Adventix Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare, Am un ZX10R 2008 si are o problema in sensul ca fluctueaza in ture cand merg cu acceleratia tinuta constant. Mai exact daca merg constant cu acceleratia la 4 mii spre exemplu - face la orice turatie - (in special in trepte mici se simte, de la a 4-a in sus tot face dar nu mai e asa sesizabil), merge merge merge si la un moment dat scade turatia brusc pt nici o secunda si apoi creste la loc, e destul de rapida trecerea (in traducere libera merge in suturi). Daca o scot pe liber si incerc sa o tin constant fluctueaza ca in filmuletul de mai jos, fix la fel. Am observat ca face chestia asta doar in zilele mai calduroase cu temp de peste 20-25 de grade afara (acum, cu vremea aceasta mai urata merge perfect), e mai accentuat fenomenul cu benzina 95, mai putin sesizabil cu benzina 98. Repet chestia asta se intampla doar daca tin constant gazul, daca accelerez sau las in frana de motor merge normal fara semne dubioase. In rest se tureaza bine, trage bine, merge rotund, relatiul sta fix. S-a mai lovit cineva de asa ceva? Filmuletul de pe net cu un R1 care face fix ca motoreta mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 bobine - verifica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 o treaba asemanatoare o pateam la cagiva 125 (stiu ca ai avut si tu ) , si era cumva de la alimentarea cu aer ... ziua mergea urat , noaptea merge super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Eu zic ca sunt de vina bujiile.. Ajung la o temperatura termica in care nu isi mai fac treaba corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la KTM 990 ADV-injectie e aceasta problema. La asta se rezolva cu o remapare la reprezentanta. Ceva in genul asta facea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 bobine - verifica ! Motorul merge rotund si in 4 cilindrii indiferent de conditii, chiar si cand nu sta la o turatie constanta tot in 4 merge, nu cred ca au ceva bobinele. Eu zic ca sunt de vina bujiile.. Ajung la o temperatura termica in care nu isi mai fac treaba corect. Indiferent de temperatura motorului se intampla lucrul acesta. Adica pot sa am 50 de grade in bord si sa faca si sa am 100 si sa faca. E influentat de temperatura de afara din cate am observat eu. Si la KTM 990 ADV-injectie e aceasta problema. La asta se rezolva cu o remapare la reprezentanta. Ceva in genul asta facea. tare asta, nu prea as vrea sa ma duc la United, nu am o parere buna despre ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la mine face la fel zx10r 2012,daca o tin constant undeva intre 3-4000rpm,peste 4000 nu mai face,si nici pe liber nu face.La mine cred ca este o bujie care nu lucreaza cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 am mai intalnit asa ceva , era de vine senzorul de aer. Nu ai de unde sa sti ezact ce are pana nu se fac niste verificari amanuntite , du-o la service. P.S. verifica daca iti da vrun cod de eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 salut. cu aceasta problema ma zbat si eu . un z 750 din 2004 . la mine am observat ca face asa cand e mai frig afara si pe vreme buna merge bine . daca rezolvi ceva si afli de unde este te rog sa lasi un mesaj. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salut, poate te ajuta cu ceva, am experimentat ceva similar cu ce descrii tu, dar la o motocicleta aprilia. Problema la mine s-a rezolvat cu o resetare de TPS. Nu stiu cum e la kawasaki, dar pentru pentru aprilia, ktm si triumph se poate downloada de pe net o aplicatie (tuneecu) si cu ajutorul unui cablu obd2 poti face aceasta operatiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 Revin cu informatii, pentru cei care s-au lovit de aceiasi problema. Nu stiu de ce mergea asa motocicleta. Intre timp am demontat codita (cu toata instalatia electrica), si am pus-o la loc si am schimbat si uleiul unde am curatat niste cabluri (senzori cred de ceva) care intrau in galerii. De atunci merge bine si nu mai fluctueaza. Nu stiu de ce si cum, dar probabil a fost vreun senzor sau o mufa mai simpatica pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 daca iti vine sa crezi mie imi facea zx10r de la senzorul de cric care oscila putin in mers si intrerupea usor motorul incearca sa umblii acolo si vezi ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Posibil probleme la TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Intra in Diag mode si vezi ce eroare iti da.Daca ceva nu e ok sigur iti da un cod ,ceva... Editat Martie 4, 2015 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 4, 2015 Autor Share Postat Martie 4, 2015 Salutare din nou. Motocicleta nu mi.a mai facut probleme de cand am miscat acele mufe prin codita, si am inceput oricum sa ii bag numai benzina 98. Asta dupa ce am mai auzit un baiat cu r6 ca patea la fel cu benzina 95. Nu pot spune cu exactitate de ka ce a fost dar cumva problema s.a remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 si la mine (cbr 929) face fa fel... dar am observat ca de atunci face asa de cand am schimbat toba pe el.cei drept folosesc benzina 95.voi incerca si cu benzina 98 sa vad cum va face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Din ce stiu un TPS dereglat nu iti este aratat pe dealer mode. NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Salutare, Am un ZX10R 2008 si are o problema in sensul ca fluctueaza in ture cand merg cu acceleratia tinuta constant. Mai exact daca merg constant cu acceleratia la 4 mii spre exemplu - face la orice turatie - (in special in trepte mici se simte, de la a 4-a in sus tot face dar nu mai e asa sesizabil), merge merge merge si la un moment dat scade turatia brusc pt nici o secunda si apoi creste la loc, e destul de rapida trecerea (in traducere libera merge in suturi). Daca o scot pe liber si incerc sa o tin constant fluctueaza ca in filmuletul de mai jos, fix la fel. Am observat ca face chestia asta doar in zilele mai calduroase cu temp de peste 20-25 de grade afara (acum, cu vremea aceasta mai urata merge perfect), e mai accentuat fenomenul cu benzina 95, mai putin sesizabil cu benzina 98. Repet chestia asta se intampla doar daca tin constant gazul, daca accelerez sau las in frana de motor merge normal fara semne dubioase. In rest se tureaza bine, trage bine, merge rotund, relatiul sta fix. S-a mai lovit cineva de asa ceva? Filmuletul de pe net cu un R1 care face fix ca motoreta mea: Salut, Din ce prezinti mai sus se pare ca exista o legatura directa intre temperatura exterioara a aerului si functionarea motorului in sarcina, vad ca la ralanti este OK...Practic elementul care are o legatura directa aerul exterior- motor/EFI, ar fi senzorul IAT(temperatura din airbox) ..dar caderile de turatie sunt rapide, ciudat...poate o verificare de rurtina IAT nu strica.. Ai verificat bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.