Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Cred ca tu esti mai degraba fan al "omului" Senna. Am vazut acel documentar, dar nu m-a prea "ajutat" sa devin fanul pilotului Ayrton Senna.

Am devenit fan Senna fiindca mi-a placut ce facea pe pista!

Iar dupa aceea l-am apreciat si ca om!

Nu am devenit fan Senna fiindca ajuta copii din brazilia...sincer nu ma interesat niciodata!

 

Eram tot timpul curios...oare daca McLaren si-ar da acordul ca Honda sa faca o motocicleta in culorile alb-rosu cu numarul lui Senna in editie limitata ar prinde la public!?

Nu inteleg de ce trebuie sa apara Ducati cu modele Senna cand el a facut istorie pt Honda!...o firma care cat de cat mai produce si motociclete!

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fie altceva!

 

E şi mult hype ... De exemplu Simoncelli era contestat înainte să moară pe pistă. Imediat după, toată lumea îl aprecia şi îl considera un îngeraş ...

 

 

Kimi in schimb as putea sa spun ca este modelul meu in viata, ca om. Genul de persoana cu care iesi sa te faci muci, sa faci tampenii si spui glume porcoase, cineva care stie sa se poarte corect, dar uraste formalitatile scarboase, superficialitatea, marketing-ul si sa spuna de 10 ori acelasi lucru doar de dragul camerelor.

 

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E şi mult hype ... De exemplu Simoncelli era contestat înainte să moară pe pistă. Imediat după, toată lumea îl aprecia şi îl considera un îngeraş ...

Toata lumea e formata din fanii Rossi!
Eu personal nu am dat doi bani pe el si nu voi da niciodata!
A devenit celebru fiindca era prieten cu Rossi si ca a dat el si cu Edwards cu mobra peste el!
Oricum era o bomba cu ceas!
Si acum daca te uiti la astia care au banere aici cu Ci manchi Simoncelli toti sunt din Galerie!
Nu ii vezi sa aibe banere cu Kato sau Tomizawa!
Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca tu esti mai degraba fan al "omului" Senna. Am vazut acel documentar, dar nu m-a prea "ajutat" sa devin fanul pilotului Ayrton Senna. A fost vorba mai mult de el ca om, nu a fost un documentar obiectiv, pur sportiv. Daca ar fi fost, ar fi plictisit probabil pe multa lume. Cum am mai spus, nu pot fi fan al sportivului care a fost el, nu l-am prins destul. Iar partea aratata in documentar mi se pare putin prelucrata, subiectiva. As fi vrut sa pot sa judec eu omul, nu sa mi se puna pe tava. De aceea, pentru mine este "acolo", pe acelasi piedestal cu Prost, Fangio, Clark sau Stewart. Si atat.

 

Ca sa ma intelegi mai bine, de pe actuala grila din F1 pot sa spun ca il apreciez mai mult ca pilot pe Seb decat pe Kimi. Vettel este un pilot dedicat, complet, care traieste pentru competitie, interesat, obsedat de detalii, etc. Pe de alta parte, mi se pare a fi un om destul de anost si plictisitor in viata personala, nu foarte diferit de Schumacher. Foarte "politically correct", singurul lucru care ii da putina culoare este faptul ca este oarecum ingamfat. Nu as iesi cu el la bere, ci poate la un suc, sa discut chestii tehnice.

 

Kimi in schimb as putea sa spun ca este modelul meu in viata, ca om. Genul de persoana cu care iesi sa te faci muci, sa faci tampenii si spui glume porcoase, cineva care stie sa se poarte corect, dar uraste formalitatile scarboase, superficialitatea, marketing-ul si sa spuna de 10 ori acelasi lucru doar de dragul camerelor.

:goodposting:

Am fost fanul lui Senna, l-am prins concurand, parea un extraterestru care stie "ceva", mai ales ca tot timpul se plangea de ceva privind securitatea. Pe pista toti au voie sa fie jigodii, nu-i poti critica, fiind zei.

Mi-a fost mila de Schumi dupa umilinta (gratuita din partea lui Senna) de la Interlagos din 92 cum se plangea el ca l-a lasat Senna sa treaca "on purpose" ca mai apoi sa-l inghesuiasca.

