john17 Postat Septembrie 3, 2020 Share Postat Septembrie 3, 2020 Ori ne înșală memoria pe unul dintre noi (deh, infidelă și de genul feminin), ori vorbim de lucruri diferite, ori am văzut alte curse/alt sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Septembrie 3, 2020 Share Postat Septembrie 3, 2020 Acum 41 minute, john17 a spus: Ori ne înșală memoria pe unul dintre noi (deh, infidelă și de genul feminin), ori vorbim de lucruri diferite, ori am văzut alte curse/alt sezon. Confunzi anii In 1994 fix asa a fost In 1995 s-a echilibrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Septembrie 3, 2020 Share Postat Septembrie 3, 2020 Acum 4 minute, cuki a spus: in 95 castigat Schumi 9 din 17 curse, 33 puncte peste Hill...la vremea respectiva 33 puncte erau 3 victorii si un loc 4 Cu o singura victorie Ferrari 5 Williams (4 Hill) 11 Benetton (2 Herbert) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Protagoniști au plecat la bere și au sucombat în luptă? Porumbelul de Copșa Mică și-a rupt aripioara ca dințosu sau ce plm e cu podiumul ăla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 La 03.09.2020 la 11:28, cuki a spus: Fanii, adica oamenii tind sa uite repede momentele plicitisitoare si nasoale (daca nu uitam de raul mahmureriilor, nu am mai bea veci ) Asa ajung sa iti ramana tie intiparite in memorie cateva faze dintr-un sezon boooring, dar pe care il dai ca exemplu de "pe vremea aia bla bla". Astia de la Autosport au analizat si datele statistice, iar comparatie teoretic nu s-ar putea face. In F1 se depaseste si de 10 ori mai mult pe cursa, decat in anii respectivi. La curse vin mai multi fani, se transmite in mai multe tari, ratingul a crescut enorm...cumva argumentul ca ar fi fost mai spectaculos nu ar trebui sa stea in picioare. DAR noi tot comparam, si comparam pilotii de atunci cu pilotii de acuma, masiniile de atunci, bugetele, reguriile etc. Eu m-as mira sa fie cum zici tu.Popularitatea F1 era la apogeu in anii 80 si pana la jumatatea anilor 90,si eu cred ca a scazut dupa moartea lui Senna si aparitia lui Schumi (departe de mine gandul de a-l hateri pe Schumi pt asta,insa na,charisma).Spectacolul a scazut drastic odata cu era Schumi...de ce?Datorita faptului ca echipele au devenit din ce in ce mai profi si mai pragmatice...iarasi,nu e vina lor.E o trecere de la era "romantica" la era moderna. Nu te contrazic in legatura cu rating'ul dar sincer nu prea cred.De ce?E ca si cum ai zice ca un meredes S classe e mult mai scump acum ca atunci,ca acum e 150k,iar atunci era gen 50k.Pai da dar inflatia?La fel si asta cu rating'ul - cat a crescut populatia?Ce expunere a primit F1 (care in anii 80-90 era ceva destinat exclusiv partii bogate a Europei,Canadei,Japoniei si Americii de Nord in parte)?Cata lume avea atunci acces la tv uri si cata acuma?Cate canale transmiteau F1 si cati oameni aveau acces la ele si cum se poate vedea F1 acuma?Deci nu poti face o comparatie REALA asa. Iar faptul ca Bernie a avut acea idee de super antreprenor si money maker si a expus produsul F1 intreg mapamondului (de unde era rezervat vestului bogat),asta nu inseamna ca el a castigat de fapt in popularitate fata de anii 80-90,ci ca a fost expus unui nou segment de piata.Popularitatea F1 atunci insa era net superioara - toata lumea cunostea cativa piloti de F1,multi urmareau cateva curse pe an (nu ma refer la fanii hardcore,ma refer la omul de rand),ceea ce nu mai e cazul acum.Parerea mea. Autosport daca a analizat luand audientele din 1985,93 si 2019,si