Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa nu excluzi site-urile romanesti, gen bikeshop.ro

Gasesti si la noi motoare cu proprietar unic (nu unic in RO), fara bisnitari, motoare ce au fost ingrijite si intretinute si cu istoric clar. Economisesti cu transportul in felul acesta si e mai accesibil si cu probatul, vazutul.

Think about it !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce inseamna proprietar unic? Adica este singurul proprietar al mobrei? Chiar daca este al n-lea proprietar in Romania? A zice "unic proprietar" e ca si cum ai zice " vand motocicleta cu motor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna proprietar unic? Adica este singurul proprietar al mobrei? Chiar daca este al n-lea proprietar in Romania? A zice "unic proprietar" e ca si cum ai zice " vand motocicleta cu motor"

Cred ca se refera la o persoana care si-a cumparat de noua (din magazin) o motocicleta. Nu acelasi lucru se poate spune despre o persoana care si-a cumparat o motocicleta din afara Romaniei, este primul proprietar in Romania, insa mobra a avut unul sau mai multi proprietari in afara tarii.

Bineanteles, poti fi ,,proprietar unic" chiar daca iti cumperi mobra de la un magazin din afara tarii ...

 

Acum daca o luam scriptic, nu ai cum sa fii ,,proprietar unic" chiar si asa daca iti iei mobra noua de la magazin, pentru ca inainte sa fii tu proprietarul mobrei, ea a fost in proprietatea magazinului, care inainte de asta a fost in proprietatea fabricii ce a construit-o, asa ca in cel mai fericit caz poti fi al treilea proprietar am mobrei si primul care o inregiastreaza pentru ca ea sa circule pe drumurile publice !

 

In concluzie cred ca termenul ,,proprietar unic" sau ,,singurul proprietar" au o forma incorecta si de fapt se refera la ceea ce am scris mai sus si anume ... un individ care-si cumpara o motocicleta noua din magazin.

 

... am scris asta din plictiseala de la birou ! :D

 

...

 

se pare ca Transalpul de 700 imi place (raportat la banii pe care vreau sa-i dau 4-4500). Raportat la banii pe care ii am pot sa-mi iau Tenere sau GS, dar nu le vad rostul. De 5000 de euro diferenta ma plimb 3 luni si vad toata Europa.

 

...

Aici deja incepi sa gandesti spre directia buna ! ;)

... asta iti recomandam aici ---> /index.php?/topic/706602-alegere-optima-adventureendurotouring/?p=3642681

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca Transalpul de 700 imi place (raportat la banii pe care vreau sa-i dau 4-4500). Raportat la banii pe care ii am pot sa-mi iau Tenere sau GS, dar nu le vad rostul. De 5000 de euro diferenta ma plimb 3 luni si vad toata Europa.

 

Cu cei 5000€ de vazut toata Europa ai dreptate, in cazul in care chiar nu mai ai si alti bani de cheltuit/vazut/plimbat. Unii chiar nu-i au si logic ca mai bine nu-si investesc toti banii in motocicleta ca apoi sa stea sa se uite la ea, sa mearga cu anvelope varza si sa n-aiba bani de asigurare.

Dar daca aia 5000€ ar putea fi disponibili, este total gresit sa spunem ca nu merita. Si n-am dubii ca dupa putin timp petrecut pe TA (sau alta din clasa asta), daca vei testa un GS/ST (sau alta din clasa asta) vei simti diferenta, atat la motor/putere cat si la confort, dotari etc. Cu atat mai mult daca mergi incarcat cu bagaje si cu pasager. Eu am inceput pe un F650 si dupa numai trei luni am trecut la clasa 1100, apoi la 1200; pt ca trebuia sa fiu orb sa nu vad diferenta, din toate punctele de vedere.

 

... Momentan mobile.de este singurul loc unde caut ...

 

Poate ca nu este singurul unde tebuie sa cauti dar cred ca este cel mai bun, daca ai de ales si iti este comod sa o iei din Germania, ca nu e mare scofala. Ideal ar fi de la un dealer, chiar daca dai ceva in plus, dar macar ofera un minim de garantie legala.

