Sari la conținut

MotoGP la DIGI; Florin Ion & ceilalti comentatori


evil1
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 590
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, "puștiul" ăsta, Rossi, m-a impresionat și pe mine. Mai poate

Ma refeream la pustiul Marquez, care este un drack impielitat, dar poti sa spui si "pustiul" Rossi, pt. ca parca a intinerit. Slaba prestatia lui Lorenzo. Una peste alta, cursa splendida. Mai rar asa curse la clasa MotoGp.. cred ca a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fingăre, știu etimologia cuvântului și e adevărat că se pretează foarte bine la a descrie o motocicletă în ansamblu. Însă nu este cazul tău acela unde tu ai exemplificat foarte habarnist diferența dintre cele două motoare și nu motociclete. Vorbim de motor sau de motocicletă în ansamblu ? Tu acum vorbești de maniabilitatea motocicletei iar înainte vorbeai despre "Yamaha ar mai fi avantajata si de maniabilitatea unui motor cu manetoanele la 90grd"

Termenul este folosit de obicei referitor la ciclistica/comportament pe viraj. Eu l-am folosit referitor la caracterul motorului cu manetoanele la 90grd, avantajand tractiunea cat si dozarea acceleratiei. De asta am si spus ca daca ai fi avut niste cunostinte de latina (manus) sau macar franceza, ai fi stiut (fiind si motociclist) sau intuit ca etimologia cuvantului il face foarte adecvat si in cazul asta.

Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului?

 

 

S-a răsdiscutat că motorul Honda e mai echilibrat.

Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa.

 

 

Mai ești și ranchiunos. Calmează-te, vei avea frigiderul plin când o să te trimitem comentator la Digi.

Mai esti si caraghios dupa ce faci post hunting pe aici.

Eu "as avea curaj sa te trimit" pe luna pt cateva duminici. Ar mai improspata un pic atmosfera pe aici...

 

Asta cu Guareschi a fost complet aiurea. Mai ai ?

PS Scriu aici pt că m-am plictisit de cursă. Doar un "Gibernau" o mai poate scoate din anonimat.

L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. L-a facut si pe Rossi team manager.

La moto2 a tot incurcat diferentele intre timpii pe tur cu ecartul intre piloti. Iar la motoGP a confundat comparatia intre timpii pe tur cu timpii intermediari, adica pe sectoare de circuit.

La ce sunt bun sunt comentatorii daca se incurca pana si in chestiile elementare...

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Vlad Haralambie a incurcat de tot compozitia pneurilor. Chiar si cand era grafica afisata pe ecran, spune ca toate cele 4 tipuri de pneu sunt disponibile. N-a avut rabdare 2 secunde ca aratau aia exact cum Hardul este eliminat din schema pt spate, si raman doar Medium, Soft si Supersoft. A tot zis de pneu Hard intr-una, iar apoi spunea ca Rossi si Lorenzo au aceleasi gume... Parca l-au auzit aia de la motogp si au pus iar grafica unde se vedea clar ca Rossi e singurul cu Hard pe fata. Abia atunci si-a dat seama ca e intr-o mare eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut nesansa sa urmaresc cursa la TV pe DigiSport si, sincer, am avut parte de cel mai enervant stil de a comenta o cursa pe care l-am auzit in viata mea! Daca as fi inchis ochii si as fi lasat numai sunetul la TV as fi putut jura ca urmaresc un meci de fotbal.

 

Nu voi mai repeta greseala, prefer sa vad cursa inregistrata a doua zi decat sa ii mai aud 1 data pe cei doi comentatori de la DIGI.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului?

 

Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle. La modelul QWERTY nu e la fel ?

 

Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa.

 

Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă :crack: http://www.motomatters.com/

L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. este team manager. L-a facut si pe Rossi team manager.

S-au încurcat și comentatorii BT ieri la compoziția hard a lui Lorenzo iar la FP4 i-a zis de câteva ori FP1. Se mai întâmplă, am supraviețuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle.

Incepi sa pricepi, greu, dar macar iti dai silinta. Acum, vezi si etimologia termenului maniabilitate si fa legatura.

 

Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă :crack: http://www.motomatters.com/

Nu stii nici sa postezi un link corect?