a decretat ca uite ce populara e F1 acuma,a facut o analiza de dambovita....asa si economia Romaniei duduie da e bazata pe consum de produse importate deci suntem numa in pierdere iar noi nu mai producem nimic de 30 de ani.Da economia merge cf statisticilor.Mhmm. La 03.09.2020 la 11:28, cuki a spus: Nici mie personal nu imi place unde s-a ajuns pentru ca totul este artificial. Is constient ca am ajuns aici pentru ca lumea tot a cerut mai mult. De asta nu mai avem alimentare pentru a egaliza fieldul si pentru a scoate o compenenta strategica din joc...dar din cauza asta am ajuns la "fuel saving". DRS pentru ca nu se putea depasi, acuma fiind easy sa depasesti cu DRS nu mai vedem skill-ul pilotului prea mult. Basically am ajuns la quantity over quality. Pana maine pot sa-ti enumar multe masuri adoptate de FIA si F1 pentru a raspunde feedback-ului faniilor, iar cumva pana acuma numarul lor a crescut....deci ceva tot au facut bine. Au si pierdut pe unii pe drum, dar atata timp cat vin mai multi decat pleaca, este OK pentru sport in sine. Not true.Nu s-a ajuns aici pt ca lumea a cerut mai mult.S-a ajuns aici pt ca e o progresie logica.Iar FIA nu a avut capabilitatea de a stopa aceasta cursa a inarmarii. Iarasi nu sunt de acord cu tine - FIA a dat numa gherle incercand sa niveleze terenul,cand de fapt pt a nivela sansele,FIA trebuia sa umble la niste reguli de 3 lei si la bani si sa dispuna o impartire mai egalitara si bazata pe merite in loc de cumetrii.Dar na... Cand defuncta FI care a iesit pe 4 (patru da?) ia 3 lei cu toate ca are xspe mii de puncte,iar Williams care iese pe ultimul ia aproape cat ei,iar Ferrari ia un purcoi de bani pt ca e heritage team samd samd,acolo sunt niste probleme,egalitatea lipseste total la bani deci prin urmare va lipsi si la rezultate/ritm de cursa samd.Not fair.Dar FIA nu umbla aici... Raspunsurile FIA la diferitele tertipuri gasite de echipe sunt de-a dreptul PENIBILE : - interzicerea alimentarii a fost o solutie de bun simt dar e printre putinele...si dupa cum am spus,altundeva trebuiau ei sa umble da acolo nu au umblat - DRS e o porcarie,trebuiau sa ingradeasca masiv dezvoltarea aero care nu foloseste nimanui - iar DRS de fapt n-a rezolvat absolut nimic,ba dimpotriva,a ologit piloti foarte buni pe defensiva ca Verst,care nu se mai pot apara de un atac - Fuel saving a aparut ca urmare a regulii (idioate) de a folosi 100kg/cursa (aceste 100kg cred ca au dat la pacanele sa le iasa 100,ca altfel n-are nici o noima logica cifra asta,nu mai zic de faptul ca nu au luat deloc in considerare faptul ca acest consum difera masiv de la cursa la cursa.Nu,ei au zis "sa fie 100....suna bine.Gata,suntem eco".Precum si a porcariei cu debitul maxim,iarasi fara noima.Daca ma poti lumina de ce aceste reguli sunt bune,te ascult.Ei oricum vor sa foloseasca cat mai putin combustibil pt a usura masina,nu trebuiau sa le impuna asa ceva pt ca astfel le-au taiat aripile masiv. Nu mai zic de faptul ca echipele driblau debitmetrele FIA cu succes (vezi Ferrari),iar nu FIA ci celelalte echipe s-au prins si au investigat schema,si au tras de maneca FIA sa actioneze.FIA doarme. - regula cu a tine un motor x curse e o prostie fara logica si facuta de un aprozarist pt ca numa ala s-ar putea gandi ca problema bugetelor e nr de piese care intra in componenta motorului si nu R&D'ul care sta la baza motorului. In fine,e un subiect "revolving" si foarte vast,dar starea de fapt e penibila in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 15 ore, john17 