Sari la conținut

Clasa 600-800 cmc


Moto clasa 600-800 cmc  

120 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Daca tot e facut un topic despre clasa 1000-1200 cmc si unul pentru 800-1000 cmc, hai sa fie si unul pentru 600-800cmc.

Modelele care ar intra in categoria asta:

 

Honda Transalp XL700V

Honda NC700X

Yamaha XT660Z

Yamaha XT660R

Suzuki V-Strom DL 650A

Kawasaki Versys

KTM 690 Enduro

BMW G650GS

BMW G650GS Sertao

 

Cu exceptia Yamaha XT660R, din cate stiu toate modelelel au ABS. Deci sa ne spunem parerile si despre clasa asta. Motocicletele le-am pus in ordine aleatoare (sau sa spunem ca am fost un pic subiectiv si mi-am trecut honda mea prima :rock: .

Pareri si voturi.

LE am senzatia ca nu am facut poll-ul calumea. Ce mai trebuia setat?

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda ... ai dreptate. Din pacate l-am uitat si acum nu ma mai lasa sa editez. Daca poate edita un moderator ar fi fain. Nu inteleg de ce nu ma lasa si pe mine sa votez ...

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai topicul se poate inchide, cea mai buna ragalie din clasa asta e bmw xchallenge :). Nu-i asa Angi? ;)

 

nu si daca se conditioneaza de a mai fi in productie :D… daca se conditioneaza si in a mai putea fi cumparat la noi ar trebui sa dispara si klr-ul.

 

si de adaugat husqvarna, ktm

 

Cu exceptia Yamaha XT660R, din cate stiu toate modelelel au ABS.

 

de fapt si xt660z e in varianta cu sau fara… si diferenta e ca aia cu abs e castrata la capitolele cursa de suspensie si garda la sol.

 

Honda NC700X

 

17"?

 

Kavasaki Versys

 

17"?

 

Honda Transalp XL700V

 

porc, 215kg la gol

 

Yamaha XT660Z

 

porcusor. puteau s-o scoata mai usoara, cadrul e de tanc, nu de motor. putea fi mai puternica si mai fiabil motorul. investitii minimale in accesorii. handguards si / sau rack si poti sa faci adventure cum ai luat-o din showroom. pret rezonabil.

 

Yamaha XT660R

 

din pacate prost gandita. relativ grea si tobe pe sub motor.

 

Suzuki V-Strom DL 650A

 

ok-ish. merge cat timp ai grija pe unde mergi.

 

BMW G650GS

BMW G650GS Sertao

 

scumpute. prea mici pt 1.90+. mods needed. in lipsa de tenere mi-as fi luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e facut un topic despre clasa 1000-1200 cmc si unul pentru 800-1000 cmc, hai sa fie si unul pentru 600-800cmc.

Modelele care ar intra in categoria asta:

 

Honda Transalp XL700V

Honda NC700X

Yamaha XT660Z

Yamaha XT660R

Suzuki V-Strom DL 650A

Kavasaki Versys

Kavasaki KLR 650

BMW G650GS

BMW G650GS Sertao

 

Cu exceptia Yamaha XT660R, din cate stiu toate modelelel au ABS. Deci sa ne spunem parerile si despre clasa asta. Motocicletele le-am pus in ordine aleatoare (sau sa spunem ca am fost un pic subiectiv si mi-am trecut honda mea prima :rock: .

Pareri si voturi.

LE am senzatia ca nu am facut poll-ul calumea. Ce mai trebuia setat?

 

Transplant mult prea greu, mult prea lipsit de putere, mult prea lipsit de suspensie si acum bonus cu roata de 19 pe fata = lol

Honda NC 700X = strada .

Yamaha XTZ 660 cea mai buna varianta de adventure luata direct din showroom altfel destul de grea, suspensie slaba, putere mica, fara treapta 6

Yamaha XTR 660 mult mai usoara cred ca e cea mai usoara din cele listate dar cama atat.

Suzuki Wee Strom mult prea grea, mult prea lipsita de putere, mult prea lipsita de suspensie cu 19 pe fata si nu consuma sa putin cum se spune

Kawasaki Versys = strada .

Kawasaky KLR 650 ar trebui scoasa din listapt ca nu o mai poti cumpara noua in Europa. Oricum tehnologie de cand eram eu mic.

BMW G650GS = suspensie varza, acum i-au scazut si puterea roata de 19 pe fata, fara treapta a 6-a ca si atuuri : rotax-ul care e un simbol al fiabilitatii si consumul cu adevarat mic [cel mai mic], ABS

BMW G650GS = suspensie varza, acum i-au scazut si puterea, nu are treapta a 6-a, dar are ROTAX power si ABS

 

Ca o considetarie personala in cazul celor 2 BMW-uri prefer oricand un Dakar 2001~2003 sh si de restul de bani schimbata suspensia .

