Sari la conținut

Honda Shadow 600 smuceste in viteza a doua


secbiker
 Share

Postări Recomandate

Ma confrunt cu o problema ciudata la un Shadow cu ceva km la bord (67000) in sensul ca in treapta a doua cand accelerezi smuceste cateodata de parca da afara din viteza. Nu face tot timpul face mai ales cand accelerezi mai sanatos, parca cateodata fenomenul se manifesta si in a treia. De unde sa vina problema? din cutie sau de la ambreiaj. Ambreiajul l-am desfacut sa are ceva uzura dar ar mai putea functiona o vreme. Astept sugestii daca a mai patit cineva la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu o problema ciudata la un Shadow cu ceva km la bord (67000) in sensul ca in treapta a doua cand accelerezi smuceste cateodata de parca da afara din viteza. Nu face tot timpul face mai ales cand accelerezi mai sanatos, parca cateodata fenomenul se manifesta si in a treia. De unde sa vina problema? din cutie sau de la ambreiaj. Ambreiajul l-am desfacut sa are ceva uzura dar ar mai putea functiona o vreme. Astept sugestii daca a mai patit cineva la fel.

Pana sa ajungem la cutie, ne spui ceva de pinioane (fata, roata ) si lant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performance!!!Misca-ti curu' si zi-o pe aia cu honda!

 

Simptomele se pare ca sunt la fel ca in cazul SS de 600 forjate in treapta a doua.Deci probabil de la cutie sa fie problema.

Cum nu sunt mecanic n-am cum sa iti spun ce si cum,evenual fa niste poze la ambreiaj si up cu ele.

 

Considera offtopic-ul asta de rahat ca un up.

Noroc ca nu mai e vara,acum ai timp de reparat la ea

PS:67k km nu mi se par multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa faca asa la honda! se poate repara prin inlocuirea troacei cu o motocicleta...

Tu nu te plictisesti niciodata sa aberezi ? Ar trebui sa iei exemplu de la TNG sau Cesar si daca tot te pricepi la mecanica,sa le raspunzi oamenilor,nu sa-i iei la misto.

Editat de teiu29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu o problema ciudata la un Shadow cu ceva km la bord (67000) in sensul ca in treapta a doua cand accelerezi smuceste cateodata de parca da afara din viteza. Nu face tot timpul face mai ales cand accelerezi mai sanatos, parca cateodata fenomenul se manifesta si in a treia. De unde sa vina problema? din cutie sau de la ambreiaj. Ambreiajul l-am desfacut sa are ceva uzura dar ar mai putea functiona o vreme. Astept sugestii daca a mai patit cineva la fel.

Verifica:

- carburatia;

- transmisia finala;

- incarcarea bateriei;

- bujiile;

- contacte imperfecte pe instalatia electrica;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca moderatorii nu-i suspenda pe cei care se baga in seama fara rost ca si pe alte forumuri. Cei care cred ca motocicleta isi arata varsta si km gresesc deoarece si acum porneste si toarce ca-n prima clipa. Doar ca trebuie sa-i rezolv problema cu smuciturile din a doua si a treia. Ce ma mai gandesc ca daca ar veni de la cutie s-ar simti mai urat (mai mecanic) dar tind sa cred ca vine de la ambreiaj, posibil sa patineze in sarcina mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca patineaza ambreiajul atunci motorul ar urca in ture necontrolat,dar nu da smucituri.

Posibil totusi sa scape craboti la o treapta de viteza,defectiune care se manifeste prin socuri.

Tot la fel de bine si o problema electrica poate genera socuri daca de ex se intrerupe la o anumita turatie un contact electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca e ceva din cutie, daca ar fi din motor si/sau electrica s-ar intimpla si in alte trepte si nu doar cind "accelerezi mai tare"

ambreiaj daca ar fi, asa cum s-a mai spus, se manifesta preponderent in treptele superioare nu in cele inferioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori problemele electrice pot fi foarte perfide si pot avea niste manifestari ciudate.

E posibil ca o combinatie unica de vibratii, turatii, viteza, etc sa declanseze intreruperea unui contact electric, lipsa temporara scacnteie, smucitura...