a spus: Protagoniști au plecat la bere și au sucombat în luptă? Porumbelul de Copșa Mică și-a rupt aripioara ca dințosu sau ce plm e cu podiumul ăla? A luat cartonas galben Hamilton si a fost trimis la coada pultonului. Bottas a mers cu o configuratie alternativa. Ferarri au spart franele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 15 ore, john17 a spus: Protagoniști au plecat la bere și au sucombat în luptă? Porumbelul de Copșa Mică și-a rupt aripioara ca dințosu sau ce plm e cu podiumul ăla? Luandu-ne cu subiecte de politica si culise deja,am uitat esentialul - bai nene,a fost o super cursa la Monza?Pe un circuit unde nu se intampla nimic niciodata?Pfffiii. Desigur ca nu am vazut cursa,am fost la plimbare cu motoreta,dar ce s-a intamplat?Si cum ? Fantastic rezultat.Gasly?Hah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 1 hour ago, Method said: Luandu-ne cu subiecte de politica si culise deja,am uitat esentialul - bai nene,a fost o super cursa la Monza?Pe un circuit unde nu se intampla nimic niciodata?Pfffiii. Desigur ca nu am vazut cursa,am fost la plimbare cu motoreta,dar ce s-a intamplat?Si cum ? Fantastic rezultat.Gasly?Hah. Daca stai la panda poti vedea cursa in reluare, sau poti citi cateva review-uri… eu as opta ptr prima varianta, sunt multe intrebari de pus, de exemplu ptr Bottas, ptr Vettel/Vinales, cum preferi... Sunt o multimer de subiecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Methoade, Monza e Monza, adica cel mai rapid circuit din calendar. Acolo simplul fapt ca aia merg cu 250 pe Parabolica e suficient pentru spectacol, cel putin din perspectiva mea. Ca sa nu mai vorbim de cele mai cretine sicane posibile, Variante Retifiglio si Variante Ascari, care iti ies in fata taman cind ai scos piciorul drept prin podea. In fine, pentru mine Monza e primul, apoi Spa si intr-o vreme pe 3 era Silverstone, cind nu-l intortocheasera atit de rau. Viteza dementa, ca despre asta e F1, nu karting cu masini de 6m lungime. Parerea mea, din nou. Altfel, ieri a fost de pomina. Start, HAM da la micuti vreo 8 secunde (cred ca Sainz pe 2), BOT pe nicaieri, rosiile la coada ca de obicei in ultima vreme. Lap 6/53, VET sparge frinele si o ia drept in Retifiglio. Lap 23/53, MAG rupe ceva la caruta si se protapeste pe iarba pe linga intrarea la boxe, SC. Asta a fost momentul in care HAM si GIO au intrat la boxe fara sa se fi permis asta, deci fiecare ar fi incasat 10s la urmatoarea intrare la boxe; pentru HAM, paguba in ciuperci, ca era departe oricum si a aratat in fiecare tur cine e jupanul. Karma loveste insa napraznic, in Lap 26/53: LEC pierde spatele in Parabolica si se infige cu nasul in zidul de caucioace. Ca paranteza, si RAI cu gumele muci dadea din poponeata pe Parabolica, dar fie ala are mina mai fina, ori Alfa Romeo e o masina mai bine proiectata, cert e ca cel mai betivan dintre pilotii finlandezi nu a scapat painea cu unt pe covorul de Ispahan. Red flag, HAM nu a avut timp sa-si aleaga momentul de ispasire a penalizarii. Lap 28, restart cu HAM in P1. In Retifiglio MAX si PER nu au loc unul pe linga altul si se ating finut, nici nu au dat reluare, incident de cursa normal. Lap 29, HAM intra la boxe, sta 10s pe cricuri fara sa i se umble la cotet, schimba gumele, iese ultimul, plutonul era compact. 