Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca o victorie Vettel/RedBull. Opt victorii una dupa alta; plus inca 4 in prima jumatate a sezonului. Baiatul asta, in acea masina, e practic in Formula 0 ... F1 e deja alta competitie.

 

Mi-a placut Grosjean, e chiar tare baiatul asta cateodata. Si din nou Hulkenberg obtine un rezultat bun. Era foarte aproape sa il depaseasca pe Alonso in ultimul tur, dar experienta lui Fernando a contat foarte mult (a stiut sa franeze relaxat in acel prim viraj, pe o trasa larga pe intrare, in timp ce Hulk a franat foarte tarziu pe interior, si automat s-a dus mai larg la iesire si astfel a sacrificat urmatorul viraj, iar Alonso a revenit si chiar s-a distantat). Si Bottas a facut o cursa buna. Aaa.. si McLaren :D Au avut ambii piloti in puncte astazi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Grosjean a mers bine.

Hulk a mers extraordinar.Intr-adevar a facut depasirea,l-a blocat pe Alonso cand a incercat interiorul inainte de franare,dar Alonso e mult prea versat si a gasit portita.Stie sa fructifice orice avantaj si plus de putere al masinii.

Bottas a facut treaba buna,nu e prost Frank ca l-a tinut.A mai avut el o sclipire la Montreal pe ploaie,finlandez tipic,cum sunt conditii nasoale,cum incepe sa aiba un avantaj.Checo a facut o cursa cu cap si zic eu ca i-a aratat lui Whitmarsh ca greseste cand l-a dat afara.

Guttierez a mers bine zic eu,desi a fost penalizat si a plecat de pe 20 pt neatentia din calificari cand era sa o comita rau cu Maldonado.

Mercedes-urile deziluzie totala.La final de sezon 2013 tot nu am inteles (si cred ca nici ei) cum poti avea o masina care s-a dovedit in nenumarate randuri mai rapida decat RedBulls si totusi sa nu le poti pune absolut nici o piedica in curse.Ceva scartzaie rau acolo,si nu cred ca sunt nici pilotii nici masina.

Mai e o cursa care sunt convins ca va fi spectaculoasa.Nu la varf,unde va fi plictiseala maxima,pt ca sunt convins ca Grosjean sau Hamilton nu vor putea pune in pericol pozitia lui Vettel,ci pt locurile 2-6 unde cred ca va fi batalie mare.Sunt foarte multe interese in joc : Lotus vrea locul 2 la echipe si are mari sanse sa-l ia doar prin prestatia lui Grosjean,Ferrari la fel,Mercedes la fel.(Eu aici as vedea un avantaj Mercedes,pt ca are 2 piloti ff buni).Hulkenberg vrea sa incheie sezonul intr-o nota cat mai buna pt a-i creste actiunile si a prinde echipa buna.Checo vrea sa le dea peste nas celor de la McLaren si sa prinda si el echipa pt la anul.Toata lumea trage tare,nu mai au nimic de pierdut si se joaca pana la ultima carte.

 

P.S. : Ce fatza are Grosjean la conferinta cu palaria aia pe cap - http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15272.html

Zici ca e Screech din Salvati de clopotel. :crack:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah,nu cred.Concurenta nu are nici piloti mai buni nici masina mai buna,mai ales pe la jumatatea sezonului,Mercedes-ul era superior.Concurenta (adica Redbull) a fost insa mult mai bine organizata si a avut intotdeauna o strategie aproape perfecta.Un nivel al profesionalismului ca la echipa aia rar am mai intalnit.

Problema in opinia mea care a fost :

Cei de la fabrica le-au dat o masina destul de fiabila si care era efectiv mai rapida decat RB.Si-au facut treaba.

Pilotii sunt de aprox acelasi nivel cu cei ai RB,ba chiar as spune ca au un mic avantaj.

Deci problema zic eu ca a fost planning-ul cursei,strategia.Si faptul ca sunt prea multi sefi acolo.

