Sari la conținut

Problema capat ghidon


sebyteo
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Mi-a sarit capatul de ghidon la o cazatura, s-a rupt surubul ( a ramas in ghidon) X-(

Am incercat sa fac gaura cu burghiu si sa refiletez cu tarodul, insa s-a rupt si tarodul in ghidon. :alcy:

Poza in atas: post-41254-0-98847400-1395608601_thumb.jpg

 

Are cineva solutie cum sa prind capatul de ghidon in situatia asta?

 

Off: are cineva o oglinda drepta pt cbr 600 f3?

 

MS!

Editat de sebyteo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept.

Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat. Dupa aceea trebuie sa scoti tarodul rupt si sa refiletezi capatul contragreutatii, sau sa iti cumperi alta contragreutate.

 

http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1998/CBR600F3%20A/HANDLEBAR/parts.html#

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semighidonul este plin? Nu cumva ce ai tu acolo e o bucsa metalica bagata in semighidon care se "umfla" atunci cand strangeai surubul de la semighidon? Daca este asa, ia un burghiu bun, niste ulei de motor pus pe varful burghiului, si o bormasina puternica si o viteza mica. Dai gaura pana treci de tarod + surub si apoi ar trebui sa poti extrage bucsa metalica destul de usor.

Nu e plin, e bucsa dar nu se umfla cand strangi, bucsa are o clema cu 2 umeri care intra in 2 gaurele(diametral opuse, la 180 de grade) date in teava semighidonului, trebuie scos mansonul cu tot cu tubul acceleratiei, impins din ambele parti cu ceva si tras afara, apoi faci ce vrei cu el ... il refiletezi, il schimbi, etc ...

 

Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept.

Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat. Dupa aceea trebuie sa scoti tarodul rupt si sa refiletezi capatul contragreutatii, sau sa iti cumperi alta contragreutate.

Cauciucul e sa nu zornaie in ghidon gogule, clema il tine acolo.

$T2eC16ZHJIIE9qTYLSkqBP7LI!d23w~~60_12.J

Aia 2 umeri care se vad in capatul de jos blocheaza in ghidon. La f3 sistemul nu e chiar ca ce e in poza dar ceva in gen, honda foloseste sistemul asta de blocare pentru contragreutati.

 

Get your facts straight before you make a statement.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bucsile de cauciuc tin contragreutatea in ghidon, gogule, daca nu ar fi asa ar cadea. In poza colegului se vede capatul contragreutatii si nici urma de siguranta care s-o tina acolo, gogule.

Deci gogule, sunt informat cand spun ceva, mai ales ca eu traiesc din asa ceva.(service moto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bucsile de cauciuc tin contragreutatea in ghidon, gogule, daca nu ar fi asa ar cadea. In poza colegului se vede capatul contragreutatii si nici urma de siguranta care s-o tina acolo, gogule.

Deci gogule, sunt informat cand spun ceva, mai ales ca eu traiesc din asa ceva.(service moto)

Cand desfaceam mizerii din astea tu inca visai sa lucrezi in service ... vezi pozitia 10 din link-ul postat de tine

:lool: , iti dai singur cu stangul in dreptu ...

0500.png

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile, am vazut siguranta, dar uita-te in poza colegului, nu e acolo nicio siguranta.

A cazut, probabil cand s-a rupt capatul de ghidon.

Tu iti dai cu stangul in dreptul ca nu esti atent la poza initiatorului. Las-o dracu de siguranta.



Imi place atitudinea ta, gen "va jucati cu pwuta in nisip", dar acum ai ajuns sa ce?

Daca tot te lauzi arata la lume ce poti in momentul de fata, nu cand era lupul catel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile, am vazut siguranta, dar uita-te in poza colegului, nu e acolo nicio siguranta.

A cazut, probabil cand s-a rupt capatul de ghidon.

Tu iti dai cu stangul in dreptul ca nu esti atent la poza initiatorului. Las-o dracu de siguranta.

 

Imi place atitudinea ta, gen "va jucati cu pwuta in nisip", dar acum ai ajuns sa ce?

Daca tot te lauzi arata la lume ce poti in momentul de fata, nu cand era lupul catel.

Offf puisor, sezi linistit acolo, vezi-ti de ale tale ...

Siguranta e acolo, nu iese aia cu una cu doua, daca cadea cand s-a rupt capatul de ghidon contragreutatea iesea afara sau se impingea mai tare cand a incercat sa gaureasca surubul vechi ;)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e acolo, o s-o scoata. Am pus inaintea ta explode view la piesa respectiva, deci vorbim discutii.

De fapt tu vrei doar sa jignesti lumea, sa inteleg ca esti putin frustrat ca esti plecat din tara, aici ai dat faliment cu service-ul tau dar ti-au ramas sfaturile pe forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e acolo, o s-o scoata. Am pus inaintea ta explode view la piesa respectiva, deci vorbim discutii.

De fapt tu vrei doar sa jignesti lumea, sa inteleg ca esti putin frustrat ca esti plecat din tara, aici ai dat faliment cu service-ul tau dar ti-au ramas sfaturile pe forum?

Deci ... eu am descris bine sistemul fara schema explodata in fata, tu cu tot cu schema ai batut campii.

Plecarea mea din tara nu te priveste pe tine, dar in nici un caz nu are de face vreo falimentare, iar service-ul nu era al meu(Madras Motoparts - Iasi).

Apelativul "gogule" era un alint, te-ai agitat aiurea ... "pentru ca service moto siii pentru ca lucrez in domeniu" ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se pare tie, tot ce conteaza e sa-si rezolve omul problema. Diferenta dintre noi e ca eu il pot ajuta oricand pe om sa-si rezolve problema, pe cand tu ramai la "alintat" useri pe forum.

Seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whatever makes you happy domnule "trăiesc din așa ceva, service moto"

Numai sa nu lucrezi cum dai și sfaturi. .. "dai semighidonul jos, îl desfaci și împingi contragreutate din partea cealaltă"

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept.

Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat.

 

http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1998/CBR600F3%20A/HANDLEBAR/parts.html#

Pai cam asta ai spus...

Aici ai gresit si trebuie sa recunosti,ca nu ai cum sa impingi de la celalalt capat pentru ca este plin.

Tunderbite are dreptate,are o siguranta din tabla otelita cu doua varfuri ascutite care sta fixata in doua gauri din ghidon.

Problema este ca chiar cand ai gaura buna si surubul nu prea poti sa-l scoti usor pentru ca nu aluneca.

Cand m-am lovit de asa,ceva de regula omul ar fi vrut sa schimbe capetele de ghidon si l-am scos foarte usor prin distrugere,incalzind teava.

Daca vrea sa-l scoata intreg trebuie sa dea o gaura de 1mm in partea superioara si sa injecteze wd 40 sau ulei de suspensie diluat cu benzina.

Lasat putin sa se imoaie ,se preseaza cele doua varfuri de la siguranta si se incearca extragerea.

Din nefericire capacitatile mecanice ale proprietarului lasa de dorit o data ce a rupt tarodul,asta spune multe.O sa fie foarte greu acum sa extragi tarodul rupt daca este la interior in gaura.Putin probabil ca filetul sa mai fie salvat.

Tarodul s-a rupt deoarece gaura nu a fost perfect pe centru si spiralul a taiat jumatate din surub si restul din antimoniu de la piesa,asa ca la filetare bucata metalica sa deplasat blocand tarodul...

Fac pariu ca tarodul s-a rupt la miscarea de desurubare...

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei poti baga prin gaura de blocare a blocului de lumini.

De scos teava de suportul semighidonului se poate, dar e mult mai mult de munca.

Dupa "metoda" alex_el is curios ce ar face la un ghidon, cum presezi din interior la ala ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multumesc pentru sugestii, intr-adevar e prima data cand folosesc tarodul care s-a rupt la insurubare.

 

O sa-l mai chinui in fct de sfaturile voastre pana rezolv problema.

 

ms ;)

Editat de sebyteo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele?

La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele?

Unde gasesc asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele?

La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele?

Unde gasesc asa ceva?

 

mai intai echilibreaza-i rotile, poate s-a desprins un plumb sau nu au fost echilibrate cum trebuie ,

greutatile stock sunt foarte bune iar after market gasesti in general mai usoare

 

am vazut la un moment dat greutati pt yamaha mai grele decat stock dar costau peste 100E

 

daca tii mortis sa schimb greutatile vezi ca alea de yamaha sunt mai "speciale"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele?

La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele?

Unde gasesc asa ceva?

Probleme la viteza am avut si eu cand mergeam cu pasager si greutate mare in topcase, schimbarea drastica a centrului de greutate spre spate, acum nu stiu in ce situatie iti face tie asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu, eu am mers singur, presiune corecta in cauciucuri, dupa 150 incepe sa se simta zumzaiala, dar imi pare ca este o vibratie generata de motor, se simte si in cadru, sa si ghidon.

Poate ca asa este normal fiind un motor turat, eu sunt obisnuit cu LT-ul unde la 140 km/ora aveam exact 400 rot/min intr-a cincea, cu asta la aceeasi viteza am 7400 ture intr-a sasea!

Pe ala nu se simtea nimic, indiferent de turatie sau viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa faci niste teste, daca zici ca la 140 incepe sa vibreze ii dai a 5-a sau a 4-a ,mentii viteza si vezi ce se intampla.. daca nu se schimba nimic inseamna ca nu-i de la motor, daca dispar sau se accentueaza vibratiile probabil ca-i de la tps sau trebuie sincronizate clapetele

 

motorul ala nu are voie sa vibreze , nici la 140 nici la 200,

 

de cele mai multe ori e de la roata fata, cauciuc uzat inegal, roata dezechilibrata, cauciuc montat gresit (montat semnul galben(greutate) la valva in loc de semnul rosu(excentric) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu am mers singur, presiune corecta in cauciucuri, dupa 150 incepe sa se simta zumzaiala, dar imi pare ca este o vibratie generata de motor, se simte si in cadru, sa si ghidon.

Poate ca asa este normal fiind un motor turat, eu sunt obisnuit cu LT-ul unde la 140 km/ora aveam exact 400 rot/min intr-a cincea, cu asta la aceeasi viteza am 7400 ture intr-a sasea!

Pe ala nu se simtea nimic, indiferent de turatie sau viteza.

Daca te ajuta cu ceva, anul trecut am facut un schimb de motociclete pentru cateva zeci de km, cu un prieten care are FZ6S. Exact ce descrii tu aici, asta am simtit si eu. Deci probabil ca asta e natura motorului, iar tu venind de pe un motor foarte silentios (1200lt), te deranjeaza aceste vibratii.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Daca te ajuta cu ceva, anul trecut am facut un schimb de motociclete pentru cateva zeci de km, cu un prieten care are FZ6S. Exact ce descrii tu aici, asta am simtit si eu. Deci probabil ca asta e natura motorului, iar tu venind de pe un motor foarte silentios (1200lt), te deranjeaza aceste vibratii.

Da, chiar ma ajuta si m-am lamurit, cauciucurile nu au nimic, exact astea sunt cuvintele..asta este natura motorului..mersi de feedback!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...