26s pina la Gasly (P1), MAX abandon. Si de aici incepe un circ, RAI cu softuri pierde pina la final o gramada de locuri din cauza uzurii dupa ce a mers ture bune pe P3, in timp ce HAM haleste tot ce prinde in fata, dar lucrurile erau transate pentru el, nu mai avea timp. BOT penibil, aparent a fost cobai pentru nu se stie ce setari ale motorului; ce idee, sa setezi un motor de F1 sa mearga prost ... In fata, GAS, SAI si STR stau ture bune la 1.5s unul de celalalt, pentru conservare gume, in spate se freaca toti sa treaca de RAI, care e pilot, niciun contact sau incomodare, desi a fost de nenumarate ori roata-la-roata cu lupii tineri si lacomi de singe. Lap 53/53, SAI prinde DRS-ul la GAS, dar iese prost si din Retifiglio si din Ascari, aparent AlphaTauri are tractiune mai buna pe iesire din virajele lente, GAS cistiga, SAI pe 2, STR pe 3 fara sa faca nimic special, pentru ca Mercedes. Cam asta a fost. Acu' intrebare: cine din echipa AMG a luat decizia sa BOX cind nu era permis asa ceva? (ma rog, nici nu stiam ca la boxe se intra cu programare, nu cind vrea madularul chilotului). Aparent, cica la intrare pe breteaua de intrare la boxe ar fi fost un semafor, dar oricit a insistat Florin Ion io unul nu l-am vazut. O cursa foarte misto, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 43 minutes ago, FLEX said: Ca paranteza, si RAI cu gumele muci dadea din poponeata pe Parabolica, dar fie ala are mina mai fina, ori Alfa Romeo e o masina mai bine proiectata, cert e ca cel mai betivan dintre pilotii finlandezi nu a scapat painea cu unt pe covorul de Ispahan. MAXIM!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 2 ore, FLEX a spus: In fine, pentru mine Monza e primul, apoi Spa si intr-o vreme pe 3 era Silverstone, eu l-as pune pe Hockenheim (vechea varianta, 1965-2001) chiar la egalitate cu Monza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 49 minute, apriliacluj a spus: eu l-as pune pe Hockenheim (vechea varianta, 1965-2001) chiar la egalitate cu Monza.... O, daaaaa, dar nu s-a mai alergat cam de multisor acolo si ... l-am uitat Acum 2 ore, cuki a spus: Aveau ambii aceleasi setari, dar Mercedesul nu poate merge pe caldura in trafic. Botas a ratat startul (zicea ca era mai bine daca pleca de pe 3) iar in trafic avea probleme cu racirea. Din ce am inteles chiar daca nu este voie sa schimbi setarea la motor, poti sa o faci daca risti o problema tehnica, iar daca schimbi setarea trebuie sa ramai cu ea toata cursa. Iar Bottas a schimbat setarea. Ca noroc cu RedFlag ca eu putut modifica racirea la Hamilton, ca altfel era si el blana odata ajuns in trafic. Cu toate modificariile s-a vazut si la Hamilton, chiar daca era compact fieldul, tot nu putea depasi mai mult de 1 masina pe tur la finalul liniei de start/finish. Ce chestie, habar n-aveam. Deci racirea, hmmmm. Da, ma asteptam ca HAM sa-i zapaceasca pe micuti mai mult decit a facut-o, insa de fapt nivelul de performanta e extraordinar de sus pentru toata lumea (mai putin Williams, Has si Ferrari), diferenta se face la intervalul de timp in care poate fi livrata si mentinuta acea performanta, plus variabile (uzura si tipul pneurilor, mina pilotului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 voi n-aveti forum pentru formula 1, ce bantuiti aici la sarki!