BlackLord Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 Nu stiu dar eu ieri intamplator am dat peste o motocicleta de mi-a ramas gandul la ea: Yamaha XT 660 Rally Raid. Dupa Tricker o sa-mi caut ceva de genul asta.... fireste Trickerul voi incerca sa-l pastrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 Ok, multumesc! Eu i-am mai scris pe site aici PM dar probabil ca fiind plecat n-a mai urmarit site-ul. Daca ar gasi-o ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Am mai facut o plimbare mica... apoi baie si la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Motorina din prima sticla se duce pe lant pana la pinion si de acolo pica... oricum e foarte practic Kettenmaxul si asa. Apoi i-am dat cu spray de curatat apoi de uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Eu am mai citit pe topicul ala cu "inretinerea lantului" si nu am folosit benzina deloc sa nu "atace" ceva pe acolo. Intai dau cu aparatul de spalat cu presiune, apoi suflu cu compresorul si las sa se usuce, apoi ma apuc de lant dau cu motorina o sticla sa se duca jegul, apoi bag curatator, spray de la Louis si la sfarsit dau cu spray de uns, tot de la Louis, se albeste lantul. Zeama aia n-am cum s-o evit. Directia lantului e din fata spre spate cand il curat si din aparat iese lantul cu motorina pe el si cand ajung zalele la pinion mai picura. Era si udatura pe jos deja ca mai spalasem eu ceva pe betonu ala si pare mai grav E a doua oara de cand e la mine cand o curat insa tot nu se duce rugina aia de tot si pinionul spate pare jegos asa desi am frecat la el separat cu spray de curatat si cu perie. Mai trebuie sa o bibilesc pe unde au mai sarit pietre si au aparut puncte de rugina, sa-i schimb sau sa-i reconditionez surubaraia... cand mai trec pe la garaj pana la primavara. Dar pana una alta e ok, poate sa doarma linistita. Editat Decembrie 1, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 Pai eu cand ies din garaj, ies direct in padure, nu bat soselele ca n-o tin in Bucuresti o tin unde am o casa langa Bucuresti. Fac plimbari mici pe coclauri nu fac ture. Acum la ultima iesire pe noroiala dansa original ce-i drept Nu le-am schimbat pentru ca de acum n-o mai scot si nu as vrea sa stea peste iarna pe cauciucuri noi. In primavara insa ii pun altele obligatoriu inainte de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Decembrie 9, 2013 Autor Share Postat Decembrie 9, 2013 Ciao! N-am mai iesit. Mai ales daca i-am si uns si curatat lantul sa stea si ea curata ca sa spal iar o ora cu presiune pe gerul asta nu-mi prea vine. Sta la caldurica bine-merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Ianuarie 11, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2014 Arata foarte bine, zici ca-i de acolo. Imi pare bine ca am putut sa te ajut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 Abia astept s-o scot si eu la o plimbare ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Salut! Nu am mai mers cu ea ca nu am mai ajuns la garaj. E sub prelata in garaj dar i-am scos bateria, nou nouta, si am luat-o acasa si o mai pun pe redresor sa fie bine, am un C-TEK. As vrea sa-i pun Dunlop K460 sau TW40 si 39.... doar ca la astea pe fata n gasesc 80/100/19 gasesc 90/100/19. Ce zici? Sa raman tot pe TW 201 202 Bridgestone ca de fabrica? Editat Februarie 9, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Cauciucurile sunt toate cele trei modele cam la acelasi pret. Diferenta ar fi ca: Bridgestone TW201/202 gasesc dimensiunile din talon fata/spate 120/90/16 si 80/100/19 DAR Dunlop K460 si Bridgestone TW39/40 nu gasesc fata decat 90/100/19. Spatele l gasesc la dimensiune. Iar ca arhitectura K460 si TW40 sunt aproape identice, TW202 e parca mai spre strada putin. Uite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 12, 2014 Autor Share Postat Februarie 12, 2014 Pai da, o sa o folosesc zilnic motocicleta prin Bucuresti sa scap de masina/consum/trafic/semafoare/caldura... Cred ca iau TW40 si 39 pana la urma. Are recenzii bune.. nota 4.17 din 5. Bridgestone TW40 Trail Wing Dual Sport Rear TireThe Bridgestone TW40 Trail Wing Dual Sport Rear Tire is 80% On Road 20% Off RoadFour-ply construction for dual sport useSpecial dimpled edges to maximize tractionProvide balanced highway and off-road performanceLong-wearing durabilitySelf