tamas_09 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Salutare. Sunt pe cale de a achizitiona modelul mentionat. Sunt interesat de pareri pro / contra atat de la posesori cat si de la mecanici. Motorul este cel din link. Orice informatie e binevenita. Multumesc! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=536340&selpic=0&zoom=1 Editat Noiembrie 22, 2013 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Nu sunt nici posesor si nici mecanic dar as avea de spus 2 chestii. 1. Ce vrei sa faci cu ea? Asta ca sa poti primi pareri competente atat pro cat si contra. 2 Pretul mi se pare dubios de mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Vrei informatii despre modelul acesta de motor, sau despre modelul din link ? mecanic banuiesc ca nimeni nu ar avea ce sa-ti spuna despre cel din poze atata timp cat nu l-a vazut face to face .... macar niste poze muult mai clare sa vedem ce upgrade-uri are... Fiabilitatea motorului e cunoscuta deja ,din cate stiu e acelasi motor ca pe xt si xtz despre astea se stiu mai multe, incepe cu astea 2, puterea am inteles ca e satisfacatoare daca nu esti vreun masochist , acelasi motor e si pe pegaso modelul dupa 2005 parca, (arata bine si ala) , sunt cateva topicuri cu detalii despre model, incepe sa citesti. PS- si eu imi caut unul asemanator, dar am si alte variante in programa , ala precis il scoti la 1700 (asa de bun simt) la 1700 E , tobe (cred ca full)leo vince, 35k , mie mi se pare castana (ceea ce nu-mi place), du-te sa-l vezi , cu un prieten motociclist de preferinta. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Si mie mi se pare pretul cam mic. Insa sa nu uitam totusi ca piata nu-i deloc una fericita iar cei ce chiar vor sa le vanda au ajuns cam pe fundul apei... Editat Noiembrie 22, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) pretul corect este pe la 3000 sigur are o "poveste" Editat Noiembrie 22, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 pretul corect este pe la 3000 sigur are o "poveste" Dar, ce mai este corect la noi??? Orice trece de 2000 euro nu se vinde, poa sa fie si aurit! Asa ca, daca proprietarul chiar vrea sa vanda, poate fi pretul castigator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) XTX ul e un supermoto, iar pt categoria din care face, multi il considera putin sub-motorizat (adica 48 cai la 173 kg).... Bineinteles, ala din link e la un pret mic...Era un baiat ce vindea un XT600E din 200 parca, foarte intretinut,era la 1650 eur ultima oara.XT600E ul are tot vreo 40 si ceva de cai,dar avantajul e ca are 156 kg... E enduro,dar se pot pune si roti supermoto.. XT600E ul poate face tot ce poate XT 660X ul,dar XTX ul nu poate face tot ce face XT600E ul.... De mult belesc si eu ochii la gama XT de la Yamaha (600/660 etc).. La 660 ai 3 variante: XT X (supermoto,cu jante de 17,spitate), XT R (enduro, janta 21 pe fata, 17 pe spate) si XT 660 Z Tenere (tot 21 fata/17 spate, care e un breed intre enduro si touring). Toate 3 au acelasi motor de 660cc, monocilindru (care e si pe MT-03, un naked) Editat Noiembrie 25, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) E mic pretul ceea ce nu e rau daca e ok tehnic. Am acest tip de motor versiunea R. A mentionat bine Adam diferente fata de vechiul XT. Sa sistemez putin informatia si sa mai adaug si eu impresii. Modelul vechi are ca avantaje greutatea, rutarea galeriilor, turometru analogic. Racirea doar pe aer depinde cum o iei - eu vad avantajul ca nu are pompa de apa care sa se strice. Modelul nou de XT inclusiv acest XTX din link a fost introdus in 2004. Primele modele au avut recall pentru senzorul de acceleratie TPS. Ce are nou: racire pe lichid. Motorul echipat standard prinde maxim (capat) 170 desi constructiv in carte scrie 160 nu stiu cat e abaterea kilometrajului +/- dar ca viteza de