O motocicleta intretinuta si frecata prin Romania, unde drumurile sunt cum sunt iar oamenii se uita la orice leu cand vine vorba de intretinere (mai putin cand vine vorba de tobe zgomotoase si "xenoane" improvizate), si stiu ei ca aia si ailalta nu trebuiesc de fapt schimbate sau habar nu au ca trebuiau schimbate, unde chiar si service-urile oficiale dau chixuri, nu mai vorbim si de tepele date cu buna-stiinta, nu stiu daca este cea mai buna idee intotdeauna. (atentie, nu generalizez 100%).

 

 

Si apropos de miile de euro... echipament bun si complet ai, l-ai luat in calcul? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu ,

 

Ma bucur ca esti inca in cautare si chiar acest lucru o sa te duca pe drumul cel bun .

 

1. Regreti sincer Dragstarul de 650 ? Atunci ia-ti un Dragstarsi bucura-te de kilometri ! Poate ca va fi mai nou , mai accesorizat , poate 1100 , vezi pe moto.it sau subito.it daca chiar vrei din Italia .

 

Daca vrei un vanzator serios din Romania , recomand www.japan-motors.ro , dl. Adrian Stefan , om serios , specialist in cruisere japoneze .

 

Sigur ca off road serios nu faci cu Dragstarul dar pe forestiere usoare nu vei avea nici o problema sa pui cortul .

Poti sa-ti protejezi eventual tobele de zgarieturi de pietre ( oare chiar o fi nevoie ? ) .

Alege cu sufletul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am citit mare parte din topic, dar nu-mi vine sa cred cate raspunsuri.

Printre randuri am vazut ca sunt cateva modele recomandate pentru descrierile tale: Vstrom 650, Vstrom 1000, Varadero si Transalp.

 

Am fost si eu pus in situatia ta in urma cu 2 ani si pot spune ca in lista scurta de cumparaturi am ramas cu cele 4 modele si am reusit sa iau decizia cand le-am vazut pe toate puse unul langa altul => Suzuki Vstrom 650.

Transalp-ul are o istorie si un CV bun, dar arata ca un cal lesinat. Mai sunt situatii in care vezi cate doua persoane pe el si chiar merge spre disgratie. Din punctul meu de vedere, decat sa mergi cu un Transalp, mai bine nu te mai apuci de motociclism.

Vstrom 1000 este varianta mai "musculoasa" a lui 650 ceea ce se traduce prin consum infernal de mare pentru un motor ~9%, mai multa greutate si manevrabilitate scazuta. In plus, problemele stavechi la oala de ambreaj.

Varadero - decizia a fost foarte grea intre Vstrom 650 din 2007 si Varadero 1000 din 2004. Mi-am facut repede o lista de criterii ce vreau sa le indeplineasca si uite ce a iesit:

 

Putere:

Varadero 1, Vstrom 0

Consum:

Varadero 0, Vstrom 1

Asprect:

Varadero 1, Vstrom 1

Aspect bord si detalii:

Varadero 0, Vstrom 1

Manvrabilitate:

Varadero 0, Vstrom 1

Greutate:

Varadero 0, Vstrom 1

An de fabricatie:

Varadero 0, Vstrom 1

Pret:

Varadero 1, Vstrom 0

Costuri intretinere:

Varadero 1, Vstrom 1

 

Total:

Varadero = 4, Vstrom = 7

 

La Varadero, in afara de puterea in plus, nu vedeam neaparat ceva mai bun decat un Vstrom de 650cmc. Totodata, acest plus de putere se traduce printr-un consum mult mai mare. In cazul Varadero - Vstrom vorbim de o diferenta de 50% intre consumuri (de la 6% la 9% - la ambele am pus consumurile maxime incarcat + pasager 130 - 140 km/h).

In concluzie, am ales sa-mi iau Vstrom-ul chiar daca nu am puterea de la Varadero si am platit cu 1100 euro mai mult.

 

Si ca tot veni vorba, acum ma gandes sa sa-mi iau un BMW RT 1200 sau BMW GS Adventure, iar daca te intereseaza, mi-am pus Vstrom-ul dotat pana-n dinti la vanzare.

 

http://vstromania.ro/forum/15-650-cc/7347-vand-suzuki-vstrom#7371

 

 

post-81446-0-11325800-1388995132_thumb.jpg

 

post-81446-0-45650500-1388995139_thumb.jpg
post-81446-0-49374400-1388995145_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e atât de bun, de ce îl vinzi?

Toti care au un motor de vanzare, il au de vanzare ca nu este bun ?

