Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 53 minute, Method a spus:

Sainz e pilot mai bun decat tata lui.

 

La F1 poate,ca nu a concurat seniorul!Altfel asta micu e pistol cu apa pe langa tacsu!

Sper ca sti! cine este Carlos Sainz ?Omul e un nume greu in motorsport,fisu trebuie sa iasa minim o data world champion  F1 ca sa se 

apropie de faima tatalui!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, adiy32 a spus:

La F1 poate,ca nu a concurat seniorul!Altfel asta micu e pistol cu apa pe langa tacsu!

Sper ca sti! cine este Carlos Sainz ?Omul e un nume greu in motorsport,fisu trebuie sa iasa minim o data world champion  F1 ca sa se 

apropie de faima tatalui!

Nu,ca palmares normal ca nea Carlos Sainz nu are ce discuta cu fiul,parca are 1 sau 2 campionate in WRC,eu l-am prins insa pe final de cariera cand era mai moale.

Sainz jr. mi se pare un pilot extraordinar.

Si as pune totusi wrc'ul sub F1 ca si skill,exceptie facand Loeb :P

Acum 38 minute, cuki a spus:

Pentru prima oara de la Rosberg incoace, sunt fericit ca a castigat Mercedes un Grand Prix.

Chiar il laudam pe Binotto pentru maturitatea impusa in conducerea echipei. Azi insa, totul a fost aruncat pe apa sambetei.

 

Nu prea am intels "strategia" de a-i garanta lui Vettel un pull din partea lui Leclerc pentru a se asigura ca trece de Hamilton. Vettel a trecut de ambii. Indubitabil Vettel este si va fi (probabil pentru multa vreme de acuma incolo) cel mai bun starter...cel putin statistic vorbind.

 

Cu ajutor, fara ajutor, Vettel e pe 1 Leclerc pe 2. Incepe bitchingul pe radio. Vettel foarte dezinvolt, cum sa-i cedeze pozitia cand ala e la peste 1 sec in spate. Normal ca Vettel spune, sa vina aproape ca ii dau pozitia. In acelasi timp, bineintels ca neamtu o tine tare. Ajunge la cateva secunde de Leclerc. Ce urmeaza, noaptea mintii. 

Inverseaza strategia, ii fac undercut la Vettel...dupa care asta amaruta ramane fara MGU-K si parcheaza masina dezinvolt...in your face Ferrari. VSC si restul e istorie. Leclerc nu a fost in stare 20+ ture sa-i puna probleme lui Bottas...DAR el urla din gura de sarpe sa-i dea Vettel pozitia ca ar fi mai rapid. Poate in free air e mai rapid, in dirty air...inca mai are de invatat.

 

Ce mi-a demonstat inca odata Scuderria...bine ca nu aveau anul asta masina net superioara, pentru ca oricum pierdeau ambele titluri. Asa macar au o scuza, masina mai slaba. 

 

Leclerc cade tot mai jos (si din ce vad pe mediu online, chiar daca casitga, pierde fan base)...incepe sa aduca a Prost. O fi o trasatura generala de "francez", am vazut-o si la Ocon de multe ori in relatia cu Perez si cu Max (la incidentul mult mediatizat). Poate de asta nu-mi place Leclerc si Ocon.

Doar eu am zis sa nu ne agitam asa repede ca AMG nu poate muri in 3 etape.Si nu la Sochi in orice caz.

 nu stiu nu comentez strategia si cursa ca nu am vazut.

 

Unde cade Leclerc mai jos - in clasament?Ha.

Ar fi bine ca Leclerc sa semene cu Prost.Prost a fost un pilot nu extraordinar,ci de geniu.Problema lui Prost insa a fost ca Senna,pe langa ca era si mai bun ca el,era si mult mai carismatic.Dar asta nu ii stirbeste totusi meritele pentru cine stie F1.

 

Pe Ocon nu il suportam pt ca mi se parea insolent.Pana cand insolentul a inceput sa ii intoarca casca in cap cursa de cursa unui pilot care mie mi se pare extraordinar de bun - Perez.In my book,cine bate un pilot asa de rapid si cu atata exp cum e Perez inca din primul an de pe aceeiasi masina - jos palaria.