Filmul "Senna" e o mizerie siropoasa (toti ar trebui sa-l vada insa pt a avea mai multe "unghiuri"), cei de la National Geografic l-au mai reabilitat cumva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram tot timpul curios...oare daca McLaren si-ar da acordul ca Honda sa faca o motocicleta in culorile alb-rosu cu numarul lui Senna in editie limitata ar prinde la public!?

Nu inteleg de ce trebuie sa apara Ducati cu modele Senna cand el a facut istorie pt Honda!...o firma care cat de cat mai produce si motociclete!

 

Alaturarea de Honda s-a facut prin intermediul echipei McLaren. A fost vorba de marketing. I-au placut masinile de la Honda, si avea un NSX. Dar asta poate pentru ca a participat activ la dezvoltarea modelului.

Fata de motocicletele Ducati avea o afinitate personala, pur si simplu ii placeau. Iar Ducati a stiut sa profite de asta pe partea de imagine.

 

 

Toata lumea e formata din fanii Rossi!
Eu personal nu am dat doi bani pe el si nu voi da niciodata!
A devenit celebru fiindca era prieten cu Rossi si ca a dat el si cu Edwards cu mobra peste el!
Oricum era o bomba cu ceas!
Si acum daca te uiti la astia care au banere aici cu Ci manchi Simoncelli toti sunt din Galerie!
Nu ii vezi sa aibe banere cu Kato sau Tomizawa!

 

Eu nu sunt fan Rossi, nu am fost niciodata si l-am "suportat" doar cat a fost la Ducati. Mai repede il apreciam pe ingamfatul de Biaggi, chiar cand Rossi isi batea joc de el pe pista. Si totusi, mi-a placut de Simoncelli, de felul lui de a fi. Ca pilot nu era cel mai talentat, dar era spectaculos. Iar in afara pistei era un tip amuzant si simplu. Imi amintesc cum zicea in Fastest: "During de race-ah, you want to kill di other rider, but after de race you go to drink-ah, have a beer together." Ah, si avea un BMW M3 alb, tot timpul jegos si cu cauciucurile spate distruse :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, mi-a placut de Simoncelli, de felul lui de a fi. Ca pilot nu era cel mai talentat, dar era spectaculos. Iar in afara pistei era un tip amuzant si simplu. Imi amintesc cum zicea in Fastest: "During de race-ah, you want to kill di other rider, but after de race you go to drink-ah, have a beer together." Ah, si avea un BMW M3 alb, tot timpul jegos si cu cauciucurile spate distruse :D

 

+1 din partea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am prins pe Senna in actiune,dar eram destul de mic cand a murit.Nu prea stiam eu cu ce se mananca F1.Ma uitam la curse pt ca se uitau ai mei.Imi aduc aminte ca era la McLaren.McLaren-Honda,atata stiam si vedeam masinile alea alb-rosu cu Marlboro pe ele.Mi se parea foarte spectaculos,imi placea de el pt ca era ca un idol,un superstar,nu intelegeam acest sport cu adevarat,vedeam doar la suprafata ce faceau ei,nu pricepeam ce inseamna sa te califici in fata lui Prost sau ce inseamna sa concurezi intr-o masina fara suspensie activa in fata altora care au asa ceva.

Mai tin minte ca era o asa mare tensiune intre el si Prost cum nu am mai vazut niciodata intre 2 piloti/concurenti din orice sport.Si apoi intre el si Schumacher.Lua totul foarte personal,atunci nu exista aceasta relaxare si vorbele cordiale intre piloti pe podium.Se vedea ca treaba era dura.Cu totul alta miscare.Cursele erau mult mai incrancenate,parca se bateau ca si cum totul ar fi depins de acel rezultat la fiecare cursa.Nu conta nimic in rest numai cine iese pe primul indiferent de costuri.De aceea se si faceau greseli,de aceea se si forta asa mult si de aceea erau si accidente dure si curse foarte spectaculoase.Era hardcore rau de tot,incomparabil cu ce e acum.

