Sari la conținut

moare bujia


Tralfast
 Share

Postări Recomandate

are cineva vreo idee de ce la un bandit de 400 ii pun bujii noi si nu rezista mai mult de 50 km.

nu va ganditi la benzina , calamina ,etc. bujiile le scot bec de curate , dar moare bulia in interior, nu mai transmite curentul, am patit cu 2 randuri de bujii.

astept pareri (serioase)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crapa toate ? Poti pune o imagine cu o bujie sa vedem ce inseamna curate ... ? Mai degraba as paria pe ceva electric decat pe carburatie (gasesti online o modalitate de a-ti masura bobinele cu ajutorul unui multimetru .. poti incepe de aici) . Nu contest ca se pot praji bujiile cand amestecul este prea sarac dar se vede clar pe bujie depozit de culoare deschisa / electrod topit... etc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o Husqvarna TE610 care manca bujii. Adica, dupa 100-200 km dadea scanteia din ce in ce mai slaba, si automat pornea din ce in ce mai greu la rece (si am incercat mai multe marci de bujii). Era de la aprindere, si am inteles ca era o buba a modelului, am mai intalnit o persoana care avea acelasi model si cumpara bujii la 2 saptamani, cu aceleasi simptome ca si la mine.

E la fel? Moare bujia pe masura ce merge? Sau dintr-o data nu mai da nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu alta bobina de inductie...

am schimbat bobinele

 

Am avut o Husqvarna TE610 care manca bujii. Adica, dupa 100-200 km dadea scanteia din ce in ce mai slaba, si automat pornea din ce in ce mai greu la rece (si am incercat mai multe marci de bujii). Era de la aprindere, si am inteles ca era o buba a modelului, am mai intalnit o persoana care avea acelasi model si cumpara bujii la 2 saptamani, cu aceleasi simptome ca si la mine.

E la fel? Moare bujia pe masura ce merge? Sau dintr-o data nu mai da nimic?

moare dintr-o data, cred ca arde rezistoarele la bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ngk

arde rezistoarele la bujii in 2-3 zile, ex. a pornit dimineata bine 5 min am oprit-o si dupa 10 min nu a mai pornit , au murit 3 din 4 bujii

 

made in... ?

japan....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cate bobine are, ideea este ca trebuie sa aiba si m-am gandit ca aceea ar putea fi cauza.

 

avansul nu se regleaza manual la motorul asta. are tci-ul o harta...

 

 

are 2... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut bandit de 400 si , am avut aceeasi problema ! am pus bujii noi , si dupa o luna , am fost la Buzau la un mecanic ca sa imi fac o sincronizare de carburatoare si bineinteles , mecanicul mi-a verificat si bujiile pentru ca nu mergea motorul rotund ... am avut surpriza sa vad ca o bujie era perfect offline ! practic , eu mergeam in 3 bujii. Dupa ce mi s-a facut sincronizarea , nu am mai avut probleme cu bujiile.

ACUM , nu spun sa iti faci sincronizare si tu , eu iti spun doar ce am patit eu cu banditul de 400 an 94

 

L.E. : Da, are doua bobine , una in stanga si una in dreapta si sunt prinse pe cadru exact in dreptul carburatoarelor.

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totuşi avansul poate să fugă din motive mecanice cum ar fi o pană tocită sau montată greşit la stator.

Nu vrei sa intelegi ca nu are ce sa fie de acolo, nu mai exista termenul de avans de multa vreme. Acum avansul e dat de modulul de aprindere. Iar la motocicleta asta, semnalul pentru scanteie e dat de un disc dantelat cu diametrul de aproximativ 4 cm, ce pana sa rupa un disc de 4cm cu 3-4mm grosime?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un plot magnetic pe rotor iar rotorul e cu pană, se poate păcăli CDI dacă montezi greşit, am depanat pe drum o Honda care avea un disc decupat şi discul pierduse dinţii de fixare şi aluneca sub piuliţa de prindere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg de ce ar trebui sa crape rezistorul in bujie dacă nu merg bine carburatoarele ( merg bine) in cel mai rău caz le ancraseaza, le albeste etc. Ramân la ideea ca bujiile sunt prost făcute (ngk)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amestec bogat,pe o bujie cu indice termic incorect poate duce la defectare bujiei datorita depunerilor cu capacitate de conductibilitate electrica.Asta face ca bujia sa descarce scantea pe alte suprafete ale ei si mai putin intre anod si catod,scanteea fiind de intensitate slaba nu se mai aprinde amestecul carburant.

Daca acest fenomen este insotit si de un consum de ulei sau scapari de lichid de racire in camera"moartea" bujiei este foarte rapida si iminenta.

La fel de bine si un amestec sarac fata de o bujie cu indice termic gresit poate duce distrugerea fizica a bujiei.

 

 

Asa ca, dupa cum vezi, mersul prost al carburatoarelor/injectiei duce la distrugerea bujiilor si nu numai...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar la noi nu este cazul , la noi se distruge bujia in interior ( afara nu are depuneri , nu se albeste de la combustibil sărac ) , am tăiat o bujie pe lungime cu flexul si fata de alte bujii care au un rezistor si un arc asta are un cărbune fix care după o ora de lucru nu mai ajunge la electrod rămâne o distanță care opreste continuitatea, ramân la ideea ca sunt facaturi de bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...