Acum 47 minute, cuki a spus:

Oh come on...din 12 ani in F1, odata a fost "batut" de Rici, intr-un an in care ambii s-au scaltat in jumatatea clasamentului. Iar atitudinea lui Vettel era oarecum de inteles. Pusca mea, ai luat 4 titluri cu echipa respectiva, care dintr-o data iti pune la dispozitie o masina mediocra. DA Rici, s-a descurat mai bine cu rahatul ala de masina, si asta pentru ca Baseline-ul lui era pe nicaieri. 

Condu tu un harb de masina vreo 2000-3000km (Golf 3 puscat) si urca-te dupa intr-un Golf nou. O sa ti se pare cea mai tare masina. 

Pune-te tot pe tine, dupa 2000-3000km intr-un Mercedes sau BMW, in acelasi Golf nou...si vei spune...meh.

 

Si pe Ham l-au bautut, l-a batut Rosberg, si poate il mai batea si anii ce urmau daca nu se lasa. Sansele era probabil slim...dar erau acolo. Sigur Rosberg creea mai multa presiune pe Hamilton, ii fura victorii, poate chiar ii forta greseli. Cred daca ramanea Rosberg, posbil ca Hamilton sa mai fi pierdut minim un titlu. Daca nu in fata lui Rosberg, in fata lui Vettel care ar fi profitat 120% in 2017, daca avea Hamiton de furca si cu coechipierul lui

Aaa,nuu,asta nu o inghit sub nici o forma.Omiti niste "mici" amanunte din rationalmentul tau :

- in 2014 Vettel nu a fost "batut" de Ricci,ci a fost pur si simplu anihilat de un neica nimeni promovat de la echipa mica a RB.REPET - e ca si cum ar veni la anul Ocon si ar avea : mai multe pole'uri,mai multe victorii si mai multe puncte la sf de an decat Ham - sa imi raspunzi ce parere ai avea despre Ham daca s-ar intampla asa ceva ???

- masina RB din 2014 nu a fost o masina rea,nici pe departe - a fost cel mai bun sasiu din 2014 recunoscut de toate echipele.Aa,ca motorul era cu 50 de cai mai slab - de acord - dar nu poti spune ca masina a fost o flasneta

- Ricci a luat 3 victorii daca nu ma inseala memoria cu acea masina in 2014,Vettel - zero.

 

Anul asta pare (pe jumatate) o reeditare a lui 2014 - este dominat clar de colegul de echipa mult mai putin galonat.Care sunt circumstantele dominarii...ma lasa rece.

In opinia mea un cvadruplu campion mondial nu ar trebui sa poata fi dominat de nimeni sub nici o forma si in nici un fel de circumstanta.Punct.

 

Da,pe Ham intradevar l-a batut Rosberg fair and square,cu foarte mult bulan si abandonuri tehnice,dar iarasi - doar rezultatul conteaza - in 2016 Rosberg a fost mai bun ca el.

DAR putem spune ca l-a dominat cum a facut Ricci,si cum mai nou vad ca face Leclerc cu Vettel?Sub nici o forma.

Ham a fost Everest'ul lui Rosberg - s-a chinuit inca de mic sa il bata si niciodata nu a resusit,a fost dominat toata cariera lui de Ham si pt a-l bate in 2016 a dat totul din toate punctele de vedere - mental,fizic dpdv al timpului - nu mai petrecea timp cu familia samd.El a spus asta,ca a fost cel mai greu lucru din viata lui.De aia dupa ce a reusit a clacat si a iesit din joc.Deci nu am putea numi asa ceva dominare.Nu din partea lui Rosberg.

Si a zis el singur ca nu l-ar mai fi putut bate ever.Nu mai pierdea nimic Ham cu Rosberg,pt ca Rosberg a declarat ca nu ar mai fi fost in stare de inca un an cum a fost 2016,a pus foarte multa presiune pe el insusi.

Am vazut ce a profitat Vettel in 2017 cand s-a dus la Silverstone in pietris de mai mare ti-e dragul...acolo s-au terminat pretentiilel lui la campionat.Presiunea lui s-a fasait de la jum campionatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar că și piloți de f1 au afirmat că raliurile sunt mai grele și mai complexe! Ăia sunt on their own, nu merg după "dictarea" de la boxe, condițiile, aderența nu sunt controlate precis ca pe circuit etc. 

Bă, da' prodigiosu' s-a retras? Că nu se mai aude nimic de el. 