 

Si acum doamnelor si domnilor castigatorul detasat :

 

3-L.jpg

 

sau in alte variante :

01.jpg

 

a6.jpg

 

 

new690_8.jpeg

 

new690_9.jpeg

 

 

Daca aceasta mobra ar avea si o cutie de viteze ceva mai "wide" si ABS mi-as vinde sufletul pt una.

 

BTW Robert felicitari pt initiativa, sincer, eu nu am avut curaj sa deschid topicul asta.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum doamnelor si domnilor castigatorul detasat :

 

3-L.jpg

 

sau in alte variante :

01.jpg

 

a6.jpg

 

 

new690_8.jpeg

 

new690_9.jpeg

 

 

Pt. mine e pe primul loc din clasa asta.pacat ca nu e ok pt 2 persoane.

 

Asta-i motorul de RTW pt 1 persoana.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat de Suzuki DR 650 SE,650cmc, un dual-sport bun, usor, fiabil, ce necesita suspensii mai bune si un pic de caluti.

dar chiar si asa, prin America sunt foarte raspandite si apreciate.

 

votul meu se duce la 690 adventure, de departe cel mai potent dual-sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil trebuia denumit 500-750, deoarece la 800cc se cam trece la alta clasa....

daca e vorba de drumuri lungi si pasager(adica touring) v-strom e cea mai potrivita. daca vrei enduro/adventure adevarat de unul singur, apai KTM 690R/E.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat de Suzuki DR 650 SE,650cmc, un dual-sport bun, usor, fiabil, ce necesita suspensii mai bune si un pic de caluti.

dar chiar si asa, prin America sunt foarte raspandite si apreciate.

 

pai… da si mie un pret de UE la el… ah, nu se mai importa in UE.. cred ca d-aia nu e :)… altfel… XC, XR, ST, AT, XT-uri non post 2008 etc etc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc moderatorului care a corectat (la cererea mea) topicul. Acum arata bine.

In alta ordine de idei eu as vota cu Honda Transalp. Stiu, sunt subiectiv :laugh: ! Dar din pacate eu am facut poll-ul asa ca eu nu pot vota. Totusi vad ca sunt trei persoane care au votat Honda Transalp :rock: .

Ciudat e faptul ca BMW nu a primit decat un vot ... ma asteptam sa fie mai multi fani BMW pe aici.

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e sa votez votez cu katemeul ala adventurizat dar, pe de alta parte pot sa il adventurizez pe al meu si e the same shit ptr ca nici ala nu iese asa de pe banda. Dar ma cearta b374 ca e vechitura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda m-am uitat acum pe specs la VStrom si intr-adevar nu pare lipsit de putere, insa atunci de cate ori m-am suit pe el mi s-a parut lesinat. O fi din cauza lipsei de cuplu jos, o fi din cauza cailor putere care poate sunt livrati probabil in partea de sus a benzii de turatie, si na cand te sui pe o mobra care nu-i a ta, nu-i rupi acceleratia, ca nu o cunosti si nu vrei sa o dai pe jos. Cel putin eu asa procedez, una peste alta mi s-a parut lesinata.

 

Cat despre suspensii, astia care aveti impresia ca in lista aia sunt mobre cu suspensie incercati sa va suiti pe o enduroaica EXC/ WR /CRF si vorbim dupa.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi sunt motoare 90 la suta stradale, majoritatea (sau cel putin asa le folosesc posesorii).

Crezi ca s ar descurca pe asfalt mai bine cu o cursa a suspensiilor de +30 de cm, cum au alea pe care le ai pomenit?

Cat despre faptul ca motorul de SV e lesinat.., V2 ul ala e deja o legenda, are cuplu, cai, elasticitate, consum rezonabil, nu stiu ce astepti de la el, la 650 cmc mult mai bine nu se poate.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce-ti doresti ca modelul din 2014 vine cu ABS(139 kg)

 

De pe site-ul oficial KTM: "The 690 Enduro R enters the fray in 2014 with Bosch 9M+ABS - highly effective, disengageable and optionally with offroad ABS (by means of PowerParts dongle) for real offroad riding: Freely lockable rear wheel with a sharp ABS function up front."

Daca aceasta mobra ar avea si o cutie de viteze ceva mai "wide" si ABS mi-as vinde sufletul pt una.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce nu ati bagat acolo si TDM-ul sau VFR-ul...plm...Comparati merele cu ficatii de gasca... KTM 690 wnduro cu Yamaha XTR sunt intr-o oala, G650 /F650/Dakar si XTZ in alta oala iar Transplantul cu Vstromul in alt lighean...

 

Daca vrei sa faci touring in conditii de confort presarat cu putin off-road: V-srom!

 

Vrei balanta intre Turing stradal si putin mai mult off-road: Transplant. sau 800 GS

 

Vrei sa mergi in Mongolia sau in Africa: XTZ sau 650 Dakar

 

Vrei hartoape: 690 Enduro sau XT-R

 

Iar In alta ordine de idei e cam irelevant. Sunt oameni care fac inconjurul lumii pe diferite motoare de la Royal Enfield la Yamaha Diversion.

 

Sarbatori Fericite :)

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...