Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Ahahah,foarte tare.Care e prostul dintre ei 2? :crack:

 

 

Imi aduc aminte de accidentul lui Kubica la Montreal parca in 2007. Pai daca ar fi avut o masina de pe vremea lui Senna, cu siguranta nu ar fi supravietuit. Si asa a fost destul de grav si era sa moara, dar totusi a reusit sa revina si sa castige cursa un an mai tarziu.

 

Era sa moara?Cred ca numai vajnicul Miki Alexandrescu a lansat acest comentariu,era inca in floare pe atunci :P

Kubica si-a pierdut cunostinta in momentul impactului dar si-a revenit imediat.Ca urmare a accidentului s-a ales cu o..entorsa (nu fractura,entorsa) la piciorul drept.

A venit tare,Trulli in fata lui a franat foarte de departe,si ca sa nu-l loveasca din spate pe acesta,a iesit pe iarba.Numai ca zona era valurita si masina a zburat de pe un val de pamant la 20-30cm deasupra solului.Deci de frana nici nu a mai fost vorba.Avea 280kmh in momentul impactului cu zidul de beton din cate se preconizeaza.Norocul lui ca zidul de beton nu era drept,ci i-a dus capul sa-l faca inclinat spre pista,pt ca daca il lovea perpendicular,cred ca era pa.

Intr-adevar,accidentul a fost cred ca cel mai dur accident de la Senna incoace,masina pur si simplu s-a dezintegrat (in afara de cockpit),foarte hardcore.Acest accident sta marturie pt nivelul de siguranta la care au ajuns masinile de f1 in ziua de azi.

Spre deosebire de cele din Indy care se dezintegreaza de tot. (vezi Kenny Brack - care n-a murit dar nici mult nu mai avea,Dan Wheldon si mai nou Fittipaldi-care si el a scapat ca prin urechile acului din accidentul cu Sato)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahahah,foarte tare.Care e prostul dintre ei 2? :crack:

 

Tu ce crezi? ^_^

 

Era sa moara?Cred ca numai vajnicul Miki Alexandrescu a lansat acest comentariu,era inca in floare pe atunci :P

Kubica si-a pierdut cunostinta in momentul impactului dar si-a revenit imediat.Ca urmare a accidentului s-a ales cu o..entorsa (nu fractura,entorsa) la piciorul drept.

 

"Era sa moara" in sensul in care, din cauza G-urilor incasate puteau sa ii cedeze organele si sa faca hemoragie interna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa moara?Cred ca numai vajnicul Miki Alexandrescu a lansat acest comentariu,era inca in floare pe atunci :P

Kubica si-a pierdut cunostinta in momentul impactului dar si-a revenit imediat.Ca urmare a accidentului s-a ales cu o..entorsa (nu fractura,entorsa) la piciorul drept.

 

Sincer, am si uitat cu ce s-a ales Kubica in urma acelui accident. Aveam impresia ca a fost in coma atunci in 2007, d'aia am zis ca era sa moara. Dar se pare ca m-am inselat. Era si o perioada in care nu mai eram foarte interesat de fenomenul F1. Oricum, accidentul a fost teribil. Prin ce a trecut si omul asta... mai ales cu accidentul ala de la raliu, in care i-a intrat parapetul ala metalic prin masina.

 

Revenind la actualitate, o poza reprezentativa pentru ceea ce s-a intamplat azi in FP1 si FP2 la Suzuka:

 

Astia au uitat ca in Japonia se circula pe partea stanga? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, am si uitat cu ce s-a ales Kubica in urma acelui accident. Aveam impresia ca a fost in coma atunci in 2007, d'aia am zis ca era sa moara. Dar se pare ca m-am inselat. Era si o perioada in care nu mai eram foarte interesat de fenomenul F1. Oricum, accidentul a fost teribil. Prin ce a trecut si omul asta... mai ales cu accidentul ala de la raliu, in care i-a intrat parapetul ala metalic prin masina.