O singură chestie am vz din cursă, de fapt am auzit-o: cum bătea putinicul de florin ion câmpii - fără grație - cu cricurile hidraulice acționate cu piciorul de către pilot. :moron:

N-am priceput cum au reușit fierrarii să transforme locurile 1 & 3 din grilă  devenite 1 & 2 după start într-un mirobolant loc 3 la finalul cursei, dar eu n-am nici nou haul lui method, d'apoi al macaronarilor! Ăștia sunt în stare să iasă pe 3 și dacă aleargă singuri. :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verst a iesit best of the rest - perfect in target as zice eu.Anul asta a inceput sa fie constant.Asta va iesi campion mondial...vaai cat o sa ma enervez vazandu-i fatza aceea aroganta non stop.

Pai Ham e floare la ureche pe langa cat de enervant e Verst.

Bine,acum vorba lui Sainz jr,nu e chiar asa sigur ca Verst va ajunge campion mondial - in F1 poti sa fii tu tata pilotilor - daca nu beneficiezi de o masina buna - pas.

Sau poti sa iei 4 campionate mondiale si apoi sa vina coechipierii sa iti intoarca casca in cap :P

 

Ahahah,ce cric hidraulic actionat cu piciorul?Nu stiu daca sunt hidraulice sau nu,dar in mod clar nu sunt actionate cu piciorul.

 

Ferrari a facut manevra puternica ma : cica a venit Vettel inainte de cursa la Leclerc si a zis "hai sa imi dai tu slipstream sa trec de Ham"....si a trecut si de el...si dupa aia ala micu plangea ca vrea locul inapoi...multi 21 Seb,multi 21.Si asta nimic,sanchi.Si atunci l-a blestemat Leclerc,l-a stuchit sa ii moara la intrare si hopa...poc mgu-k.

Ee,lasa nu e problema ca le scot de la anul si "k'urile" alea...nu ca nu ar fi bune sau smechere dar nu stie Honda sa le faca si deh...atunci le scoatem.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Method said:

Doar eu am zis sa nu ne agitam asa repede ca AMG nu poate muri in 3 etape.Si nu la Sochi in orice caz.

 

Urmărește FP-urile, calificările (sau măcar rezultatele) și cursa: Ferrari a avut mașina cea mai rapidă și la Soci. Mercedes a câștigat prin strategie și mai ales noroc. După pauza de vară, Mercedes nu a mai dominat nicio etapă.

 

Cei de la Mercedes au o echipă mai bună: de la eficiența grupului, la ingineri, la șefi etc., și piloți cu o ierarhie clară, fără discuții. Lucru știut. Asta le permite să scoată mai multă performanță și rezultate din mașină. SF90 a avut o bază bună de la început. Au lipsit detalii pentru ca pachetul să funcționeze. Le-a trebuit ceva timp să-i dea de cap, dar acum Ferrari are acum cea mai rapidă mașină. Problema care a rămas este strict legată de strategie și coeziune în echipă. Oricum, dacă și în Japonia sunt mai rapizi ca Mercedes, vor fi favoriți în toate cursele rămase. Și asta în ciuda faptului că au anunțat că nu au mai pregătit niciun upgrade aerodinamic pentru acest an.

 

1 hour ago, Method said:

Ferrari a facut manevra puternica ma : cica a venit Vettel inainte de cursa la Leclerc si a zis "hai sa imi dai tu slipstream sa trec de Ham"....si a trecut si de el...si dupa aia ala micu plangea ca vrea locul inapoi

 

Înțelegerea era să nu se încaiere cu Vettel în virajul 2 și să nu-și apere poziția - OK. Binotto: "We agreed together that the best way was not to give any slipstream to Hamilton first, because giving a slipstream to Hamilton would have given him some advantage, or at least some possibility, and therefore Charles would have given the slipstream to Seb." Cu alte cuvinte, Leclerc nu se putea apăra și de Hamilton și de Vettel, așa că au agreat să nu se apere în fața lui Vettel pentru a nu-i facilita un eventual slipstream lui Hamilton.
 

Problema e că ulterior Vettel a fost mai rapid, iar el tot cerea să fie lăsat în față. Echipa a riscat apoi pierderea dublei (ținându-l pe #5 pe gume uzate mai multe ture) doar ca să-i facă pe plac ăstuia micu și să-l scoată pe Vettel în spatele lui. Lucru care s-a și întâmplat. Strategie falimentară. Când te bați cu o echipă precum Mercedes mizezi totul pe pilotul mai rapid pentru a câștiga, nu pe cel care vociferează mai mult la radio.