Pe motomatters scrie David Emmett, ce sa vad pe pagina principala?

 

Ti-am spus eu mai inainte ca Guareschi a fost pt o scurta perioada de timp team manager, pozitie pe care o are si la echipa lui Rossi. Si ca experienta lui este una de pilot de mana a treia si pilot de teste. Iti face vreo placere sa te bagi aiurea in seama ori te cheama Ovidiu Petenghea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis.
Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus.
Nu contează câte victorii sau campionate are.
Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăsta
http://www.asphaltandrubber.com/popular/ducati-desmosedici-engine-chassis-analysis-honda-rc213v/

PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ?

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis.

Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus.

Nu contează câte victorii sau campionate are.

Nu am spus decat ca experienta lui Guareschi e una de fost pilot (de mana a treia si de teste), si nu una de tehnician sau inginer. Tu esti ala care s-a trezit sa obiecteze aiurea. Pe ce lume traiesti de apari aici sa umpli spatiul cu niste comentarii fara nicio noima?

 

 

Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăsta

http://www.asphaltandrubber.com/popular/ducati-desmosedici-engine-chassis-analysis-honda-rc213v/

PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ?

Eu nu vreau nimic de la tine, tu te bagai in seama si puneai un link de aiurea, fara nicio legatura cu discutia.

 

Petenghea e cel care arunca cu termeni ca team manager spre Rossi si il face inginer si tehnician pe Guareschi.

Nu mai umple paginile cu comentarii irelevante si intrebari fara scop ca m-am plictisit sa scriu degeaba.

 

 

P.S. Succes in viitoarea cariera de astronaut.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de comentatori lucrurile sunt clare ca nu prea au treba cu subiectul dar ce spuneti de cei care le scriu pe mail in timpul cursei (marea majoritate au intrebari cat se poate de tampite si lasa impresia ca vad pentru prima data o cursa de moto gp),probabil pentru ei sunt comentatorii alesi.

e posibil sa fie si intrebari inteligente dar pe acelea nu le aleg cei doi comentatori pentru a raspunde deoarece nu stiu sa raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma amuza intrebarile "unde se vede cel mai bine la Brno" sau "de unde iau bilete pt barcelona".. etc.

 

Mai oameni buni, Haralambie nu a fost in viata lui la Brno.. despre Barcelona nici atat! Nici nu stiu daca a vazut in viata lui o cursa de GP live...

 

Cat despre comentariu, imi place mai mult cel nou decat Florin Ion, parca nenea asta nu are stilul ala agitat-fortat si nu e asa analfabet. Weekendul asta nu l-am auzit cu "performat" sau alte elucubratii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta nu l-am auzit cu "performat" sau alte elucubratii...

 

Aoleu... nu ai fost tu atent. Cred ca a zis "a performat" cat n-a spus-o Florin Ion in toata cariera lui :D

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam am urmarit de dimineata pe DIGI si iar m-am amuzat :)

 

Alloo, domnu' Haralambie, ce ii tot botezi dom'le pe ficiorii aia? Pedrosa <-> Stoner, Pedrosa <-> Marquez, apoi mai recent Pedrosa <-> Esp - drac - astia nici macar nu sunt in aceeasi echipa dar no..acu' ultima boaba: Lorenzo <-> Rossi...uneori am impresia ca nici nu va uitati la aceeasi cursa ma oameni buni: pai daca Lorenzo era pe 3-4 in debutul cursei, si Rossi cu Maq interschimbau pozitiile in batalia la varf, cum 'mnezo sa zici ca "Lorenzo il depaseste pe Marquez"? :crack: Nemaivorbind de pneuri, asta iar e un mister entern...se arata clar in grafica ca Rossi merge pe hard si JLO pe medium, dar la voi nu conteaza...sunt la fel. Eu cred ca defapt ne testati vigilenta ;)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu... nu ai fost tu atent. Cred ca a zis "a performat" cat n-a spus-o Florin Ion in toata cariera lui :D

 

E adevarat ca am urmarit doar cursa in direct weekendul asta... si in cursa eu sincer nu l-am auzit cu "performat" pe cel nou.

 

@Florin Ion, imi cer scuze, dar eu personal nu admit de la un comentator pe un post national sa foloseasca cuvinte gen "performat" sau alte bazaconii.

