Krimh Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare! Si sper ca in curand asfalt uscat... Ideea topicului: am comandat un lant DID 520 VX X-ring, dar am primit, desi la acelasi pret, un EK 520 SROZ care e O-ring. O prima diferenta e ca DiDul (cel comandat de mine, la altele o fi diferit) trebuie pus la presa, EKul are agrafa (ca in poza) Nu mai spun numele furnizorului ca si asa mi-a zis ca ajunge produsul la mine pe 26 si a venit abia azi. Dupa ce am sunat la ei de cateva ori, ca la maiuri nu raspundeau. Am gasit ceva discutii privind cele 2 tipuri de lant pe undeva pe net. So? DID vs EK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 DID ,EK ,RK sunt producatori premium ... Despre ce motor e vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 Kawa ER 5. Am mai gasit cate ceva:http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=16382.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 eu nu m-as juca cu clips nici daca as avea 125 cc. EK sunt lanturi bune, dar cauta cu nit, e cel mai bine! PS: parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) eu nu m-as juca cu clips nici daca as avea 125 cc. EK sunt lanturi bune, dar cauta cu nit, e cel mai bine! PS: parerea mea aceeasi problema am avut-o si eu....si peste tot am auzit de povesti cum ca ar sari lantul in mers (clipsurile), dar pentru ca nu am avut presa mi-am comandat cu clips. Si surpriza: am mai bine de 3500 km ( vre-o 1500 un singur drum de 2 zile prin Bulgaria de 1 mai)sezonul asta si clipsul e la locul lui. Acum o sa se spuna ca nu rezista la viteze mari.....este foarte corect ca nu am mers decat maxim 150....dar pentru mine e suficient, mai ales ca de obicei la drumuri mai lungi suntem 2 plus bagaje. Editat Iunie 5, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 eu ce sa zic? unii spun ca sare, altii spun ca nu. ca veni vorba de presa. zic asa, ca fapt divers: il intreb pe un nene care are presa cat ma costa sa schimb lantul. zice: 100 ron pt kit. eu zic ca vreau "decat" lantul, cat face doar lantul? el:80 ron. ))) tare omul! ma rog, daca dai search cu "missing clips from masterlinks" nu prea e placut ce gasesti. dar ma gandesc si eu de ce le-or mai facea asa daca chiar au problema asta, adica daca sar clipsurile? ca am vazut ca is de astea cu clips la niste lanturi pt diverse capre: street, race , dirt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) eu ce sa zic? unii spun ca sare, altii spun ca nu. ca veni vorba de presa. zic asa, ca fapt divers: il intreb pe un nene care are presa cat ma costa sa schimb lantul. zice: 100 ron pt kit. eu zic ca vreau "decat" lantul, cat face doar lantul? el:80 ron. ))) tare omul! ma rog, daca dai search cu "missing clips from masterlinks" nu prea e placut ce gasesti. dar ma gandesc si eu de ce le-or mai facea asa daca chiar au problema asta, adica daca sar clipsurile? ca am vazut ca is de astea cu clips la niste lanturi pt diverse capre: street, race , dirt... Cred ca problema e in felul urmator si valabila la ambele cazuri. daca le montezi prost sunt sanse sa ai probleme. Daca la lanturile cu clips largesti clipsul ala de il gasesc toti dracii sunt sanse ca mai incolo sa cedeze. La cel cu presa, daca strangi zaua prea tare sau prea putin iar ai sanse sa cedeze. Cred mai degraba, dupa ani de cercetari ai celor de la DID, ERK sau care mai sunt, au ajuns la acelasi rezultat:: cand vand un lant cu za de imbinare cu clips ataseaza la colet si o fiola cu cateva grame de cianura, ca oricum rezultatul e acelasi....Ai draq curieri mi-au pierdut fiola. PS: pe vremuri nituiam lantul la simson cu ciocanul si al draq daca patea ceva. Se dezintegrau restul zalelor si aia de imbinare ramanea intrega. Acum avem o