Buggy Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Baiatu' de pe magar avea ultimul i phone...))...?...... In rest ca de obicei totul la superlativ ...de frumos...)).......haideti ca nu vrem sa ne prinda iarna prin maroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Baiatu' de pe magar avea ultimul i phone... ))...?...... In rest ca de obicei totul la superlativ ...de frumos... )).......haideti ca nu vrem sa ne prinda iarna prin maroc... Dupa cum ai vazut la inceputul RR-ului pe noi ne-a prins iarna in Maroc . Pana la urmatorul episod 2 filmulete care sa mai descreteasca fruntile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cat de faina o putut fi valea asta,pe cararile alea inguste in serpentine......ne treceau ceva transpiratii.Ma uitam la cei din fata mea cu capul dat la maxim pe spate...moammaaaa unde trebuie sa ma catar, iar pe cei din spate degeaba i-as fi cautat cu privirea prin oglinzi, ei pot fi vazuti daca iau picioru drept de pe scarita, undeva sub scutul motorului.Enteresanta situatiune! Ceva mai inainte de vaioaga asta urma sa imi testeze nervii - motopartza.incepea sa dea rateuri si murea motorul.Mai dau la automat,porneste, 150m,rateu, intrerupe, moare.Nu ma simt deloc bine sa stiu ca trebuie sa dau peste cap planificarile, sa pierdem timp si sa tin 9 suflete in loc. Ne scremem o bucata de drum pana la prima oprire cu tot grupul. Ce amar ar putea avea?Benzina este, dar nu se mai alimenteaza.Descopar filtrul de benzina cel nou de hartie, in care mi-am pus mare nadejde ca ma va scapa de carburatoare infundate, absolut uscat. Renunt la el si partza de mobreta incepe sa soarba cu sete dupa cum ii e obiceiul. Nu imi explic cum s-a putut colmata filtru ala.Am mai patit odata sa nu pot porni un motor tot din cauza filtrului de hartie, dar atunci era alta poveste: filtru a ramas fara benzina o perioada si dupa ce am alimentat pur si simplu nu trecea benzina prin hartia aia. Oricum m-am incadrat. Pana beutorii de cafele si cola si-au luat doza, am rezolvat furtunaraiele.De obicei mobra asta are grija sa nu-si arate durerile in mers, mai mult in pauzele de masa si inainte de culcare.Atunci pusca,crapa cate ceva.Acum, nu stiu, nu o mai putut tine dinsa-ntr-insa. Multumim Ramish si Eru pt reimprospatarea memoriei.Asteptam cu maxim interes episoadele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cred ca o solutie pentru a tine cat de cat filtrele in functiune ar fi un ciorap special care se pune peste filtru, sau un ciorap lycra, daca nu ai altceva... ,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cu filtrele de aer nu am avut probleme.Despre cel de benzina era vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cu filtrele de aer nu am avut probleme.Despre cel de benzina era vorba. OK, valabila aceeasi chestie, pui un ciorap lycra pe palnie...noi am bagat benzina in Maroc, Kirghistan si mai ales in Tajikistan din bidoane dubioase de la oameni din curte si nu am avut probleme,,, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 OK, valabila aceeasi chestie, pui un ciorap lycra pe palnie...noi am bagat benzina in Maroc, Kirghistan si mai ales in Tajikistan din bidoane dubioase de la oameni din curte si nu am avut probleme,,, ... Oarecum exact asa s-a inatmplat. Nu mai tin minte acum numele orasului, undeva inainte de Merzouga unde toti vanzatorii din zona se uitau dubios la niste rokisti,anarhisti, satanisti de motociclisti