Dar acum a trecut baba cu colacii,gata,la anul.Anul asta daca reusesc locul 2 la constructori sunt boieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de strategie, si modul in care lucreaza RedBull. Eu cand vad un weekend de F1, parca vad la echipa austriaca pe cei de la NASA care se pregatesc de o misiune in spatiu. Absolut totul e calculat pana in cel mai mic detaliu, si echipa actioneaza perfect - 2.3 timpul lui Webber la schimbat rotile :blink:. Iar pe Vettel il vad exact ca un astronaut... se pregateste intens pentru fiecare "misiune" (cursa). Cred ca si noapte in pat viseaza forte G si puncte de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ritm de cursa, nici mie nu mi s-a parut. Poate in China, dar acolo atat Ferrari cat si Lotus au fost peste RBR.
A fost victoria lui Hamilton din Ungaria, dar a fost in primul rand datorata pilotului. Victoriile lui Rosberg au fost cam lipsite de glorie: in M-B a primit victoria cadou, iar la Monaco a fost ajutat enorm de natura circuitului.
In rest au "sclipit" doar in calificari. Au o masina rapida, e clar, dar folosirea gumelor le-a pus probleme tot anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,au avut o masina rapida in calificari,la un moment dat chiar dominau calificarile cum domina acum RB cursele.

Cand ai o masina care e cea mai rapida in calif,dar nu ai ritm de cursa,eu deduc ca tu ai o masina si niste piloti buni dar pe care nu stii sa ii pui in valoare.Aici d-nul Ross Brawn si d-nul Toto Wolf precum si inginerii de cursa sunt de vina zic eu.

 

 

Pa$tor Maldonado, din ce in ce mai aproape de locul sau meritat la Lotus.

 

Mda,era previzibil,am zis mai demult ca il vad la Lotus daca nu vor face rost de bani.

Vor cei 30 mil ai lui Maldonado.Zic eu ca gresesc,pt ca Hulk le-ar aduce mult mai multi bani prin performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Hulk le-ar aduce mult mai multi bani prin performanta.

 

Ar fi greu. Uita-te la situatia actuala de la Sauber, care in a 2-a parte a sezonului a inceput sa performeze. Numarul de sponsori de pe masina nu s-a marit. Iar in F1 este nevoie de investitii constante: presupunand ca ai o masina buna la inceput de sezon, trebuie sa o poti mentine acolo. Cel putin o data la doua curse trebuie sa aduci evolutii, piese noi. Asta inseamna ca in spate ai dezvoltare, design, constructie, testare... toate astea costa bani. Multi bani. Din punctul de vedere al echipei este deci mai logic sa iei un pilot mai slab dar cu bani care sa iti finanteze dezvoltrarea, decat un pilot bun dar fara bani.

 

E trist, dar aici a ajuns F1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ar fi greu. Uita-te la situatia actuala de la Sauber, care in a 2-a parte a sezonului a inceput sa performeze. Numarul de sponsori de pe masina nu s-a marit. Iar in F1 este nevoie de investitii constante: presupunand ca ai o masina buna la inceput de sezon, trebuie sa o poti mentine acolo. Cel putin o data la doua curse trebuie sa aduci evolutii, piese noi. Asta inseamna ca in spate ai dezvoltare, design, constructie, testare... toate astea costa bani. Multi bani. Din punctul de vedere al echipei este deci mai logic sa iei un pilot mai slab dar cu bani care sa iti finanteze dezvoltrarea, decat un pilot bun dar fara bani.

 

E trist, dar aici a ajuns F1...

Bine bine,te inteleg si sunt de acord cu tine,nu acolo bateam.

Daca ne gandim per total,un pilot bun,gen Hulk,iata ca poate aduce foarte multe puncte la echipa.Puncte care la randul lor valoreaza ff multi bani.Si care iarasi,conteaza pt un loc la constructori.Aici sunt banii cei grei.Diferenta dintre locul 2 si locul 3 la constructori e de cateva zeci de mil din ce stiu eu.

Iar pe de alta parte,un pilot slab,nu numai ca genereaza un interes scazut,lucru ce face ca expunerea sponsorilor sa fie mai mica,iar sponsorii se cam cara,dar nici nu iti aduce atatea puncte la echipa (ba chiar iti poate aduce 0 puncte,vezi Maldonado),ba pe deasupra iti mai si distruge cateva masini,vorba colegului.

Degeaba pare treaba roza la inceputul sezonului,"vine Maldonado cu 30 de mil",ca mi-e ca daca faci socoteala per total,la sfarsit,ca evreul,iesi pe minus cu mult mai mult de aia 30 de mil pe care ii aduce baiatul ala+blazonul patat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre locul 2 si locul 3 la constructori e de cateva zeci de mil din ce stiu eu.

