Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

4 hours ago, pomo said:

După cursa di la Italia și având în vedere că e pilot Mercedes, Williams pare cea mai sigură alegere. Nu cred că Ferrari o să accepte un pilot Mercedes într'un HAAS, deci nu cred că Mick Schumacher e o opțiune la Williams.

 

Este un loc liber și la Alpine - sau poate la Alpha Tauri. Iar Mick nu mai este pilot Ferrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Este un loc liber și la Alpine - sau poate la Alpha Tauri. Iar Mick nu mai este pilot Ferrari.

Păi pt Alpine se zvonește că vine Gasly, ca să fie ambii piloți francezi și atunci, da, e o mare posibilitate ca Mick să ajungă la Alpha. Îmi aduc aminte că spuneau ai noștri comentatori că Helmut Marko ar fi interesat de o colaborare cu Mick, dar asta înseamnă că le închid ușa în nas piloților din academia lor care sunt in F2.

Din nou afirm că nu cred că Ferrari o să accepte un pilot Mercedes într'o mașina HAAS, având în vedere că în F2 au piloți destul de buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au renunțat la fratele mai mare din est și ne'au luat pe noi. Cred ca e o realizare ca o firmă dintr'o țară mică să fie pe monopostul celei mai prestigioase echipe de F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Implicit, Gasly va fi confirmat la Alpine:

 

Scumacher vs. Hülkenberg pentru locul liber de la Haas. Cine pierde aici ar putea să ia locul lăsat liber de Latifi la Williams.

 

Ricciardo foarte aproape de un an pe bară - posibil ca pilot de teste la Mercedes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În America o să fie Robert Schwarzman să testeze o mașină Ferrari cu noua sa licență din Israel și în perspectivă e și Logan Sargent, care mai e și american. Așa că bătălia pe cele două locuri libere, HAAS și Williams, o să fie mare.

Îmi pare rău de Ricci, dar a fost banană rău în ultimii ani, cu mult sub Norris, așa că mi se pare normal să fie lăsat pe bară. Bine, de Latifi nici n'are rost să vorbim, o plecat Mazepin și o rămas el în locul lui.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Nu e român? :huh:  Bit defender, Logan, de-ai noștri! 

1 - 0 la pauză. Urmează repriza a doua.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-a pățit wax? L-au chemat ăia la boxe din turul rapid, înjura ca birjarul pe radio dar erdeesh a trecut la trozbal...🤬

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Tzitzicat a spus:

Ramanea fara benzina

Fara benzina penttru testare.

Fiecare monopost trebuie sa dea 1 litru la finalul calificarilor.

Altfel ultimul loc  pe grila.

Asa ca au fost nevoiti sa-l retraga din turul de poll.

Au preferat locul opt in loc de ultimul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, are sens, merci. Mai puțin că nu i-au pus destulă zamă în prezervor, dar probabil au păscut și taurii la cantina fierrarilor... 🤦‍♂️

No, wax campeon a 2-a oară sau nu încă? :huh:

Hai că mi-a lipt postările... 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10/1/2022 at 10:27 PM, ENEOS said:

No, wax campeon a 2-a oară sau nu încă? :huh:

 

Era oricum cam greu să-l ia etapa asta. Mai ales în cazul în care în calificări a dat-o echipa de gard, iar în cursă a făcut-o el lată.

 

Urmează Suzuka. Dacă am calculat bine, trebuie doar să ia cu 4 puncte mai mult decât Leclerc pentru a câștiga titlul acolo. Un titlu în egală măsură câștigat de Red Bull/Verstappen cât pierdut de Leclerc/Ferrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca Ferrari ii putea batea pe astia de la RedBull / Honda / Wax

pareau pachetul complet, aproape perfect, pe cand italieni tot asa boemi, ca de obicei :)

 

as zice ca pana la noi modificari de regulament, vor fi imbatabili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În afara faptului că îl au pe Newey și că se pare că au nimerit conceptul aero pentru noile regului, nu este exclus să vină alții la bătaie. Spre deosebire de era de dominație a celor de la Mercedes, factorul de avantaj este aerodinamic acum - iar evoluțiile aerodinamice sunt libere, limitate doar de buget.

 

Ferrari aveau cel mai rapid și fiabil monopost la început de sezon. De atunci au mers doar în jos; au început problemele de fiabilitate, evoluțiile aero nu au funcționat, iar greșelile piloților s-au înmulțit.

 

32 minutes ago, PzKpfW said:

Dacă am calculat bine, trebuie doar să ia cu 4 puncte mai mult decât Leclerc pentru a câștiga titlul acolo.

 

Nu am calculat bine, am uitat să factorizez punctele pentru fastest lap. Verstappen trebuie deci să ia cu 8 puncte mai mult decât Leclerc la Suzuka pentru a câștiga oficial titlul. Neoficial este de fapt al lui deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...