care cautau sa cumpere dresuri de dama. Si n-aveau habar cati deni sa fie. » Post actualizat in 13 Nov 2014 21:23 Day 11 [12 aprilie] Ma trezesc dimineata si ma apuc de strans in liniste sa nu-i trezesc pe ceilalti. Cu ocazia asta constat ca in seara precedenta am indoit destul de tare scutul intr-un bolovan aflat in iarba. E periculoasa iarba asta marocana domne' bine naibii ca e rara. Ne urnim cu o oarecare inertie desi azi e o zi interesanta, conform planului ar trebui sa ajungem la Atlantic. Insa nici nu plecam bine si avem o mica problema tehnica, sa fiu sincer nu imi mai aduc aminte ce avea ST-ul dar oricum ceva minor, care a fost remediat rapid insa se pare ca obseala incepe sa se acumuleze astfel incat mobrele nu prea mai au chef de drum ci de somn. Dupa un pic de munca de lamurire si de promisiuni de stat la plaja le convingem sa o ia din loc, si incepem astfel un drum destul de lung, care se prevede a fi plictisitor de asfaltat, insa macar e virajat iar peisajele sunt superbe: Insa nu apucam sa mergem prea mult si constat ca sunt doar cu Alecu iar in spate nu se mai zareste nimeni, facem cale intoarsa si aflam motivul inatârzierii, o pana de cauciuc Banal. Drumul continua sinuos catre Tafraoute insa la un moment dat trecem peste zidurile ce imprejmuiesc cetatea iar in fata ochilor nise deschide o panorama din acelea care necesita obligatoriu o oprire cu multe poze. Din pacate pentru voi aveam obiectivul de 50 pe camera asa ca nu am facut decat cateva portrete: Din fericire au mai facut si altii poze . » Post actualizat in 13 Nov 2014 21:44 Oprim in Tafraoute la shoping: apa cu varianta ei Cola si cel mai important rulmenti: Apoi la plecare ne intalnim cu o veche cunostiinta: sau cel putin asa parea la prima vedere, ii dam binete si parasim orasul cu dorinta clara de a face o baie in Atlantic, insa pana acolo mai avem de invartit rotile Ei bine drumul catre Tiznit nu e chiar asa de asfaltat cum ne-am temut, ba mai mult sunt si zone unde "se pusca" iar asta presupune oprirea traficului si nici macar anarhistii satanisti nu pot trece. Dupa "o pauza" in plin soare si un nebun care nu-mi dau seama cum s-a prins el, ca aveam in bidoanele de Cola "apa de foc" si a venit sa ni le ia vitejeste, plecam mai departe, insa constat ca pe masura ce ne apropiem de Tiznit si evident de ocean temperatura scade si apare o pâcla dubioasa. Mai facem o scurta oprie inainte de oras intrucat Africana lui Alecu a fost mai setoasa decat de obicei, clar e ceva cu mobrele azi nu prea mai au chef de drum. Mai oprim si in Tiznit sa adapam atât caii cât si calaretii si lovim asfaltul catre ocean. Plage Blanche here we come. Oceanul e din ce in ce mai aproape. Ii simt deja mirosul amarui si la un moment dat il si vedem. Rulam pe soseaua de coasta, insa cumva vrem sa ajungem pana la mal, desi aici e faleza ne decidem "sa dam rockul la suspensii" si ce sa zic ne iese mai bine decat ne-am asteptat. Ajunsi pe mal evident camerele sar singure in maini : » Post actualizat in 13 Nov 2014 22:00 Asa ca Plage Blanche ramâne pt alta data. Momentan suntem fortati sa ramânem locului si sa ne despartim in acelasi timp, si anume Luci ramâne imobilizat la locul faptei iar noi restul cu arme si bagaje [inclusiv ale lui] ne aruncam pe cea mai apropiata plaja, aici Alecu si parca Sebi pleaca inapoi la Luci iar noi restul ne apucam de intins corturi si ridicat tabara. Iar dupa ce bifam task-urile astea