 

Da,intr-adevar,sa te lovesti la 280kmh de un zid de beton (chiar daca oblic,nu frontal) si sa scapi doar cu o entorsa e o mare smecherie.

Asta poate fi folosita ca reclama la BMW,sa se vada ca si ele au 5 stele la euroncap,nu numa Renault-ul :D

 

 

In alta ordine de idei,se tot speculeaza pe net secretele masinii RedBull si de ce e asa smechera la iesirea din viraje : am citit (nu mai stiu pe ce site,dar la un search pe goagle cred ca gasiti) ca masina s-ar folosi de kers pe iesirea din viraje pt a avea downforce,kers-ul ar fi actionat de suspensie nu stiu cum.

Mi se pare ceva de studiat dar totusi cam sf,bine,nu am nici o parere despre aceasta schema,pt ca eu inca nu pricep cum lucreaza kers-ul,da,le da 80 de cai in plus din recuperarea energiei de franare,dar cum le da acesti cai?E cuplat la transmisie sau la vibrochen un motor electric sau cum?Ca nu pricep sistemul.Si cum e ideea asta care se practica peRedBull,kers-ul invarte vibrochenul pt a ridica turele motorului si aastfel sa bata tobele pe eleron ca sa-i dea acea apasare care ii permite sa bage piciorul mai repede in gaz cu 20+m fata de restul dupa cum spunea Hamilton?Nu inteleg sistemul,deci deja e rocket science.

Oricum nu mai conteaza,campionatul e 95% al lui Vettel si toata lumea se cam concentreaza pe sezonul 2014.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe facebook la Espargaro si la Lorenzo, ca a murit Maria de Villota - fost pilot de teste la Marussia. A fost gasita decedata intr-un hotel din Sevilla.

 

Da,se tot vorbeste de moartea Mariei de Villota.A fost gasita moarta intr-o camera de hotel.

Pe plan profesional nu a avut ea mari realizari,era pilot de teste la Marussia cand anul trecut a avut un accident nu stupid,ci pur si simplu inexplicabil : intr-un test de viteza in linie dreapta (pe un aeroport parca) a lovit in lateral un tir stationat al echipei.Viteza nu era mare dar ea pur si simplu a intrat in laterala tirului.Nu am sa inteleg niciodata cum s-a putut intampla acel accident,draq,numa dak a adormit la volan sau s-a bulit ceva la masina,altfel nu inteleg.Spuneau ca a oprit motorul,dar masina a mai dat un rateu si a impins-o in fata,nu se stie nici acum clar cum a fost.Ca urmare a acestui accident (a dat cu casca direct in laterala tirului,masina de f1 fiind mica,a intrat pe sub tir si nu a atenuat impactul in nici un fel) era gata sa o mierleasca.A avut mai multe operatii si si-a pierdut ochiul drept.

Dupa aceea a devenit ambasador al sportului,vrajeli,etc.

A fost gasita moarta in camera ei de hotel.In primele zile nu s-a spus deloc cauza mortii,acum familia a declarat ca a fost facuta o autopsie si ca moartea a survenit ca urmare a unor complicatii ale accidentului...de acum un an jumate :moron:

M-as mira,ma gandesc ca a murit din cauze mai "ciudate" - ori sinucidere ori supradoza.Parerea mea.

Nu cred ca au operat-o de mantuiala,ca nu s-a operat in Romanica,si apoi nu am mai auzit de o moarte survenita la un an jumate dupa accident,asa,fara nici un semn.Nu e exclus,dar m-as mira.

 

In alta ordine de idei,Suzuka - Boooring.

A fost frumos startul,daca nu o comitea Hamilton era si mai frumos,a gresit ca un incepator,s-a excitat tot ca Vettel a luat start prost si a trecut aiurea pe langa el lovindu-i aripa cu roata spate si a facut pana.

Vettel a mers fara greseala si m-a plictisit ingrozitor.Cu Webber au facut ei o schema,a plecat de pe 1 dar s-a avut grija sa iasa pe 2,cu o strategie diferita.Frumos din partea RedBull...