 

Intrebam doar ca si eu am un motor care dpmdv este bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La Varadero, in afara de puterea in plus, nu vedeam neaparat ceva mai bun decat un Vstrom de 650cmc. Totodata, acest plus de putere se traduce printr-un consum mult mai mare. In cazul Varadero - Vstrom vorbim de o diferenta de 50% intre consumuri (de la 6% la 9% - la ambele am pus consumurile maxime incarcat + pasager 130 - 140 km/h).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modelul 2004 luat in calcul de tine, la viteza si incarcatura calculata de tine, nu scoate 9% consum , nici macar cel cu carburatie in aceleasi conditii nu scoate 9%.

Cel cu carburatie la ce ai enumerat tu ia 6,5% cel 2004 injectie mai poti scadea 1L si ceva

De cele mai multe ori motoarele de capacitate mica au consum mic pana la o anumita plaja de viteza, dupa acesta plaja au consum aproape indentic cu cele mari din cauza lipsei de putere.

Faptul ca tragi de el pana la o anumita plaja de viteza, motor mic fiind, consuma ca sa te duca acolo unde vrei sa ajungi,in timp ce motorul mare acolo se simte bine.

In acest caz un motor indiferent de marca de 1000 cc este mult mai in largul lui la 140 km/h decat unul de 650 indiferent de marca, unde mai pui si bagajele si pasagerul.

 

 

:peace:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vis-a-vis:

Este un motor bun raport calitate pret, da nu am zis ca am ales neaparat cele mai bune criterii de selectie sau ca nu erau si altele care le-as fi putut omite.

Il vand sa-mi iau un BMW RT 1200 sau un BMW GS Adventure. Nu ti se pare un motiv destul de bun?

 

@Vlady_80:

Motoarele se mai vand si din dorinta de a schimba stilul, brand-ul, clasa. D.p.m.d.v., vanzatorii (orice ar vinde ei) sunt de 2 tipuri: 1. Cei care vand un lucru la un raport pret/calitate bun si care ale caror produse pot fi recomandate. 2. Cei care dau bumuri sau bisnitarii, care vand un lucru doar sa scape de el.

Asa ca, daca ai un lucru bun, stabileste-i pretul corect in concordanta cu calitatea si pretul pietii si sigur exista un cumparator pentru motorul tau.

 

@Sorin 666:

Am mers in paralel cu mai multe Vstrom-uri de 1000 la ture mai lungi. Cand lor li se aprindea becul de atentionare benzina, eu aveam indicatorul la jumate.

Daca varianta de 1000, consuma la fel ca cea de 650, inseamna ca nu ne raportam la aceleasi unitata de masura (pana si producatorul da consumuri mult diferite pentru cele 2 modele).

 

@Vlady_80:

Am auzit ca intre injectie si carburatie, este o diferenta de consum, dar nu stiu exact de cat. Am un prieten care are varianta din 2002 si nu-i vine sa creada ca ii consuma mai mult decat masina lui pe benzina.

Nu am avut Varadero si am auzit foarte multe lucruri bune despre el, dar toata lumea se plange de consum.

Comparatia de consumuri, mi-a facut-o inclusiv tipul care vroia sa mi-l vanda.

 

 

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e atât de bun, de ce îl vinzi?

 

 

Motoarele se mai vand si din dorinta de a schimba stilul, brand-ul, clasa. D.p.m.d.v., vanzatorii (orice ar vinde ei) sunt de 2 tipuri: 1. Cei care vand un lucru la un raport pret/calitate bun si care ale caror produse pot fi recomandate. 2. Cei care dau bumuri sau bisnitarii, care vand un lucru doar sa scape de el.

Asa ca, daca ai un lucru bun, stabileste-i pretul corect in concordanta cu calitatea si pretul pietii si sigur exista un cumparator pentru motorul tau.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis clar: 1000 consuma 6l/100km...140km/h cu bagaj si pasager...daca ai mers in paralel cu motoare dereglate e problema lor, dar nu generaliza!

Din ce am observat eu 650, sub 120 consuma 4.5 l/100km, nu am zis ca au aceleasi consumuri. Dupa cum a spus si Vlady, la viteze mari si incarcare motoarele mici consuma mai mult decat cele mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlady_80:

Am auzit ca intre injectie si carburatie, este o diferenta de consum, dar nu stiu exact de cat. Am un prieten care are varianta din 2002 si nu-i vine sa creada ca ii consuma mai mult decat masina lui pe benzina.