 

Oricum, chiar dacă nici la jumătatea cursei nu a ajuns, Vettel a luat DOTD. Posibil pentru startul rachetă și pentru ritmul din prima parte a cursei. Cel mai probabil însă pentru cele două comentarii de colecție:

 

4 hours ago, john17 said:

Bă, da' prodigiosu' s-a retras? Că nu se mai aude nimic de el. 

 

E ziua lui azi. A ajuns la 22 de ani. Și are deja 5 sezoane în F1 :)  

 

image.thumb.png.d46eb62617df4dd2c8fd6b070d5641bc.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

Nu,ca palmares normal ca nea Carlos Sainz nu are ce discuta cu fiul, parca are  2 campionate in WRC.....

 

.....si muuuulte victorii, podiumuri, victorii de etapa, e printre cei mai buni all time

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_World_Rally_Championship_records

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Și două victorii la Dakar, cu doi constructori diferiți (VW și Peugeot). Juniorul e promițător, dar mai are mult până-l ajunge pe tătâne-său. Plus că seniorul a ajuns singur acolo - fiul fără numele de Sainz, nu sunt convins că ar fi ajuns în F1, cu atât mai puțin la McLaren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 Oricum, dacă și în Japonia sunt mai rapizi ca Mercedes, vor fi favoriți în toate cursele rămase. Și asta în ciuda faptului că au anunțat că nu au mai pregătit niciun upgrade aerodinamic pentru acest an.

Sa speram ca asa va fi.Oricum eu sunt Toma necredinciosul...mai ales dupa 5 (cinci) ani de dominare Mercedes....sa-mi fie cu iertare daca suflu si-n iaurt.Nu cred pana nu vad.Dar intradevar daca pe Suzuka - un circuit complet,si unde df e foarte important,Ferrari are un edge...fingers crossed.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Problema e că ulterior Vettel a fost mai rapid, iar el tot cerea să fie lăsat în față. Echipa a riscat apoi pierderea dublei (ținându-l pe #5 pe gume uzate mai multe ture) doar ca să-i facă pe plac ăstuia micu și să-l scoată pe Vettel în spatele lui. Lucru care s-a și întâmplat. Strategie falimentară. Când te bați cu o echipă precum Mercedes mizezi totul pe pilotul mai rapid pentru a câștiga, nu pe cel care vociferează mai mult la radio.

Remembet Bahrain?Parca Bahrain era...."let Seb pass"....si Leclerc care era la 3s in fata "he's way behind"...si din nou "let Seb pass"....si ala pur si simplu a pus frana ca sa treaca printzesa inimilor.

Deci repet si o sa repet iar si iar pentru ca e o axioma si lumea tot uita : Sebastian Vettel nu are voie,nu poate sa se planga ca altcineva face ce a facut el toata viata.

C'mon,e de obraz.Si fanii lui la fel.

Multi 21 Seb,multi 21.

Ar trebui sa ii puna un sticker cu multi 21 pe masina :bounce:

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Vai ce duma de geniu....

- V12 erau mult mai slabe la capitolul fiabilitate decat aceste V6.

- Vettel nu a mers in viata lui pe V12.Poate doar asa de fenta,dar nu a concurat niciodata pe ele.

Dume nemtesti...le intelege el si cu aia de se imbraca in pantaloni scurti de piele :P

Acum 6 ore, john17 a spus:

Încă puțin și moare speranță...

Sa speram...fingers crossed. :bounce:

 

DA,da,stiu,am vazut,Sainz sr. a fost un smecher.My bad,repet,eu l-am prins pe final de cariera cand se cam ofilise si nu am stat sa ma uit la stats,mi s-a parut juniorul mai infipt.

Intradevar juniorul mai are multa mamaliga de mancat pana ajunge la performantele tatalui.Eu il simpatizez oricum.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55 minutes ago, Method said:

Remembet Bahrain?Parca Bahrain era...."let Seb pass"....si Leclerc care era la 3s in fata "he's way behind"...si din nou "let Seb pass"....si ala pur si simplu a pus frana ca sa treaca printzesa inimilor.

 

Situația a fost alta. Acolo era vorba de strategii diferite. Aici era poziția directă în cursă, erau pe aceeași strategie, iar Vettel era mai rapid. 

