xt600 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Formidabil pustiul asta!!!!! Cum poate sa mearga... Bravooo ROSSI!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Da, "puștiul" ăsta, Rossi, m-a impresionat și pe mine. Mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Da, "puștiul" ăsta, Rossi, m-a impresionat și pe mine. Mai poate Ma refeream la pustiul Marquez, care este un drack impielitat, dar poti sa spui si "pustiul" Rossi, pt. ca parca a intinerit. Slaba prestatia lui Lorenzo. Una peste alta, cursa splendida. Mai rar asa curse la clasa MotoGp.. cred ca a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului. Editat Mai 4, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Fingăre, știu etimologia cuvântului și e adevărat că se pretează foarte bine la a descrie o motocicletă în ansamblu. Însă nu este cazul tău acela unde tu ai exemplificat foarte habarnist diferența dintre cele două motoare și nu motociclete. Vorbim de motor sau de motocicletă în ansamblu ? Tu acum vorbești de maniabilitatea motocicletei iar înainte vorbeai despre "Yamaha ar mai fi avantajata si de maniabilitatea unui motor cu manetoanele la 90grd" Termenul este folosit de obicei referitor la ciclistica/comportament pe viraj. Eu l-am folosit referitor la caracterul motorului cu manetoanele la 90grd, avantajand tractiunea cat si dozarea acceleratiei. De asta am si spus ca daca ai fi avut niste cunostinte de latina (manus) sau macar franceza, ai fi stiut (fiind si motociclist) sau intuit ca etimologia cuvantului il face foarte adecvat si in cazul asta. Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului? S-a răsdiscutat că motorul Honda e mai echilibrat. Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa. Mai ești și ranchiunos. Calmează-te, vei avea frigiderul plin când o să te trimitem comentator la Digi. Mai esti si caraghios dupa ce faci post hunting pe aici. Eu "as avea curaj sa te trimit" pe luna pt cateva duminici. Ar mai improspata un pic atmosfera pe aici... Asta cu Guareschi a fost complet aiurea. Mai ai ? PS Scriu aici pt că m-am plictisit de cursă. Doar un "Gibernau" o mai poate scoate din anonimat. L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. L-a facut si pe Rossi team manager. La moto2 a tot incurcat diferentele intre timpii pe tur cu ecartul intre piloti. Iar la motoGP a confundat comparatia intre timpii pe tur cu timpii intermediari, adica pe sectoare de circuit. La ce sunt bun sunt comentatorii daca se incurca pana si in chestiile elementare... Editat Mai 4, 2014 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Si Vlad Haralambie a incurcat de tot compozitia pneurilor. Chiar si cand era grafica afisata pe ecran, spune ca toate cele 4 tipuri de pneu sunt disponibile. N-a avut rabdare 2 secunde ca aratau aia exact cum Hardul este eliminat din schema pt spate, si raman doar Medium, Soft si Supersoft. A tot zis de pneu Hard intr-una, iar apoi spunea ca Rossi si Lorenzo au aceleasi gume... Parca l-au auzit aia de la motogp si au pus iar grafica unde se vedea clar ca Rossi e singurul cu Hard pe fata. Abia atunci si-a dat seama ca e intr-o mare eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Azi am avut nesansa sa urmaresc cursa la TV pe DigiSport si, sincer, am avut parte de cel mai enervant stil de a comenta o cursa pe care l-am auzit in viata mea! Daca as fi inchis ochii si as fi lasat numai sunetul la TV as fi putut jura ca urmaresc un meci de fotbal. Nu voi mai repeta greseala, prefer sa vad cursa inregistrata a doua zi decat sa ii mai aud 1 data pe cei doi comentatori de la DIGI. Editat Mai 4, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului? Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle. La modelul QWERTY nu e la fel ? Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa. Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă http://www.motomatters.com/L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. este team manager. L-a facut si pe Rossi team manager. S-au încurcat și comentatorii BT ieri la compoziția hard a lui Lorenzo iar la FP4 i-a zis de câteva ori FP1. Se mai întâmplă, am supraviețuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle. Incepi sa pricepi, greu, dar macar iti dai silinta. Acum, vezi si etimologia termenului maniabilitate si fa legatura. Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă http://www.motomatters.com/ Nu stii nici sa postezi un link corect? Pe motomatters scrie David Emmett, ce sa vad pe pagina principala? Ti-am spus eu mai inainte ca Guareschi a fost pt o scurta perioada de timp team manager, pozitie pe care o are si la echipa lui Rossi. Si ca experienta lui este una de pilot de mana a treia si pilot de teste. Iti face vreo placere sa te bagi aiurea in seama ori te cheama Ovidiu Petenghea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis.Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus.Nu contează câte victorii sau campionate are.Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăstahttp://www.asphaltandrubber.com/popular/ducati-desmosedici-engine-chassis-analysis-honda-rc213v/ PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ? Editat Mai 4, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis. Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus. Nu contează câte victorii sau campionate are. Nu am spus decat ca experienta lui Guareschi e una de fost pilot (de mana a treia si de teste), si nu una de tehnician sau inginer. Tu esti ala care s-a trezit sa obiecteze aiurea. Pe ce lume traiesti de apari aici sa umpli spatiul cu niste comentarii fara nicio noima? Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăsta http://www.asphaltandrubber.com/popular/ducati-desmosedici-engine-chassis-analysis-honda-rc213v/ PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ? Eu nu vreau nimic de la tine, tu te bagai in seama si puneai un link de aiurea, fara nicio legatura cu discutia. Petenghea e cel care arunca cu termeni ca team manager spre Rossi si il face inginer si tehnician pe Guareschi. Nu mai umple paginile cu comentarii irelevante si intrebari fara scop ca m-am plictisit sa scriu degeaba. P.S. Succes in viitoarea cariera de astronaut. Editat Mai 4, 2014 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 nu mi s-a parut asa de rau comentariul de azi, speram ca va fi din ce in ce mai bine! toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rultdy Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 de comentatori lucrurile sunt clare ca nu prea au treba cu subiectul dar ce spuneti de cei care le scriu pe mail in timpul cursei (marea majoritate au intrebari cat se poate de tampite si lasa impresia ca vad pentru prima data o cursa de moto gp),probabil pentru ei sunt comentatorii alesi. e posibil sa fie si intrebari inteligente dar pe acelea nu le aleg cei doi comentatori pentru a raspunde deoarece nu stiu sa raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Pe mine ma amuza intrebarile "unde se vede cel mai bine la Brno" sau "de unde iau bilete pt barcelona".. etc. Mai oameni buni, Haralambie nu a fost in viata lui la Brno.. despre Barcelona nici atat! Nici nu stiu daca a vazut in viata lui o cursa de GP live... Cat despre comentariu, imi place mai mult cel nou decat Florin Ion, parca nenea asta nu are stilul ala agitat-fortat si nu e asa analfabet. Weekendul asta nu l-am auzit cu "performat" sau alte elucubratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Weekendul asta nu l-am auzit cu "performat" sau alte elucubratii... Aoleu... nu ai fost tu atent. Cred ca a zis "a performat" cat n-a spus-o Florin Ion in toata cariera lui Editat Mai 5, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 5, 2014 Autor Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Cum spuneam am urmarit de dimineata pe DIGI si iar m-am amuzat Alloo, domnu' Haralambie, ce ii tot botezi dom'le pe ficiorii aia? Pedrosa <-> Stoner, Pedrosa <-> Marquez, apoi mai recent Pedrosa <-> Esp - drac - astia nici macar nu sunt in aceeasi echipa dar no..acu' ultima