gramada de probleme. E adevarat ca si cu ala cand prindeam 110 la vale simteam ca zbor. Hai ca nu mai zic numic ca vad ca argumente poze se gasesc....mai greu sa gasesti o poza cu o za de imbinare nituita rupta ca deobicei se pierde pe drum. Iar poza asta e de pe un topic strain in care se dezbate cam aceeasi problema, nu? Dar repet.....daca esti bou si nu esti in stare sa o bagi din prima si o labartezi cu surubelnita ca sa intre mai usor nu e normal sa cada mai incolo? Editat Iunie 5, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 aceeasi problema am avut-o si eu....si peste tot am auzit de povesti cum ca ar sari lantul in mers (clipsurile), dar pentru ca nu am avut presa mi-am comandat cu clips. Si surpriza: am mai bine de 3500 km ( vre-o 1500 un singur drum de 2 zile prin Bulgaria de 1 mai)sezonul asta si clipsul e la locul lui. Acum o sa se spuna ca nu rezista la viteze mari.....este foarte corect ca nu am mers decat maxim 150....dar pentru mine e suficient, mai ales ca de obicei la drumuri mai lungi suntem 2 plus bagaje. eu am rupt un lant din cauza sigurantei. acum, nu stiu daca a sarit siguranta sau s-a rupt. dar cand am gasit lantul, lipsea siguranta. dar am si tras de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 PS: pe vremuri nituiam lantul la simson cu ciocanul si al draq daca patea ceva. Se dezintegrau restul zalelor si aia de imbinare ramanea intrega. Acum avem o gramada de probleme. E adevarat ca si cu ala cand prindeam 110 la vale simteam ca zbor. da, imi spunea cineva cu un GPZ ca a folosit aceeasi tehnica: ciocanul. oricum zice ca merge cu lantul ala de 3 ani. cat priveste treaba cu cianura... daca sare clipsul e nasol. am eu asigurare, dar parca nici sa ma dezlipeasca astia de pe vreun panou electoral cu Ponta n-as vrea. macar sa fie cu aia de la banca Transilvania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Hai ca nu mai zic numic ca vad ca argumente poze se gasesc....mai greu sa gasesti o poza cu o za de imbinare nituita rupta ca deobicei se pierde pe drum. Iar poza asta e de pe un topic strain in care se dezbate cam aceeasi problema, nu? Dar repet.....daca esti bou si nu esti in stare sa o bagi din prima si o labartezi cu surubelnita ca sa intre mai usor nu e normal sa cada mai incolo? Nituitul e mai "sigur" decat....tumburelul ala pus acolo. E doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 PS: pe vremuri nituiam lantul la simson cu ciocanul si al draq daca patea ceva. Asta-i pusa la misto sa vezi daca ne prindem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Ca fapt divers am vazut destul de multe motoare la care siguranta s-a pierdut/rupt etc..... Cred ca problema e in felul urmator si valabila la ambele cazuri. daca le montezi prost sunt sanse sa ai probleme. Daca la lanturile cu clips largesti clipsul ala de il gasesc toti dracii sunt sanse ca mai incolo sa cedeze. La cel cu presa, daca strangi zaua prea tare sau prea putin iar ai sanse sa cedeze. Cred mai degraba, dupa ani de cercetari ai celor de la DID, ERK sau care mai sunt, au ajuns la acelasi rezultat:: cand vand un lant cu za de imbinare cu clips ataseaza la colet si o fiola cu cateva grame de cianura, ca oricum rezultatul e acelasi....Ai draq curieri mi-au pierdut fiola. PS: pe vremuri nituiam lantul la simson cu ciocanul si al draq daca patea ceva. Se dezintegrau restul zalelor si aia de imbinare ramanea intrega. Acum avem o gramada de probleme. E adevarat ca si cu ala cand prindeam 110 la vale simteam ca zbor. Hai ca nu mai zic numic ca vad ca argumente poze se gasesc....mai greu sa gasesti o poza cu o za de imbinare nituita rupta ca deobicei se pierde pe drum. Iar poza asta e de pe un topic strain in care se dezbate