Sari la conținut

Filet baie ulei.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm.

Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm.

 

 

Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

Din ce masuratori ai facut,si daca sunt corecte,nu sunt valori care sa produca o scadere de compresie drastica.

Din cat am inteles tu ai demontat motorul acum ca nu ai compresie dar nu am citit, s-au mi-a scapat valoarea care te-a facut sa iei aceasta decizie,si care cilindru a fost.

Acum nu vreau sa supar pe cineva,dar daca astea sunt masuratorile exacte de la fanta secmentilor, si cilindri nu sunt ovali sau fisurati,o scadere drastica a compresiei se datoreaza supapelor.

Daca jocul supapelor este corect,singura cauza este etanseitatea supapei pe scaun. Acest lucru se intampla cand nu sunt rodate /pasuite pe scaun sau....o supapa stramba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce masuratori ai facut,si daca sunt corecte,nu sunt valori care sa produca o scadere de compresie drastica.

Din cat am inteles tu ai demontat motorul acum ca nu ai compresie dar nu am citit, s-au mi-a scapat valoarea care te-a facut sa iei aceasta decizie,si care cilindru a fost.

Acum nu vreau sa supar pe cineva,dar daca astea sunt masuratorile exacte de la fanta secmentilor, si cilindri nu sunt ovali sau fisurati,o scadere drastica a compresiei se datoreaza supapelor.

Daca jocul supapelor este corect,singura cauza este etanseitatea supapei pe scaun. Acest lucru se intampla cand nu sunt rodate /pasuite pe scaun sau....o supapa stramba.

+ axe cu came praf , dar atat de praf ca se vede la ochi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"

Cilindrul 1 - 180 psi

Cilindrul 2 - 165 psi

Cilindrul 3 - 160 psi

Cilindrul 4 - 152 psi"

 

Masuratoarea am facut-o ca in manual, am folosit o lera Draper de la 0,03mm-1mm, bagat secmentul pe cilindru pus la drept cu pistonul si masurat cu lera. Eu cred ca am facut o mare greseala cand am ales atelierul, am mai facut acolo chiuloase auto, totul perfect dar prima data la asta au dat gres la pistonul 4 (cel cu cumpresia cea mai mica), si am fost inapoi,au rectificat problema, am verificat cu benzina si era perfect dar tot cred ca nu este ok. Am sa verific jocul supapelor si sa vad daca etanseaza , cu benzina sau gaz lampant( parca era mai bun cewl din urma nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 4 bucati, nu nenica am fost putin idiot ce-i drept cand am desfacut motorul prima oara ca nu am verificat mai amanuntit. Am fost chitit pe chiuloasa dar macar acum stiu ca setul este ok, nu-i problema de 3-4 ore de munca in plus. :D

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistoanele le-am masurat si sunt in parametrii.Cilindrii nu stiu unde sa ii masor, am intrebat la atelierele de langa mine si nici unul nu are ceasul comparator pentru cilindrii.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mi-ai zis la telefon cilindrii sunt ok - nicasil-ul este prezent si urmele criss-cross sunt acolo deci blocul e OK.

Segmenti - OK

Pistoane - OK

 

Chiulasa - am dubii :(

 

Pe chiulasa pe care mi-ai adus-o, am facut jocurile la supape spre limita maxima deci ar trebui sa fie OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer daca ma trezesti la 2 noaptea iti spun fiecare surub unde vine :crack: .

Ok, am cumparat 1 litru de gaz lampant si......si rezultatul se vede in poze :baldy:

Cesar ai avut dreptate cu faza cu vaselina, din cauza aia mi-a iesit bine testul de compresie inainte sa montez motorul pe cadru.

post-69298-0-28843300-1397054892_thumb.jpg

post-69298-0-31543300-1397054908_thumb.jpg

post-69298-0-66965300-1397054922_thumb.jpg

post-69298-0-95852800-1397054946_thumb.jpg

post-69298-0-00757400-1397054969_thumb.jpg

post-69298-0-70460500-1397054981_thumb.jpg

post-69298-0-65173900-1397055000_thumb.jpg

post-69298-0-38485500-1397055013_thumb.jpg

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e treaba cu punctele de pe supape, la prima vedere imi da impresia ca au fost numerotate de la 1(admisie cil 1) la 8 (evacuare cil 4) si parca totusi nu-s toate cu acelasi numar pe cilindru. Ori mi se pare mie sau presupun gresit ori le-au numerotat inainte de demontare apoi le-au pus de-am boulea.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exact cred ca nu au facut nimic. Cu numerotatul habar nu am care este faza. Acum stau si ma gandesc daca s-au sinchisit macar sa imi schimbe semeringurile la supape sau pur si simplu au fost aruncate la gunoi, sa-mi bag !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, automecanica sau ceva de genul,la Diham langa Dacia. Asa este cand esti tamp si nu asculti de cei care stiu precis cu ce se "papa" treburile astea. Macar sa citeasca si altii topicul sa nu faca cum am facut eu si sa evite sa piarda timpul si banii si mai ales vremea buna pentru plimbare :D

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa te "macareasca" la compresie ( gen cum am facut eu testul dupa montarea chiuloasei care a fost ok) iar dupa ce pornesti motorul prima data si se duce vaselina descoperica totul a fost o mare teapa cu reparatul scaunelor si supaoelor, caz concret la mine.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi pare rau pt ce ți s-a întâmplat :(

 

Mai exact s-a intamplat așa:

Cand am primit chiulasa servisata pt a face jocurile la supape, am descoperit vaselina pe supape. L-am informat pe coleg ca așa ceva nu e necesar și e pusa acolo probabil cu scopul de a-l păcăli. Din păcate s-a adeverit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...