Jump to content

Accident grav in Medias


Recommended Posts

pasaret.. ce zona acoperi? :offtopic:

 

 

La faza cu moldoveanul nu sunt de acord Zair. De unde stii ca nu-i muntean?

 

nu imi este o cunostinta de ieri, de azi.. dar nici nu e locul sa extrapolam acest subiect.

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites
  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Puteti sa va faliti cu statul vostru de motociclisti parte a unei fratii, a unei rase superioare conservarului de rand dar BB va da clasa cand vine vorba de logica elementara oricand.

Link to post
Share on other sites

Nu sunt deloc draga Adrian, dar vad ca avem prea multi colegi care se cred motodumnezei, lumea trebuie sa ii trateze special pentru ca cele doua roti ale lor binecuvanteaza asfaltul ordinar de Rromania. Muritorii de rand, conservari pishati sa isi monteze puf pe tablomobilurile lor deoarece acesti artisti motorizati sunt fiinte firave si gingase cand se implanta in cate o masina la fiecare intersectie din localitati.

 

Speram doar ca se mai trezesc la realitate uni dintre ei dar noh, ce sa facem, suntem la o ceasca de duma pe internet, la ce sa ma astept ;)

 

Daca tu crezi mai departe ca baiatul a circulat legal sau macar preventiv (intre blocuri,masini parcate, caini si copii/puradei vagabonzi) atunci nu trebuie sa fiu autoritate in domeniu sa iti zic , ca delirezi dulce :)

Edited by mistery
Link to post
Share on other sites

Tocmai am explicat mai sus ca motociclistul a circulat legal,

 

Ca sa fi fost si preventiv la asa o faza, trebuia sa aiba sub 30 pe ora. Tu mergi asa pe strazile largi din oras ? (Nu era printre blocuri, strada era pe langa un parc. Poate mai gasesc poza de pe google maps, sa o pun)



post-7668-0-88165200-1383842686_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu am mai postat de mult pe forum (mai ales ca de ceva vreme pot da new content si fara sa ma loghez) dar vad ca lucrurile nu s-au schimbat fata de acum cativa ani cand ma mai dadeam si eu pe 2 roti dar si pe net.

 

Aproape la fiecare accident mortal comunitatea se imparte in doua tabere:

1. Cei multi care acuza invariabil conservarul, carutasul, bordura, copacul.

2. Cei mai putini care atrag atentia ca viteza este si ea cauza a accidentelor groaznice. Rareori accidentele se intampla dintr-o singura cauza... in general e o prostie, neatentie coroborata cu viteza.

 

Cu riscul de a imi atrage niste injuraturi imi exprim si eu ce cred (desi am vazut ca au mai zis si altii). Nu mai sunt motociclist activ, deci treceti-ma la conservari.

 

Multi intra si dezbat pe forum moartea unui om intr-o mai mica sau mai mare masura ca sa se convinga pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla:

Cei de la punctul 1 pentru ca ei stiu ca daca toti conservarii nu ar fi criminali, daca toti cainii s-ar teleporta, daca toti pietonii nu ar tasni pe trecerea de pietoni ar putea sa zboare prin oras, printre masini pe oriunde cu viteza adaptata skilului lor de pilotaj si totul ar fi mirific.

Cei de la punctul 2 pentru ca ei spera ca daca adapteaza viteza la conditiile de trafic vor putea evita orice pericol, deci lor nu are cum sa li se intample.

 

Evident, am exagerat un pic si evident ambele tabere viseaza frumos. Diferenta consta intr-o simpla problema de probabilitate:

Cei de la punctul 1 trebuie sa aiba curat noroc sa scape cu viata de pe sosea.

Cei de la punctul 2 trebuie sa aiba curat ghinion sa o pasteasca grav pe sosea.

 

Ce incerc eu sa zic si m-as alatur cumva celor de la punctul 2 (asa, la mine, problema e viteza cu masina vs tir sau copac, de pietoni nu ne pasa niciunora ca altfel nu ar depasi nimeni viteza legala prin oras): pe strada, un lucru extrem de important este sa fii previzibil, sa anticipezi traficul si sa ii lasi si pe altii sa te anticipeze. Astfel, cand unul greseste, ai o sansa buna sa nu fii dauna totala in 90% din cazuri. Mersul la limita este pentru circuit. Pe strada, trebuie sa poti evita chiar si cele mai neasteptate situatii. HOPE FOR THE BEST, PREPARE FOR THE WORST!