Mi-au placut ca de obicei cei de la Sauber.Nota 15 amandoi.

Dar per total,cursa plictisitoare pe un circuit care numai plictisitor nu e.

Si cand ma gandesc ca de la anul,pe langa gume,mai trebuie sa prezerve si combustibilul...o sa ajunga F1 o cursa de cine poate mere "la consum",eco,din astea,numa racing nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut a avut un accident nu stupid,ci pur si simplu inexplicabil : intr-un test de viteza in linie dreapta (pe un aeroport parca) a lovit in lateral un tir stationat al echipei.Viteza nu era mare dar ea pur si simplu a intrat in laterala tirului.

 

Foarte aiurea incidentul - a lovit tirul în timp ce parca mașina, nu cînd a făcut testul de viteză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,Suzuka - Boooring.

A fost frumos startul,daca nu o comitea Hamilton era si mai frumos,a gresit ca un incepator,s-a excitat tot ca Vettel a luat start prost si a trecut aiurea pe langa el lovindu-i aripa cu roata spate si a facut pana.

Vettel a mers fara greseala si m-a plictisit ingrozitor.Cu Webber au facut ei o schema,a plecat de pe 1 dar s-a avut grija sa iasa pe 2,cu o strategie diferita.Frumos din partea RedBull...

Mi-au placut ca de obicei cei de la Sauber.Nota 15 amandoi.

Dar per total,cursa plictisitoare pe un circuit care numai plictisitor nu e.

Si cand ma gandesc ca de la anul,pe langa gume,mai trebuie sa prezerve si combustibilul...o sa ajunga F1 o cursa de cine poate mere "la consum",eco,din astea,numa racing nu.

 

Da, cam anosta cursa. Kimi a fost departe, Hamilton out, Alonso invizibil... cine putea sa faca spectacol, nu a facut. In fata totul s-a jucat la strategie. Si ce strategie: Red Bull a reusit sa treaca cu ambele masini de Grosjean. Dar triumful asta al inginerilor are darul de a plictisi.

 

Si mie mi s-a parut suspecta strategia lui Webber, dar pana la urma nici nu cred ca mai conteaza, pana si Webber s-a facut cu ideea si nu a comentat prea mult. Se gandeste deja la anul urmator. Mai toata lumea face asta dealtfel. Abia astept sa castige Vettel titlul matematic ca sa se dea liber la spectacol in ultimele 2-3 curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa a fost plictisitoare, asa cum ati spus si voi mai sus. Asta fiindca rezultatele au fost obtinute pe hartie de catre ingineri, si nu pe circuit de catre piloti. Podiumul pur si simplu s-a jucat in garaj, ca un fel de sah, iar pilotii au fost doar piesele. Iar inginerii de la RedBull au fost mai buni decat cei de la Lotus (l-au tinut mai mult timp pe Vettel pe circuit si a avut gume mult mai bune in ultima parte a cursei). Pilotul cel mai rapid (Webber) trebuia sa nu il incurce pe Vettel, asa ca i-au mai bagat o oprire in plus - cel putin asa a parut. Poate ca a fost strategie diferita, ca sa il faca pe Grosjean... au folosit doua strategii diferite cu pilotii, mizand pe faptul ca una dintre ele tot va functiona si va asigura victoria. Si au nimerit-o bine de tot, ca ambii au reusit sa iasa in fata francezului, ba mai mult, chiar in ordinea corecta pentru campionat (primul Vettel, al doilea Webber).

Pot sa spun ca a fost si vina lui Webber, ca ar fi trebuit sa treaca mult mai usor de Grosjean (asa cum a facut Vettel). Avea pneuri medium, schimbate recent, dar el n-a putut sa treaca... a stat mult si bine acolo in spate.

 

In rest, exact aceeasi parere despre ceilalti piloti clasati mai jos de locul 3 - invizibili. Doar cei de la Sauber au atras atentia.