 

Apoi din Bahrain s-au mai întâmplat multe până acum. Leclerc a prins încredere și e cam râzgâiat - Binotto l-a cam tras de urechi. Când a venit la Ferrari, a venit blând și spunea că nu are nicio problemă să fie numărul 2 în echipă, cel puțin în primul an. La Spa a câștigat cu ajutorul întregii echipe. La Monza a jucat-o bine în cursă, dar a fost cam mișel în calificări. La Singapore s-a comportat ca și când echipa i-a furat victoria primită prin drept divin. Iar Vettel s-a prins cum merge treaba cu el. Și Vettel nu e Bottas.

 

Oricum, bâlbâiala aia strategică este de nejustificat. Când ai poziție bună cu ambii piloți în cursă nu te joci să le schimbi locurile în funcție de toane. Vezi Ross Brawn vs Rosberg în Malaysia 2013 (da, aia cu Multi21). Schimbarea (dacă era cazul) se putea face la sfârșit de cursă, nu la început că altfel "plânge ăla micu".

 

1 hour ago, Method said:

Vai ce duma de geniu....

 

A zis-o bine, ești hater acum. Că a mers sau nu pe ele contează mai puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Situația a fost alta. Acolo era vorba de strategii diferite. Aici era poziția directă în cursă, erau pe aceeași strategie, iar Vettel era mai rapid. 

 

Apoi din Bahrain s-au mai întâmplat multe până acum. Leclerc a prins încredere și e cam râzgâiat - Binotto l-a cam tras de urechi. Când a venit la Ferrari, a venit blând și spunea că nu are nicio problemă să fie numărul 2 în echipă, cel puțin în primul an. La Spa a câștigat cu ajutorul întregii echipe. La Monza a jucat-o bine în cursă, dar a fost cam mișel în calificări. La Singapore s-a comportat ca și când echipa i-a furat victoria primită prin drept divin. Iar Vettel s-a prins cum merge treaba cu el. Și Vettel nu e Bottas.

Ai perfecta dreptate.Nu e aceeiasi situatie,ce vroiam sa zic insa e ca s-a intamplat si viceversa.

 

Ceea ce vroiam sa zic e ca toti sunt la fel - victoria prin orice mijloace posibile.Ca te plangi la radio ca il blochezi pe colegul ca orice.Doar sa castigi.Si e si normal sa fie asa.

Si ce vroiam sa subliniez e faptul ca Leclerc nu face nimic anormal : la fel a facut si face si Vettel la fel a facut si face si Hamilton,de Verst nu mai zic - exponentul noii generatii nu urla ca din gura de sarpe sa il lase sa treaca oricine poate sa ii dea echipa cumva ordne?Same shit.Ceea ce ma enerveaza e masura diferita de judecata - la Verst e normal ca e "tupeist" lumea ii aplauda aroganta si atitudinea asta de "sa va dati toti la o parte cand vin eu",la Leclerc insa nu e normal,e de porc.Pai de ce?

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Oricum, bâlbâiala aia strategică este de nejustificat. Când ai poziție bună cu ambii piloți în cursă nu te joci să le schimbi locurile în funcție de toane. Vezi Ross Brawn vs Rosberg în Malaysia 2013 (da, aia cu Multi21). Schimbarea (dacă era cazul) se putea face la sfârșit de cursă, nu la început că altfel "plânge ăla micu".

100% de acord.Dar iarasi atrag atentia - cand am zis inca de la primele curse ca Ferrari face numai prostii in materie de strategie eram singurul si nu prea era de acord nimeni cu mine.Acum toata lumea le vede.Eh,mai bine mai tarziu decat niciodata.

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

A zis-o bine, ești hater acum. Că a mers sau nu pe ele contează mai puțin.

Fata de Vettel chiar sunt :P

Ok,da "aduceti inapoi V12"...wow...you're my hero :crack:

Nu mai bine invata el sa mearga mai tare decat Leclerc pe V6 astea ca sa nu mai pice de ghertzoi?