 

PS. M-am urcat direct pe CBR600F4i. Nu am cazut niciodata in 3 ani si mi-au taiat destui calea (intre timp m-am lasat de sportul asta extrem in romania fara sa fi devenit motociclist adevarat; multumesc inca o data si domnului Cristi Bratovici). Scriu acum aici pentru ca am avut inspiratia sa nu ii dau vigoana in locuri aglomerate si pentru ca am avut un dram de noroc (din pacate e nevoie si de noroc, nu doar skill). Am avut neplacuta experienta sa fiu martor la cateva near-misses (genul motociclist vs masina sau camion frontal). Mai greu a fost, prin telefon e drept, sa aud vorbele unui prieten care tocmai vedea in fata lui trupul strivit de un tir al unui camard care nu a gresit cu nimic, doar ca traieste in rromania si valurile ei din asfalt. De-asta am zis ca totusi trebuie si noroc. (daca oprea tirul cu 10 metri mai in spate, daca ar fi cazut in partea cealalta, daca ... daca...)

 

PS2. Citez un amic: "Cand mergi tare esti o vitima care isi cauta neatentul. e treaba ta daca il cauti in aglomeratie sau in pustiu"

 

PS3. Sa-i fie tarana usoara copilului!

 

PS4. Imi cer scuze pentru multele paranteze. Incerc sa spun tot ce am de zis intr-un singur post. Stiu ca e virtual imposibil, dar acum o sa pot sa imi zic si eu in gand... poate am mai trezit la realitate unul. Daca o fi vre-un rai, poate ma primesc si pe mine pe acolo... Asfalt uscat, baieti! Drive safely and enjoy responsably!

Link to post
Share on other sites

post-7668-0-02848700-1383843915_thumb.jpg

 

Mai sus este cea mai apropiata poza pe care am gasit-o cu locul accidentului (google earth)

Se vede parcul pe langa care a trecut motociclistul. Se vede si largimea strazii. In planul

indepartat dreapta este blocul de culoare gri de langa intersectia accidentului.

 

Rog pe cei din Medias sa ma corecteze daca am gresit cu pozele si locatia, desi nu cred.

 

Acum, spuneti sincer, cu ce viteza ati aborda voi intersectia de la terminarea parcului ? (din cate

am cercetat eu, strada ramane la aceeasi largime si dupa intersectie - adica nu se ingusteaza)



Salut!

Nu am mai postat de mult pe forum (mai ales ca de ceva vreme pot da new content si fara sa ma loghez) dar vad ca lucrurile nu s-au schimbat fata de acum cativa ani cand ma mai dadeam si eu pe 2 roti dar si pe net.

 

Aproape la fiecare accident mortal comunitatea se imparte in doua tabere:

1. Cei multi care acuza invariabil conservarul, carutasul, bordura, copacul.

2. Cei mai putini care atrag atentia ca viteza este si ea cauza a accidentelor groaznice. Rareori accidentele se intampla dintr-o singura cauza... in general e o prostie, neatentie coroborata cu viteza.

Si eu tot la punctul 2 ma situez.

Dar baiatul din Medias a fost criticat atat de dur, incat simt ca e de datoria mea sa arat ca a mers legal si oarecum preventiv, pe cat se poate in Romania, unde nesimtitii iti rasar de unde nu te astepti. A facut e adevarat, o mare greseala, dar la echipament (se pare ca nu si-a legat casca) si nu in ceea ce priveste conducerea.

Link to post
Share on other sites

cum, spuneti sincer, cu ce viteza ati aborda voi intersectia de la terminarea parcului ? (din cate

am cercetat eu, strada ramane la aceeasi largime si dupa intersectie - adica nu se ingusteaza)

 

30 la ora in intersectii in oras. Mai ales ca se vad treceri de pietoni.

Link to post
Share on other sites

pe mine ma amuza tsunami,care pe alte topicuri (logic, tot legaet de accidente) o dadea in sus cu experienta cu etc..... si acum intoarce foaia si pomeneste de 'ghinion'?

 

pai cum bai nene, daca ai experienta, daca esti ultras pe motor cu XXX.XXX mii de km, NU ti se poate intampla asta, doar plm,conduci DEFENSIV si PREVENTIV,nu?

 

Tu refuzi sa crezi ca poti sa mori oricand pe motor din motive si aspecte care NU tin de tine. Asta trebuie sa intelegi si sa accepti, si sa nu vii cu morala ieftina la altii.

 

....