Păi a avut un accident stupid şi extrem de nasol care nu putea rămîne fără consecinţe ...

 

Daca asa i-a aratat craniul (ca in poza de mai jos) dupa accident, ma mir cum de n-a murit atunci pe loc.

 

f1-maria-de-villota-skul-inline.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow un sezon in care ies campioni mondiali Marquez,Vettel si Sykes(kawasaki) si Phil Heath!

E exact ce mi-am dorit!

Daca ar mai iesi si Dinamo campioana totul ar fi perfect!

Da de unde atata fericire :P

Bine daca terminam pe 8 ca de titlu nici vorba :D

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi doresc spectacol, indiferent daca castiga favoritii mei sau nu. La F1, desi Vettel merita tilul anul asta, as fi apreciat o lupta mai stransa. Ultimele curse din 2010 si mai ales din 2012 au fost memorabile. Interlagos 2012 in special a fost cursa in care mi-am dat seama ca Vettel este un mare pilot. Daca iei campionatul cu 3-4 curse inainte de final, gloria lipseste.

La MotoGP sunt parca si mai dezamagit. As fi vrut sa vad lupta pentru tilu la Valencia, pe viu. Imi pun totusi speranta in Rins, Salom, Viñales, Redding si Espargaro pentru o batalie finala demna de acest nume.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F1 a murit de mult(ca spectacol)!Este doar o lupta a tehnologiilor,echipelor,tacticilor,cauciucurilor si doar in ultimul rand a pilotilor!Au bagat kers-ul si DRS-ul doar ,doar or mai resuscita spectacolul,alaturi de alte gaselnite!Au avut efect o perioada scurta,tehnologiile au facut din nou diferentele,iar pilotul a devenit puternic sau neputincios dupa caz!

Spunea cineva despe nu stiu ce pilot,ca promitea cand a venit in F1 dar ca apoi s-a stins!Multi vin buni ca piloti din f2 si f3 (unde masina conteaza mult mai putin ca in F1,iar pilotul conteaza mult mai mult) dau de masini mult inferioare celor din varf si se sting sau efectiv nu pot sa se transforme in robotei tehnologici cum sant cei din frunte!Din era Scumacher-Ferrari am inceput sa ma uit ocazional la curse(pana atunci nu ratam aproape nici o cursa) dar tot timpul am aceeasi senzatie:ca nu am pierdut nimic cand nu m-am uitat!

Am fost fan Mansell,mi-a placut lupta Senna-Prost fara ocolisuri,barbateasca si nebuneasca!M-a intristat moartea lui Senna ca pe toti fanii F1!M-au bucurat aparitiile lui Villenueve si a lui Schumacher !Dar s-au dovedit un foc de paie ,Jaques a ramas un nonconformist care a vrut sa ia titlul in memoria tatalui(tot respectul pentru asta) iar Schumi a ucis spectacolul odata cu trecerea la Ferrari (desi la Benetton a mers superb si a aratat ca e un mare pilot)!

Ma bucur ca am fost contemporan cu numele de mai sus si sincer i-mi pare rau ca cei mai tineri nu au trait live acele dueluri!Este adevarat ca toti ne raportam la anii tineretii noastre si vrem nu vrem suntem subiectivi!Chiar am vazut zilele trecute cateva curse din anii 70-80 care m-au lasat mut,dueluri nebunesti,masini care se dezitegrau la impact,spectatori pe margini,garduri de sarma alaturi de betoane,comisari de cursa expusi pe marginea pistei,nebunie nu alta!Nici nu vreau sa ,ma gandesc ce era in anii 50-60 sau interbelici!Gladiatori si nu doar piloti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurii care se mai apropie de Gladiatorii de atunci sunt baietii din Isle Of Man!

Sa speram ca trofeul asta va dainui vesnic!

 

Pacat ca nu e la fel de televizat ca WSBK sau MotoGP. Ar fi fost super sa gasesti transmisiune live. Dar nu poti vedea decat rezumate ale zilei, asemanator cu ce vezi la raliuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt transmise ca vezi doamne e periculos!