Asta e motivul pt care am folosit apelativul "analfabet". Pur si simplu nu concep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trimis si eu un mail mai demult, cand urma sa se transforme clasa 125 (2 timpi) in Moto3 (250cc 4 timpi) si n-am stat sa caut informatii despre noile motoare, asa ca am trimis si eu un email in care intrebam daca noul motor de 250 e monocilindru sau daca e in 2 cilindri. Tot asa, era Ovidiu Petenghea si Vlad Haralmbie. Citeste Ovidiu si zice: "Bogdan te intreaba, Vlad, ceva mai multe detalii tehnice despre motoarele de 250" . Vlad Haralambie raspunde: "nu mai exista motoarele de 250... vechea clasa 250 s-a transformat in Moto2, care utilizeaza motoare de 600cc in 4 timpi" . :pow:

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite și la "case mari" pe Eurosport zice că e snooker și aia e.

Pe ES2 trebuia să fie live cursa a doua BSB de la Oulton Park dar în schimb e un nenorocit de football în reluare. HD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trimis si eu un mail mai demult,

ar trebui si intrebarea, exact cum a fost formulata, e clar ca omu' nu a inteles clar intrebarea. poate si tu ai formulat-o aiurea.

 

Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) ar trebui si intrebarea, exact cum a fost formulata, e clar ca omu' nu a inteles clar intrebarea. poate si tu ai formulat-o aiurea.

 

2) Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi.

 

1) Hai ca am gasit mail-ul :laugh: "Aveti cumva informatii cu privire la numarul de cilindri pe care il vor avea motoarele de 250cc de anul viitor?" - Era in timpul transmisiunii antrenamentelor de la Clasa 125, si chiar se vorbea despre trecerea la Moto3 cu motoare in 4 timpi. Clasa 250 deja nu mai exista, deci "anul viitor" doar o singura clasa urma sa aiba 250cc, si anume Moto3. Cred ca Vlad Haralambie a facut confuzia fiindca Ovidiu nu a citit complet mesajul meu... a intrebat de detalii tehnice despre motoarele de 250. Oricum, dupa aia am revenit cu alt e-mail si le-am spus ca pe mine ma interesa numarul de cilindri de la motoarele de 250cc in 4 timpi de la clasa Moto3.

 

2) Mi-ai adus aminte de ultimele curse WSBK ... la fel si acolo... "Great start from Loris Baz", si ala saracul pierduse vreo 3-4 pozitii la start :D Si dupa aia au dres-o, ca defapt a plecat foarte bine dar a pierdut dupa cativa metri din nu stiu ce cauza :D Vrajeala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi.

Sa-mi spui si mie cand or sa arunce comentatorii aia englezi aiurea cu titulaturi ca team manager, tehnician sau inginer spre piloti sau fosti piloti de teste. Ori cand or sa confunde in mod consecvent afisarea comparatiei intre timpii pe tur cu inregistrarea timpilor intermediari pe fiecare sector de circuit. Ori cand or sa-ti prezinte diferentele de timp pe tur de circuit ca ecartul intre pilotii comparati.

 

Critica e sanatoasa, si orice fel de public sau audienta ar trebui incurajat sa se exprime critic pt a determina o evolutie. Dar imi aduc aminte ca tu ai niste dificultati mai vechi in a intelege aceste lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti mai aduce aminte....

 

Vrei tot felul de detalii si comparatii? Sunt momente cand sunt afisate multe informatii, vreo 10 secunde, timp in care doar un ochi format le poate citi si extrage informatia utila.

Oricum detaliile fine sunt observate de cei cu experienta pe circuit, probabil vreo 30-40 oameni din RO, dintre care poate vreo 5-6 se uita la digi in momentul ala.

 

Eu nu ma stresez atat, nu savurez cuvintele lu' X sau Y, ci incerc sa fiu cu ochii la ce se intampla pe sticla.

 

La cursa din Argentina au fost vorbe ca "a cazut pedrosa"...si comentau motociclenii de se dadeau destepti. Si, ca sa vezi, pe comentariul in lb englea BT, fix asta au spus si aia!

Nu zic ca ai nostri comentatori sunt extraordinari, dar se poate gresi oricand, nimeni nu le stie pe toate.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...