Sunt ferm convins ca un pilot din zilele noastre nu ar fi facut fata atunci.Sfarsitul anilor'80 si inceputul anilor '90 au fost o perioada cu piloti fantastici.Toata lumea vorbeste de Senna si Prost,dar pe langa ei mai erau 5-6 extrem de buni.Era greu rau de tot,cu atatea nume mari sa castigi o cursa.Nu facea nici materialul de concurs/echipa diferenta pe care o face acum,si pilotii contau enorm.

Ori ca sa te ridici dintre acei piloti si sa domini si sa castigi campionate si sa lupti in felul in care lupta Senna iar in anii cand nu aveai masina buna sa te lupti in asa hal,nu am mai vazut pe nimeni sa faca.

Da,acel documentar despre Senna prezinta lucrurile mai romantat,dar nu e deloc departe de adevar.

M-am re-uitat la foarte multe curse ale lui Senna,pt ca cineva sa-si faca o parere despre cat de bun era acel pilot trebuie sa vada cursele si sa-si faca o idee.Nu documentare,nu national geografic,curse.Intrati pe piratebay.org ca sunt acolo toate sezoanele.Si sa vada cursele mai ales din anii in care nu avea masina buna,pt ca atunci facea niste curse extraordinare,cand avea material de concurs inferior,chiar daca pana la urma pierdea.Si va veti face o parere corecta zic eu.Nu ma interesa Senna omul,Senna binefacatorul,etc,eu am vrut sa vad clar,concis,ce stia el sa faca in cursa.Si am vazut.

Omu a fost out of this world.

 

Despre Simoncelli,nu l-am urmarit foarte mult,la 250 cateva curse si apoi la clasa mare pana cand a patit-o.Mi se parea bun.Pur si simplu bun.Dar era agresiv si nu agresiv bun,atunci cand trebuie,el era agresiv si gratuit,in situatii in care nu castiga nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca un pilot bun se va adapta oricand si oricum. Da, in anii '80-'90 cursele erau mai incrancenate, mai dure, mai "barbatesti". Dar si alea palesc in comparatie cu ce se intampla in anii '60-'70, cand standardele de securitate practic nu existau, circuitele erau mai lungi, mai inguste, mai denivelate, iar vitezele nu erau cu mult mai mici. Mi se pare inuman sa ii vezi pe Rindt, Stewart sau Clark cu zburau pur si simplu peste denivelari pe Nordschleife la viteze incredibil de mari, pe niste cauciucuri de VW Lupo, cu o cochilie de aluminiu pe cap si niste ochelari prinsi cu elastic. Si ca tot am pomenit de Rindt: omul a murit pentru ca incercat pur si simplu o nebunie: sa mearga fara elemente aerodinamice (aripa fata si spate) la Monza, pentru a maximiza pe cat posibil viteza de varf... Si mai rau: anii '50, cand aerodinamica nu exista, nici zonele de deformare ale monopostului in caz de accident, pentru ca se credea ca in caz de impact, monopostul trebuie sa fie cat mai rezistent si rigid. Se murea pe capete sezon de sezon.

Asta e deja la alt nivel, dar cred ca un Senna, un Prost sau un Schumacher s-ar fi descurcat si atunci daca ar fi trait si ar fi concurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca avea masuri de siguranta mult mai reduse nu ii faceau mai hardcore...ci doar mai curajosi!

Curajosi sunt Michael Dunlop sau John McGuiness!

Hardcore mi se pareau baietii de la 500 cc din anii 90!Mamola,Schwantz,Rainey,Doohan!

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acel documentar despre Senna prezinta lucrurile mai romantat,dar nu e deloc departe de adevar.

M-am re-uitat la foarte multe curse ale lui Senna,pt ca cineva sa-si faca o parere despre cat de bun era acel pilot trebuie sa vada cursele si sa-si faca o idee.Nu documentare,nu national geografic,curse.Intrati pe piratebay.org ca sunt acolo toate sezoanele.Si sa vada cursele mai ales din anii in care nu avea masina buna,pt ca atunci facea niste curse extraordinare,cand avea material de concurs inferior,chiar daca pana la urma pierdea.Si va veti face o parere corecta zic eu.Nu ma interesa Senna omul,Senna binefacatorul,etc,eu am vrut sa vad clar,concis,ce stia el sa faca in cursa.Si am vazut.

