Jump to content

Recommended Posts

)Serios?

Exista asemenea topicuri pe site?

Daca da atunci e trist...

Daca se vorbeste despre absolut orice atunci parca nu mai are rost sa spunem ca e un site destinat motociclismului!

Nu ma deranjeaza ca lumea porneste ce threaduri doreste,,,problema e ca se va crea un precedent care deja vad ca sa creat cu topicuri gen tigani gagici masini etc...adica cam tot ce NU are legatura cu motociclismul!

Eu cred (si e doar parerea mea) ca lumea de aici intra in special pt pareri legate de ....(cred ca veti fi surprinsi)motociclism!

E doar o parerea personala si nu judec pe nimeni...ma pot insela accept si asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un forum pentru motociclisti, a caror viata nu se rezuma doar la motociclism.

Share this post


Link to post
Share on other sites

)Serios?

Exista asemenea topicuri pe site?

Daca da atunci e trist...

Daca se vorbeste despre absolut orice atunci parca nu mai are rost sa spunem ca e un site destinat motociclismului!

Nu ma deranjeaza ca lumea porneste ce threaduri doreste,,,problema e ca se va crea un precedent care deja vad ca sa creat cu topicuri gen tigani gagici masini etc...adica cam tot ce NU are legatura cu motociclismul!

Eu cred (si e doar parerea mea) ca lumea de aici intra in special pt pareri legate de ....(cred ca veti fi surprinsi)motociclism!

E doar o parerea personala si nu judec pe nimeni...ma pot insela accept si asta!

 

Maestre,faci pe virgina aici cu noi?Acum descoperisi ca se discuta si despre altceva in afara de motorete pe motociclism.ro.Fantastic.

Ai vazut ca ti-a dat colegul n exemple de topicuri despre toate prostiile din lume care exista aci pe forum.Tu l-ai ochit pe asta (care e unul dintre cele mai nevinovate) si acum stai si ne explici ca de fapt nu e bine sa se vorbeasca despre altceva in afara de motociclism aici "ca se creeaza precedent".

E foarte simpla treaba,un baiat a infiintat acest topic (si foarte bine a facut) pt ca se divaga si se creeau o gramada de discutii pe topicul despre motogp in legatura cu F1.Si atunci a avut o idee normala,foarte ok,hai sa creeze un topic special de F1 pt cei care sunt si fani F1 si ii pasioneaza subiectul,decat sa se discute offtopic pe motogp,nu e corect asa?

Cine vrea sa intre sa dezbata una alta despre F1,sa mai auda o barfa,sa mai discute de un rezultat intra,cine nu are asemenea interese,nu intra.E ca la tv,iti place,te uiti,nu-ti place,apesi pe buton si schimbi canalul.

Dupa cum s-a zis si mai sus,avem si alte interese in afara moto si e normal sa le discutam.

Vorbim despre F1 pt ca suntem cativa interesati de fenomen si mai schimbam o parere.Nu ne boscorodim,nu injuram,,nu punem manele :P ,nu ne dam pe o roata,nu avem discutii interminabile despre un calcat doar de dragul de a ne contrazice cum e pe motogp suntem foarte politically corect,o sa ramai surprins.Deci daca te pasioneaza subiectul F1 cu tot ce inseamna el,feel free to join,daca te plictiseai ingrozitor pe aks/pe la munca si ai chef de abureli sau de a da sfaturi,du-te la rubrica accidente sau la incepatorii care cer sfaturi "in a-si procura motor tzipla" sau mai stiu eu ce balarie.

Salut salut.

 

 

Moarte conservarilor ! Trăiască DOAR motocicliștii pasionați de sex !

 

Zic si eu ca tiristii : Da Da Da Colegul :rock:

Ce facem totusi cu Guy Martin?Ma re-uitam zilele trecute la Closer to the edge si d-nul Guy spunea simplu ca subiectul sex chiar nu-l intereseaza,lui ii place sa mearga blana :D.Mai asta cred ca nu e motociclist,gata,il excludem ! Plus ca se da peste viteza legala prin oras,plus ca se mai si da cateodata pe o roata,inconstientul,am vazut eu filmari.

Pai ne racim gura de pomana pe aici pe acest forum de mare angajament sa-i educam,si ei?Daa,clar il excludem,propun vot de blam.

 

 

Da, Grosjean nu ar trebui sa uite ca este unde este doar gratie faptului ca este francez (vezi sponsorizarea de la Total) si pentru ca manager-ul lui este chiar Bouiller. Este rapid dar (foarte) inconstant si inca o mai face lata grav din cand in cand, ex: Monaco, unde a reusit performanta sa distruga masina de 4 ori in 3 zile.