Daca ar scapa crabotii, n-ar trebui sa se si auda ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin problema la craboti sau si joc in furcile selectoare sau strambe.Se aud zgomote ciudate in acele momente?Verifica intai sistemul schimbatorului de viteze,sub ambreiaj o sa vezi mecanismul selector,verifica daca totul funtioneaza ok acolo(arcuri,parghii etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Craboti inseamna cuplajele laterale de pe pinion? In sarcina sa scape? Am facut si cateva poze cu partea ambreiajului si cu ambreiajul si ce am observat ca atunci cand dau sa cuplez a doua axul pe care cred ca se deplaseaza furcile se misca si el spre exterior , cand este la liber sau in prima treapta axul este deplasat cam 1 cm inspre interior. Se vede si in poze. Oare sa influenteze si deplasarea acelui ax?

post-15045-0-95509600-1386186089_thumb.jpg

post-15045-0-18922500-1386186098_thumb.jpg

post-15045-0-72583300-1386186104_thumb.jpg

post-15045-0-73128400-1386186109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspenda motocicleta in asa fel incat roata spate sa fie in aer,cu motorul oprit.cupleaza in viteza intai misca de roata de spate inainte/inapoi si vezi ce joc ai, fa aceiasi operatie in toate vitezele si compara jocurile.

Observa daca jocurile sunt din cutie, cuplajul rotii spate sau pinionul mic de lant pe ax si trage concluziile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum nu sunt eu mecanic dar mie imi smucea uneori in primele 10 min mai ales in viteza 1 si 2. S-a dovedit a fii carburatia, nu stiu ce model ai tu dar a mea e pe un singur carb si nu avea filtru de benzina. O curatare de carb si un filtru adaptat si problema a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tot nu m-am dat batut cu problema acestei Honde, acum ii voi monta un set nou de placute de ambreiaj deoarece am observat ca, cateva au uzura neuniforma. Ce am mai remarcat si cred ca aici este esenta problemei este jocul coliviei placilor si discurilor pe coroana din otel, acolo sunt sase arcuri de amortizare care efectiv joaca in lacasul lor lasand ansamblul sa se miste independent pana la 1,5 cm, ceea ce mi se pare mult. Acolo cred ca nu ar trebui sa fie joc deloc deoarece de acolo pot apare smucituri. Pun si o poza cu ansamblul din discutie.

post-15045-0-62279300-1387049454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiasi problema a avuto si un prieten ... si dupa zile bune de munca/masuratori ,desfacut motor si inlocuit cutie ... am constatat cu mare stupoare ca problema era exact ce spuneai si tu acuma ... inculpatul era un R6. La noi simptomele erau asa .. daca i dadea a 2 a si o luai usor nu facea in nici un fel ... daca i dadeai 2 si i dadeai gaz blana de pe la 2-3 mii de ture se auzea ca si cum ar tura in gol (parca sarea din viteza) iar in momentul in care luai mana din gaz cupla violent si zmucea de abia te taneai sa nu te tranteasca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiasi problema a avuto si un prieten ... si dupa zile bune de munca/masuratori ,desfacut motor si inlocuit cutie ... am constatat cu mare stupoare ca problema era exact ce spuneai si tu acuma ... inculpatul era un R6. La noi simptomele erau asa .. daca i dadea a 2 a si o luai usor nu facea in nici un fel ... daca i dadeai 2 si i dadeai gaz blana de pe la 2-3 mii de ture se auzea ca si cum ar tura in gol (parca sarea din viteza) iar in momentul in care luai mana din gaz cupla violent si zmucea de abia te taneai sa nu te tranteasca ...

Bine explicat, cam astea sunt simptomele. Daca accelerezi incet nu se manifesta smucitul, daca te dai la ea parca sare din viteza, tureaza in gol. Problema este ca acele arcuri nu se pot schimba doar tot ansamblul impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine explicat, cam astea sunt simptomele. Daca accelerezi incet nu se manifesta smucitul, daca te dai la ea parca sare din viteza, tureaza in gol. Problema este ca acele arcuri nu se pot schimba doar tot ansamblul impreuna.

Nu este de la oala.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Aceeasi problema o am si eu la Yamaha R6 2001, doar in treapta a doua si doar daca o accelerez tare dupa 4000 de ture smuceste si daca totusi continui sa o accelerez puternic mai smuceste de 4/5 ori. Unii imi spun ca e de la cutia de viteze altii de la carburatie, carburatia am facut-o si tot la fel face...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mycatalin a spus:

Aceeasi problema o am si eu la Yamaha R6 2001, doar in treapta a doua si doar daca o accelerez tare dupa 4000 de ture smuceste si daca totusi continui sa o accelerez puternic mai smuceste de 4/5 ori. Unii imi spun ca e de la cutia de viteze altii de la carburatie, carburatia am facut-o si tot la fel face...

R6 este renumita pentru probleme la cutia de viteze, treapta 2. Ia da tu un gogu search, sa vezi cat de comuna e problema asta :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...