Acum 13 ore, cuki a spus:

Acuma method e ca o moara stricata. No offence, dar argumentul tau in legatura cu Vettel nu e valabil. Nu vreau sa iti schimb parerea, fiecare are dreptul la o parere, dar imi pare un pic prea fantezist ceea ce spui tu. DA, l-a devansat Rici in anul respectiv...DA a castigat Rici 2 sau 3 curse in anul respectiv, Vettel 0. DAR Rici era la inceput, Vettel tocmai luase 4 titluri cu echipa respectiva. Ia vezi cum ar reactiona un Hamilton intr-un Mercedes cu o cadere de performana echivalenta cu caderea din 2013 de la RedBull. Hai sa-l vedem pe Rici la anu cu Ocon. Daca il bate Ocon pe Rici la anu ce inseamna? Daca ia din 2021 Rici 4 titluri, toate is worthless pentru ca a luat intr-un an bataie de la Ocon? si inca in vreo 3 de la Max....

Fiecare are dreptul la o parere, si fiecare poate sa analizeze acelasi lucru complet diferit. Dar de la a "denigra" un Vettel pe motiv ca a pierdut in fata lui Rici (care teoretic e material de WC), intr-un an rusinos, imi pare cale lunga. 

Acuma Leclerc e marginal in fata lui Vettel, si datorita abandonului din Rusia...+ 5 puncte pierdute in Canada. Vreau sa subliniez ca diferenta dintre Leclerc si Vettel in clasament nu inseamna nimica. Daca termina in fata lui Leclerc anul, inseamna ca merita cele 4 titluri? 

Nu stiu de ce "denigrarea" asta lui Vettel imi pare similara cu "denigrarea" lui Halep...adica fara o baza serioasa, facuta de hateri si intretinuta de aia care numesc paleta racheta de tenis

Da,fiecare are dreptul la o parere.Nici eu nu vreau sa schimb parerea nimanui.

Mie mi se pare ca argumentul cu Vettel e valabil....Ricci nu a castigat "2 sau 3 curse" ci a castigat 3 curse tehnice "de mana" pe care nu le-au putut castiga cei de la Marcedes.In 2014 nu a mai castigat nimeni altcineva curse in afara de ei : Ham,Rosberg,Ricciardo.Daca Vettel era cvadruplul campion care este,numele lui trebuia sa fie acolo nu al lui neica nimeni cu dintii de cal venit de la Torro Rosso.

 

2014 a fost mai mult decat deranjant pt reputatia lui Vettel.Parerea mea e ca a fost edificator.Si am impresia ca 2019 va intari ce ne-a aratat 2014.Eu am o parere demult formata despre Vettel pe care iata,"faptele de arme" (a se citi gherlele) ale maestrului din 2014,2017 si iata,2019 nu fac decat sa mi-o intareasca.Dar ai zis foarte bine,fiecare cu parerea lui.

Referitor la Ham - eu nu cred ca daca vom vedea,si sper sa vedem,o scadere de forma a AMG la anul si nu va mai fi arma suprema care a fost pana acum,nu il vom vedea pe Bottas dand ture in jurul lui Ham si nici luand 3 victorii si asta nici macar sanse la vreuna nu?Nu il vom vedea pe Bottas peste Ham in clasament masiv la sfarsit de 2020 nu?

Ee,asta e diferenta intre un campion (chiar daca nesuferit si manelist) si un..."Button"...ca altcumva nu stiu cum sa il caracterizez...daca intelegi la ce am facut referire.

 

Daca Ricci ia bataie de la Ocon (sunt foarte curios si abia astept sa vad ce se va intampla acolo - eu spun ca vor fi foarte egali ca si viteza),Ocon e mai bun nu?Logic.Imi pare rau dar asa este.

Da,cand la sfarsitul unui sezon coechipierul iese peste tine in campionat,se cheama ca e mai bun decat tine.Iar daca esti cvadruplu campion mondial si ti se intampla asta e si mai rau,pt ca nu ai scuze.

 

Dar am si eu o intrebare - cand ai o masina care se zvoneste ca e pe unele circuite (Singapore de ex) mai rapida cu 2.5s/tur decat a concurentei si un coechipier de 3 lei langa tine si iei 4 titluri mondiale in felul acesta ,iar mai apoi vin 2 lupi tineri si te bat cand si pe unde te prind - eu de ce trebuie sa te aplaud si sa cad in prosternare cand iti e pomenit numele?Partz.

