adi_b Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei?? Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei?? Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart. Cel mai indicat ar fi sudate la loc daca le ai toate, cat despre mizerie, daca pe acolo este acces la baia de ulei, la cum arata mobra banuiesc ca ai bagat off, mai mult ca sigur ti-a bagat si ceva pamant p'acolo... A prins ceva la lant de l-a spart acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Am prins o ramura tare,la aterizare! Acuma indicat ar trebui sa dau jos uleiul,asta ar insemna sa pornesc mobra ceea ce nu tare e indicat! aaaa inca un detaliu e ca mi.a sarit lantul si sa adunat acolo si defapt at cred ca s-ar fi spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 E ulei acolo? Dacă o culci curge? Dacă nu e ulei poţi să pui şi silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 acuma am culcat-o,nu curge ulei si pe joja nu semne anormale. silicon nu cred ca merita,am bucatile si e o gaura maricica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 desfacut si sudate bucatile. poxilina nu o sa tina decit daca vrei sa o vinzi sa dai o teapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 teapa iei daca nu inspectezi motorul bine dar nu e vb de asta,ne e de dat motorul,am planuri pt ea,big bore...deci am sa sudez bucatile alea. din ce material e facuta partea aia? Aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) teapa iei daca exista tepari... asa cum manglitori exista daca au cui sa vinda mobrele fara acte... Editat Noiembrie 24, 2013 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei?? Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart. Ca sa fi sigur mai bine schimbai uleiul..ca sa nu ai surprize neplacute. Incearca sa ii dai si niste poxipol, curatat si degresat bine,preparata solutia la fel de bine si eu zic ca o sa te tina pana ninge.. Iar pentru sezonul viitoar ca sa fi sigur trebuie sudat.. Baftaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Multam fain,asa am sa fac,poxipol si pun aparatoarea la pinion...nu am avut aparatoare,mi-a sarit lantul si sa strans acolo de mi-a rupt fierul. Sudura e obligatorie mai ales ca e vb de blocul motor si nu ceva capac care sa se poata schimba.... Mersi fain baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Eu cred ca acolo e capacul de la alternator, deci nu are treaba cu uleiul...aduna bucatile scoate capacul si sudeaza-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Modelul asta are alternator? Cu mufa DF? Nu magnetou? In ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Hmm,are pornire la buton,am inclinat motorul intr-o parte sa vad daca iese ulei si nimic. Tind sa cred ca nu e ulei acolo si prin urmare o fi cu alternator. Dar ca sa fiu mai exact cum imi dau seama daca e cu alternator sau magnetou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) tinere, operatiunile sunt cam urmatoarele: speli bine cu o pensula in jurul capacului, il dai jos si culegi toate bucatile dupa care te duci cu ele la un sudor care sa sudeze aluminu TOATE CELELALTE METODE CU POXIPOL/POXILINA SAU SILICON SUNT SOLUTII TEMPORARE !!! adicatelea de iesit din padure. mai exista varianta inlocuirii capacului cu unul intreg. Editat Noiembrie 25, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Daca ar fi vb de un capac nu ar fi mare branza,e usor de rezolvat fara improvizatii,dar sunt bucati din blocul motor,nu o sa fac iprovizatii cu poxipol sau alte chesti deoarece nu au rostul dat fiind si sezonul moto spre final. Acuma va intreb: cand fac sudura iau bornele de pe baterie si atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Nu sunt vreun mare mecanic,dar din ce vad eu capacul la alternator e mai sus? Da,iei bornele la baterie. Tre sa fie meserias rau sudorul in aluminiu sa-ti poata suda in spatiul ala.Si mai ales bucatelele alea.Nasol rau. Daca era capacul de la alternator era bine,il dadeai jos,te duceai cu el in brate la sudor si