superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 s-o fi ciupit ultima garnitura de chiulasa la montaj, bizar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm. Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm. Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm Din ce masuratori ai facut,si daca sunt corecte,nu sunt valori care sa produca o scadere de compresie drastica.Din cat am inteles tu ai demontat motorul acum ca nu ai compresie dar nu am citit, s-au mi-a scapat valoarea care te-a facut sa iei aceasta decizie,si care cilindru a fost. Acum nu vreau sa supar pe cineva,dar daca astea sunt masuratorile exacte de la fanta secmentilor, si cilindri nu sunt ovali sau fisurati,o scadere drastica a compresiei se datoreaza supapelor. Daca jocul supapelor este corect,singura cauza este etanseitatea supapei pe scaun. Acest lucru se intampla cand nu sunt rodate /pasuite pe scaun sau....o supapa stramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 Garnitura este in stare perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Din ce masuratori ai facut,si daca sunt corecte,nu sunt valori care sa produca o scadere de compresie drastica. Din cat am inteles tu ai demontat motorul acum ca nu ai compresie dar nu am citit, s-au mi-a scapat valoarea care te-a facut sa iei aceasta decizie,si care cilindru a fost. Acum nu vreau sa supar pe cineva,dar daca astea sunt masuratorile exacte de la fanta secmentilor, si cilindri nu sunt ovali sau fisurati,o scadere drastica a compresiei se datoreaza supapelor. Daca jocul supapelor este corect,singura cauza este etanseitatea supapei pe scaun. Acest lucru se intampla cand nu sunt rodate /pasuite pe scaun sau....o supapa stramba. + axe cu came praf , dar atat de praf ca se vede la ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 " Cilindrul 1 - 180 psi Cilindrul 2 - 165 psi Cilindrul 3 - 160 psi Cilindrul 4 - 152 psi" Masuratoarea am facut-o ca in manual, am folosit o lera Draper de la 0,03mm-1mm, bagat secmentul pe cilindru pus la drept cu pistonul si masurat cu lera. Eu cred ca am facut o mare greseala cand am ales atelierul, am mai facut acolo chiuloase auto, totul perfect dar prima data la asta au dat gres la pistonul 4 (cel cu cumpresia cea mai mica), si am fost inapoi,au rectificat problema, am verificat cu benzina si era perfect dar tot cred ca nu este ok. Am sa verific jocul supapelor si sa vad daca etanseaza , cu benzina sau gaz lampant( parca era mai bun cewl din urma nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Se vede la toti 4 cilindrii. Eu cred ca problema este tot chiuloasa! Deci ... ai verificat ce s-a discutat mai sus, la inceputul paginii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 Maine o sa cerific jocul supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Maine o sa cerific jocul supapelor. Deci tu ai preferat sa crapi un motor in 2 din prima in loc sa verifici intai chestii la care ai acces mult mai simplu, interesanta abordare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) In 4 bucati, nu nenica am fost putin idiot ce-i drept cand am desfacut motorul prima oara ca nu am verificat mai amanuntit. Am fost chitit pe chiuloasa dar macar acum stiu ca setul este ok, nu-i problema de 3-4 ore de munca in plus. Editat Aprilie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Daca tot l-ai desfacut masoara bine si cilindrii si pistoanele ca sa fii sigur 100% ca setul e ok. Editat Aprilie 9, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Pistoanele le-am masurat si sunt in parametrii.Cilindrii nu stiu unde sa ii masor, am intrebat la atelierele de langa mine si nici unul nu are ceasul comparator pentru cilindrii. Editat Aprilie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Din cate mi-ai zis la telefon cilindrii sunt ok - nicasil-ul este prezent si urmele criss-cross sunt acolo deci blocul e OK. Segmenti - OK Pistoane - OK Chiulasa - am dubii Pe chiulasa pe care mi-ai adus-o, am facut jocurile la supape spre limita maxima deci ar trebui sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Da Cesar, mai mult ca sigur ai dreptate, si cum ai zis ca mare prostie am facut cand am dus chiuloasa la atelieru" lu peste. Cand est prost......! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 bu stiu cat de bine iti va merge mobra dupa toatea stea dar sigur o sa inveti mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Sincer daca ma trezesti la 2 noaptea iti spun fiecare surub unde vine . Ok, am cumparat 1 litru de gaz lampant si......si rezultatul se vede in poze Cesar ai avut dreptate cu faza cu vaselina, din cauza aia mi-a iesit bine testul de compresie inainte sa montez motorul pe cadru. Editat Aprilie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Care e treaba cu punctele de pe supape, la prima vedere imi da impresia ca au fost numerotate de la 1(admisie cil 1) la 8 (evacuare cil 4) si parca totusi nu-s toate cu acelasi numar pe cilindru. Ori mi se pare mie sau presupun gresit ori le-au numerotat inainte de demontare apoi le-au pus de-am boulea. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 dar ce ti-au facut aia mai exact? refacut scunele? supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Mai exact cred ca nu au facut nimic. Cu numerotatul habar nu am care este faza. Acum stau si ma gandesc daca s-au sinchisit macar sa imi schimbe semeringurile la supape sau pur si simplu au fost aruncate la gunoi, sa-mi bag ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 nasol moment, fostul Motorservis de pe Fabrica de chibrituri cumva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Nu, automecanica sau ceva de genul,la Diham langa Dacia. Asa este cand esti tamp si nu asculti de cei care stiu precis cu ce se "papa" treburile astea. Macar sa citeasca si altii topicul sa nu faca cum am facut eu si sa evite sa piarda timpul si banii si mai ales vremea buna pentru plimbare Editat Aprilie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Care e faza cu vaselina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Posibil sa te "macareasca" la compresie ( gen cum am facut eu testul dupa montarea chiuloasei care a fost ok) iar dupa ce pornesti motorul prima data si se duce vaselina descoperica totul a fost o mare teapa cu reparatul scaunelor si supaoelor, caz concret la mine. Editat Aprilie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Îmi pare rau pt ce ți s-a întâmplat Mai exact s-a intamplat așa: Cand am primit chiulasa servisata pt a face jocurile la supape, am descoperit vaselina pe supape. L-am informat pe coleg ca așa ceva nu e necesar și e pusa acolo probabil cu scopul de a-l păcăli. Din păcate s-a adeverit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Asta este, sa strang banutii si ne auzim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 @claudeel - ai cumva vreo sursa de garnituri de chiuloasa ieftine , de il demontezi asa la 2 zile ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.