cleaning tread blocks give a traction edge for muddy and loose conditionsDOT approvedIar TW 39 de fata are 4.55 din 5. Sunt laudate vad si ok la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Nope. O scot dupa SMAEB ...a fost si tare frumos afara, ce-i drept Editat Martie 12, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Am pus de curand tw301 pe fata si nu ma simt bine in curbe la viteze mici... agata de zici ca blocheaza directia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 (editat) E prea hardcore pentru mine. Eu o sa iau de la SMAEB TW39 (fata) si TW40 (spate) de la care gasesc mai ieftin anvelopemoto.eu sau pneurimoto.ro , vad ca ei vor avea standuri. Editat Martie 26, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 Nu. Sta din noiembrie la garaj, invelita frumos. Bateria e acasa pe C-TEK din cand in cand sa stea "fresh". Week-end-ul asta e SMAEB-ul si-i comand gume si apoi le schimb, ii fac RCA si o scot in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 Pai in oras... o astept ca pe ziua de salariu ca ma falimenteaza masina cu 12%.... si ca benzina si ca timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Incercati 1,9 TDI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Aprilie 5, 2014 Autor Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mi-am comandat TW39 si TW40... acu sper sa-mi vina sapt viitoare, dupa spusele celor de la anvelopemoto. Mi-am luat teapa oricum ca am asteptat SMAEB... nu a fost nicio reducere. Am dat 665 pe ambele, dar trebuie sa schimb camera pe fata banuiesc ... eu am TW201 - 80/100/19 si pun TW39 - 90/100/19. Deci inca niste sute de mii. Si schimbul ca am roata cu camera si spitata am inteles 75 de lei de roata...deci 150 de lei Faliment Editat Aprilie 5, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Pai de ce atat de mult pt schimb? De banii astia mai bine iti iei 2 leviere mai mici si le schimbi singur... si iti raman si bani de camera noua Eu am o vulcanizare auto la mine, peste drum, si mi-au zis ca fac si moto... doar ca nu le pot echilibra sau centra din spite. Sunt sigur ca mai mult de 20 lei / roata nu iau. Daca vrei, ii intreb zilele astea cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Aprilie 12, 2014 Autor Share Postat Aprilie 12, 2014 Pai ca in banii aia din ce am inteles intra tot tacamul, schimb, echilibrat etc... Si mie mi se pare mult dar service-ul e fix unde-mi livreaza anvelopele si intr-un fel e oarecum bine ca nu mai car cauciucurile. Asa ar insemna sa le ridic de la ei si sa le duc la alt service apoi sa ma duc cu mobra acolo... O sa vad ce fac pana la urma. Azi am resuscitat-o... i-am remontat bateria. A luat-o la buton instant. Sper sa-mi soseasca zilele astea comanda de gume si sa o incalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Eu duc rotile si gumele, cu echilibrat costa 25lei/buc. La fel costa si manopera la telescope/semeringuri daca le duc demontate si capacele slabite. Editat Aprilie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 ma falimenteaza masina cu 12%.... si ca benzina si ca timp GPL-u' e sfant, iti zic io (17% in oras ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Sosite azi.... MADE IN JAPAN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Mai 1, 2014 Autor Share Postat Mai 1, 2014 (editat) La plimbare...I-am pus cauciucurile, am fost la RAMS21...superbaieti in service. Mi-au mai reglataerul, manetele. Au facut o tura si au spus ca merge foarte bine mobra. Sunt incantat de ea.Am o mica problema cu surubul de jos de la filtrul de ulei, supureaza, trebuie sa vad cauza. Am pus o garnitura momentan. Pare lovit surubul, polizat.Cristi, tu stii ceva? RECAPITULARE Fata de cum am luat-o.. - Far nou, Polisport KTM , H4 (HS1) + pozitie - Aripa fata noua - Polisport SM (prinderea i-am facut-o eu) - Handguards Polisport - Vopsit galeria cu negru termo (era chromata) - Modificat scutul de aluminiu (era skid plate, l-am mai modelat) - Stop pe led - Semnalizari spate clare - Anvelope noi Bridgestone TW40 spate si TW39 fata (mai mare fata de cea de fabrica) ...+camere - Schimb ulei/filtru ....urmeaza placute spate, sa vad care e faza cu surubul ala pe unde supureaza . Si din nou, multumesc Cristi pentru toba aftermarket BOS SMX... Editat Mai 1, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.