 

Da, dar nu discutăm despre Williams în cazul ăsta. Nu mai e ce-a fost prin 92-93. Banii lui Maldonado sînt siguri, în clasament au o problemă cu Red Bull, Ferrari, Mercedes, Lotus, McLaren și chiar cu Torro Roso, Sauber sau Force India. Dacă ies pe 9 cîți bani mai încasează ? (ce coincidență, chiar pe 9 au terminat, și asta fără nici un drept de apel )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bine,corect,Williams nici nu intra in discutie.30 de mil de la Maldonado le-au convenit foarte mult.

Eu vorbeam de Lotus si faptul ca daca il vor lua pe Maldonado sigur nu vor scoate cu el nici jumate din punctele pe care le-ar fi scos cu Hulk.

 

Williams e pe duca.Nu au mai fost competitivi din perioada BMW (Montoya+Ralph).Atunci au avut cea mai buna masina,si niste piloti extraordinari,dar nu au stiut sa capitalizeze,sa profite,si de aceea i-a parasit BMW.Iarasi,bad management.

Nu au mai avut Williams o masina buna de hapte sute de ani,iar ca piloti baiatul asta,Bottas,e cel mai bun pilot pe care il au de dupa era BMW.E bine ca tin de el totusi,dar trebuie sa se reorganizeze si sa bage niste bani in dezvolare.

Acum,din 2014,e bine ca toti incep de la 0 cu sanse (aproximativ) egale.Acum e momentul.



Bine,sanse egale vorba vine,ca piesa de baza in 2014 va fi motorul,ori una e sa iti faci singur motorul si alta e sa fii nevoit sa-l cumperi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au iesit la constructori campioni in nush care ani atunci?Mi-e lene sa ma uit,dar asa tin minte.

Treaba e ca BMW le-a adus ani la rand cel mai puternic motor.Pilotii erau buni.Sasiul lor era ok,da,Ferrari era mai bun pe sasiu,dar cu niste strategii de cursa bune puteau face niste treburi smechere.Dar ei o dadeau din Fanta-n cola la fiecare cursa.

Si atunci normal ca BMW s-a plictisit sa bage bani de-a pwla lela si s-a retras si ca urmare Williams s-a dus in cap.

Ce mai tin eu minte,poate nu mai tin minte bine,dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se prea poate sa nu mai tin minte bine,am ramas cu impresia ca erau foarte buni in acea perioada ,eram eu mare fan Montoya si de aia :P.

E,oricum,se bateau si ei la titlu aproximativ,erau in carti,oricum spre deosebire de perioada de acum,sunt ani lumina...

 

In alta ordine de idei,Checo Perez se pare ca si-ar fi gasit echipa bunicica pt 2014,dar nu vrea sa spuna care : http://www.formula1.com/news/interviews/2013/11/15283.html

Se anunta din ce vad eu pe site-ul F1.com 3 zile ploioase la Interlagos,sper ca macar aici sa iasa spectacol.

Doamne-ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,mai bine la Sauber,numa sa nu-l scoata pe Guttierez din schema.

Lotus va semna ori cu Checo ori cu Hulk,cred ca a devenit clara treaba.

 

Sunt f curios de Magnussen jr,pt ca atata il lauda intr-un interviu Whitmarsh de zici ca va fi Raikkonen+Vettel la un loc.Sunt foarte sceptic de baiatul asta,dar in fine...

Whitmarsh zice printre randuri ca l-au exmatriculat pe Checo pt ca nu l-a batut pe Button si pt ca Magn. zic ei ca are un potential mult mai mare decat Checo.Eu zic ca daca Checo merea DOAR pt a iesi in fata lui Button,la conservarea rezult.,la strategie si la puncte,il cam baga in buzunar pe englez.Sa vedem cum va fi Magn,sunt foarte curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bye Bye motoare V8 aspirate! Acum sa vedem ce o fi si cu motoarele astea "diesel" din 2014 :D

 

A fost interesanta cursa de astazi, datorita erorilor facute - Massa a calcat linia aia alba si i-au dat drive-through, Hamilton (care se batea cu Massa) s-a bucurat dar fericirea n-a durat prea mult, ca a cauzat un accident si a primit si el aceeasi penalizare :) . Si mi-a placut de Vettel, ca a intrat repede la boxe dupa incidentul dintre Hamilton si Bottas, crezand ca iese safetycar-ul :D Aia stateau cu rotile in mana asteptandu-l pe Webber, si a venit Vettel... a trebuit sa ii astepte pe mecanici sa ii aduca rotile lui din garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...