Omu a fost out of this world.

 

Recomand oricui să vadă "Senna" pt că e mai mult decât nimic.

Pt mine însă, ca și contemporan al curselor lui Senna, acel film e doar o mistificare ordinară și o manipulare grosolană a adevărului în favoarea banilor și a intereselor din F1. Nu e departe de adevăr e chiar aproape, dar împotriva adevărului.

Mașina ( epava ) a dispărut timp de 6 luni, se zice că FIA a amenințat cu retragerea curselor din Italia dacă nu se renunța la acuzații și nu se oprea ancheta împotriva Williams.

Lăsând la o parte că atmosfera era alta (Prost nu era bălatul rău din "Senna", în chiar dimineața cursei vorbiseră privind înființarea unei comisii privind securitatea începând cu următoarea cursă, cea de la Monaco).

Nat Geo au făcut și ei un film în care încearcă falsificarea adevărului (spun varianta FIA & Williams) însă e bun și așa pt că l-au interpretat alții corect în "The death of Ayrton Senna - what Natgeo did not say" pe ăla recomand să-l vedeți pe youtube

.

Iar F Williams a pus un "S" pe mașinile F1 pt a-și spăla păcatele privind coloana de direcție a lui Senna.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de accidentul lui Senna, Newey (care era la Williams la acea vreme) spune ca este inca bantuit de ceea ce s-a intamplat - si mai ales de faptul ca nu se cunoaste nici azi cauza acelui accident. Mai multe, aici.

Fragment:

"The steering column failure, was it the cause, or did it happen in the accident? There is no doubt it was cracked. Equally, all the data, all the circuit cameras, the on-board camera from Michael Schumacher's car that was following, none of that appears to be consistent with a steering-column failure. The car oversteered [when the rear tried to spin] initially and Ayrton caught that and only then did it go straight. But the first thing that happened was oversteer, in much the same way as you will sometimes see on a superspeedway in the States - the car will lose the rear, the driver will correct, and then it will go straight and hit the outside wall, which doesn't appear to be consistent with a steering-column failure."
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce prostii vorbeste ala?

Masina sa dus DIRECT in zid fara nici un oversteer!

Asta ne prosteste pe toti?

Exista inregistrari video cu tonele si tot felul de anchete care au ajuns la concluzia asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, cea mai buna inregistrare a accidentului este de pe masina lui Schumacher. Nu stiu daca ai vazut-o, dar era de pe la inceputul erei "on-board cameras" si... sa zicem ca nu este cea mai clara inregistrare facuta vreodata.
Oricum, cred ca Adrian Newey are mai multa credibilitate decat oricare dintre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Newey care e angajatul Wiliams e mai credibil ca mine si ca tine care e platit de firma in care a murit Senna?

Intr-o lume normala un asemenea personaj nu ar fi luat in considerare din considerente de subiectivism!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Legat de accidentul lui Senna, Newey (care era la Williams la acea vreme) spune ca este inca bantuit de ceea ce s-a intamplat - si mai ales de faptul ca nu se cunoaste nici azi cauza acelui accident. Mai multe, aici.

 

Fragment:

 

"The steering column failure, was it the cause, or did it happen in the accident?

 

Am văzut articolul e recent, de prin oct 2013. Oribil ! Ăsta - Adrian Newey - nu are gram de rușine, îi tot dă cu oversteer deși mașina nici nu s-a clintit, telemetria spune că frâna și vira înainte de impact, totuși roțile au stat drepte.

Că au luat black-box ul înainte să-l declare pe Senna mort (deci înainte să înceapă ancheta poliției italiene care le-ar fi confiscat ), nu spune.

Un împuțit deghizat în admiratorul lui Senna.