Nimeni nu ii ia titlurile - a fost omul potrivit la locul potrivit si bravo lui.Insa daca il prindea epoca RB cu unul din astia alaturi sau cu "un Verst" nu mai zic,pai ii furau aia campionatele de sub el cu toate steguletzele nemtilor din tribune.Asta e tot ce am avut de zis despre Vettel.Timpul ne va spune cine are dreptate si cine nu.Insa eu ii prevad batai pe banda rulanta de acum incolo de la coechipierul sau cel mic.

 

Nu stiu ce spui tu acolo despre Halep,nu urmaresc tenis ca ma plictiseste ingrozitor,imi place insa de Halep ca arata ff misto...pacat ca si-a taiat prea mult din tzatze :bounce: Chiar nu inteleg ce legatura are Halep cu ce vorbeam noi.Subiect de iarna.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method, problema lui Leclerc e că stă prea mult cu degetul be butonul de comunicare cu standurile. Asta i-a spus și Binotto: unele lucruri nu se spun pe radio. Le ții pentru tine și le discuți după cursă. Piloți frustrați pe radio sunt la fiecare cursă, dar nu-mi amintesc de niciunul (de când mă uit eu la F1) care să fi avut atâtea dialoguri de nemulțumire cu echipa pe radio.

 

12 minutes ago, Method said:

Ok,da "aduceti inapoi V12"...wow...you're my hero

 

A spus doar ceea ce gândeau mulți: regretă epoca mecanică a motoarelor termice, cu mașini mai mici, mai ușoare, mai stricăcioase, șamd. Motiv pentru care a fost apreciat, fiind singurul pilot din epoca actuală care s-a exprimat atât de elocvent în acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

A spus doar ceea ce gândeau mulți: regretă epoca mecanică a motoarelor termice, cu mașini mai mici, mai ușoare, mai stricăcioase, șamd. Motiv pentru care a fost apreciat, fiind singurul pilot din epoca actuală care s-a exprimat atât de elocvent în acest sens.

Aham,deci el vrea era de dupa turbos si inainte de V10/3000.Adica apogeul erei Senna-Prost-Mansell.

Fata de ce piloti populau F1 in acea vreme,Vettel in acel pesiaj ar fi un fel de Grosjean.

 

Hamilton a probat acele masini din anii '80 :

...si a ajuns la o concluzie de bun simt - nu ar putea sa mearga niciodata cu ele precum mergeau acei piloti.Foarte nervoase,siguranta in cockpit e o gluma...iti trebuie oo mari pt ele.Iar sa risti si acrosaje in ele....nu e pt astia de acum.Vettel sa stea cuminte ca se loveste la ceas.

...iar cea mai avansata masina de F1 e chiar din acea epoca : Williams'ul acela poreclit si Airbus.Asa ca nu e chiar ca in filme.

 

...si o posibilitate interesanta : Mercedes set to exit F1, McLaren return to works status?

 

si la capitolul stiri mondene - Leclerc cica si-a parasit prietena,un fotomodel desigur,pentru a se concentra doar pe cariera de F1.Asta vrea sa se focuseze pe stilul Rosberg 2016.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai părerea ta despre comentariul lui Vettel, dar ești în minoritate. Majoritatea a apreciat. Și nu mă refer la spectatorii ocazionali - ăia nici n-au prins era V12/V10.

 

Ieșirea Mercedes din F1 se va produce, dar deocamdată e doar zvon alimentat parțial de revenirea McLaren la motoarele Mercedes. Ceea ce e clar e că vor rămâne cel puțin până în 2021.


Explicația lui Vettel despre remarca cu motoarele V12:

 

"Obviously there is no option [to go back] . These power units are very complex from an engineering point of view very fascinating, but obviously I have my stand on it. I don't think it comes with a great upside for us racing and people watching."

 

Hamilton e cam de aceeași părere, deși nici el n-a concurat pe V12.

 

O evaluare simplistă a celor de pe site-ul oficial F1 legat de avantajul de putere (și deci viteză de vârf) a celor de la Ferrari. Sugerează subtil că Leclerc a reușit pole-ul doar prin prisma vitezei de vârf superioare - fără să țină seama de faptul că Ferrari are și un pachet aerodinamic cu drag mai mic decât Mercedes și că, implicit, pierd timp față de Mercedes pe secțiunile lente.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

imi place insa de Halep ca arata ff misto

😲😲😲 Sunt tenizmene de xxx ori mai mișto! 

In rest tot termice sunt și motoarele actuale. Ma rog, alea neelectrice. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...