Nu am avut Varadero si am auzit foarte multe lucruri bune despre el, dar toata lumea se plange de consum.

Comparatia de consumuri, mi-a facut-o inclusiv tipul care vroia sa mi-l vanda.

 

 

Cele bune

Este diferenta, asa am auzit si eu de la posesori de Varadero pe injectie si cu 6 viteze,inca nu am testat sa vad 100% cat e diferenta dar abia astept. Cat despre consumul amicului tau ( cat masia ) nu zic nimic, eu nu am avut ce sa ii reprosez legat de consum. Nu ma asteptam sa scot consum de motocicleta de 650 cc dar nici nu m-a dat pe spate, pot spune ca m-a surprins placut cand am vazut cat este el la mine real comparativ cu ce auzisem ( eu nu merg in oras decat daca este nevoie sau il tranzitez )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

e frumusica mobra ta, in ciuda parerii mele despre stroama. E urata, dar a ta parca e ok.

 

Mi-ai dat o idee foarte buna, am intrat repede sa citesc despre RT. Nu-i deloc rea ideea. Are tot ce trebuie, si a fost aleasa in UK de multe ori, mobra de touring. Nu cred ca o sa ma abat asa rau de la asfalt. Pana la urma am intrat cu dragstarul in Vama, pe toate stradutele alea si pe nisip pe plaja pana la corturi, si n-am murit.

 

Are cardan, parbriz mare reglabil, ESA(nu ca mor dupa asa ceva), TC, ABS (la maner franeaza ambele, iar la pedala doar spatele), unele vin si cu accesorii audio, scaune si manere incalzite, si chiar pilot automat.

Multe exemplare la ~ 40-70.000km la 6500-7000 euro. de la 4-4.500 euro cat vreau sa dau pe un Transalp 700 si care poate mai trebuia sa accesorizez ceva ma ducea mai mult. Diferenta dintre astea doua, este prea mica pentru ce beneficii ofera BMW-ul. Am stat de vorba aici la mine la munca, cu 3 motociclisti din Belgia, Olanda si Franta. Toti au mers pe BMW si mi-au zis ca kilometrajul nu este o problema atata timp cat ai schimbat la el consumabilele. Nemtii au grija de motoare, ASA CRED EU, accept si 50.000km pentru ca ... za germans.

 

Pe zi ce trece sunt mai ascutit si imi dau seama, ca trebuie motor cu capacitate cilindrica mare.

 

 

Salut,

 

Am citit mare parte din topic, dar nu-mi vine sa cred cate raspunsuri.

Printre randuri am vazut ca sunt cateva modele recomandate pentru descrierile tale: Vstrom 650, Vstrom 1000, Varadero si Transalp.

 

Am fost si eu pus in situatia ta in urma cu 2 ani si pot spune ca in lista scurta de cumparaturi am ramas cu cele 4 modele si am reusit sa iau decizia cand le-am vazut pe toate puse unul langa altul => Suzuki Vstrom 650.

Transalp-ul are o istorie si un CV bun, dar arata ca un cal lesinat. Mai sunt situatii in care vezi cate doua persoane pe el si chiar merge spre disgratie. Din punctul meu de vedere, decat sa mergi cu un Transalp, mai bine nu te mai apuci de motociclism.

Vstrom 1000 este varianta mai "musculoasa" a lui 650 ceea ce se traduce prin consum infernal de mare pentru un motor ~9%, mai multa greutate si manevrabilitate scazuta. In plus, problemele stavechi la oala de ambreaj.

Varadero - decizia a fost foarte grea intre Vstrom 650 din 2007 si Varadero 1000 din 2004. Mi-am facut repede o lista de criterii ce vreau sa le indeplineasca si uite ce a iesit:

 

Putere:

Varadero 1, Vstrom 0

Consum:

Varadero 0, Vstrom 1

Asprect:

Varadero 1, Vstrom 1

Aspect bord si detalii:

Varadero 0, Vstrom 1

Manvrabilitate:

Varadero 0, Vstrom 1

Greutate:

Varadero 0, Vstrom 1

An de fabricatie:

Varadero 0, Vstrom 1

Pret:

Varadero 1, Vstrom 0

Costuri intretinere:

Varadero 1, Vstrom 1

 

Total:

Varadero = 4, Vstrom = 7

 

La Varadero, in afara de puterea in plus, nu vedeam neaparat ceva mai bun decat un Vstrom de 650cmc. Totodata, acest plus de putere se traduce printr-un consum mult mai mare. In cazul Varadero - Vstrom vorbim de o diferenta de 50% intre consumuri (de la 6% la 9% - la ambele am pus consumurile maxime incarcat + pasager 130 - 140 km/h).

