m0tans Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Daca vrei sa vezi galeriile la una de 17000 de km si gume o sa iti fac niste poze am gumele originale . Dupa mine are mobra 50000 lejer . Are doua randuri de gume terminate cele originale si astea de acum. Eu am 1.86 si 90km din cauza pozitiei pe mobra par cam mare pe ia dar din punct de vedere comoditate si putere cu toate ca eu vin de pe kawasaki la inceput am fost putin dezamagit dar cu timpul a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. Pretul este extraordinar de bun asta in cazul in care este in toate mintele ei .. Posibil sa mai lase 100-200-300 eu. O sa iti placa sigur mobra dar casca bine ochi sa nu casti buzunarul » Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59 Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si al 2 lea terminate si lantul e acelasi . Daca este dchimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar » Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59 Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si al 2 lea terminate si lantul e acelasi . Daca este dchimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar » Post actualizat in 06 Jun 2016 20:14 Daca vrei sa vezi galeriile la una de 17000 de km si gume o sa iti fac niste poze am gumele originale . Dupa mine are mobra 50000 lejer . Are doua randuri de gume terminate cele originale si astea de acum. Eu am 1.86 si 90km din cauza pozitiei pe mobra par cam mare pe ia dar din punct de vedere comoditate si putere cu toate ca eu vin de pe kawasaki la inceput am fost putin dezamagit dar cu timpul a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. Pretul este extraordinar de bun asta in cazul in care este in toate mintele ei .. Posibil sa mai lase 100-200-300 eu. O sa iti placa sigur mobra dar casca bine ochi sa nu casti buzunarul » Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59 Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti, ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si pe al 2 lea rand de cauciucuri sunt terminate si astea si lantul e acelasi . Daca este schimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in Anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar . vrei poze sa compari galerii, pinion, cauciucuri ca eu le am pe cele de fabrica si la ce mai vrei iti fac si postez aici. Eu am 16000 aproape 17000 si sigur nu schimb cauciucurile pana la 25000 km si faci o comparatie daca crezi ca te ajuta.... alea nu sunt galerii de 25000 si pinon este murdar chiar daca mobra a fost spalata este neingrijita . dar si pretul i si spune cuvantul .... » Post actualizat in 06 Jun 2016 20:27 scuzati cum am scris dar scriu de pe telefon ......stiu ca nu e o scuza dar imi vine destul de greu Editat Iunie 6, 2016 de m0tans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 e adusa din italia,se ocupa cu adus moto de acolo cum o face motomus,sermoto etc,am vazut si eu la alte anunturi cum arata galeriile la fz1 cu 18-30 k km,si arata impecabil,e o motocicleta in care trebuie bagati cateva sute bune de euro,dar zice ca discurile de frana sunt intacte,zicea ca nu crede ca cel de la care a luato sa ii fi dat km inapoi,culmea are si carte service ) » Post actualizat in 07 Jun 2016 03:57 cateva cu cartea service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Am si eu carte de service dar asta nu e relevant .. Se poate completa si pune stampile sau se pot rupe pagini deoarece fiecare pagina reprezinta o revizie In fine dute si vezi ce e cu ea .. Si eu mi-am adus mobra din Italia si nici acolo nu gasesti la pretul asta la mobra din 2007 , plus ca omu a trebuit sa isi scoata drumu plus sa faca profit si nu cred ca si-a pus doar 50 eu Dar sa stii ca pretul este nu bun este exceptional de bun pentru o mobra din 2007 si merita toti bani chiar daca mai bagi 1000 eu in ea tot iesi intr-un pret bun asa ca dute vezi probeaza asculta motorul verifica tot si daca e ok inhatzo Editat Iunie 7, 2016 de m0tans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sonyy: trebuie mers si verificat la sange mobra si daca e OK luata strict referitor la galerii: Fazerul meu a vut vreo 57k parca cand l-am vandut, a vazut si Euroringul de cateva ori, plus nenumarate Topa, Meses, Piatra Craiului, TFG, etc, (unde tragi mai mult de motor decat in mod normal) , dar galeriile erau doar galbene, fara gram de rugina sau decojire ...aici poate era o sarja proasta de material, sau poate i-a scos sufletul proprietarul, de aia trebuie verificata la sange motorul! ca pe asta (galeria) il poti duce si-i refaci acoperirea, si nici nu te costa mult, dar daca motorul nu mai are suflu e nasol de tot si tare scump reabilitarea! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 nu ma incanta,mai astept si mai caut,prea multa bataie de cap cu el,multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 7, 2016 Autor Share Postat Iunie 7, 2016 daca vrei poti vorbi cu cei de la motomus sa-ti aduca una. eu de la ei am luat-o acum 3 ani si nu am probleme cu ea. mi-au trimis-o pe palet, am dat banii fara sa o vad. a pornit la sfert de cheie si pana acum merge perfect. asta e a 3-a vara de cand o am si am bagat 14.000 km fara probleme cu ea. mai am 2 amici care au luat motociclete de la motomus fara probleme, dupa mine, eu am spart gheata. unul a luat un hornet, unul a luat un TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Alti tepari se plang o gramada de iei ....nu are rost sa dezvoltam subiectul .... Vrei ceva bun am un prieten care vinde un fz1 fazer dar vrea vreo 6400 sau ceva de genu » Post actualizat in 07 Jun 2016 16:34 Acum e plecat in Grecia cu motorul si a scos mobra la vanzare ca vrea sa ia BMW GS 1200 » Post actualizat in 07 Jun 2016 16:34 Acum e plecat in Grecia cu motorul si a scos mobra la vanzare ca vrea sa ia BMW GS 1200 Editat Iunie 7, 2016 de m0tans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 7, 2016 Autor Share Postat Iunie 7, 2016 nu stiu ce zic altii de motomus, nu i-am vazut niciodata pe oamenii aia, doar am vorbit la telefon. tot ce am zis e ca eu personal am fost primul din grupul nostru de motociclisti care am luat motocicleta de la ei, fara probleme, iar dupa mine au mai luat 2 amici, tot fara probleme. asta e tot. omul decide ce vrea. daca faci pe cineva tepar trebuie sa dai exemple. acum am si eu nevoie de un pic de ajutor. imi trebuie folie termica pentru carene, sa o lipesc in zona esapamentului, sa nu mi se topeasca carenele. imi poate da cineva o idee de unde sa o iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) mai era una pe olx ce am vrut sa o iau eu. 2006 alba inmatriculata la 3200. zicea omu ca e tipla. dar ma cam pacalit cu anu si nu am mai luat motoru. cineva din craiova era. daca erai pe faza puteai sa mergi sa vezi lipeste folie de aluminiu pe interiorul carenelor. Editat Iunie 7, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 nu ma mai grabesc,devenisem prea disperat ....astept si astept.cu ocazia asta mai strang banu...poate vand si 600le..daca nu o tin,tine cu casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 7, 2016 Autor Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) lipeste folie de aluminiu pe interiorul carenelor. ms man. o sa caut zilele astea folie de aluminiu. cred ca ar trebui sa gasesc prin Dedeman Editat Iunie 7, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 eu puneam dinaia alimentara. vz numa sa nu o rupi cind i dai forma ca e subtire rau. daca nu te grabesti si urmaresti piata iei motor ok cu bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 sa ai gura aurita floryne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungur Vlad Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutare, In legatura cu cei de la Moto Mus, iti pot zice ce a patit un prieten. E vorba de un Kawasaki ZR7, model 2004. A sunat, a vorbit cu tipu, bineinteles ca tipu a sustinut ca motorul e servisat pregatit pt sezon, nu necesita investitii, nu a fost cazut, si nu are nici un fel de probleme, plus ca ofera buyback daca se doreste achizitionarea altei motociclete, garantie motor si parte electrica 1 an.Pret 1450 euro. Am mers sa o vedem si surpriza, telescoapele curgeau, cromul de pe telescoape sarit pe alocuri, disc frana de spate distrus (astea erau la prima vedere).Am facut un test drive, bineinteles ca frane nu prea avea, era si normal la cum curgeau telescoapele si sa nu uit, rezervor lovit. Inteleg ca la pretul care era nu poti avea prea mari pretentii, dar cel putin fii cinstit in ceea ce spui unui cumparator. Cu toate astea a cumparat motorul (nerabdarea si alea alea ). L-a bagat in service pt problemele mai sus mentionate, schimburile uzuale si a constatat probleme la o supapa si suduri pe cadru care nu aveau ce cauta acolo. Cu siguranta motorul a fost lovit si reparat pt vanzare. In fine problema cu cadru nu era sesizabila, ciclistica era ok. A rezolvat problemele mai sus mentionate, dar furca a inceput sa curga iar dupa 1 luna (din cauza cromului sarit de pe jambe).In cele din urma a schimbat telescoapele. Dupa 1 an a discutat cu cei de la Moto Mus pt buyback, i-au oferit 800 euro pt un motor care se afla intr-o stare mult mai buna decat la cumparare. Idea e ca Moto Mus mie cel putin nu imi inspira nici un fel de incredere si nu pot recomanda acest vanzator, desi sunt unii care au fost mai norocosi si sunt multumiti de achizitile facute de la ei. Acu fiecare face ce vrea cu bani lui si cumperi de cati bani ai. Totusi documenteazate bine, dute si vezi cu cineva care se pricepe si multa, multa rabdare. Am auzit povesti similare de Sermoto de la Cluj, cu toate ca am prieten care si-a cumparat un hornet de la ei si e foarte multumit. Si ca sa mai schimbam subiectul, o sa am si eu curand un upgrade si anume o toba Mivv titanium sportline.E achizitionata deja doar ca o sa dureze ceva vreme pana ajunge din Italia. O sa revin cu poza dupa ce o montez.Sper sa sune bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 revino cu video sa o auzim nu cu poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Caut sa cumpar urmatoarele pentru fz1 gen II 2008. -Scaun pasager -Power commander -Scarite aftermarket Se vinde toba mivv gp cu zgarieturi unde are clampa sa o sustina+ o zgarietura galbena(facut intrun stop dinala de parking) in rest nu are absolut nimic se aude prea bine si la drum lung mi sa parut foarte buna nam avut niciun fel de problema. 