Error Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salut! Am si eu un tovaras cu un GS 500 din '90 si ceva si de cand a dat frigul are o problema cat de cat delicata. Deci dupa ce vremea s-a racit nu mai a facut drumuri lungi doar local, pornit/oprit, tot de atunci cateodata mobra refuza sa porneasca dimineata, da rateuri in toba si nu porneste indiferent cat da la automat, asta pana cand scoate bujiile si le curata, le pune inapoi si iar merge una sau doua saptamani dupa care scenariul se repeta. Motorasul este in stare buna spre foarte buna, compresie este, de papat ulei nu papa si toata vara nu a avut absolut nici o problema pana cand vremea s-a racit, bujiile le-am vazut acuma dimineata cand din nou au trebuit curatate, nu sunt incarcate sau foarte murdare dar pana nu le curata nu porneste, din cate am obs da scanteie cam aiurea, pe langa electrodul ala pana nu le curata. Dupa cate mi-a povestit mobra merge perfect inainte cu o zi sa faca nazuri, o opreste seara ok si dimineata nu mai vrea, este deja a treia sau a patra oara cand pateste exact la fel. De la ce ar putea fi si/sau cum ar putea sa evite chestia asta in afara de drumuri lungi. Respecte! P.S. Subforumul "Service si intretinere curenta" are probleme si de aceea am postat aici, dupa ce se rezolva problema rog un admin sa mute topicul. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Compresie slaba, motor la limita de servisare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 Compresie slaba, motor la limita de servisare. Din cate stiu eu nu mananca ulei deloc, dar totusi este o varianta de luat in calcul si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Masurati compresia si dupa aia mai vedeti ce si cum, dar eu asta cred ca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Iarna anterioara motorul a mers bine sau amicul tau il are doar de asta vara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 Iarna anterioara motorul a mers bine sau amicul tau il are doar de asta vara ? Il avea si iarna trecuta dar nu a circulat cu el, a facut permisul abea prin primavara 2013 si de prin vara abea a iesit cu el, mobra e luata din Germania servisata complet la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 salut, an'u trecut am patit acelasi lucru, la un momendat nu a mai luato deloc la frig, am schimbat bujiile si merge,in toamna ii schimbasem un set nou de bujii care nu au fost foarte bune. incearca si cu alte bujii si vezi atunci cum face......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) salut, an'u trecut am patit acelasi lucru, la un momendat nu a mai luato deloc la frig, am schimbat bujiile si merge,in toamna ii schimbasem un set nou de bujii care nu au fost foarte bune. incearca si cu alte bujii si vezi atunci cum face......... I-am schimbat eu bujiile cand a facut prima data chestia asta, nu a facut mai mult de 300km cu ele si a comis-o din nou dupa acelasi tipar, daca motorul era obosit si manca ulei nici nu ma oboseam sa caut o rezolvare, stiam de ce face asa, dar cum am zis motorul este in regula din punct de vedere tehnic, urmeaza un al doilea test de compresie. Editat Ianuarie 6, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) drumuri prea scurte si motorul nu apuca sa intre in temperatura, iar bujiile nu au cum sa se curete singure de depunerile de pe ele daca nu se incalzesc cum trebuie. sa iasa cu el la cateva drumuri calumea nu prin oras si se rezolva. e greu de evitat fara drumuri mai lungi. Editat Ianuarie 6, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Din cate stiu eu la gs500 se intampla destul de des sa ramana fara joc la supape ceea ce poate duce la simptome de acest tip. Daca face doar drumuri f scurte si foloseste socul tras mult timp ar putea fi si asta o problema. Sau poate nu inchide bine circuitul de soc. Cu fumul cum sta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) drumuri prea scurte si motorul nu apuca sa intre in temperatura, iar bujiile nu au cum sa se curete singure de depunerile de pe ele daca nu se incalzesc cum trebuie. sa iasa cu el la cateva drumuri calumea nu prin oras si se rezolva. e greu de evitat fara drumuri mai lungi. Singura solutie cam asta ar fi, i-am spus sa-i scoata bateria si sa-l lase asa pana la vara cu toate ca... stiu multi care folosesc mobre d'astea de strada strict pt oras si nu au probleme, poate o fi si din cauza frigului combinat cu pornit/oprit des. Din cate stiu eu la gs500 se intampla destul de des sa ramana fara joc la supape ceea ce poate duce la simptome de acest tip. Daca face doar drumuri f scurte si foloseste socul tras mult timp ar putea fi si asta o problema. Sau poate nu inchide bine circuitul de soc. Cu fumul cum sta? Nu