 

Nu stiam ca Boullier e managerul lui Grosjean.Inseamna ca Boullier este un om foarte corect,la alte echipe (italiene sau englezesti) sunt sigur ca am fi asistat la episoade penibile daca situatia era cea de fata.

Ha ha,uitasem de performanta lui Grosjean de la Monaco,cred ca i-a ramas mic circuitul sau ceva,prea stramt.

Oricum,foarte curios sunt cine va fi pilotul nr.2 la Lotus la anul.

 

M-am hotarat destul de serios sa merg la anul cu 3 prieteni pe A1 sa cascam si noi gura la baietii astia.Daca se mai antureaza cineva,let me know,eu am masina plina.

 

In alta ordine de idei,e Suzuka weekend-ul asta,tot de pe la aceleasi ore,sper sa nu se pupe cu MotoGp-ul.

Da cineva ceva pronosticuri?

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moarte conservarilor ! Trăiască motocicliștii pasionați de sex !

 

@sergiukawa - protestează și pe următoarele 250 de topicuri : /index.php?/forum/76-automobile/ ;)

Nu e nevoie!

Am dat de aici 'protest to all" :P

Carry on,e dreptul vostru sa vorbiti despre ce doriti!

Era doar o parere personala!

Btw...sunt fan F1 inca dinainte sa fiu fan motociclism viteza!

Il urmaream dumnezeieste pe marele SENNA si despre Doohan nici nu stiam ca exista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nevoie!

Am dat de aici 'protest to all" :P

Carry on,e dreptul vostru sa vorbiti despre ce doriti!

Era doar o parere personala!

Btw...sunt fan F1 inca dinainte sa fiu fan motociclism viteza!

Il urmaream dumnezeieste pe marele SENNA si despre Doohan nici nu stiam ca exista!

 

Eu cand m-am nascut, Senna era deja dublu campion mondial :) De F1 stiu de pe vremea cand se difuza pe TVR 1 si era comentator Miki Alexandrescu... al doilea om in Formula 1 dupa Bernie Ecclestone :D Si atunci am inceput sa inteleg care e treaba. Insa am inteles exact fenomenul destul de tarziu. Mai exact, dupa ce am avut acces la internet si am reusit sa gasesc o multime de informatii, poze, declaratii, etc. despre Formula 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te sfatuiesc sa te uiti la documantarul SENNA!

Il gasesti integral si pe iutub!

Intradevar SENNA avea doar 3 titluri mondiale pe cand Fangio sau Schumacher au trecut de 6...dar impactul pe care la avut brazilianul asupra F1 nu a fost egalat poate nici astazi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senna a fost un fel de Hunt dar cu la fel de mult succes pe pista cat in afara ei. De-asta a prins atat de mult la public. A avut talent (din ce pot sa imi dau seama) e clar, dar a fost el the GOAT? Nu sunt sigur.

Si inainte sa spuneti ca sunt Senna hater:
SennaDucati.jpgsenna-ducati2.jpg-serie-i-aus-1995-1996.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si niste MvAgusta editie limitata SENNA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senna a fost un fel de Hunt dar cu la fel de mult succes pe pista cat in afara ei. De-asta a prins atat de mult la public. A avut talent (din ce pot sa imi dau seama) e clar, dar a fost el the GOAT? Nu sunt sigur.

 

A fost.

A fost pur si simplu mai bun decat toti pilotii pe care i-am vazut la treaba.Si mai bun cu mult.Fara drept de apel.

Nu se vede daca te uiti la palmares,are 3 titluri mondiale si e adevarat foarte multe pole-uri,68 parca,dar nu aici se vede.Uita-te la curse,sa vezi ce putea face,a fost incredibil.Cursele,luate una cate una,acolo se vede.Si mai ales in sezoanele unde nu a castigat titluri mondiale,unde a trebuit sa se chinuie neavand o masina competitiva,acolo a aratat de ce e capabil.

Si pe ploaie era mai rapid decat toti cu 2-3s/tur.

Nu vorbesc de Monaco'84,unde a iesit pe 2 cu o masina gen Marussia,ci de multe alte curse.Tot la Monaco,in perioada McLaren,a facut in calificari un timp cu 1.5s mai rapid decat al lui Prost.Pur si simplu,asa,dintr-odata.