Tigarile au omorat milioane de oameni anual si alea ti le pot arata la televizor!

Ba inca le mai face si reclama!

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca asta e motivul principal... probabil ca e cam greu de difuzat live din cauza formatului acestei competitii, time-trial. Ca nici la WRC din cate stiu nu exista transmisiune live. Dar ma gandesc ca se putea face un efort, avand in vedere ca TT-ul e odata pe an.

 

Revenind la ceva mai apropiat de Formula 1, dar mult mai periculos... Superkart. Am gasit intamplator clipul de mai jos, la Aleix Espargaro pe facebook, si scria el acolo cam asa: "priviti aceste karturi la LeMans care sunt doar cu o secunda mai lente decat mine pe CRT. Mi se pare periculos, dar chiar sunt foarte rapizi"

Dupa ce m-am uitat, chiar ii dau dreptate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Ce n-as da si eu pentru cateva ture...

Pe de alta parte, e normal sa fie atat de rapide. O masina va avea tot timpul un avantaj fata de motocicleta, pe circuit: 2 sau 4 roti care pun puterea jos (fata de 1), si 4 care franeaza (fata de 1 si 1/2 la moto). Ca sa nu mai vorbim despre aerodinamica, suspensii, etc. Sunt sigur ca Espagraro pe CRT-ul lui ii distruge pe baietii asta la acceleratie si la viteza de varf, dar pe frane si pe viraje motocicleta nu se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,F1 a devenit din ce in ce mai plictisitoare,mai ales acum pe final de sezon.Dar,desi nu-mi place deloc Vettel si RedBull,nu ii invinovatesc.

De ce ceilalti ingineri nu gasesc solutii pt a da o masina competitiva ? Ferrari are cred ca cele mai smechere facilitati (tunele de vant,sectii speciale unde se dezvolta masinile de f1,etc) dintre toate echipele,Mercedes are practic un buget nelimitat,McLaren are iarasi o fabrica extraordinara si aloca resurse fantastice pt f1,toti au piloti campioni mondiali,ce sa mai zic...

Si totusi o echipa care nu straluceste la resurse alocate,nici nu are cele mai smechere facilitati si are piloti egali zic eu cu restul pilotilor de top reuseste sa domine campionatul.A cui e vina?

Doar nu e Newey Dumnezeu.

Restul desi au atatea resurse alocate,nu reusesc sa faca o masina competitiva cel putin de nivelul RedBull.

Parerea mea este ca ar trebui sa n-o mai frece in cap si sa puna osul la treaba.

La Ferrari e prostul de Domenicalli care numa lider de echipa nu e,si desi are un pilot exceptional pe mana nu reuseste sa ia campionatul.Ba masina mere prost,ba strategia e in gura,ba una ba alta.Anul trecut pe sfarsit noroc cu Alonso care mai impusca un loc 3-4,ca altfel ieseau numa pe 8-9.Cu ce au ei in spate,asta e inadmisibil.

La Mercedes sunt 15 sefi.Toto Wolf,Niki Lauda,Ross Brawn,director executiv,sef de echipa,laba curata.Si acum parca l-au luat si pe baiatul ala de la McLaren daca nu ma insel?Si rezultatul?Au o masina care s-a dovedit a fi mai rapida ca RedBull (deci teoretic fabrica isi face treaba,le aduce materialul),dar rezultate pwla.Pai Ross Brawn e inginer,nu e manager.Toto Wolf e numa suferintze,si o tot impinge pe nevasta-sa ca sa ajunga si ea pilot de teste.Pai ce draq,lucram la stat,sa ne bagam rudele/amantele/sotiile prin posturi caldutze?Aiureala completa.Trebuie un Sef Bun.Punct.