urmeaza obligatoriu baie in ocean si infundat mobra in nisip [nu statea bine domne' mai trebuia mutata un pic] Astfel dupa baie ma prostesc un pic cu mobra incercand sa o mut in fata cortului sa mai sparga din vant si dupa o incercare esuata chair reusesc si sunt mandru de mine. Nisipul asta de plaja imi e mult mai familiar si ma descurc binisor pe el, spre deosebire de ala din desert care mi-a dat infrângerea in repetate rânduri. Intindem repede masa si apoi eu ma arunc in cort. Bate vântul si ma umple de nisip si de asemenea s-a si racit binisor afara. Pe seara apar si ceilalti flamanzi dar victoriosi. Mobra e ca si reparata. Iar Alecu pt ca nu se poate abtine mai surubareste un pic la Africana lui. Cred ca ii place nisipul in carburator. Bine aici nisipul este peste tot inclusiv in sacul meu de dormit. Traseul de azi : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Foarte tare cea ce ati facut, dar ca si inspiratie pt. viitor, imi putei spune cum ar fi drumurile de coasta? In sensul ca sunt asfaltate, sunt sigure ... etc. In prezent sunt in dubii intre o ieseala in Maroc si o excursie in Scandivania. A, si inca ceva, puteti aproxima un buget in care te poti incadra pt. o astfel de plimbare? Mersi » Post actualizat in 24 Dec 2014 14:46 Foarte tare cea ce ati facut, dar ca si inspiratie pt. viitor, imi putei spune cum ar fi drumurile de coasta? In sensul ca sunt asfaltate, sunt sigure ... etc. In prezent sunt in dubii intre o ieseala in Maroc si o excursie in Scandivania. A, si inca ceva, puteti aproxima un buget in care te poti incadra pt. o astfel de plimbare? Mersi Am uitat sa specific faptul ca nu imi prea place off-road-ul, decat daca este absolut necesar, din cauza asta v-am intrebat despre stadiul drumurilor. Anul trecut am facut coasta dalmata, din Rijeka pana in Dubrovnik, asa ca am ajuns sa apreciez foarte mult mersul de-a lungul plajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Foarte tare cea ce ati facut, dar ca si inspiratie pt. viitor, imi putei spune cum ar fi drumurile de coasta? In sensul ca sunt asfaltate, sunt sigure ... etc. In prezent sunt in dubii intre o ieseala in Maroc si o excursie in Scandivania. A, si inca ceva, puteti aproxima un buget in care te poti incadra pt. o astfel de plimbare? Mersi » Post actualizat in 24 Dec 2014 14:46 Am uitat sa specific faptul ca nu imi prea place off-road-ul, decat daca este absolut necesar, din cauza asta v-am intrebat despre stadiul drumurilor. Anul trecut am facut coasta dalmata, din Rijeka pana in Dubrovnik, asa ca am ajuns sa apreciez foarte mult mersul de-a lungul plajelor. Iti multumim frumos pentru aprecieri. Nu stiu daca suntem in masura sa apreciem drumurile de coasta in Maroc, majoritatea drumurilor batute de noi au fost piste. Intr-adevar in zona stramtorii Gibraltar si a oceanului Atlantic am ajuns pe coasta, iar asfatul a fost foarte bun calitativ, de asemenea nu am avut parte de nici un fel de incident in trafic. Insa, in lungul plajelor noi nu am ajuns sa ne dam. Nu a fost timp. Oamenii sunt foarte ok, prietenosi, politia nu opreste turisti pe motoare, cel putin noi nu am vazut pe nimeni oprit, iar noua ni s-au facut semne peste tot sa dam inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2014 Autor Share Postat Decembrie 28, 2014 Foarte tare cea ce ati facut, dar ca si inspiratie pt. viitor, imi putei spune cum ar fi drumurile de coasta? In sensul ca sunt asfaltate, sunt