Iarasi,ma uitam pe net la o cursa din 92 parca,in care se batea cu Williams-urile,Mansell si Berger parca,si Williams-urile aveau suspensia aceea adaptiva in timp ce ceilalti nu si dadeau un tur celorlalte masini.E,a inceput ploaia,si toti s-au dus sa schimbe,Senna a decis ca nu mai intra,si a mers pur si simplu pe slick-uri pana la sf cursei.Fara nici un stres.Nu am mai vazut la nimeni asa ceva,cum sa meri pe slick-uri pe ploaie?Cine poate tine o masina de f1 cu slick-uri pe ud?Mama lu tata lui Raikonnen,Vettel,Alonso,cine vrem noi,si nu poate mere cu slick-uri pe ud.E,Senna putea.

Repet,dupa palmares nu e mare smecherie,dar daca te uiti la curse in detaliu,vei intelege.

Hunt era un pilot foarte bun,dar nu exista comparatie intre el si Senna.Prost era un pilot extraordinar,si foarte inteligent,genul Vettel,dar mi se pare iarasi,inferior lui Senna.

Jurnalistii si specialistii care cunosc si au studiat foarte bine fenomenul F1 spun ca cine se apropia de el ca si talent si skill era doar Jim Clark.

Nu pot comenta insa nimic pt ca nu am vazut nici o cursa de-a lui Jim Clark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe cand Fangio sau Schumacher au trecut de 6...

 

Fangio are "doar" 5 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grojean,maldonado,ricciardo ,bianchi...toti niste papa lapte ,fara talent si caracter .fara sare si piper dar cu multi sponsori...primii doi sunt chiar anti-talente la cate accidente au facut/provocat.ceilalti doi doar...lenti.vasali.sper sa zboare cat mai repede din f1.ocupa locuri...

Din grila actuala vad ceva fantezie in Hulkenberg si Pic .astia doi ar merita o masina mai buna...oricum vine tare din spate un pilot extraordinar,un talent iesit din comun,un adevarat racer ,un demn urmas al lui alonso....va notati ?:) vorbesc despre carlos sainz jr. cred ca o sa ajunga MARE .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grojean,maldonado,ricciardo ,bianchi...toti niste papa lapte ,fara talent si caracter .fara sare si piper dar cu multi sponsori...primii doi sunt chiar anti-talente la cate accidente au facut/provocat.ceilalti doi doar...lenti.vasali.sper sa zboare cat mai repede din f1.ocupa locuri...

Din grila actuala vad ceva fantezie in Hulkenberg si Pic .astia doi ar merita o masina mai buna...oricum vine tare din spate un pilot extraordinar,un talent iesit din comun,un adevarat racer ,un demn urmas al lui alonso....va notati ? :) vorbesc despre carlos sainz jr. cred ca o sa ajunga MARE .

 

Tind sa fiu de acord cu tine in mare parte. Desi cu Sainz Jr. imi voi rezerva parerea pana cand ajunge in GP2 - unde sigur va ateriza la o echipa buna.

Despre Bianchi in schimb nu cred ca ai dreptate. Omul merge foarte bine avand in vedere materialul pe care-l are la dispozitie si nu vine cu nici un ban la echipa. Bineinteles, este sustinut de Ferrari. Dar nu ar fi fost daca nu era bun. Zic si eu. In 2015 il vad la o echipa din top 3 sau top 4.

 

Addendum (ca tot am mentionat asta acum cateva postari): noua editie Senna, pentru Ducati 1199. 161 de bucati (numarul de starturi ale lui Senna). Exclusiv pentru Brazilia.

 

Ducati-1199-Panigale-S-Senna-05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot timpul am fost circumspect fata de pilotii cu nume mari in spate,ai caror tati au fost piloti foarte buni.

Niciodata nu stii daca ajunge in f1 pe baza talentului propriu sau al numelui si banilor tatalui.

Sigur,avem si exemple semi-pozitive,dar si negative : Villeneuve a reusit sa ia un campionat si era un pilot foarte ok,dar taica-su desi nu a avut mare palmares a fost unul din cei mai talentati piloti din f1,Damon Hill la fel.Bine,nu zic ca nu meritau sa intre in f1,amandoi au fost piloti foarte ok.Pe partea cealalta e Rosberg,un pilot rapid dar care zic eu ca niciodata nu va pupa vreun campionat si caruia i s-au deschis foarte multe usi datorita numelui.Sa nu fie la fel si cu pustiul lui Sainz.

 

Dintre pilotii de duzina,ce parere aveti despre Bottas?Mie mi se pare un pilot foarte ok.