cam aceeasi problema, nu? Dar repet.....daca esti bou si nu esti in stare sa o bagi din prima si o labartezi cu surubelnita ca sa intre mai usor nu e normal sa cada mai incolo? Simsonul nu avea cardan cumva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Asta-i pusa la misto sa vezi daca ne prindem ? eu niciodata nu folosesc presa cand le nituiesc...ci am un ciocanel mic..de geamgiu...si cu ala cam in 30 de minute nituiesc frumos lantul...iasa foarte frumos..si e lucru bun..daca ai simt la lovit si simt estetic... eu ce sa zic? unii spun ca sare, altii spun ca nu. ca veni vorba de presa. zic asa, ca fapt divers: il intreb pe un nene care are presa cat ma costa sa schimb lantul. zice: 100 ron pt kit. eu zic ca vreau "decat" lantul, cat face doar lantul? el:80 ron. ))) tare omul! ma rog, daca dai search cu "missing clips from masterlinks" nu prea e placut ce gasesti. dar ma gandesc si eu de ce le-or mai facea asa daca chiar au problema asta, adica daca sar clipsurile? ca am vazut ca is de astea cu clips la niste lanturi pt diverse capre: street, race , dirt... daca pui siguranta cum trebuie si in sensul indicat de producator nu cred ca sare....trebuie sa fi foarte atent cum il pui...e gandit ca forta de centrifugare si restu sa il tina acolo....se poate ca la cei la care le-a cazut sa-l fi pus gresit....am un prieten ce a tras pe un lant cu clips vreo 3 ani....motor de viteza...mergea fest cu 200,230...no problem...cum zicea cineva mai sus...poate au largist clipsul..sau poate l-au montat in sensul gresit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Eu as trimite lantul inapoi si le-as cere ce am comandat de fapt (DID). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 6, 2014 Autor Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) @ sarpe: daca asa e, eu n-am sesizat nuanta din postare lui chucki. o fi gresit si omul. oricum sint sigur ca a fost bine intentionat. si oricum eu "nu cunosc la simsoane" ca sa zic asa. dar am o poza cu cineva care stie cum sta treaba. @ chucki: am prins ideea cu nitul, repet: mi-a mai spus cineva ca merge rezolvata treaba si fara presa. numai ca lantul meu e cu clips. bine macar ca am aflat faptul ca lantul (la producator ma refer) e ok. acum mai raman doar cu gandul la clipsul ala... @ALL: mersi pt "nu, bikere 33, e ok cu clips, sa traiesti multi ani, n-o sa regreti niciodata ca ai luat lantul asta, s.a.m.d.... clipsul e mai bun ca nitul, sa ai asfalt uscat, noua ni s-a rupt nitul, ce rau ne-a parut ca nu aveam cu clips, ca clipsu' il bate pe vandam, etc " )))) Editat Iunie 6, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Eu am instalat recent un lant DID la un Kawasaki KLR care a venit in pachet cu zaua de inchidere cu siguranta. La inceput am fost dezamagit si i-am spus omului pt care il instalam ca nu prea e safe... apoi cand l-am inchis am vazut ca fateta zalei care intra peste cele doua bolturi intra presata. Deci, am bagat-o cu presa, cu mana nu intra nicicum. Dupa presare am pus siguranta. Pai in cazul asta nu e nici o problema... zaua aia nu se deschide nici daca scoti siguranta si mergi fara ea... siguranta o pui ca sa nu mai turtesti bolturile. In fine, ciudat sa-ti trimita altceva. Eu am avut doua lanturi EK cu X-ring si ambele au venit cu za de inchidere prin presare, nu cu siguranta. Oricum, poti cumpara ORICAND o za de inchidere de care vrei tu, doar sa fie pentru acelasi tip de lant - aka aceleasi dimensiuni. Nu stiu cum e in RO, dar aici la toate magazinele moto au zale de inchidere in mod curent, pe tejghea... Stiu un magazin unde vand lant EK la numar de zale, ti-l taie pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Da, za de imbinare se gaseste, e cam 20 de lei. Eu