 

ai auzit de risk assessment?

il iei, il evaluezi si actionezi. asa fac eu, de regula mai am un plan, doua de siguranta. cateodata planul de siguranta nu mai exista din motive obiective, dar il restabilesc repede. daca te intereseaza despre ce vorbesc, iti detailez.

sa-ti dau si un exemplu, buc-pitesti, ii dau cateodata sa tipe. care e probabilitatea sa sara unu de pe sensul celalalt peste mine? mica, 1 la o mie, dar exista. daca se intampla, duc astia la prajeala un poster cu mine. Asta se numeste ghinion.

ma apuc sa depasesc o coloana la viteza mult mai mare decat coloana si ma loveste unu care iese neatent, sau in cazul de fata, ala nu mai e ghinion, sansele sa am accident atunci sunt mult mai mari decat la cazul initial.

fac un desen?

Link to post
Share on other sites

 

ai auzit de risk assessment?

il iei, il evaluezi si actionezi. asa fac eu, de regula mai am un plan, doua de siguranta. cateodata planul de siguranta nu mai exista din motive obiective, dar il restabilesc repede. daca te intereseaza despre ce vorbesc, iti detailez.

sa-ti dau si un exemplu, buc-pitesti, ii dau cateodata sa tipe. care e probabilitatea sa sara unu de pe sensul celalalt peste mine? mica, 1 la o mie, dar exista. daca se intampla, duc astia la prajeala un poster cu mine. Asta se numeste ghinion.

ma apuc sa depasesc o coloana la viteza mult mai mare decat coloana si ma loveste unu care iese neatent, sau in cazul de fata, ala nu mai e ghinion, sansele sa am accident atunci sunt mult mai mari decat la cazul initial.

fac un desen?

vreau eu desen da sa fie color...

 

nenea

da ia numara de cate ori mergi pe autostrada sau cati km faci pe autostrada si cati in depasire????????

 

aici deja sa dus discutia in camp si TOTI MARI MAESTRIE EMERITI AI ESGHIVEI PE 2 ROTI o bananaiti

pana va iese si voua unul in fata care nu trebuia sa fie acolo....

 

DA STIUUUUU voi mergeti prudent si incet plus ca mai si ganditi fente si 'ferite' la viteza la care considerati ca puteti evita NEPREVAZUTUL....

Link to post
Share on other sites

Singura vina a baiatului a fost ca si-a ales sa fie motociclist in tara asta . Poate avea peste limita legala ,poate nu era semizeu ca altii de pe forum ,dar asta nu ii da dreptul nimanui sa te omoare pentru ca nu stie ca o masina trebuie sa fie inscrisa sau ca nu stie cand sa dea prioritate.

ai si tu dreptate..In alta tara ar fi calarit o alta mobra la 21 de ani..masina te omoara si daca este inscrisa sau nu asa ca nu are nici o relevanta.

 

 

 

eu zic ca numarul accidentelor moto cu implicarea autoturismelor in AUSTRIA este foarte mic comparativ cu ROMANIA

pentru ca intr o tara CIVILIZATA exista atentie, respect in TRAFIC

 

daca ai sti ca vinovat dovedit intr un accident cu omor ai face sigur puscarie, TE AI ASIGURA DE 10 ori ca ai dat PRIORITATE acolo unde indicatorul/legea o cere.....

corect..

Link to post
Share on other sites

attachicon.gifaccident medias2.jpg

 

Mai sus este cea mai apropiata poza pe care am gasit-o cu locul accidentului (google earth)

Se vede parcul pe langa care a trecut motociclistul. Se vede si largimea strazii. In planul

indepartat dreapta este blocul de culoare gri de langa intersectia accidentului.

 

Rog pe cei din Medias sa ma corecteze daca am gresit cu pozele si locatia, desi nu cred.

 

Acum, spuneti sincer, cu ce viteza ati aborda voi intersectia de la terminarea parcului ? (din cate

am cercetat eu, strada ramane la aceeasi largime si dupa intersectie - adica nu se ingusteaza)

 

Si eu tot la punctul 2 ma situez.

Dar baiatul din Medias a fost criticat atat de dur, incat simt ca e de datoria mea sa arat ca a mers legal si oarecum preventiv, pe cat se poate in Romania, unde nesimtitii iti rasar de unde nu te astepti. A facut e adevarat, o mare greseala, dar la echipament (se pare ca nu si-a legat casca) si nu in ceea ce priveste conducerea.

...se pare ca distanta probabila de demarare este si mai mica, deoarece se pare ca motociclistul a oprit la supermarket sau la chioscurile din apropierea parcului....

 

http://iongirnod.blogspot.de/2013/11/exclusivitate-el-este-soferul-ucigas-al.html#comment-form

 

 

... el este soferul ucigas...BOLGAR.jpg

Edited by Bimbo's Fighter
Link to post
Share on other sites

vreau eu desen da sa fie color...