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre Rosberg: nici seniorul nu a rupt gura targului. A castigat un campionat "by default" in care nu a stralucit decat prin constanta si nu a avut adversari cu adevarat valorosi (Prost era la inceput de cariera, Lauda la sfarsit). Dealtfel, Rosberg a castigat doar o cursa si a strans cateva podiumuri. Indicativ, pilotii care au terminat campionatul pe locurile 2, 3, 4, 5 si 6 aveau toti mai multe victorii decat el. Ramane in istorie mai ales ca primul finlandez campion mondial la F1.

Bottas cred ca ar putea face chestii interesante cu o masina buna. A fost frumos ce a facut in calificarile din Canada. Sper pentru el sa ramana in F1 la anul iar peste cateva sezoane sa aiba un material cu care sa-si demonstreze talentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tind sa fiu de acord cu tine in mare parte. Desi cu Sainz Jr. imi voi rezerva parerea pana cand ajunge in GP2 - unde sigur va ateriza la o echipa buna.

Despre Bianchi in schimb nu cred ca ai dreptate. Omul merge foarte bine avand in vedere materialul pe care-l are la dispozitie si nu vine cu nici un ban la echipa. Bineinteles, este sustinut de Ferrari. Dar nu ar fi fost daca nu era bun. Zic si eu. In 2015 il vad la o echipa din top 3 sau top 4.

 

Addendum (ca tot am mentionat asta acum cateva postari): noua editie Senna, pentru Ducati 1199. 161 de bucati (numarul de starturi ale lui Senna). Exclusiv pentru Brazilia.

 

Ducati-1199-Panigale-S-Senna-05.jpg

Insasi faptul ca motocicletele astea editie limitata se mai produc la aproape 20 de ani de la moartea brazilianului atesta maretia lui!

Personal nu cred ca voi vedea ceva asemanator cu Schumacher!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schumacher a plictisit audienta larga dominand si batand recorduri, intr-o perioada in care nu a avut adversar demn de acest nume. A fost discret si a evitat cat a putut presa de tabloid. Nu a umblat dupa femei, si-a pastrat familia in anonimat, nu a fost senzational, nu a baut, nu a fumat.
Senna pe de alta parte corespunde cu stereotipul pilotului de curse: campion mondial, talentat, rapid, bataios, extravertit, fustangiu... si poate cel mai important, erou martir al sportului: a murit la 34 de ani, in timpul unei curse de F1 pe care o conducea. De-asta a ajuns sa aiba, la 20 de ani dupa ce a murit, numele pe carena unei motociclete.

...Asta si faptul ca se pricepea la culori: combinatia asta (pe care a ales-o chiar el la Ducati) de gri inchis cu jante rosii e superba. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si poate cel mai important, erou martir al sportului: a murit la 34 de ani, in timpul unei curse de F1 pe care o conducea. De-asta a ajuns sa aiba, la 20 de ani dupa ce a murit, numele pe carena unei motociclete.

 

 

Au mai murit multi altii pe pista si nu ai mai auzit de ei niciodata!

Nu ala e "cel mai important" criteriu!

Daca ma duc acum in brazilia si intreb lumea pe strada ca de ce il tin minte pe Senna nu o sa spuna ca il tin minte ca a murit pe pista!

Trebuie sa fie altceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nou, nu pot sa vorbesc in detaliu despre Senna pentru ca nu am fost contemporan cu el. Nu am spus ca nu a fost un mare campion, asta e de netagaduit. Dar pentru mine este mai mult istorie. Si din aceasta perspectiva, personal nu pot sa spun ca este peste Lauda sau Prost (de exemplu). Face parte din acel grup de "mari campioni", intre care o deosebire se face greu.

Si nu, nu a ramas in memoria colectiva pentru faptul ca a murit in cursa, dar acest eveniment tragic a declansat un val de simpatie generala care a format o perceptie diferita a personajului lui, fata de alti campioni mondiali.


Dar ca sa revenim la actualitate, un articol interesant despre pseudo-anti-patinajul de la Red Bull si de ce este legal.

Un extras care sa dea apa la moara Vettel-hater-ilor :)

What is going on is Red Bull have come up with something that works, but works perfectly because Vettel knows how to take full advantage of it. The car is build around him, what he's good at and what he knows how to fully exploit. Webber may very well have precisely the same car but he, for whatever reason, is not able to extract that same advantage consistently.

 

...Si o declaratie foarte interesanta de pe Daily Mail, despre cursa din Singapore:

Vettel, however, has made it clear Red Bull had a trick up its sleeve in Singapore, and now it is for their rivals to discover what. "We were playing around quite a lot with it in practice, but the first time it worked was in the race," said Vettel. "I was quite confident other people would never figure out how we did it. We are pretty proud of the system we have because other people will never figure out how we’ve done it."