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 (editat) Acum 19 ore, FLEX a spus: Acolo simplul fapt ca aia merg cu 250 pe Parabolica e suficient pentru spectacol, cel putin din perspectiva mea. Ca sa nu mai vorbim de cele mai cretine sicane posibile, Variante Retifiglio si Variante Ascari, care iti ies in fata taman cind ai scos piciorul drept prin podea. O cursa foarte misto, parerea mea. Da,misto cursa din ce ai zugravit-o aici,foarte multe s-au intamplat,trebuie sa o descarc sa o vad si eu live...oarecum live. Ai dreptate dpdv al spectatorului in legatura cu Monza sunt convins,insa eu o privesc dpdv al telespectatorului,iar cum la tv nu se simte viteza...in mod normal pe Monza vezi 2-3 depasiri si o simpla procesiune.De aia nici n-am bagat in seama cursa mai ales ca duminica a fost o zi superba.Dar,se pare ca se mai intalnesc stelele cateodata si iese cate una din asta.Nu putem decat sa ne bucuram. Iarasi,ca de obicei,spectacolul a derivat (dupa cum am zis dintotdeauna) din neprevazut,si reactia mai buna (sau mai proasta ) a pilotilor/echipelor in fata neprevazutului.Asta e definitia spectacolului in opinia mea. Bai nene,nu inteleg cum Ferrari pot gresi in atatea noi si minunate moduri.E fantastica atata incompetenta la un asemenea nivel.Sa te lase franele la tine acasa pe Monza?wtf?Jenibil. Ok,si Leclerc a troznit-o rau,viteza cu care a percutat a fost ff mare,dar macar ala a gresit ca a fortat prea tare,si era pe 4 parca?un loc elegant.Vettel saracu de data asta chiar nu i se poate reprosa nimic,n-a avut nici o sansa,bine ca n-a patit nimic periculos. Acum 19 ore, FLEX a spus: Acu' intrebare: cine din echipa AMG a luat decizia sa BOX cind nu era permis asa ceva? (ma rog, nici nu stiam ca la boxe se intra cu programare, nu cind vrea madularul chilotului). Aparent, cica la intrare pe breteaua de intrare la boxe ar fi fost un semafor, dar oricit a insistat Florin Ion io unul nu l-am vazut. Inginerul de cursa,care (si cand) primeste instructiunea de la strategy group (strategy group sunt aia 6-7 baieti la 30 si ceva de ani cu mintea brici si cu laptopul in fata care impreuna calculeaza strategiile si scenariile cele mai bune si iau deciziile pe care le impun pilotului si inginerului - si pe care ii hateresc eu ca strica tot). Asta clar n-a fost insa de la strategy group - a fost un "gut feeling" probabil al lui Hamilton (sau al lui "Bono",inginerul lui) o reactie pe graba la situatia schimbata total de aparitia SC.Mai degraba l-as suspecta pe Hamilton pt miscarea asta.Mai,el n-a gandit-o rau,dar na...a uitat de faza cu semaforul rosu...pe care nici eu nu l-am vazut da in mod sigur era. Asa e cand iau pilotii decizii...unele sunt bune,altele sunt bune dar in focul luptei uita de anumite chestii,altele sunt rele samd...de aia nu ii lasa in mod normal sa ia decizii si tocmai de aia zic eu ca ei sunt singurii care ar trebui sa ia decizii ...e si corect pana la urma - pe barba lor pierd sau castiga,asa e cinstit. Acum 19 ore, cuki a spus: Cauza nu o stiu eu 100% si nu am pretins a o sti. Cert este ca toate "masurile" de a nivela fieldul au ricosat in detrimentul spectacolului. Si da...sunt de acord ca cele mai simple masuri raman neluate ( 0 comunicare cu boxele, 0 acces a ingineriilor la a face modificari in cursa, 0 strategie). Pilotul sa fie cel care decide totul asupra masinii si asupra strategiei de cursa. Cat despre Bottas...cred ca ispravile lui Bottas il ridica pe Ham iar si iar.Vezi ce face unul si ce face altul cu acelasi material.Imi vine in cap motto'ul lui "Still i rise" (e de fapt o poezie de-a lui Maya Angelou si o melodie de-a lui 2pac,dar in fine,merge si la Hamilton).Negrul e bun,e chiar bun,iata,se infierbanta cateodata si greseste supus presiunii dar per total nu am ce comenta.Poate ar fi si altii similari pe masini egale,dar e foarte bun,adica nu degeaba e acolo.Si acum dupa cativa ani ma mira cum l-a putut bate Rosberg,care nu mi se pare deloc la nivelul lui.La