sigure ... etc. In prezent sunt in dubii intre o ieseala in Maroc si o excursie in Scandivania. A, si inca ceva, puteti aproxima un buget in care te poti incadra pt. o astfel de plimbare? Mersi Drumurile de coasta, sunt asfaltate bine din ce am vazut si din ce stiu/stiam dinainte de pe la alti oameni. Un buget e greu de aproximat, depinde foarte mult de stilul tau de calatori. Noi am stat aproape tot timpul la cort. Am dormit si prin "hoteluri" cel mai ieftin cu echivalentul a 20 de ron, daca imi mai amintesc bine, dar arata a camin studentesc. Vrei mai mult, se poate insa si banii sunt altii. Pe la "auberge"-uri de obicei arata bine si la multe din ele au si camping, chiar si piscina. » Post actualizat in 24 Dec 2014 14:46 Am uitat sa specific faptul ca nu imi prea place off-road-ul, decat daca este absolut necesar, din cauza asta v-am intrebat despre stadiul drumurilor. Anul trecut am facut coasta dalmata, din Rijeka pana in Dubrovnik, asa ca am ajuns sa apreciez foarte mult mersul de-a lungul plajelor. De la asfalt ca in palma la offroad e o plaja destul de larga de drumuri. Acu' am vazut ca ai VStrom, deci e clar ca offroad-ul iese din ecuatie, dar un drum mai laturalnic nu cred ca o sa puna stroama pe butuci. De obicei chestiile misto, nu sunt pe drumurile principale. Orice ai alege multa bafta iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 12 aprilie Mă trezesc cu un zâmbet larg pe față “azi ajungem la ocean”. Am obsesia asta legată de ochiuri mari de apă; mari, oceane, vreau sa fiu in apropierea lor, sa le cuprind cu privirea si sa mă simt mic. Zona de coastă mi-o imaginez sălbatica si abruptă, spălata de apa albastră si înspumată. În capul meu imaginea e deja creată și nici nu mă gândesc că realitatea ar putea fi alta. Azi nimic nu poate să meargă prost. Vreau sa ajungem la ocean. Cu gândul ăsta aproape o luăm din loc, aproape.. Mici probleme de echilibru și mici probleme funcționale ne mai cauzează o mică întârziere, dar e încă devreme și nu au cum să ne afecteze. Sunt voioasă. Gonim pe plictisitorul asfalt, dar e dimineață și suntem plini de forțe proaspete. E liniște și peisajul e frumos. Fac un mic calcul de viteză de înaintare și kilometrii rămași până la destinație. Suntem în grafic, mă relaxez și mă bucur de tot ce văd în jurul meu. Bucuria îmi e de scurtă durată. În câțiva km rămânem doar noi și Eru, ăsta nu e un semn bun niciodată ) Facem cale întoarsă o bună bucată și îl regăsim pe Gabi de la Cluj cu o pană de toată frumusețea. Ah, tot planul meu bine calculat se destramă. Mă resemnez, fie ce-o fi și plec să fotografiez floricele. Întârziem cam o jumătate de oră. Nimic ce nu poate fi recuperat. Continuăm să înaintăm prin frumosul Anti-Atlas si drumurile lui sinuoase până ajungem deasupra Tafraout-ului, în inima provinciei Tiznit. Rămânem muți la ceea ce se deschide în fața ochilor noștri. E extrem de impresionantă, măreață, epitete, comparații ce nu-mi vin acum in minte, valea tăiată între crestele muntoase și zimțate. Fotografii și un moment de reflexie asupra locului în care am ajuns. Coborâm de pe înălțimi în mijlocul Tafraout-ului care la prima vedere pare un orășel tipic marocan, însă e mai mult de atât. Faimos pentru construcția caselor sub, deasupra și în bolovanii ce s-au prăvălit în această vale, e într-adevăr deosebit ca arhitectura și peisaj. De asemenea campingurile sunt înțesate de turiști cu homecars, pe bună dreptate. E frumos, liniștit și îți oferă un sentiment reconfortant de siguranță. Nu întârziem însă prea mult în Tafraout și ne îndreptăm spre Tiznit. 