: în jur de 30s. Iar dacă fac asta, un alt Safety Car ar putea să le anihileze avantajul și să le strice cursa.

 

Un lucru este cert: cel care va fi primul după intrările la standuri va și câștiga cursa.

 

Între timp, Ferrari domină și-n FP3: Vettel 1:12.3, Räikkönen 1:12.7. Bottas pe 3 la o zecime de Kimi. Hamilton cam anonim pe 5: singurul dintre piloții Mercedes și Ferrari care nu a reușit să coboare sub 1:13.0 până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Da.

Primii 10 pe US,ti-am spus,era si logic dealtfel.De fapt nu primii 10,toata lumea numa US a servit.Am vazut la Ham,avea alocat un set de soft (nush de ce,probabil pentru FP),2SS si restul vreo 5-6 US.Si cred ca situatia e similara la toti pilotii.Ma intreb insa de ce nu au mers in Q1 cu SS echipele de varf,probabil or avea destule US si nu mai conteaza.

Asta este practic irelevant la Monaco, având în vedere că depășirile sunt foarte dificile/imposibile. Contează doar să ieși în fața adversarului direct. Pirelli a estimat durata de viață a Ultra Soft-ului la 80 de ture. În cursă, vor face maxim 77 de ture pe el. Având în vedere că vor fi aproape sigur și ture în spatele SC-ului (uzură spre 0), cred că se poate face cam toată cursa pe Ultra Soft fără probleme majore de uzură.

Iar,nu sunt de acord.Daca esti cu 1-1.5s/tur mai slab decat adversarul din spate,pai in mod sigur ti-o va trage pana la urma chiar si la Monaco,poti tu sa faci ce oi face.Numa Senna a reusit (cu greu) sa tina masina semnificativ mai rapida in spatele lui.Deci eu zic ca oricine risca stinturi de genul a 70 ture pe US si-o va lua in barba.

La Monaco sunt 3 locuri de depasire : sfarsitul liniei drepte (cel mai greu),coborarea spre Mirabeau,si franarea de la iesire din tunel (cel mai usor).Se aplica schema patentata cu succes de Alonso in tinerete si folosita masiv de Perez : franare tarzie inainte de Nouvelle Chicane pe ext,si te incadrezi cat de cat ca sa prinzi sicana.Simplu daca oponentul are gume duse.

In fine.

 

Interesante quali,Kimi pole,Vettel pe 2 si Bottas la mm langa ei.Va fi interesanta plecarea,suspectez ca Ferrari pleaca bine si ca Vettel va ajunge pe 1.

Surpriza Ham care nush ce a avut setat la masina aiurea si nu a mai prins Q3 ca a iesit tarziu si l-a prins accidentul lui Vandoorne fara tur rapid.Hi-Hi :P

Verst se pare ca pana la urma a invatat cum se mere si la Monaco,ma asteptam sa il faca Ricci dar se pare ca nu.

Perez cam slabutz,Sainz f bine ca de obicei.

McLaren amandoua in Q3,chiar daca vor lua penalizari cat casa pt schimbari de motoare,etc.Deci iata ce inseamna sasiul McLaren,cand motorul nu face asa mare diferenta,iata ce figura frumoasa fac englezii.Pacat.Chiar ma uitam,Vandoorne in Q2 pe primul sector facea timp de pole,pe sectorul 2 cu tunelul si palierul de viteza +0.420.No comment.

 

Si alt detaliu interesant,am fost atent cand dadea telemetrie live la turele masinilor.In mod normal nici draq nu depasea 12 mii,Ferrari schimbau la 11.7-12 maxim.Eee,in Q3 Bottas merea la 12.7!

Asta in conditiile in care nu incalca nici un regulament,turatia maxima admisa e 15 mii,insa ei nu se duc asa sus pentru ca nu prea au debitul de benzina necesar sa alimenteze un motor asa turat.

Deci acolo as spune eu ca e secretul AMG in Q3,chiar o sa fiu atent daca pe cursa se ridica cineva peste 12 mii.

Zgomotul mai ascutit decat in mod normal mi-a atras atentia.Vorba aia,"the devil is in the details" :P

 

Sa speram la o cursa frumoasa maine si not boring mai ales,indiferent cine castiga sa fie spectacol.

Hai baietii !

:mexicanwave:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti cu 1-1.5s/tur mai slab decat adversarul din spate,pai in mod sigur ti-o va trage pana la urma chiar si la Monaco,poti tu sa faci ce oi face.Numa Senna a reusit (cu greu) sa tina masina semnificativ mai rapida in spatele lui.Deci eu zic ca oricine risca stinturi de genul a 70 ture pe US si-o va lua in barba.

 

Crezi? :)

 

Mai ții minte cursa din 2001? Bernoldi (Arrows) versus Coulthard (McLaren)? David Coulthard (plecat din pole) a stat blocat timp de 44 de ture în spatele lui Enrique Bernoldi (plecat de pe locul 20 din 22), care era cu vreo 3s mai lent pe tur. OK, Coulthard nu era zeul depășirilor, dar nici Bernoldi nu era Senna.