naiba,nici lui Rosberg nu i se pare ca e la nivelul lui,dar asta ne arata ce poate face disciplina si determinarea germana.Big up si pt Rosberg.Dar divagam. Acum 16 ore, FLEX a spus: O, daaaaa, dar nu s-a mai alergat cam de multisor acolo si ... l-am uitat Creste iarba acum pe varianta lunga a lui Hockenheim. Editat Septembrie 8, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 da, am vazut si eu poza asta pe gugli.... ce a fost si ce a ramas..., pffff....., jaleeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 (editat) Acum 55 minute, Method a spus: dar na...a uitat de faza cu semaforul rosu...pe care nici eu nu l-am vazut da in mod sigur era. pe stanga in parabolica, panou d-ala mare si patrat, arata ca alea pe care dau si steagurile, clipea rosu s-a vazut in reluari de mai multe ori dar cred ca toata lumea se astepta sa fie semafor ca la iesirea de pe pitlane in calificari, ca tot ziceau comentatorii ca nu vad nimic Editat Septembrie 8, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 (editat) Acum 1 oră, Method a spus: cum l-a putut bate Rosberg Neamț, mercedes, interese, așa l-a bătut! Acum 52 minute, prafrau a spus: comentatorii ca nu vad nimic Șaorma era ca de obicei, fără semafor! Ăia raaar văd ceva și dacă e scris pe ecran, sunt în lumea lor. Editat Septembrie 8, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 2 ore, apriliacluj a spus: da, am vazut si eu poza asta pe gugli.... ce a fost si ce a ramas..., pffff....., jaleeee Da,eu nu am fost si nu sunt fan Hockenheim. Si cand se dadeau pe el...3 liniii drepte imense,monstruoase,taiate de sicane ff slow...si circuitul mergea prin padure,deci fara spectatori.Pilotii beau suc probabil in timp ce mergeau pe drepte,iar pe sicane era mare pericolul mai ales in primele tururi de incidente.Nimic tehnic,spectaculos etc,asa spuneau si pilotii,si mie mi se pare la fel. Iar ca tot veni vorba de circuite,dupa cum zicea colegul Flex de masini de 6m (si 1000 de cai parca) pe circuite de karting,mai eu as vrea sa vad live totusi un Monaco.E chinuitor intradevar pt ei,dar cred ca pt spectatori chiar e o experienta. Un circuit bun care a iesit din calendar e Istanbul park. Acum 50 minute, john17 a spus: Neamț, mercedes, interese, așa l-a bătut! Șaorma era ca de obicei, fără semafor! Ăia raaar văd ceva și dacă e scris pe ecran, sunt în lumea lor. Meh,nush ce sa zic. Rosberg a profitat de niste gheneoane de-ale negrisorului,dar a fost exemplar,a fost la 120% din potentialul lui,l-a fortat,a fost acolo.A bifat toate casutzele.Rosberg v2016 clar a fost mult peste ceea ce e Rosberg de obicei,cu toata pregatirea extrema si fizica si mai ales psihica,chiar el a zis asta,si s-a si vazut ca dupa ce l-a batut nu l-a mai interesat F1.A fost frumos.A aratat ce poate face pregatirea si consiintiozitatea.Si mai ales ambitia. Nu mai zic nimic de Digi de cand baga si motogp pe langa F1,nota 20 si jos palaria.HD,antrenamente quali cursa,o vorba nu mai scot rea de ei Pot s-o aduca si pe Dana Budeanu sa comenteze,eu sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 5 ore, Method a spus: Pot s-o aduca si pe Dana Budeanu sa comenteze Păi cum, nu ea comentează?!? Mie așa mi se pare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 Mercedes reveal the simple oversight that caused Hamilton’s race-ruining penalty at Monza Deci Lewis n-a gresit nimic - i-a venit mesaj pe radio - Sfety Car Box Box Box.El a reactionat rapid si a cerut hard tyre,dar Bono i-a spus ca e prea tarziu sa il schimbe si va avea