În filmul NatGeo cel cu adnotări este totul clar și explicat deși au făcut filmul fix ca Newey ăsta: lăudând talentul lui Senna, lăudând cercetările Williams însă insistând cu oversteer ul, chipurile acolo Senna a greșit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e partea cea mai interesantă din "the death of Ayrton Senna - what NatGeo did not tell" unde se demontează minciunile FIA & Williams.

Una bună din interviul nesimțitului - Adrian Newey - să citiți și comentariile postacilor.

"And it just seems such a shame and so unfair he was in that position. And then, of course, by the time we did get the car sorted, he wasn't with us any longer."

Adică "acum când i-am sudat țeava, el nu mai e cu noi". Patetic !

"I guess one of the things that will always haunt me is that he joined Williams because we had managed to build a decent car for the previous three years and he wanted to be in the team he thought built the best car - and unfortunately that '94 car at the start of the season wasn't a good car."

Tradus : "a luat țeapă venind la noi, trebuia să stea la McLaren"

Mă aștept ca Newey la 30 ani de la accident sau Williams pe patul de moarte să spună ceva de genul "și-a făcut-o cu mâna lui, cerând modificarea coloanei de direcție"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"And it just seems such a shame and so unfair he was in that position. And then, of course, by the time we did get the car sorted, he wasn't with us any longer."

Adică "acum când i-am sudat țeava, el nu mai e cu noi". Patetic !

 

Ai interpretat putin eronat bucata asta. Aici se referea la faptul ca la inceput de sezon '94 Williams nu aveau o masina buna. Spre jumatatea sezonului si-au revenit si au avut probabil cel mai bun package - fapt demonstrat de Hill, care a pierdut titlul la mustata in fata lui Schumacher. Dar pe atunci, Senna "nu mai era printre ei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu ce a vrut să spună dar Newey s-a exprimat greșit, nu eu am înțeles prost.
Probabil a vrut să spună "wreckage" instead of "package" or "decent car".

La ora cursei mașina era deja îmbunătățită (făcuse fastest lap sâmbătă și duminică dimineața), poate cu o mica excepție... :-L

Newey ăsta atâta rahat mănâncă, incredibil ! Exact ca-n film când povestesc despre cum se redresează "oversteer" . Dar ce treabă avem noi cu oversteer în speță ?

Pe mine mă afectează atitudinea FIA & Williams și despre cum nu se puteau ei împiedica de o țeavă sau de un om fie el Senna.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand oricui să vadă "Senna" pt că e mai mult decât nimic.

Pt mine însă, ca și contemporan al curselor lui Senna, acel film e doar o mistificare ordinară și o manipulare grosolană a adevărului în favoarea banilor și a intereselor din F1. Nu e departe de adevăr e chiar aproape, dar împotriva adevărului.

Mașina ( epava ) a dispărut timp de 6 luni, se zice că FIA a amenințat cu retragerea curselor din Italia dacă nu se renunța la acuzații și nu se oprea ancheta împotriva Williams.

Lăsând la o parte că atmosfera era alta (Prost nu era bălatul rău din "Senna", în chiar dimineața cursei vorbiseră privind înființarea unei comisii privind securitatea începând cu următoarea cursă, cea de la Monaco).

Nat Geo au făcut și ei un film în care încearcă falsificarea adevărului (spun varianta FIA & Williams) însă e bun și așa pt că l-au interpretat alții corect în "The death of Ayrton Senna - what Natgeo did not say" pe ăla recomand să-l vedeți pe youtube

.

Iar F Williams a pus un "S" pe mașinile F1 pt a-și spăla păcatele privind coloana de direcție a lui Senna.

 

Eu vorbeam despre acel documentar/film etc privit pt a ne edifica in privinta pilotajului lui Senna,nicidecum despre cauza mortii sale.Nici nu mai stiu ce zic aia in doc despre cauza mortii,parca ii iau interviu lui Sid Watkins,in rest...

Cauza mortii lui Senna a fost patrunderea prin viziera castii (si prin cap) a unui brat al suspensiei.In rest,din cate zicea Sid Watkins,daca acel brat "ii rata" viziera,ar fi iesit singur din masina,in ciuda impactului la acea viteza.

