Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ferrari-ul a fost reparat (Kimi se oprise in primul tur de circuit azi) si spoit cu scarmaz aerodinamic.

1540288_658307257548216_1145085964_o.jpg

Si hai inca una cu Caterham-ul, ca merita.

1551704_806578066025739_401837033_n.jpg

Montantul care face legatura intre aripa si parte frontala mi se pare cam fragil. Vezi accidentul lui Hamilton de azi (caruia i-a cedat aripa fata). Stiu ca Mercedes nu e la prima abatere de genul asta (Nico isi aminteste...), dar totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e si rusine sa ma uit la poza aia cu Caterham.

 

Si ca tot vorbeati voi de sunet, am dat iar de clipul de mai jos... daca inchid ochii si ascult la casti, imi vine in minte un F22 Raptor (de la 0:13 la 0:22) :D

 



Mai multe poze cu noile masini gasiti pe site-ul oficial - > aici

 

Si accidentul lui Hamilton (si sunetul V6) aici: http://www.motorsport.com/f1/video/main-gallery/lewis-hamilton-crash-f1-jerez-2014-crash-footage-video/

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot vorbeati voi de sunet, am dat iar de clipul de mai jos... daca inchid ochii si ascult la casti, imi vine in minte un F22 Raptor (de la 0:13 la 0:22) :D

 

V10-le de la BMW era ceva special. Pe vremea cand nu exista limitare in acest sens, era singurul motor care se apropia de 20.000 rot/min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V12-le Ferrari s-a ofuscat ca l-ai uitat ^_^

 

 

Ca sa va necajesc putin, am avut privilegiul sa vad si sa aud un V12 Ferrari la Hampton Downs, in NZ, acum o saptamana si jumate. A fost festivalul Ferrari, unde am vazut, pe langa 141 masini Ferrari, de toate tipurile si trei de formula 1. Una din 1994, adica V12-le lui Gerhard Berger si doua din era turbo, din 1985.

 

si inca unul:

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mare like masinilor din 2014 .Arata EXTRAORDINAR .In sfarsit se vor diferentia si prin altceva decat culoare !

 

Prin comparatie ,masinile de acum 10 ani mi se par banale ,plictisitoare

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant:

http://www.motorsport.com/f1/news/embarrassing-start-to-f1-s-brave-new-era/

 

Cateva lucruri esentiale:

- masinile au stat mai mult in "service". Daca de obicei lumea facea cate 100 tururi intr-o zi de test, acum abia Kimi a facut cele mai multe tururi - 31 la numar. Jean-Eric Vergne era fericit ca a facut 15 tururi "because just getting the car on track was an achievement", spune el. :wacko:

- cel mai bun timp obtinut a fost al lui Kimi (evident, doar era singurul de pe circuit) cu 10 secunde pe tur mai lent decat testul de anul trecut. Aici binenteles, pe ei nu timpul ii intereseaza in momentul de fata. Au alte prioritati, si e de inteles sa fie mult mai lenti. Dar totusi, sunt 10 secunde.... enorm.

- Franz Tost (boss-ul de la Toro Rosso) spune ca bugetul anual tocmai a crescut peste iarna cu 25%. Intr-o era in care peste tot auzi de "reducerea costurilor".



Si un videoclip de la teste:

 

http://www.youtube.com/watch?v=V_GwL2KFw9I

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzori de masura a presiunii si directiei aerului. Folosesc chestii de genul asta si in antrenamente (in cadrul unui week-end de GP) cateodata.

Deocamdata, discutiile care domina testele sunt problemele cu motoarele Renault si suspensia spate de la McLaren:

MP429-rear-1024_3075027.jpg

Newey, despre subiect: "I have not seen the photos," he said, "but as it is described, it sounds as though there are eight suspension elements, where only six are allowed. "Moreover, there are clear rules for the width of the suspension."
Daca are dreptate, McLaren va avea mult de munca. Daca nu, toate celelalte echipe vor avea mult de munca. Va urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Timpii de la testul de astazi, cu McLaren pe primul loc :D

 

1. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 23.276s, 52 laps
2. Felipe Massa, Williams, 1m 23.700s, 47 laps
3. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 23.952s, 62 laps
4. Jenson Button, McLaren, 1m 25.030s, 40 laps
5. Fernando Alonso, Ferrari, 1m 25.495s, 58 laps
6. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 26.096s, 17 laps
7. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1m 29.915s, 30 laps
8. Adrian Sutil, Sauber, 1m 30.161s, 34 laps
9. Robin Frijns, Caterham, No time, 10 laps
10. Max Chilton, Marussia, No time, 5 laps
11. Daniel Ricciardo, Red Bull, No time, 3 laps

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in concluzie motoarele Mercedes merg de rup.