medium ca alea erau pregatite. Nu prea am inteles explicatia AMG - era un mesaj automatizat care a spus SC?Omg la ce s-a ajuns?....deja e sf nivelul de tehnologizare..."So if there’s a Safety Car, there’s a voice that will say ‘Safety Car’ Cert e ca in orice caz nu Lewis a fost de vina - lui i-a spus Bono SC-Box si in consecinta a intrat la boxe.Pana s-au prins Strategy Group/Bono ca e rosu...deja cand ii zicea Bono "stay out" el trecea breteaua care delimita intrarea la boxe,nu mai era cale de intoarcere. Ma asteptam ca Lewis sa fi intrat sau sa fi cerut intrarea rapida pe Parabolica,dar daca gandim in perspectiva era clar ca el nu putea intra fara aprobarea lor.E foarte interesant ce inseamna o mica greseala de judecata si ar fi fantastic de interesant ca aceste decizii sa fie facute DOAR de catre piloti.Am avea ceva de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 În plm, dar semaforul nu e pus să-l vadă piloții? Sau ăștia chiar nu mai gândesc și nu mai văd, execută orbește ce li se spune de la pupitru?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 Haha,da,aici ai dreptate.Dar sincer eu m-am uitat de 3 ori la filmare si tot nu vad semaforul....Hamilton cu n lucruri pe cap,dupa ce i-a zis si ala "box box box"...poate fi scuzat aici zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 Mda, și soferul care intră pe interzis poate fi scuzat dacă i-a zis waze, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 (editat) Acum 46 minute, Method a spus: Haha,da,aici ai dreptate.Dar sincer eu m-am uitat de 3 ori la filmare si tot nu vad semaforul....Hamilton cu n lucruri pe cap,dupa ce i-a zis si ala "box box box"...poate fi scuzat aici zic eu. inca o data, mare, patrat, pe stanga, clipeste cat poate de tare sare in ochi rau de tot, erau chiar 2 si nu prea e de scuzat, a fost singura data sezonul asta cand putea face diferenta el, nu masina daca el are multe pe cap cate or avea aia care merg cu junghiuri care se strica? la greseli e 1 din 1 Editat Septembrie 9, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 Acum 12 ore, john17 a spus: Mda, și soferul care intră pe interzis poate fi scuzat dacă i-a zis waze, nu? Daca respectivul sofer vine de pe Parabolica cu 300kmh,da Acum 12 ore, prafrau a spus: inca o data, mare, patrat, pe stanga, clipeste cat poate de tare sare in ochi rau de tot, erau chiar 2 si nu prea e de scuzat, a fost singura data sezonul asta cand putea face diferenta el, nu masina daca el are multe pe cap cate or avea aia care merg cu junghiuri care se strica? la greseli e 1 din 1 L-am vazut si eu finally dar a trebuit sa ma uit atent. Mie mi se pare scuzabil,da ditai grupu de strategie din birouri trebuia sa beleasca ochii la asa ceva si sa verifice daca e rosu sau nu. Chestia e ca intradevar ei s-au invatat sa nu gandeasca,ci sa execute rapid si cat de bine posibil instructiunile primite.E ceva normal,natural pana la urma sa faca asta.Daca aia gnadesc pt tine si iti dau instructiuni clare precise care in majoritate se dovedesc castigatoare,nu te mai uiti,daca de 10 ori ai castigat pe ce ti-au zis ei,a 11a oara nu te mai uiti,mergi pe mana lor. Acuma daca era Vettel si ii ziceau sa intre,ma poate Vettel se uita ca el e patit cu strategii Ferrari Perez paraseste Force India/Racing Point la sf sezonului.Pacat pt ca mie chiar imi placea de el. Probabil vine Vettel in locul lui....va proba si el finally un Mercedes. ...si Vettel a semnat cu Racing Point/Aston Martin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.