In concluzie, am ales sa-mi iau Vstrom-ul chiar daca nu am puterea de la Varadero si am platit cu 1100 euro mai mult.

 

Si ca tot veni vorba, acum ma gandes sa sa-mi iau un BMW RT 1200 sau BMW GS Adventure, iar daca te intereseaza, mi-am pus Vstrom-ul dotat pana-n dinti la vanzare.

 

http://vstromania.ro/forum/15-650-cc/7347-vand-suzuki-vstrom#7371

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Am stat de vorba aici la mine la munca, cu 3 motociclisti din Belgia, Olanda si Franta. Toti au mers pe BMW si mi-au zis ca kilometrajul nu este o problema atata timp cat ai schimbat la el consumabilele. Nemtii au grija de motoare, ASA CRED EU, accept si 50.000km pentru ca ... za germans.

Intreaba si costurile de intretinere inainte, cam de ce piese ai nevoie, care sunt bubele mobrei ( daca are asa ceva)

 

Oricum tu inca oscilezi foarte tare dintr-o extrema in alta.

Daca te iei dupa nemti clar 99% vor spune BMW, ca doar tine si de mandria lor nationala chiar daca este putin supraevaluata mandria asta.

 

Oricum alegerea i-ti apartine, indiferent de ce voi zice eu sau altul.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Slash28,

 

Multumesc pentru apreciere!

 

Motivul pentru care vreau sa-mi vand motorul, este pentru a-l schimba cu altul, in special BMW (RT sau GSA) functie de ce oportunitati gasesc.

Referitor la ce ziceai de preturi "Multe exemplare la ~ 40-70.000km la 6500-7000 euro.", nu stiu unde ai gasit asa ceva si din ce an.

Eu am rezervat 8.000 - 10.000 euro pentru un astfel de model, de preferabil anul sa fie de la 2009 in sus cu maxim 50,000 km si gasesc asa, la muchie. Pt BMW, un an mai mic de 2009, deja reprezinta un risc majos prin prisma cheltuielilor de intretinere si al hibelor pe care le poate avea motorul.

Cu alte cuvinte, cu cat e mai vechi, riscul de a baga mai multi bani in el este mult mai mare (si cand vorbim de bani, vorbim de valor exagerate, nu ca la Vstrom de faci revizia de inceput de sezon cu 6 - 700 ron).

 

In fine, in cazul in care nu-ti iei BMW, recomandarea mea e sa nu-ti iei Transalp, ci un Vstrom 650 sau una din celelalte variante chiar daca au consumuri ceva mai mari.

 

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare grija la BMW RT iesit pe forestiere.

Daca l-ai bagat pe forestier si "doar" il scapi putin pe jos, vei regreta... Oglinzile si carenele de RT sunt putin cam scumpe. Cu un BMW GS nu vei avea problemele astea daca iesi de pe asfalt.

Intereseaza-te.

Bafta la ce alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Kevinn,

 

Sper sa nu o iei persnal, era strict parerea mea. Faptul ca Transalp a fost Regina Alpilor ani la rand se traduce clar printr-un motor de calitate, doar ca mi se pare urata, la care se adauga pretul deloc de neluat in seama.

Repet, parere personala si trebuie tratata ca atare.

Vstromul stock, e urat ca "puiul de magar", doar ca mai prinde ceva forme prin adaugarea de optionale.

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu eu V Stromul 650 a castigat de cateva ori la rand (2 sau 3 parca) Alpen Master. Si nu nemeritat: un motor aproape perfect (l am avut pe SV, deci stiu cu ce se mananca), confortabil, stabil, neutru. Mie sincer designul nu mi a placut niciodata la Stroama, cat si capacitatea off redusa fata de Transplant (pe asfalt Stroama castiga la toate capitolele) motivul principal pentru care am si ales astfel. Oricum, nu sunt motoare de agatat, clar. Iti faci treaba cu ele si te duc unde vrei.

Cu frumusetea, stii cum e, fiecare cioara isi lauda puiul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...