Sari la conținut

sfat urgent honda xr!


Postări Recomandate

Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei??

 

 

Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart.

post-80152-0-19829700-1385297675_thumb.jpg

post-80152-0-82742600-1385297682_thumb.jpg

post-80152-0-25271700-1385297700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei??

 

 

Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart.

 

Cel mai indicat ar fi sudate la loc daca le ai toate, cat despre mizerie, daca pe acolo este acces la baia de ulei, la cum arata mobra banuiesc ca ai bagat off, mai mult ca sigur ti-a bagat si ceva pamant p'acolo... A prins ceva la lant de l-a spart acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins o ramura tare,la aterizare! Acuma indicat ar trebui sa dau jos uleiul,asta ar insemna sa pornesc mobra ceea ce nu tare e indicat!

 

aaaa inca un detaliu e ca mi.a sarit lantul si sa adunat acolo si defapt at cred ca s-ar fi spart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teapa iei daca nu inspectezi motorul bine dar nu e vb de asta,ne e de dat motorul,am planuri pt ea,big bore...deci am sa sudez bucatile alea.

 

din ce material e facuta partea aia? Aluminiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare in ultima iesire am reusit sa imi sparg o bucata din motor,mai exact s-au rupt bucati din jurul firelor ce ies de la alternator.Nu am stiut pana ce am ajuns acasa,am facut vreo 20 km aprox.Bucayile sunt acolo nu au cazut nici afara nici inauntru.De lipit cum sa le lipesc?Poxilina?Poxipol?Cam ce rau mi-ar fi putut sau au facut?A intrat mizerie in ulei??

 

 

Motorul nu am apucat sa il spal ca am ajuns pe la 8 seara si ploua ca naiba,azi am vrut sa il spal si noroc ca am vazut ca e spart.

 

Ca sa fi sigur mai bine schimbai uleiul..ca sa nu ai surprize neplacute.

 

Incearca sa ii dai si niste poxipol, curatat si degresat bine,preparata solutia la fel de bine si eu zic ca o sa te tina pana ninge.. Iar pentru sezonul viitoar ca sa fi sigur trebuie sudat..

 

Baftaaa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain,asa am sa fac,poxipol si pun aparatoarea la pinion...nu am avut aparatoare,mi-a sarit lantul si sa strans acolo de mi-a rupt fierul. Sudura e obligatorie mai ales ca e vb de blocul motor si nu ceva capac care sa se poata schimba.... Mersi fain baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm,are pornire la buton,am inclinat motorul intr-o parte sa vad daca iese ulei si nimic. Tind sa cred ca nu e ulei acolo si prin urmare o fi cu alternator. Dar ca sa fiu mai exact cum imi dau seama daca e cu alternator sau magnetou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinere, operatiunile sunt cam urmatoarele:

speli bine cu o pensula in jurul capacului, il dai jos si culegi toate bucatile dupa care te duci cu ele la un sudor care sa sudeze aluminu ;)

 

TOATE CELELALTE METODE CU POXIPOL/POXILINA SAU SILICON SUNT SOLUTII TEMPORARE !!! adicatelea de iesit din padure.

 

mai exista varianta inlocuirii capacului cu unul intreg.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi vb de un capac nu ar fi mare branza,e usor de rezolvat fara improvizatii,dar sunt bucati din blocul motor,nu o sa fac iprovizatii cu poxipol sau alte chesti deoarece nu au rostul dat fiind si sezonul moto spre final. Acuma va intreb: cand fac sudura iau bornele de pe baterie si atat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt vreun mare mecanic,dar din ce vad eu capacul la alternator e mai sus?

Da,iei bornele la baterie.

Tre sa fie meserias rau sudorul in aluminiu sa-ti poata suda in spatiul ala.Si mai ales bucatelele alea.Nasol rau.

Daca era capacul de la alternator era bine,il dadeai jos,te duceai cu el in brate la sudor si altfel suda.

Asa,in pozitia aia,se nasoleste treaba rau.

Totusi,nu se vede bine acolo,e sau nu capacul de la alternator,poate fi data jos piesa de pe motor?Pt ca daca ar putea fi data jos,e cat de cat usor...

Bafta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se poate lua jos,e parte din bloc. Acuma singura solutie e sudura direct pe mobra cum va iesii vom vedea.

 

Salutare s-a rezolvat!!Am reusit sa sudez!cu ocazia asta am curatat si electromotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fac diseara cu aparatul foto. :alcy:



Am facut ceva poze,a urmat o slefuire ca la carte.Din cauza drumrilor prin noroaie si uleiului care sarea de la lant nu mi-am dat seama ca e defapt parte rupta din capac :alcy: ....berea.. Oricum una peste alta am reusit sa sudez si nu sa apelez la artificii.Cu ce sa inlocuiesc rola(aveam o rola pe care mergea lantul) aia ce tine lantul sa nu sara de pe foaia din spate?Al meu l-am pierdut,s-a desfacut surubul si nu il mai am,de aici si spartura din capac.....



salutare,am pus capacul sus,izolat niste fire,am incercat sa o pornesc sa o incalzesc pt schimbul de ulei,am riscat dat fiind faptul ca aveam apa in ulei. De cand s.a spart am un sunet ca un clopotel,cel mai bine se aude in zona electromot. Am schimbat filtrul si am bagat 1l ulei sa spal rezidurile dupa care o sa bag uleiul final. Problema e urmatoarea,aseara am dat drumul la uleiul vechi,azi am pus asta nou,a pornit la sfert de buton dar a dat cu fum albastru! Am facut o tura buna si nu mai scotea deloc si trage ff bn,mai bine ca inainte de crapatura aia. Care e cauza fumului oare? Mersi

post-80152-0-05761700-1385573795_thumb.jpg

post-80152-0-06544700-1385573802_thumb.jpg

post-80152-0-90041100-1385573808_thumb.jpg

post-80152-0-27298700-1385573818_thumb.jpg

Editat de adi_b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am mai avut cateva,de ce?



fumul a iesit de pe toba,ma tem sa nu se fi rupt vre-un segment,datrita apei din ulei,ciudat e ca porneste mai bine acuma ca inainte sa imi intre apa.



referitor la intrebarea daca am mai avut moto,da am mai avut,yamaha xt125,cb 500,cr 125,monster dark 600,dr 650se,yamaha ttr350 respectiv ttr600 si vreo 9 scutere. Ideea e ca vreau sa aud pareri de pe un site ( cel mai activ in acest segment din ro) unde am posibilitatea sa ajut si sa fiu ajutat.

Dupa cateva ture mobra merge super,asta datorita si schimului de ulei,de la Repsol la Yacco mvx competition 15w50,mare diferenta.Dar am observat ceva,am dat joc capacul de la electromotor si am observat ca am ca o 'crema' fluida gri pe capac,pe moment am crezut ca intra iar apa de undeva,insa pe joja nu se vede spuma. Am dat jos si filtrul de ulei,ma gandeam ca daca e apa s'ar fi strans ceva acolo,insa surpriza uleiul arata impecabil!!Ce sa fie oare...? :alcy:



Rog un moderator sa modifice titlul topicului in 'Sfaturi honda XR',multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in unele cazuri (foarte) putina apa in motor nu strica - mai curata calamina depusa pe ici si colo.

Daca motorul a stat intr-o pozitie aiurea e posibil ca o anumita cantitate de ulei sa treaca pe langa piston pana in camera de ardere - de aici fumul. ASta se intampla mai ales daca motorul era rece cand a ajuns in pozitia respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...