scoate fum, are o tenta mica de fum negru daca il tureaza mai serios la liber ceea ce nu ar fi o problema, in rest nu scoate nici la pornire la rece nici la cald fum de nici-o culoare. Jocul la supape chiar nu stiu daca l-a verificat. Editat Ianuarie 6, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 drumuri prea scurte si motorul nu apuca sa intre in temperatura, iar bujiile nu au cum sa se curete singure de depunerile de pe ele daca nu se incalzesc cum trebuie. sa iasa cu el la cateva drumuri calumea nu prin oras si se rezolva. e greu de evitat fara drumuri mai lungi. Cam asta e explicatia - trebuie sa mearga mai mult cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 oare nu ineaca motorul? Eu am vazut situatia urmatoare: vara, cald, pleca fara soc, mergea bine cand era frig, incerca pornire tot fara soc (1-2 ori) dupa care tragea socul dar fara rezultat motorul fiind deja inecat... Eu cred ca daca problema se rezolva prin stergerea bujiilor asta e cauza... Poate si bateria este putin descarcata (pe frig) si nu are "vana" din vara sa porneasca din prima si iar duce la inecarea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 oare nu ineaca motorul? Eu am vazut situatia urmatoare: vara, cald, pleca fara soc, mergea bine cand era frig, incerca pornire tot fara soc (1-2 ori) dupa care tragea socul dar fara rezultat motorul fiind deja inecat... Eu cred ca daca problema se rezolva prin stergerea bujiilor asta e cauza... Poate si bateria este putin descarcata (pe frig) si nu are "vana" din vara sa porneasca din prima si iar duce la inecarea motorului... De inecat il ineaca pt ca bujiile nu mai dau scanteie cum trebuie si gazul nu se aprinde, chiar daca am lasat cu el bujiile sa se usuce ele tot nu au dat scanteie unde trebuia, dadeau tot pe langa si foarte slab asta pana nu le curatam temeinic si le punem inapoi, dupa aia porneste ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic, am observat ca sunt foarte putin inegrite cand le-am scos nu cine stie ce depuneri... Bujiile sunt NGK... Sa incerce oare cu alt producator de bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 oare nu merge incercat cu alta benzina (gen 99)? poate se aprinde mai repede si eventual nu se mai murdaresc asa bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 oare nu merge incercat cu alta benzina (gen 99)? poate se aprinde mai repede si eventual nu se mai murdaresc asa bujiile... El doar cu 99 alimenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Am pus si eu din aia 99 ziceai ca e racheta:)))Eu am schimbat odata ngk-urile cu obisnuite si imi facea ceva asemanator, pus ngk si-a revenit imediat.[erau iridium nu stiu daca are vreo relevanta]sa verfice fisele la intrarea in bobine nu cumva sa fie slabe si sa nu poata porni numa atunci cand is super curate bujille din cauza intensitati mici[cred] sper sa nu fi zis prostii. o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 oare nu merge incercat cu alta benzina (gen 99)? poate se aprinde mai repede si eventual nu se mai murdaresc asa bujiile... Ce te face sa crezi ca benzina de 99 s-ar aprinde mai repede, sau ca acest lucru ar fi mai bun pt motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 teoretic nu se aprinde mai repede, eu ma gandeam ca e mai buna deci practic poate ajuta la pornire... uite aici cateva informatii> http://www.mergebrici.ro/cifra-octanica-a-benzinei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 fum negru cand o tureaza - amestec prea bogat - bujiile se "uda" mai usor, mai ales cand ii rece motoru amestec bogat - filtru aer imbacsit, nivel benzina in carburatoare reglat aurea, jigloare schimbate cu unele mai mari, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 zic si eu ca si ”bozoro”, drumuri prea scurte, nu apuca sa se incalzeasca si din cauza asta face si condens, grija si la ulei ca isi pierde proprietatile din cauza condensului.. Sfatul meu sa ii scoata bateria si sa o puna la hibernare iar la primavara o revizie... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Problema poate fi din carburatie, sau vesnica problema a GS 500 cand CDI-ul da semne de oboseala, si iti da scanteie doar pe un piston. Sa-i faca proba cu un alt CDI de la un pretenar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 in primul rand sa incerce 2 bujii mai calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 sau poate are benzina apa in ea....???? zic si eu,nu dati cu parul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 sau poate are benzina apa in ea....???? zic si eu,nu dati cu parul... Apa sau mizerie nu are, i-am montat preventiv la baiat si un filtru pe furtun dar tot degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.