 

nenea

da ia numara de cate ori mergi pe autostrada sau cati km faci pe autostrada si cati in depasire????????

 

aici deja sa dus discutia in camp si TOTI MARI MAESTRIE EMERITI AI ESGHIVEI PE 2 ROTI o bananaiti

pana va iese si voua unul in fata care nu trebuia sa fie acolo....

 

DA STIUUUUU voi mergeti prudent si incet plus ca mai si ganditi fente si 'ferite' la viteza la care considerati ca puteti evita NEPREVAZUTUL....

 

io nu te vad pe tine mergand cu 40 prin oras si totusi esti in viata...

eu nu scriu pentru tine

si nici pentru dobitocii cu volan, aia nu citesc aici,

 

eu citesc pentru cei care miros la lapte si se dau cu vitezane care transpira cand afla ca motrul lor are 6 trepte dar sunt zmei printre blocuri, ca de aia e plin aici la accidente si pentru cei ca ei e facuta rubrica nu prentru RIP-uri

Link to post
Share on other sites

ai auzit de risk assessment?

il iei, il evaluezi si actionezi. asa fac eu, de regula mai am un plan, doua de siguranta. cateodata planul de siguranta nu mai exista din motive obiective, dar il restabilesc repede. daca te intereseaza despre ce vorbesc, iti detailez.

sa-ti dau si un exemplu, buc-pitesti, ii dau cateodata sa tipe. care e probabilitatea sa sara unu de pe sensul celalalt peste mine? mica, 1 la o mie, dar exista. daca se intampla, duc astia la prajeala un poster cu mine. Asta se numeste ghinion.

ma apuc sa depasesc o coloana la viteza mult mai mare decat coloana si ma loveste unu care iese neatent, sau in cazul de fata, ala nu mai e ghinion, sansele sa am accident atunci sunt mult mai mari decat la cazul initial.

fac un desen?

Cred ca aici a fost pus punctul pe "i" ! risk assessment ! Luand in considerare acest risc, care ar fi fost probabilitatea ca un dobitoc sa intre intr-o intersectie cu cedeaza trecerea, fara sa se asigure deloc, sa o ia la stanga, desi era obligatoriu la dreapta si sa intre ca bolovanul de-a curmezisul unei strazi cu linie de treoleibus, care l-ar fi facut harmonica pe loc, daca trecea in acel moment pe acolo ?! Mica, foarte mica. Probabil ca 1/10000. Dar uite ca tragedia totusi s-a intamplat !

 

Voi incheia cu o concluzie. Baiatul de 21 de ani a circulat corect din punct de vedere al legilor de circulatie, Dar nu suficient de preventiv pentru gradul de civilizatie in trafic din Romania ! Pentru aceasta, ar fi trebui sa abordeze intersectia cu maxim 30km/h. Tot ar fi intrat in masina, dar fara consecintele tragice. De fapt asta este viteza cu care ar trebui sa abordam cu totii intersectiile, chiar daca ne atragem claxoanele taximetristilor din spate.

 

E trista situatia !

Link to post
Share on other sites

, care ar fi fost probabilitatea ca un dobitoc sa intre intr-o intersectie cu cedeaza trecerea, fara sa se asigure deloc, sa o ia la stanga, desi era obligatoriu la dreapta si sa intre ca bolovanul de-a curmezisul unei strazi cu linie de treoleibus, care l-ar fi facut harmonica pe loc, daca trecea in acel moment pe acolo ?! Mica, foarte mica. Probabil ca 1/10000.

Permite-mi sa...hahahahahahahaahahahahahahahaha(production). Pe bune? Cred ca ai vrut sa scrii 1/1 sau maxim 1/10, dar ti s-a blocat butonul "0".

Prima parte e mai de luat in seama decat orice altceva. Ca sa nu mai zic ca ce urmeaza apoi, nu face decat sa SPOREASCA conditiile unui accident. Deci deja la prima faza erai 50% accident pe cale sa se intample. Nu o zic cu rautate. Daca cineva poate sa zic asta, inseamna ca nu a mers suficient pe drumurile "junglei".

Link to post
Share on other sites

Bendix, in poza postata de tine vad o strada... de cartier, drumuri inguste, treceri de pietoni si masini parcate pe marginea drumului. In asemenea zone, eu cel putin circul mai domol. Nu zic ca is pensionar, ca respect legile 100%, ba din potriva. Dar in zone de risc... mai usurel cu gazul si cu atentia sporita!