E clar ca au un avantaj. Dar nu stiu sigur daca e un intreg sistem, sau pur si simplu reusesc sa scoata 100% din package-ul pe care-l au, iar astfel de declaratii sunt bullcrap-uri pentru presa si eventual, rivali.
Edited by PzKpfW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu, nu a ramas in memoria colectiva pentru faptul ca a murit in cursa, dar acest eveniment tragic a declansat un val de simpatie generala care a format o perceptie diferita a personajului lui, fata de alti campioni mondiali.

 

Valul de simpatie a fost declansat de talentul si carisma lui!

Lumea dupa ce a murit nu sa gandit..."oo hai sa tin cu asta care o murit ca mi-a fost mila de el saracu"!

Moartea lui Ayrton Senna a fost si este regretata de fanii pe care i-a avut printre care si eu nu de catre cei care nu l-au vazut niciodata la munca si care au devenit 'fani' fiindca e la moda sa tii cu un pilot ucis in cursa!

Crede-ma ca cei care il regreta l-au prins concurand!...nu il regreta altii doar fiindca a fost un campion mondial care a murit pe pista!

Viata nu e ca in telenovele!

Te sfatuiesc si pe tine sa iti rupi 2 ore din viata si sa urmaresti documentarul SENNA!

Daca nu esti fan SENNA vei deveni unul!

Nu iti pot explica in cuvinte ce a insemnat brazilianul in perioada cand concura!

Dar am convingerea ca documentarul te va ajuta !

Edited by sergiukawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sergiukawa: cred ca toti cei de pe topic am vazut acel documentar (parca l-am si postat pe aici pe paginile anterioare, nu mai stau sa caut). Intr-adevar e superb si te face sa intelegi cine a fost Ayrton Senna, chiar daca nu ai prins vremurile alea (in cazul meu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valul de simpatie a fost declansat de talentul si carisma lui!

Lumea dupa ce a murit nu sa gandit..."oo hai sa tin cu asta care o murit ca mi-a fost mila de el saracu"!

Moartea lui Ayrton Senna a fost si este regretata de fanii pe care i-a avut printre care si eu nu de catre cei care nu l-au vazut niciodata la munca si care au devenit 'fani' fiindca e la moda sa tii cu un pilot ucis in cursa!

Crede-ma ca cei care il regreta l-au prins concurand!...nu il regreta altii doar fiindca a fost un campion mondial care a murit pe pista!

Viata nu e ca in telenovele!

Te sfatuiesc si pe tine sa iti rupi 2 ore din viata si sa urmaresti documentarul SENNA!

Daca nu esti fan SENNA vei deveni unul!

Nu iti pot explica in cuvinte ce a insemnat brazilianul in perioada cand concura!

Dar am convingerea ca documentarul te va ajuta !

 

Cred ca tu esti mai degraba fan al "omului" Senna. Am vazut acel documentar, dar nu m-a prea "ajutat" sa devin fanul pilotului Ayrton Senna. A fost vorba mai mult de el ca om, nu a fost un documentar obiectiv, pur sportiv. Daca ar fi fost, ar fi plictisit probabil pe multa lume. Cum am mai spus, nu pot fi fan al sportivului care a fost el, nu l-am prins destul. Iar partea aratata in documentar mi se pare putin prelucrata, subiectiva. As fi vrut sa pot sa judec eu omul, nu sa mi se puna pe tava. De aceea, pentru mine este "acolo", pe acelasi piedestal cu Prost, Fangio, Clark sau Stewart. Si atat.

 

Ca sa ma intelegi mai bine, de pe actuala grila din F1 pot sa spun ca il apreciez mai mult ca pilot pe Seb decat pe Kimi. Vettel este un pilot dedicat, complet, care traieste pentru competitie, interesat, obsedat de detalii, etc. Pe de alta parte, mi se pare a fi un om destul de anost si plictisitor in viata personala, nu foarte diferit de Schumacher. Foarte "politically correct", singurul lucru care ii da putina culoare este faptul ca este oarecum ingamfat. Nu as iesi cu el la bere, ci poate la un suc, sa discut chestii tehnice.

 

Kimi in schimb as putea sa spun ca este modelul meu in viata, ca om. Genul de persoana cu care iesi sa te faci muci, sa faci tampenii si spui glume porcoase, cineva care stie sa se poarte corect, dar uraste formalitatile scarboase, superficialitatea, marketing-ul si sa spuna de 10 ori acelasi lucru doar de dragul camerelor.

Edited by PzKpfW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...