altfel suda. Asa,in pozitia aia,se nasoleste treaba rau. Totusi,nu se vede bine acolo,e sau nu capacul de la alternator,poate fi data jos piesa de pe motor?Pt ca daca ar putea fi data jos,e cat de cat usor... Bafta. Editat Noiembrie 25, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 nu se poate lua jos,e parte din bloc. Acuma singura solutie e sudura direct pe mobra cum va iesii vom vedea. Salutare s-a rezolvat!!Am reusit sa sudez!cu ocazia asta am curatat si electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Ai facut poze? Vrem si noi sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) o sa fac diseara cu aparatul foto. Am facut ceva poze,a urmat o slefuire ca la carte.Din cauza drumrilor prin noroaie si uleiului care sarea de la lant nu mi-am dat seama ca e defapt parte rupta din capac ....berea.. Oricum una peste alta am reusit sa sudez si nu sa apelez la artificii.Cu ce sa inlocuiesc rola(aveam o rola pe care mergea lantul) aia ce tine lantul sa nu sara de pe foaia din spate?Al meu l-am pierdut,s-a desfacut surubul si nu il mai am,de aici si spartura din capac..... salutare,am pus capacul sus,izolat niste fire,am incercat sa o pornesc sa o incalzesc pt schimbul de ulei,am riscat dat fiind faptul ca aveam apa in ulei. De cand s.a spart am un sunet ca un clopotel,cel mai bine se aude in zona electromot. Am schimbat filtrul si am bagat 1l ulei sa spal rezidurile dupa care o sa bag uleiul final. Problema e urmatoarea,aseara am dat drumul la uleiul vechi,azi am pus asta nou,a pornit la sfert de buton dar a dat cu fum albastru! Am facut o tura buna si nu mai scotea deloc si trage ff bn,mai bine ca inainte de crapatura aia. Care e cauza fumului oare? Mersi Editat Noiembrie 27, 2013 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Cand te-ai jucat cu uleiul, ai murdarit toba (coturile) cu ulei. Zici ca ai mai avut mobre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 22, 2013 Autor Share Postat Decembrie 22, 2013 am mai avut cateva,de ce? fumul a iesit de pe toba,ma tem sa nu se fi rupt vre-un segment,datrita apei din ulei,ciudat e ca porneste mai bine acuma ca inainte sa imi intre apa. referitor la intrebarea daca am mai avut moto,da am mai avut,yamaha xt125,cb 500,cr 125,monster dark 600,dr 650se,yamaha ttr350 respectiv ttr600 si vreo 9 scutere. Ideea e ca vreau sa aud pareri de pe un site ( cel mai activ in acest segment din ro) unde am posibilitatea sa ajut si sa fiu ajutat.Dupa cateva ture mobra merge super,asta datorita si schimului de ulei,de la Repsol la Yacco mvx competition 15w50,mare diferenta.Dar am observat ceva,am dat joc capacul de la electromotor si am observat ca am ca o 'crema' fluida gri pe capac,pe moment am crezut ca intra iar apa de undeva,insa pe joja nu se vede spuma. Am dat jos si filtrul de ulei,ma gandeam ca daca e apa s'ar fi strans ceva acolo,insa surpriza uleiul arata impecabil!!Ce sa fie oare...? Rog un moderator sa modifice titlul topicului in 'Sfaturi honda XR',multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Spuma e din cauza condensului dar poti sta linistit ca nu are nimic motoru sau uleiu, e normal sa se intample fenomenul asta in sezonul rece chiar si la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 22, 2013 Autor Share Postat Decembrie 22, 2013 Mai citisem pe undeva treaba asta,oricum pt linistea morala am sters cu o carpa treaba aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 in unele cazuri (foarte) putina apa in motor nu strica - mai curata calamina depusa pe ici si colo. Daca motorul a stat intr-o pozitie aiurea e posibil ca o anumita cantitate de ulei sa treaca pe langa piston pana in camera de ardere - de aici fumul. ASta se intampla mai ales daca motorul era rece cand a ajuns in pozitia respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 1, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2014 Salutare,la cat se poate face big bore la a mea mobra ? 250-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.