 

Te intreb eu ce se intampla daca baiatul nu era ucis de sofer, in schimb fugea un copil din parc si ajungea pe drum dintre doua masini parcate? Copilul era de vina si ne plangeam ca saracul motociclist va avea niste cosmaruri noaptea?

 

DA STIUUUUU voi mergeti prudent si incet plus ca mai si ganditi fente si 'ferite' la viteza la care considerati ca puteti evita NEPREVAZUTUL

Ianachim... mda, mi s-a intamplat de cateva ori sa imi taie cineva calea. Exact pentru asta mi-am luat 954. Frane bune, tragi de maneta de frana cu 2 degete, te opresti. Eu trageam cu 4 si faceam front flip peste masini care imi taiau calea. Manevra iesea doar daca aveam costumul de batman pe mine. Fara costumatie batman aterizam pe capote pe 2 roti. era ok si asa. sa vezi ce fain era cand incerca unu sa intre peste mine pe banda mea... faze de artisti acolo!

Edited by mistery
Link to post
Share on other sites

Din acest motiv am cautat poze cu zona respectiva, ca sa vorbim la modul concret si nu filosofii. Faceti un experiment, cautati o zona asemenatoare din orasul vostru si uitati-va la

kilometraj, cu ce viteza abordati strada si intersectia care urmeaza ?! Apropos intersectia accidentului nu avea treceri de pietoni, cel putin, eu nu am vazut din primele 4 poze.

 

Ati amintit despre accidentat copii. Ar fi groaznic ! Ma rog sa nu se intample asa ceva niciodata (sa accidentez vreun copil, char in conditiile in care circul legal) ! Nu stiu ce m-as face !

Dar asta deja depaseste capitolul motociclism. Pericolul persista la orice vehicol aflat pe drumurile publice. Imi vine cateodata sa rad ca motociclistii sunt numiti bolizii soselelor. Eu nu am vazut niciodata motociclisti gonind ca nebunii printre blocurile din cartierul meu. Dar culmea am vazut autoturisme, microbuse si chiar camionete ! Ma cruceam cu ce viteza treceau ! Oricand putea sa sara vreun copil, sau sa alunece vreun batran.



Permite-mi sa...hahahahahahahaahahahahahahahaha(production). Pe bune? Cred ca ai vrut sa scrii 1/1 sau maxim 1/10, dar ti s-a blocat butonul "0".
Prima parte e mai de luat in seama decat orice altceva. Ca sa nu mai zic ca ce urmeaza apoi, nu face decat sa SPOREASCA conditiile unui accident. Deci deja la prima faza erai 50% accident pe cale sa se intample. Nu o zic cu rautate. Daca cineva poate sa zic asta, inseamna ca nu a mers suficient pe drumurile "junglei".

Am vrut initial sa te contrazic, dar m-am gandit ca e mai bine cum gandesti tu, si anume ca 50% dintre participantii din trafic daca vad cedeaza trecerea - nu o cedeaza si daca vad obligatoriu la dreapta - fac stanga !

 

Totusi, te intreb acelasi lucru ca si pe ceilalti, cu ce viteza ai merge in zona despre care discutam ?

Link to post
Share on other sites

...se pare ca distanta probabila de demarare este si mai mica, deoarece se pare ca motociclistul a oprit la supermarket sau la chioscurile din apropierea parcului....

 

http://iongirnod.blogspot.de/2013/11/exclusivitate-el-este-soferul-ucigas-al.html#comment-form

 

 

... el este soferul ucigas...BOLGAR.jpg

Ar trebui facuta o pagina de Facebook , Tweeter , Hi5 , etc unde sa fie afisate poze cu toti retardatii aflati la volan cu specificatia : acest om a omorat un motociclist !

Link to post
Share on other sites

si ce ar rezolva pagina? Sa ii faci de ras?

 

Nu ar rezolva nimic . Asta era si ideea . Nu avem cum sa ne ferim de ei , chiar daca le stim chipurile . Sunt printre noi si vor fi inevitabil .

Link to post
Share on other sites

Chiar ma gandeam astazi ce s-ar putea face pentru micsorarea numarului de accidente. Imi este clar ca

in Romania, vinovatii nu vor raspunde niciodata penal. Vor primi pedepse cu neexecutare si daca au obrazul gros

ii va durea in cot de toata tarasenia.

 

Dar daca se va cere raspundere civila ? Esti vinovat, nu faci inchisoare, dar vei plati fain-frumos o

pensie lunara (mamei, sotiei, copilului decedatului, dup caz). Cred ca buzunarul ii va durea pe unii mai mult

decat constiinta. Se va cam face ordine pe strazile si soselele patriei.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...