Cel mai bun timp pe toate cele 4 zile Magnussen :scratch:

Cea mai buna forma au aratat-o echipele de uzina Mercedes si Ferrari,dar si McLaren si chiar si Williams au facut o figura frumoasa.

Hulkenberg a declarat mai voalat despre masina Force India ca apasare ioc,deci s-ar putea sa fie o problema acolo.

Motoarele Renault au creat numai probleme,mai ales la baterii.

RedBull a dat cu oistea-n gard ("ajutata" covarsitor de motorul Renault dar si de probleme cu racirea ce tin de packing-ul motorului,deci de d-nul Newey) si a plecat mai devreme acasa.

Condusul in ritm de cursa va fi foarte strategic dar si foarte solicitant pt pilot care va trebui sa aiba un picior "usor" pt ca apasarea s-a redus drastic,iar cuplul motor sunt convins ca a crescut cu cel putin 50%.

Asteptam testele din Bahrain si mai ales prima cursa.

 

Ce ma deranjeaza e uratenia clara a masinilor,dar as putea trece peste,dar peste sunet nu pot trece.E de-a dreptul penibil.Adica era un reporter care statea in spatele gardului,la 5-6m de masina care lua curba si zicea ca nu ii mai trebuie casti pt ca sunetul nu mai e deloc la nivelul la care era inainte si ca sunetul ii aduce aminte de un hot-hatch cu toba aftermarket.OMG,hot-hatch?Adica suna ca un gti tunat?Ce cacao de treaba a facut si Bernie...

Si cand te gandesti ca am frecat-o aiurea si nu m-am dus sa le vad pe Hungaro anul trecut,si vroiam sa ma duc anul asta...pai 70% ma duceam pt sunetul ala formidabil.

Remember this? Cred ca una din cele mai reprezentative si bune filmari spectator view cu ce inseamna un sunetul si dinamica unui start de F1 :

Pai se compara???Fuck Bernie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia e mai acuta la RedBull, care are probleme cu supraincalzirea motorului si a sitemelor anexe. Newey a lucrat iar la limita cu optimizarea spatiului: se zvoneste ca in era KERS, RedBull mergea cu un dispozitiv de recuperare a energiei cinetice mai mic (si care scotea mai putini cai decat concurenta), doar ca sa poata profita de marimea mai redusa in scop aerodinamic. Acum, parti din caroserie au fost taiate de catre ingineri pentru a permite o ventilatie sporita dupa problemele din primele zile. Newey si Horner s-au intors de ieri la Milton Keynes pentru modificari si redisign la RB10.

In legatura cu sunetul nu mi-as face inca probleme. Parerea acelui reporter nu e unanima si deocamdata sunetul pare... interesant. Nu stiu despre intensitate. Sper sa ajung la o cursa anul asta sa judec.
Alta explicatie este ca motoarele merg departe de limita de 15.000 rot/min. Se zvoneste ca Ferrari si Mercedes ruleaza cu un limitator pe la 13.000. De Renault nu mai zic. Va urma...

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method: vezi ca nu injuri pe cine trebuie. Bernie a declarat ca trecerea la motoare V6 nu e o idee buna, ca e perfect ceea ce avem (spunea el atunci) si anume motoarele V8.

 

http://www.auto123.com/en/racing-news/f1-bernie-ecclestone-still-thinks-v6-switch-bad-idea?artid=162297

 

Cat despre sunet, intr-adevar, nu mai e "screamer"... sa urle in halul ala. Dar nici pe departe nu se asemana cu un hot-hatch. Eu sincer, ma asteptam la mai rau :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=WSz5qzZeXos

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul e mai mare, dar si masinile mai grele. Acceleratia e mai constanta, dar nu cred ca mai rapida.

Vitezele maxime in schimb se pare ca vor creste.

Cuplul e multtt mai mare ... citeam pe F1 forum ca ar fi cu peste 40% mai mare decat la vechile motoare si ca din acest motiv accelerarea este multt mai violenta decat la masina 2013 ... tot acolo vorbeau de pierderea aderentei pe cauciucurile hard ... se svonea ca toti pilotii au spus la unanim ca masinile sunt multtt mai violente la iesirea din viraje si ca majoritatea pariau ca anul 2014 va fi anul in care toate recordurile de pe circuite vor fi batute ...ei dadeau exemplu de cuplu mare si in filmuletul asta la minutul 1:46 urmariti iesirea din viraj al monopostului in momentul accelerarii ... se vede clar ca masina desi nu este la putere maxima are probleme mari cu aderenta.

http://www.youtube.com/watch?v=rqQbdEJsjHQ#t=3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul e mai mare, dar si masinile mai grele. Acceleratia e mai constanta, dar nu cred ca mai rapida.