stiu o regula de baza: nu se pune za cu clips pe vitezane. Fortele sunt mari. Zaua nituibila e sfanta. N-ai dureri de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Asta-i pusa la misto sa vezi daca ne prindem ? Asta chiar am facut-o din prostie.....am confundat mz-ul cu simsonul...la mz am nituit lantul. La simson mi se pare ca nici nu am desfacut vreodata cardanul si grupul spate decat cand l-am vandut. Ce rau imi pare dupa dansul....si au trecut mai bine 15 ani. Da, za de imbinare se gaseste, e cam 20 de lei. Eu stiu o regula de baza: nu se pune za cu clips pe vitezane. Fortele sunt mari. Zaua nituibila e sfanta. N-ai dureri de cap. Singura forta care apasa pe siguranta este inertia din invartirea lantului. Forta de smulgere este tot in za...care este o za ca si celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Eu cand am schimbat lantul l'am primit inchis, fara za,fara nit. Din cauza ca nu prea vroiam sa dau bascula jos and such, am luat o za de legatura care se nituieste de la mymoto, am scos o za din lant si am folosit zaua cumparata pentru a inchide din nou lantul. Orice ar fi, mi se pare mai safe decat cea cu agrafa. Pe fluturasu de la DID scria ca lantul inchis din fabrica e cel mai safe, urmat de za nituita, iar pe ultimul loc era cea cu prindere pe clips. Cu toate astea sunt foarte multi raceri care folosesc si nu patesc nimic, sansele sunt foarte mici sa sara de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salutare! Si sper ca in curand asfalt uscat... Ideea topicului: am comandat un lant DID 520 VX X-ring, dar am primit, desi la acelasi pret, un EK 520 SROZ care e O-ring. O prima diferenta e ca DiDul (cel comandat de mine, la altele o fi diferit) trebuie pus la presa, EKul are agrafa (ca in poza) Nu mai spun numele furnizorului ca si asa mi-a zis ca ajunge produsul la mine pe 26 si a venit abia azi. Dupa ce am sunat la ei de cateva ori, ca la maiuri nu raspundeau. Am gasit ceva discutii privind cele 2 tipuri de lant pe undeva pe net. So? DID vs EK... Omologul EK pentru DID VX ar fi lantul SRX, care e cel mai ieftin lant X-ring EK. Personal, gasesc modelul SROZ sau SRO5, cele mai slabe lanturi EK si sunt cu mult sub variantele ceva mai scumpe SRX, MVXZ sau MVXZ-ZST. In concluzie, chiar daca ai platit acelasi pret, ai primit un lant mai prost. Cei care ti l-au vandut ori au fost rau intentionati ori nu se pricep la motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 6, 2014 Autor Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) se poate. acum asta e. sa speram ca nu se pricep... LE: pt cazul in care mai sint habarnisti ca mine, ca eu pana acum nu m-am confruntat cu problema asta, e prima data cand schimb lantul : Editat Iunie 6, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Vezi ca cei de la EK au un tip de master link prin insurubare. Eu mi-am comandat kit-ul de lant de la ek (ce a venit cu za de inchidere tip clema) si mi-am mai comandat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 11, 2014 Autor Share Postat Iunie 11, 2014 ok, mersi de info! eu l-am pus asa cum a venit. am bagat azi o tura. mai pana in 80, asa... ca am o problema cu ceva garnitura care zboara la turatii mari. sper si eu ca aia care l-or fi vandut or fi facut ei niste calcule. incat sa nu ajung eu statistica fiindca mi-a zburat clipsul (agrafa) de siguranta de la master )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Vezi ca "agrafa" aia se pune in functie de sensul de rotatie al lantului - sper ca stii asta - e foarte important!!! - cu partea deschisa a agrafei spre inapoi pe ramura de sus a lantului - partea inchisa a agrafei spre sensul de rotatie al lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.