 

Sper să mă înșel, dar nu cred că mâine vom vedea depășiri după primul tur.

 

McLaren amandoua in Q3,chiar daca vor lua penalizari cat casa pt schimbari de motoare,etc.Deci iata ce inseamna sasiul McLaren,cand motorul nu face asa mare diferenta,iata ce figura frumoasa fac englezii.Pacat.Chiar ma uitam,Vandoorne in Q2 pe primul sector facea timp de pole,pe sectorul 2 cu tunelul si palierul de viteza +0.420.No comment.

 

Mai trist este pentru Vandoorne: nu a avut nicio problemă tehnică tot week-end-ul până acum (!) și putea pleca de pe locul 7 dacă nu făcea boacăna cu Massa la Montmeló (pentru care va lua o penalizare de 5 locuri pe grila de mâine). A încasat penalizări și acumulat frustrări cât cuprinde din cauza materialului, iar în singura instanță când un rezultat foarte bun devenea tangibil, și-o ia din cauza lui.

 

Si alt detaliu interesant,am fost atent cand dadea telemetrie live la turele masinilor.In mod normal nici draq nu depasea 12 mii,Ferrari schimbau la 11.7-12 maxim.Eee,in Q3 Bottas merea la 12.7!

 

Se știe bine că Mercedes a o hartă motor specifică pentru quali, care le permite să scoată ceva căluți suplimentari din motorul cel mai performant de pe grilă - și asta din 2016 cel puțin. Nu știu cât de fiabilă este grafica (se bazează pe sunet), dar în mod cert turația era mai mare decât la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi?

Oo,da.Nu risca nimeni sa mearga cu gumele ofilite toata cursa.Nu mai tine ca in timpurile de demult.

 

Vandoorne nu trebuia si el sa ia niste penalizari?

Se știe bine că Mercedes a o hartă motor specifică pentru quali, care le permite să scoată ceva căluți suplimentari din motorul cel mai performant de pe grilă - și asta din 2016 cel puțin. Nu știu cât de fiabilă este grafica (se bazează pe sunet), dar în mod cert turația era mai mare decât la restul.

Da,stim toti poezia cu "harta de motor specifica pentru quali",insa treaba e un feed de presa.Daca stai sa te gandesti dpdv al ingineriei,platitudinea repetata de catre toti comentatorii de fapt e o mare prostie : toti constructorii sunt limitati in quali (unde nu conteaza consumul de benzinina pe un tur) doar de debitul maxim de gaz admis de FIA,adica de consumul instantaneu.Si atunci ce mare harta are AMG pentru quali???

Iti dai seama ca toti constructorii baga debitul maxim pe toata plaja de ture in Q3 pentru un plus de putere.Numai ca iata,nu toti constructorii urca asa sus in ture ca AMG...aici cred ca e secretul...

 

Acea grafica nu are cum sa se bazeze pe sunet - cred ca au acces la o telemetrie de baza.Nu au cum sa isi dea seama dupa sunet cu cat se apasa pe pedala de frana si/sau de accel.Ori pe acea grafica ni se specifica f clar.La fel,nu ai cum sa deduci din sunet turele la rpm la milimetru,nu,acea grafica e extrasa din telemetrie.

 

Nu am inteles insa de ce nu se duc la 15 mii....fiabilitate?sau ar fi amestecul prea rarefiat si nu ar avea beneficii reale?

 

Si o poza faina :

18697991_1480971871961093_31533137705386

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper să mă înșel, dar nu cred că mâine vom vedea depășiri după primul tur.

 

 

Nu te-ai inselat. Si nu s-a depasit nici macar in primul tur.

 

Incepe mansa 2 WSBK la ora 16 ;)

» Post actualizat in 28 May 2017 13:05

errr - la 17:00

» Post actualizat in 28 May 2017 13:22

minune ! se intampla ceva ... Wehrlein a scos Safety Car

» Post actualizat in 28 May 2017 13:25

in fine,..... Button , nu Wehlein :D

» Post actualizat in 28 May 2017 13:43

"orice incercare de depasire se va sanctiona cu resturi de carenaj !"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cursa anosta!!(ca de obicei aici),precum comportamentul lui Kimi.Chiar nu pot sa il inteleg,chiar nu se poate bucura de nimic? Dece mai sta in F1 daca nu ii provoaca placere!? Ciudata atitudine....

Si acum sa vedem ce face Alonso in Indycar.

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci boooring cursa rau de tot !