boaba: Lorenzo <-> Rossi...uneori am impresia ca nici nu va uitati la aceeasi cursa ma oameni buni: pai daca Lorenzo era pe 3-4 in debutul cursei, si Rossi cu Maq interschimbau pozitiile in batalia la varf, cum 'mnezo sa zici ca "Lorenzo il depaseste pe Marquez"? Nemaivorbind de pneuri, asta iar e un mister entern...se arata clar in grafica ca Rossi merge pe hard si JLO pe medium, dar la voi nu conteaza...sunt la fel. Eu cred ca defapt ne testati vigilenta Editat Mai 5, 2014 de vampiria_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Aoleu... nu ai fost tu atent. Cred ca a zis "a performat" cat n-a spus-o Florin Ion in toata cariera lui E adevarat ca am urmarit doar cursa in direct weekendul asta... si in cursa eu sincer nu l-am auzit cu "performat" pe cel nou. @Florin Ion, imi cer scuze, dar eu personal nu admit de la un comentator pe un post national sa foloseasca cuvinte gen "performat" sau alte bazaconii. Asta e motivul pt care am folosit apelativul "analfabet". Pur si simplu nu concep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Mdaaa...cum am mai zis publicul larg intrebari idioate deja ...o sa urmeze ceva de genu ...da toalete pe circuit exista ca nevastamea e cu probleme in perioada aia...cat despre comentatori din nou gherle dar aste pot crea un farmec pt ca spectacol nu o sa prea mai fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Am trimis si eu un mail mai demult, cand urma sa se transforme clasa 125 (2 timpi) in Moto3 (250cc 4 timpi) si n-am stat sa caut informatii despre noile motoare, asa ca am trimis si eu un email in care intrebam daca noul motor de 250 e monocilindru sau daca e in 2 cilindri. Tot asa, era Ovidiu Petenghea si Vlad Haralmbie. Citeste Ovidiu si zice: "Bogdan te intreaba, Vlad, ceva mai multe detalii tehnice despre motoarele de 250" . Vlad Haralambie raspunde: "nu mai exista motoarele de 250... vechea clasa 250 s-a transformat in Moto2, care utilizeaza motoare de 600cc in 4 timpi" . Editat Mai 5, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Uite și la "case mari" pe Eurosport zice că e snooker și aia e. Pe ES2 trebuia să fie live cursa a doua BSB de la Oulton Park dar în schimb e un nenorocit de football în reluare. HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 lesmo 92, expo 92, lesmo 82, expo 82, lesmo 10048738462130597121862410, odata nu a sunat la fel denumirea acestui viraj. Si m-a mai amuzat teribil cand Vlad a spus ca e recunoscut faptul ca motociclistii sunt sexy, pentru mine a sunat ca o autocaracterizare ))=))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am trimis si eu un mail mai demult, cand urma sa se transforme clasa 125 (2 timpi) in Moto3 (250cc 4 timpi) si n-am stat sa caut informatii despre noile motoare, asa ca am trimis si eu un email in care intrebam daca noul motor de 250 e monocilindru sau daca e in 2 cilindri. Tot asa, era Ovidiu Petenghea si Vlad Haralmbie. Citeste Ovidiu si zice: "Bogdan te intreaba, Vlad, ceva mai multe detalii tehnice despre motoarele de 250" . Vlad Haralambie raspunde: "nu mai exista motoarele de 250... vechea clasa 250 s-a transformat in Moto2, care utilizeaza motoare de 600cc in 4 timpi" . :pow:o pe mine ma amuzat rau cand cineva a intrebat care e cea mai zgomotoasa moto la mgp......si a raspuns ca honda apoi yamaha si ducati ....cand defapt sunt chiar in ordine inversa sau paote honda cu yamaca la fel da mie unu mi sa parut ca yamaca e peste honda (poate suna ciudat dar mie asa mi sa parut)....as trimite si eu intrebarea asta din nou la caterinca sa vad ce raspund... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Am trimis si eu un mail mai demult, ar trebui si intrebarea, exact cum a fost formulata, e clar ca omu' nu a inteles clar intrebarea. poate si tu ai formulat-o aiurea. Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Si cu "performatu" ce ne facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 parca ati rezolvat-o in urma cu cateva pagini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.