BlackLord Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 Thanks! Inca una din week-end... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Thanks! Inca una din week-end... Asta e si mai misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Pai daca ajung in situatia s-o iau in Elvetia si nu o pot inscrie (cu esapamentul asta ... si fara cel original sa-l remontez ) o s-o scot la vanzare obligat cu tot regretul. nu te obliga nimeni s-o inmatriculezi acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Ba da, mai ales daca schimbi permisul cu cel elvetian. Poti merge o perioada foarte scurta cu numarul de Romania apoi platesti taxele si o treci pe CH daca vrei s-o folosesti. Nu stiu exact taxele, cam 10% din valoare cred asta aproximand eu ca la un Peugeot 508 "nou" au cerut aproape 3.000 de franci taxa, adica vama. Problema e cu "RAR"-ul lor Te cauta si-n c%# ca la valoare nu-i o avere. Iar s-o iei pe la aia pe camp si prin paduri de capul tau stil "enduro" ca la noi nici pomeneala La noi INCA e RAI pentru enduristi, am putea face turism pe segmentul asta Sper insa sa pot face rost si de esapamentul original Si ontopic o poza cand era saraca dezbracata: Editat Noiembrie 22, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Si dezbracata,tot tare ramane!!!Nu ca unele femei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 Imi place ca se dezbraca repede, adica tot ce se vede acolo... 6 suruburi. (Incluzandu-le pe cele doua de la sa, ca i-am reparat si al doilea surub la sa, cand am luat-o unu era sarit si i-am repus "filetul" metalic ce tine contra cu poxipol si am refacut plasticul sarit. Tine foarte bine acum.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 La mine avea toate suruburile ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Pai daca ajung in situatia s-o iau in Elvetia si nu o pot inscrie (cu esapamentul asta ... si fara cel original sa-l remontez ) o s-o scot la vanzare obligat cu tot regretul. Bre, poti sa cumperi o toba omologata pentru strada si o inmatriculezi cu toate demersurile de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Bre, poti sa cumperi o toba omologata pentru strada si o inmatriculezi cu toate demersurile de rigoare. Ai drepate,dar costa o groaza de bani! Pe langa asta,am inteles ca avea o intelegere cu fostul proprietar sa-i dea si toba originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 Da, ar insemna sa cumpar inca o toba doar pentru acte. Si nu-s ieftine. In anunt intr-adevar era trecuta si evacuarea stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Gabi e plecat in Anglia.Am sa iau legatura cu el cand revine in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 Multumesc tare tare tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Nicio problema.Dar de Aprilicile astea ce le are militia greaca ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 Nu stiu dar eu ieri intamplator am dat peste o motocicleta de mi-a ramas gandul la ea: Yamaha XT 660 Rally Raid. Dupa Tricker o sa-mi caut ceva de genul asta.... fireste Trickerul voi incerca sa-l pastrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Azi am vorbit cu Gabi,a spus ca te suna sa vorbiti sa va lamuriti dilema cu toba de esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 Ok, multumesc! Eu i-am mai scris pe site aici PM dar probabil ca fiind plecat n-a mai urmarit site-ul. Daca ar gasi-o ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Cu placere. Sper sa va rezolvati problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Am mai facut o plimbare mica... apoi baie si la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Fain.Da' ce mizerie ai facut pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Motorina din prima sticla se duce pe lant pana la pinion si de acolo pica... oricum e foarte practic Kettenmaxul si asa. Apoi i-am dat cu spray de curatat apoi de uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Motorina din prima sticla se duce pe lant pana la pinion si de acolo pica... oricum e foarte practic Kettenmaxul si asa. Apoi i-am dat cu spray de curatat apoi de uns. Cunosc aparatul de spalat. Eu amestec 750 ml de motorina cu 250 ml de benzina,ca lichid de spalare. Ma refeream la faptul ca a curs zama aia direct pe jos. Editat Decembrie 1, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Eu am mai citit pe topicul ala cu "inretinerea lantului" si nu am folosit benzina deloc sa nu "atace" ceva pe acolo. Intai dau cu aparatul de spalat cu presiune, apoi suflu cu compresorul si las sa se usuce, apoi ma apuc de lant dau cu motorina o sticla sa se duca jegul, apoi bag curatator, spray de la Louis si la sfarsit dau cu spray de uns, tot de la Louis, se albeste lantul. Zeama aia n-am cum s-o evit. Directia lantului e din fata spre spate cand il curat si din aparat iese lantul cu motorina pe el si cand ajung zalele la pinion mai picura. Era si udatura pe jos deja ca mai spalasem eu ceva pe betonu ala si pare mai grav E a doua oara de cand e la mine cand o curat insa tot nu se duce rugina aia de tot si pinionul spate pare jegos asa desi am frecat la el separat cu spray de curatat si cu perie. Mai trebuie sa o bibilesc pe unde au mai sarit pietre si au aparut puncte de rugina, sa-i schimb sau sa-i reconditionez surubaraia... cand mai trec pe la garaj pana la primavara. Dar pana una alta e ok, poate sa doarma linistita. Editat Decembrie 1, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Benzina,motorina,vaselina sunt medii petroliere.Normal o-ring-urile nu ar trebui sa fie atacate de ele.Am vazut pe altii curatand lantul cu spray de curatat discurile de frana! Daca pui benzina si motorina in amestec,cum ti-am scris mai sus,ajuti zvantarea motorinei mai repede si dizolva anumite depuneri dintre zalele lantului,unde motorina nu are acelasi efect.Am schimbat kitul de lant la aproape 37.000 de km(cel de fabrica),eu am facut aproape 9.000 din km astia,iar proprietarul anterior a spalat lantul cu motorina+benzina. Acuma fiecare face cum crede de cuviinta. Vad ca tot te risti cu acele gume obosite! Editat Decembrie 2, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 Pai eu cand ies din garaj, ies direct in padure, nu bat soselele ca n-o tin in Bucuresti o tin unde am o casa langa Bucuresti. Fac plimbari mici pe coclauri nu fac ture. Acum la ultima iesire pe noroiala dansa original ce-i drept Nu le-am schimbat pentru ca de acum n-o mai scot si nu as vrea sa stea peste iarna pe cauciucuri noi. In primavara insa ii pun altele obligatoriu inainte de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) Ok! Acum daca a venit zapada,n-ai mai iesit? Editat Decembrie 8, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.