De ce nu a mai luat virajul?Nu cred ca a fost oversteer controlat si apoi masina sa-si revina brusc si sa nu mai ia virajul,Senna nu dormea la volan,si nici nu se vede asa ceva de pe masina lui Schumacher.

Am vazut un doc despre moartea lui Senna,nu mai stiu cum se numeste.

Cauza zic eu ca este cedarea coloanei de directie.

Cei de la Williams au sustinut ca Senna a cerut subtierea coloanei (m-as mira,desi nu poti sti niciodata) inainte de cursa.

Accidentul lui Hill de la Imola din acelasi weekend s-a datorat tot ruperii coloanei de directie.Se zice ca celalalt sef,nu Frank,am uitat cum il cheama,in momentul cand a vazut accidentul lui Senna,a zis clar "shit,the steering column broke".

Se si vede din masina lui Senna cum trage ca apucatul de volan stanga aproape iesind din cockpit in ultimele momente (daca nu ma inseala memoria,apare si volanul in ultimele secunde in cadru,volan care nu se vedea pana atunci,volanul se misca stg-dr???cum e posibil asta fara ruperea coloanei?),si cu toate ca se vede cum ia de volan maxim,masina mere drept.

Ce s-o mai lungim si s-o intoarcem,e clar ce s-a intamplat.

Acuma,pe de alta parte,na,chiar si ca un fan Senna,nici pe Williams sau pe Newey nu i-as scoate raspunzatori.Au incercat o solutie tehnica care nu le-a reusit.

Normal ca au incercat sa musamalizeze treaba pt a nu intra la parnaie,cui ar fi folosit faptul ca intrau cei 2 la parnaie?

Masinile de F1 sunt prototipuri care au mai tot timpul elemente experimentale pe ele care,nefiind testate intensiv cum se intampla la masinile de serie,pot ceda oricand.Nu e ca la o masina de serie comercializata publicului larg,atunci da,as fi vazut dreptatea in a intra cei 2 la parnaie.

Cate frane nu am vazut cedand,cate eleroane sapte n-au sarit aruncand masinile in derapaje,etc,daca se intampla sa fie un accident mortal,bagam la parnaie cei care au modelat fibra eleronului sau pe cei de la brembo ?

N-are sens,ei se joaca cu multe componente,si nu au cum sa le testeze pt siguranta decat foarte putin si e normal pana la urma sa mai si cedeze.

Acea nenorocire s-a intamplat ca urmare a unui cumul de factori : cedarea coloanei de directie ,portiunea dinaintea virajului Tamburello care era foarte denivelata,fapt ce a facut ca masina sa piarda aderenta pe franare,existenta acelui zid de beton destul de aproape de asfalt in conditiile in care se merea cu 320 acolo si ghinionul care a facut ca acel brat sa intre exact prin viziera castii.

 

Ratzenberger cum a murit?Hodoronc-tronc,s-a rotit,a intrat in zid,salut,pe loc.E adevarat,tot la 300+,dar nu prevestea nimic acel accident,sunt convins ca intr-o masina de azi ar fi scapat.

Cele mai periculoase erau circuitele atunci,3-4-5m de nisip si gata-zidul.Acum parca e altfel,dar a trebuit sa moara Senna pt ca sa-si dea si ei seama.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte de accidentul lui Kubica la Montreal parca in 2007. Pai daca ar fi avut o masina de pe vremea lui Senna, cu siguranta nu ar fi supravietuit. Si asa a fost destul de grav si era sa moara, dar totusi a reusit sa revina si sa castige cursa un an mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte de accidentul lui Kubica la Montreal parca in 2007. Pai daca ar fi avut o masina de pe vremea lui Senna, cu siguranta nu ar fi supravietuit. Si asa a fost destul de grav si era sa moara, dar totusi a reusit sa revina si sa castige cursa un an mai tarziu.

 

Da, Kubica era sa moara din cauza G-urilor pe care le-a incasat. Dar "celula de supravietuire" a masinii a rezistat exemplar.

 

Revenind la actualitate, o poza reprezentativa pentru ceea ce s-a intamplat azi in FP1 si FP2 la Suzuka:

 

21079.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...