Si cand sa fac un pustiu de bine si sa adorm,hop ca Wehrelein ala iesi larg intr-un viraj si Button,cu bun simt,a zis sa profite.Si poc.Si imi sari somnul,da degeaba.Se tot tensionara,dar de lansat nu s-a lansat careva in afara de Perez iar,cand l-a vazut pe Kvyat ca a gresit si a lasat poarta deschisa.Mai dar unii oameni sunt chiar bizoni,Kvyat nu avea unde sa mai revina ca deja masina lui Perez era cu roata fata langa roata sa fata,eu nush ce a vrut sa faca acolo....bai nene,ai gresit,ai iesit larg,strangi tu la intimidare,dar cand ala e deja paralel cu tine,unde draq mai vrei sa strangi?Urat.In fine.

 

Vettel bine,Kimi in stilul caracteristic,Ricci exemplar,a pupat putin gardul stresat de Bottas,deh,toti din puncte au mers bine.Ham a fost bine ca nu a incercat nika la Sainz,ala il percuta cu siguranta.

Dar boring cursa.

 

Bravii nostri comentatori sunt mai rau cred ca cei din motogp.Niste lamuriri pentru ei,pentru ca nu prea cred ca au inteles anumite aspecte ale cursei :

- guma Usoft e mai rapida cu aproape 1s/tur decat cea SS,de aceea e normal sa se vrea sa se stea cu gume US cat mai mult

- nu schimba nici draq in turul 1 asa cum calculati voi pentru ca atunci va fi blocat in spatele a 20 de masini si va face timpi similari cu McLaren

- nu trage nimeni ca apucatul ca sa ajunga in spatele adversarului ca dupa aceea sa scada la 2s in spate pentru "a iesi din aerul cald".Spunerea acelei prostii la nesfarsit e exasperanta.

- Ricci,dupa cum bine ati vazut,nu a gresit ca nu a incercat "un undercut" (laitmotiv utilizat la exasperare),ci a aplicat una a la Schumi cu avantaje evidente,mai ales aici la Monaco

- Kimi nu mergea "la conservare" cand se apropia Ricci vertiginos cu el,nu merea in ritm cu liderul,era cel mai lent dintre cei 3.Uitati-va pe live timing sa vedeti timpii fiecaruia pe tur,nu mai vorbiti povesti.Cred ca totusi pe Kimi l-a salvat SC pentru ca i-a scazut aderenta gumelor lui Ricci,dupa cum a si declarat dupa,ca la reluarea avea impresia ca mere pe sticla dupa SC.Cred ca daca nu intra SC,Kimi pierdea locul 2.

Nu imi mai aduc aminte alte prostii,dar au mai fost destule.

 

Dupa cum s-a vazut,nici draq nu a stat pe US peste jumatatea cursei.Deci acele teorii cu gume US duse pana la sfarsit sunt SF.

Ricci ne-a aratat ca teoria "undercut" e o prostie,strategia folosita de el a fost mult mai benefica,mai ales cand ai liber in fata.Strategia undercut functioneaza doar cand sunt anumiti strategi tantalai de tin pilotii pe un set de gume mult mai mult decat ar fi cazul si drept urmare pilotul incepe sa faca timpi foarte slabi.As crede insa ca au trecut vremurile alea.

Reactia lui Verstappen la "saritura" lui Ricci peste ei a fost magica :

" - Did Ricciardo pitted?Where is he?

- Max,i'm afraid Ricciardo got out in front of both of us (Verst and Bottas)

- Motherfucker !"

:lool:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum sa vedem ce face Alonso in Indycar.

 

 

Se va invarti 500 de mile pe un circuit oval. Super ! :D

» Post actualizat in 28 May 2017 14:40

- nu schimba nici draq in turul 1 asa cum calculati voi pentru ca atunci va fi blocat in spatele a 20 de masini si va face timpi similari cu McLaren

 

Aia cu schimbatul am auzit-o si eu ( cat inca mai aveam sonor ) si a fost magnifica :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum sa nu-ti bagi lula in el de Ferrari si sa mergi la misto,cand ordinele sunt sa-l lasi pe marele campion Vettel in fata,tot timpul!

A stricat socoteala cand a scos fara sa vrea timpul de pole!Dar a fost adus repede pe calea cea buna!

Marca si el banul gros de la macaronari iar apoi ura si la gara!

Sau crede cineva ca nemtalaul a venit la Ferrari sa se bata cu Kimi si restul lumii!Ca nu a pus conditii de number one!Mai ales dupa ce la tavalit Ricci la RB!

In rest curse de trei lei,decise de stategii basite!Acelasi F1 de rahat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si ce accident infiorator.

 

Cred ca americanii de-aia se si uita la indy. Altfel ovalul ala nu stiu ce spectacol poate sa aduca. Aaaaa si inca un motiv de bere+hamburger :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ar fi sa castige.

Funny dialogul Button-Alonso de la inceputul cursei de F1 :

 

Alonso : - Sa ai grija de masina mea...

Button : - Da,o sa trag o pisare direct pe scaunul tau !

Si i-a lovit si masina.

:crack:

 

Bine,in acea situatie cred ca si Alonso ar fi facut la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...