400 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungur Vlad Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Revin cu o problema Azi cand am vrut sa pornesc motorul m-am trezit fara baterie. Un vecin mi-a zis ca in timpul furtunii se aprindeau toate becurile (zicea el ca era ca pomu de craciun ). Motorul era invelit cu prelata oxford. Banuiesc ca cumva a intrat apa la baterie si s-a descarcat. A mai patit cineva asa ceva? O fii de la baterie, contact sau alte contacte electrice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 20, 2016 Autor Share Postat Iunie 20, 2016 (editat) ce ma pot gandi eu acum e sa scoti bornele de la baterie in primul rand. apoi sa sufli bordul cu un compresor. ii scoti plasticele, desfaci mufele, le sufli si pe ele si dupaia le dai cu sprey de contacte. apoi sa verifici sigurantele. dupa ce scoti apa din ea cu compresorul si curati contactele ar trebui sa o lasi macar o zi in garaj, abia apoi sa incerci sa o pornesti cu alta baterie. sa nu uit, trebe scos parbrizul ca sa ai acces la mufa de la bord. apoi plasticul negru din stanga rezervorului, sub el e o mufa. apoi plasticul negru din stanga la sea. si acolo sunt niste mufe. toate trebe suflate si curatate. Editat Iunie 20, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Intrebare pentru cei cu gen 2, ce temperatura aveti la antigel pe vremea asta (30+) ? La viteze de pana in 50km/h a mea tine constant ~97-103 C, mi se pare putin ciudat sa merg cu 50km/h si ventilatorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Intrebare pentru cei cu gen 2, ce temperatura aveti la antigel pe vremea asta (30+) ? La viteze de pana in 50km/h a mea tine constant ~97-103 C, mi se pare putin ciudat sa merg cu 50km/h si ventilatorul pornit. Acum o saptamana imi mergea numai 95-105 cand eram in trafic si nu ma deplasam constant sau la viteza mica. Iam trimis ecu la resoftat la un baiat din grecia(ecu-flashing.com) care este partener cu Ivan din america(cica cel mai bun resoft pentru modelul asta). Sa schimbat ciclistica complet. Acuma nu vad peste 95-97 orice ar fii si mai sunt si avantajele de power wheelies, puterea mai lineara si cand dai drumul din gaz nu mai are frana de motor asa mare. Costa 300 de euro si osa iti rezolve toate problemele la ea. In concluzie, da este normal sa vezi temperaturi de genul in oras. Editat Iunie 22, 2016 de RunnerRunner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Ciclistica? S o fi schimbat orice, numai ciclistica nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 credeam ca nu vad eu bine. ce treaba are ecu cu ciclistica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 s-o referi ca sta mai ridicata de fata cu o asa acceleratie. Sau poate ca merge numai in wheelie-uri, si atunci sigur ciclistica e grav afectata, fata servind doar la parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 railor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 credeam ca nu vad eu bine. ce treaba are ecu cu ciclistica? Nu prea stiu bine romana si cand sunt cuvinte dinastea poate le mai incurc. Credeam ca ciclistica este si cum se comporta adica faptul ca puterea este pusa la pamant mult mai diferit, frana de motor redusa foarte mult si faptul ca peste 95 de grade nu sare si am mers dela 2pm pana la 6pm prin bucuresti in trafic adica cand mergi cu ea este mult mai diferita decat era inainte(asta credeam ca inseamna ciclistica bine ca nu mam facut de ras pe altundeva). s-o referi ca sta mai ridicata de fata cu o asa acceleratie. Sau poate ca merge numai in wheelie-uri, si atunci sigur ciclistica e grav afectata, fata servind doar la parcare Ceva de genul. Wheelies acuma sunt la ordinea zilei cu noul ecu. Recomand maxim la toti care au gen2. » Post actualizat in 23 Jun 2016 08:55 Acum o saptamana imi mergea numai 95-105 cand eram in trafic si nu ma deplasam constant sau la viteza mica. Iam trimis ecu la resoftat la un baiat din grecia(ecu-flashing.com) care este partener cu Ivan din america(cica cel mai bun resoft pentru modelul asta). Sa schimbat ciclistica complet. Acuma nu vad peste 95-97 orice ar fii si mai sunt si avantajele de power wheelies, puterea mai lineara si cand dai drumul din gaz nu mai are frana de motor asa mare. Costa 300 de euro si osa iti rezolve toate problemele la ea. In concluzie, da este normal sa vezi temperaturi de genul in oras. UPDATE: Am mers ieri cam toata ziua in trafic din bucuresti dela 2 dupamiaza si peste 95 nu a sarit si inainte cand mergeam pela otopeni era undeva pela 89 si eram fericit. Acuma 89 e in oras cand nu merg constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.