croaziera sa zicem ca e ok pe la 150kmh daca nu e vant prea puternic altfel e obositor. Protectia la vant cam lipseste nu e motor touring. Dejavantaje: rutarea galeriilor cam nepotrivita pentru offroad, absenta turometrului desi are display electronic. Nu zic sa fi pus si yamaha un indicator de treapta dar au inceput sa scoata chestii de baza. Pentru reglaj se poate afisa turatia intrand in diagnoza (combinatie de butoane). Deci nu e chiar o problema. Motorul din link are tobe leovince ceea ce e un +. Cu upgrade de filtru sport si power commander se poate regla sa mearga mai bine. Avantajul fata de alte motoare e usurinta intretinerii. Nu ai carene e usor sa umbli la ea. Motorul se regaseste pe mai multe motorete si chiar atv-uri, inclusiv de la aprilia - e recunoscut ca un motor fiabil. Fiind vorba de clasa SM cea mai mare critica legata de acest XTX este greutatea. Pe de alta parte motorul se intretine la km nu la ore si pe autostrada acea greutatea chiar ajuta. Pe viraje e ok dar pe linie dreapta o sa ramai in urma. E greu la drum drept alaturi de vitezane. Are un singur disc de frana pe fata ceea ce e cam putin uneori. Depinde si ce asteptari ai de la motor. Nu exista motor perfect. Editat Decembrie 12, 2013 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Alaturi de vitezane am testat si eu in mod repetat Revin cu o completare. Am uitat sa mentionez esentialul la noul motor - injectia. Amintisem doar de racirea pe lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielDRG Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Mobra din imagine pare sa fi fost revopsita, lucru care reclama ceva atentie in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Pe motorizarea asta(Minarelli)si pe electronica(NipponDenso)de pe Aprilia Pegaso Strada(an 2008,euro 3),eroarea este undeva la 5-6 km mai putin la 100 km/h.Ea creste pe masura ce viteza creste.Eu am schimbat pinionul de fata(original avea cu 15 dinti si acum am pus cu 16 dinti)si pe spate am pastrat originalul(44 de dinti).Rezultatul este ca am masurat viteza la 70,90,100 si 130 km/h comparativ cu un gps si vitezele sunt 1:1!Merge mult mai intins in fiecare treapta,astfel ca la 100 km/h rulat constant,am un consum de 3,7-3,8!Asta la o persoana si un top case!Singura diferenta la km contabilizati pe bord,este ca ei scad cu 9-10%!!!La plecarea de pe loc,diferenta e insesizabila! Atasez si poza cu top speed-ul memorat de computer,fara a mai adauga si alte comentarii(singura completare consta in faptul ca,in tura in care am atins viteza de top,mai aveam inca 2 colegi,unul cu un Kawasaki ZZR 1100 si celalalt cu o Honda Varadero 1000!). PS:Top speed-ul inregistrat de computer cu pinionul fata de 15 dinti,era de 172 km/h. filtrul sport necesita resetarea injectiei daca gura de admisie, aibox si evacuare raman standard ? ar avea un +20% debit de aer ... DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 cea mai ieftina motoreta in italia e la 1300 euro , deci pretul e posibil... si e la culoare http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/xt-660/xt-660-x--2004-13/index.html?msg=5032394 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Si eu mi-am cumparat una in acest weekend dar din 2005. Pretul a fost mai mare ca la motocicleta prezentata mai sus, aia mi se pare prea ieftina la cum arata in poze. Si a mea arata perfect in poze dar realitatea e total diferita motiv pentru care am putut negocia. Daca o fac cum vreau eu sa fie fie va depasi 2500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 De la voi am adus-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Da, este din Cluj, link nu mai am ca vanzatorul l-a sters. Multumesc de urari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 De la voi am adus-o. like ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.