Vitezele maxime in schimb se pare ca vor creste.

De ce e mai constanta?

Ca Turbo-ul are lag....toate au!

Nu stiu cum se vor bate recordurile daca deja se pare ca au peste 10 secunde in minus fata de cele aspirate normal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce e mai constanta?

Ca Turbo-ul are lag....toate au!

Nu stiu cum se vor bate recordurile daca deja se pare ca au peste 10 secunde in minus fata de cele aspirate normal!

Pai simplu .. noi ne uitam la timp pe tur pentru ca asta avem ... specialistii s-au uitat la timpul pe tronsoane (cele care au fost cu adevarat fortate ) si acolo au observat ca masinile actuale au casticat enorm fata de cele din anii anteriori.

Un motor turbo are lag atunci cand pleci din ture joase... dar daca il ti in ture nu exista lag ...si in plus poti fixa mult mai usor cu un turbo plaja de putere si cuplu sa fie acolo unde vrei tu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turbina aia e cuplata la un motor/generator electric. Atunci cand e nevoie de acceleratie (dupa franare), motorul electric invarte turbina imediat, si astfel se elimina lag-ul... (sau se diminueaza foarte mult)

 

@calimero2003: Unde ai vazut tu ca au castigat "enorm" pe anumite sectoare noile monoposturi? Masinile de anul asta vor fi mai lente decat cele de anul trecut. Asta o stie deja toata lumea. Acum ramane de vazut cat de lente vor fi. Greutatea a crescut, performantele aerodinamice s-au diminuat, cantitatea de combustibil a scazut, nr. de motoare alocate pe sezon a scazut, etc. Ia uite ce spune Rosberg: "It will become somewhat of a science when to overtake and when to save fuel to be right there at the chequered flag."

Deci nu vor consuma aiurea niciun strop de combustibil. Automat cand vrei sa faci economie la combustibil, si sa ai motorul cat mai fiabil, timpii pe tur cresc. Intrebat daca F1 o sa fie mai lenta in 2014, Rosberg spune: "I would like to go faster than last year - but that is not going to be the case. That’s a bit of a downside in 2014."

 

Asadar, nu va asteptati la nimic extraordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turbina aia e cuplata la un motor/generator electric. Atunci cand e nevoie de acceleratie (dupa franare), motorul electric invarte turbina imediat, si astfel se elimina lag-ul... (sau se diminueaza foarte mult)

 

@calimero2003: Unde ai vazut tu ca au castigat "enorm" pe anumite sectoare noile monoposturi? Masinile de anul asta vor fi mai lente decat cele de anul trecut. Asta o stie deja toata lumea. Acum ramane de vazut cat de lente vor fi. Greutatea a crescut, performantele aerodinamice s-au diminuat, cantitatea de combustibil a scazut, nr. de motoare alocate pe sezon a scazut, etc. Ia uite ce spune Rosberg: "It will become somewhat of a science when to overtake and when to save fuel to be right there at the chequered flag."

Deci nu vor consuma aiurea niciun strop de combustibil. Automat cand vrei sa faci economie la combustibil, si sa ai motorul cat mai fiabil, timpii pe tur cresc. Intrebat daca F1 o sa fie mai lenta in 2014, Rosberg spune: "I would like to go faster than last year - but that is not going to be the case. That’s a bit of a downside in 2014."

 

Asadar, nu va asteptati la nimic extraordinar.

Posturile noastre tot aici o sa fie si la prima etapa de F1 ... atunci o sa vedem cine are dreptate.

Asa ca idee ...viteza de varf a crescut ... accelerarea e mult mai buna ... aerodinamica se regleaza ...Legat de consum ... pai in varianta actuala de motor raportandune la cm3/litru cantitatea de benzina este mai multa ... sunt niste chesti care o sa le vezi anul asta.

Toti pilotii spun la inceputul fiecarui an ca totul este naspa ... asa e si normal ... isi lasa un fel de usita deschisa in caz ca dau kicks in 2014.... dar o sa vedem daca e asa ... si in Moto GP tot la fel se vaeta...

Editat de calimero2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...