McLaren a scos o masina care s-a nascut moarta.Se mai zbate Perez,mai incearca sa scoata ceva din ea,dar nu prea are ce face.Si saracul Perez,zicea ca l-a prin pe Dumnezeu de un picior cand a ajuns la McLaren...Button ala zici ca se duce la birou de la 8 la 4 cand mere cu masina,urmeaza target-ul,tre sa iesi pe locul cutare (de obicei 6-8),trec aia pe langa el,nici o reactie.Somn.Pai ce ma,F1 e la birou,la sedinte?Rupe-te,nu dormi,sa iesi din masina leoarca.Dar nu il dau afara ca e british.Ce bashina...Te poti calca in el campion mondial.

Cine a mai miscat e Lotus,care saracii cu banii pe care celelalte echipe le dau pe tigari au facut o masina chiar reusita.Il au pe Raikonnen care le da performante dar si constantza,si pe francezul ala sarit care e rapid.Dar nici unul nu face treaba sa mearga,nu e un lider,o forta in jurul caruia sa se stranga echipa (gen Schumacher sau Alonso).Raikonnen e un maverick iar Grosjean cred ca e instabil psihic,se cearta cu toata lumea,acum e calm,peste 5min urla,francez nebun.Si atunci cine face treaba sa mearga?Boullier.

Iata ce inseamna team leader.

Deci in concluzie,da,F1 a devenit din ce in ce mai boring.Dar cine e de vina?

Bernie?

Banii?

Sau managementul echipelor mari care are pe mana bani si resurse cu nemiluita,dar nu stie sa se organizeze si sa profite de ele?Pt ca sunt echipe legendare (Ferrari,Mercedes,McLaren),adevarati colosi cu resurse practic nelimitate care au rezultate slabe si echipe mijlocii si chiar mici (RedBull/Lotus/Force India si chiar Sauber anul trecut) care au rezultate mai bune cu resurse mult mai slabe.

Pestele de la cap se impute,vorba romaneasca dar mare adevar,la sefi ar trebui umblat.

 

Daca asa i-a aratat craniul (ca in poza de mai jos) dupa accident, ma mir cum de n-a murit atunci pe loc.

 

f1-maria-de-villota-skul-inline.jpg

 

Wow,smecheri doctorii care au refacut-o (cat de cat) la starea initiala.

Deci daca cautati poze cu ea dupa accident,arata chiar ok,are un plasture de pirat pe ochi,dar in rest e ok.

Totusi pt o femeie (care era chiar frumoasa),o asa treaba nu e lucru peste care sa treci repede,si de aia ma gandesc la sinucidere.

Dar da,dur accident.Pe de o parte m-am mirat cum de n-a protejat-o casca,pt ca accidentul am inteles ca a fost la o viteza mica avand in vedere masina,aprox 50kmh,dar pe de alta parte ma gandesc ca toata masina s-a "oprit" in casca ei,650 kg e ceva.Urat.

 

 

Nico Hülkenberg ca si confirmat la Lotus pentru 2014.

:ok:

Bravo lui si mai ales bravo lui Boullier ca l-a vazut si ca nu a ales calea banilor (Massa,Maldonado,etc).

Nota 15.Iata ce inseamna manager adevarat,sa ai tupeu si cohones sa mergi pe o carte riscanta.

Sa speram ca il vedem la anul pe un Lotus si mai ales ca Lotus va fi macar la nivelul de anul asta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Bravo lui si mai ales bravo lui Boullier ca l-a vazut si ca nu a ales calea banilor (Massa,Maldonado,etc).

Nota 15.Iata ce inseamna manager adevarat,sa ai tupeu si cohones sa mergi pe o carte riscanta.

Sa speram ca il vedem la anul pe un Lotus si mai ales ca Lotus va fi macar la nivelul de anul asta.

 

Din pacate, treaba nu e 100% sigura: Bouiller a spus ca daca nu va fi constrans de bani, alegerea lui va fi Hülkenberg. Asta nu exclude o nevoie acuta de fonduri dupa ce trage linie sub bugetul pentru 2014, si deci aducerea unui pilot platitor. Pericolul Massa inca exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...