Sari la conținut

Recunoaste personajul


unnamed
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu se vede decat combinezonul din el, pe care scrie Rober... dar ar fi prea simplu sa fie Kenny Jr.


» Post actualizat in 20 Sep 2014 21:34

Da, iti scapase numele de pe spate... Vad ca au fost amandoi prin aceiasi ani in AMA 250, cu Yamaha.

Si evacuarile alea se asorteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vettel testand cu Ferrari. Daca n-as fi vazut stirea ieri n-as fi stiut.

 

Cat de tare e topicul asta!!! Unde am fost pana acum?!!

 

Acuma daca poate sa-mi si explice cineva cum sa uploadez o poza, ar fi super. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma daca poate sa-mi si explice cineva cum sa uploadez o poza, ar fi super. :)

 

Sunt doua optiuni pentru poze:

1) De pe net - in fereastra de "reply" apesi pe simbolul de fotografie din meniul de sus (cel de sub emoticons) si introduci acolo link-ul catre fotografia gasita pe net

2) Upload (banuiesc ca pentru asta cereai lamuriri) - dai click pe butonul "More Reply Options" (langa cel de Post), si o sa iti apara si posibilitatea sa atasezi fisiere din calculator.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Consensul general in motocros este ca America rulz. Cam ca in baschet. Exista un campionat mondial MX1 si MX2, unde vin in mare parte piloti europeni si se tine in proportie de 95% pe circuite europene. Apoi exista Supercrosul si Outdoor MX-ul american. Tendinta generala este ca rideri de top din MX1 si MX2 sa se indrepte catre competitiile americane, unde nivelul mediu este mai inalt, concurenta mai acerba, banii mai multi, calendarul mai aglomerat etc. si nu invers (a se vedea exemplele Ken Roczen, Marvin Musquin, Tyla Rattray, Christophe Pourcel etc.). In motocrosul natiunilor, SUA a rupt norma ani buni la rand. Si chiar cand nu au venit cu cei mai buni piloti ai lor, tot au fost lejer pe podium.

 

Ryan Villopoto (unul dintre cei mai buni piloti americani din ultimul deceniu) va concura in mondial anul viitor (asta nu s-a mai intamplat pana acum, un multiplu campion american sa vina in mondial), dar doar pentru ambitiile Kawasaki de a avea titluri mondiale. Sunt curios cum se va descurca pe circuite noi, diferite, fata in fata cu europenii de top (in frunte cu Cairoli).


» Post actualizat in 03 Dec 2014 12:33

Ia ghiciti-l pe asta. E acelasi om in toate pozele. Hint: acum are pe la 50 de ani si este singurul campion din Motocros care a reusit sa mearga la nivel inalt si in MotoGP (era cam de locul 5 pe la jumatatea anilor ´90).

post-10528-0-69249000-1417609846_thumb.jpg

post-10528-0-78598400-1417609856_thumb.jpg

post-10528-0-52112600-1417609868_thumb.jpg

post-10528-0-26279600-1417609877_thumb.jpg

post-10528-0-05918200-1417609886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord. Motocross-ul a fost creat in Europa si exportat in SUA. Campionii cei mai mari au fost europeni, in mare parte belgieni (ca doar ei au inventat sportul), care nu au simtit niciodata nevoia sau dorinta de a merge peste ocean. Chiar si cand se plictiseau de atata succes - vezi Stefan Everts.

Americanii au stilul lor, circuitele lor, pilotii lor. Dar "pool-ul" lor de talent se limiteaza la continentul american. Campionatul mondial, chiar daca este in mare parte european asa cum zici si tu (pe buna dreptate), este mai selectiv, mai competitiv si, ca ne place sau nu, mai elitist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, belgienii (si europenii in general) erau tatici in motocros pana pe la sfarsitul anilor ´70, cand motocrosul a inceput sa devina foarte popular in state. Dupa aceea, lucrurile s-au schimbat. Daca te uiti la tarile castigatoare in motocrosul natiunilor, vezi ca Belgia a dominat in anii ´70, apoi, din 1981 incolo, americanii au castigat fara intrerupere pana in 1993. Apoi iar, din 2005 in 2011. Desi nu veneau de fiecare data cu cei mai tari piloti ai lor.

 

Si Stefan Everts este unul dintre putinii care nu au plecat peste ocean (unii spun ca tocmai pentru ca voia sa ramana marele campion, sa nu ia bataie pe acolo si sa-si stirbeasca reputatia, dar asta e doar un zvon). Roger de Coster, managerul echipei KTM din USA, este un fost mare campion belgian care a venit sa concureze in state in anii ´70 si a ramas acolo (unde nu a luat titlul niciodata). Istoria e plina de campioni mondiali care s-au dus in SUA si n-au reusit aceleasi performante (Tyla Rattray, Pourcel, Vuillemin, Musquin - dublu campion la MX2, loc trei in SUA). Sunt de fapt destul de putini cei care au reusit - Bayle, Roczen si cam atat. Consensul intre cunoscatori este ca varfurile sunt de valoare comparabila intre cele doua campionate, dar ca nivelul mediu este clar mai ridicat in SUA, din motive foarte simple - mai multi spectatori, fani, bani, sponsori. In SUA exista o cupa de motocros de weekend (Monster Cup) care are premiu de 1 milion de dolari. Exista o intreaga industrie care se invarteste in jurul motocrosului si o pepiniera incredibila de talente (sute si mii de adolescenti se lasa de scoala si, sustinuti de familie, cu doua ipoteci la casa, se antreneaza constant ca sa ajunga in top in motocros). Daca te uiti la documentarul Inside the Outdoors, ai sa intelegi mai bine scara la care se intampla lucrurile acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o intreaga industrie care se invarteste in jurul motocrosului si o pepiniera incredibila de talente (sute si mii de adolescenti se lasa de scoala si, sustinuti de familie, cu doua ipoteci la casa, se antreneaza constant ca sa ajunga in top in motocros).

 

Crezi ca asta nu se intampla si in Europa? Poate ca banii din sponsorizari in esaloanele inferioare nu sunt la acelasi nivel, dar dedicatia si pasiunea fanilor, familiilor si pilotilor este tot acolo.

 

Din pacate competitille pe natiuni nu mi se par neaparat relevante, sunt prea multi factori in joc. In primul rand gandeste-te ca faci o comparatie intr un campionat mondial si unul national. Cei mai buni piloti europeni sunt probabil de 3-4 nationalitati diferite si vor concura pentru echipe distincte, pe cand cei mai buni americani sunt toti... americani. Da, americanii ca natiune unica au probabil cel mai mare numar de piloti buni. Dar asta inseamna ca au cei mai buni piloti la nivel mondial sau ca au un campionat mai puternic decat cel mondial? Ma indoiesc.

 

Oricum, chestiunea ramane: campionii americani nu prea vin in Europa. Si nu cred ca e vorba de lipsa de comptitie, ci de comoditate. Ei sunt deja zei acolo in tara lor: au glorie, au bani, au imagine, au statut social. De ce ar veni in Europa, unde sunt necunoscuti, departe de familie si prieteni si unde trebuie sa-si cladeasca o noua reputatie? Comparatia va ramane dificila pana in momentul in care un mare campion de-al lor se va decide sa vina sa dea piept cu europenii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...