100km, drum în lucru, drum de praf, iar noi gonim în limita bunului simț și a condițiilor de drum. Sunt destul de sigură că vom ajunge la timp, nu mai e mult și totul pare a fi în ordine. E trecut destul de bine de amiază, oboseala își spune cuvântul și ne e foame, dar decidem să mai facem 50 de km sau măcar încă o curbă și încă una și poate după următoarea. E așa frumos și aici că poate chiar aici vom opri și ne vom întinde la masă. Douăzeci de minute de gânduri și încă o curbă și 10 mașini oprite pe un drum de praf. Nu întelegem de ce nu putem trece. Așteptăm puțin, ne foim pe motoare, ne dăm jos și mai așteptăm puțin până situația devine clară. “Se pușcă” în carieră sau în subteran, traficul e oprit pentru maxim 15 minute și nu reușim să-I înduplecăm. Cele 15 minute se transformă în cel puțin o oră. Soarele e super puternic, ne e foame, ne e sete, ne e somn. Foamea ne-o potolim cu alune și ne întindem câteva minute pe pietrișul de pe marginea drumului. Băieții au o altercație cu privire la alcool-ul rămas pe fundul unei sticluțe, cu un domn puțin nebun sau fanatic religios, însă se stinge repede, oamenii din jur râd, sunt prietenoși și îngăduitori. Ajung în punctul în care puțin imi mai pasă de ocean, vreau doar să plecăm și nu mai plecăm… de ce naiba nu ne dau drumul? Când pronim toți o dată e nebunie. Pe cealaltă parte camioane și utilaje, ne frecăm unii de ceilalți. În sfâșit la Tiznit. Prea obosiți ca să ne entuziasmăm și e frig, e mult mai frig decât era acum o oră pe marginea drumului. Asta nu-mi provoacă încântare. De la Tiznit ne îndreptăm spre Mirleft, asta e pe coasta Oceanului Atlantic. Predomină cactușii ca și vegetație, sunt frumoși și plini de fructe roșii, dar asfatul e prea mult pentru noi după ziua asta, mă ia somnul. Noroc că e frig și vânt, e tot mai frig și vântul e tot mai puternic și Africana a băut prea multă benzină azi, dintr-o cauză incă neștiută de noi. Alecu e stresat, iar pe drumul ăsta mirific rămânem fără benzină. Când dau cu ochii de ocean toate gîndurile negre se risipesc. Părăsim drumul și ne apropiem tot mai mult, printre cactuși mici și extreme de variați, de stâncile de pe coastă. Locul ăsta în care ne oprim e fix ca-n visele mele despre ocean. Bucuria ne e puțin umbrită de problemele ce le întâmpină Luci, ce tocmai a descoperit una bucată telescop spate rupt, cocoțat pe-o stâncă la marginea oceanului, sâmbătă seara, în Maroc. Presați de lăsarea serii coborâm pe plajă, unde pentru o mică taxă de protecție “salvamarii” ne asigură că putem campa în siguranță pe nisip. Dăm jos tot de pe motoare și ne apucăm de treabă, timp în care Alecu și Sebi se întorc întru salvarea lui Luci și căutarea unui sudor în oraș. Sudor ce tot salvamarii noștri îl găsesc, cunosc, și care e disponibil abia mâine. Luci e recuperat și băieții se întorc odată cu lăsarea întunericului. Mie de baie nu mi-a ars. Era frig tare afară, apa super rece și învolburată. Băieții mai curajoși s-au încumetat și poate chiar și Ralu? Îmi plăcuse mai mult oceanul de sus de pe stânci decât de aici de jos, de pe nisip. La lumina frontalelor Alecu desface iar africana și îi umblă la carburatoare. De data asta pe lângă ritualul curățării de nisip, mai descoperă o fisură în pipa ce face legătura între airbox și carburatoare, ce a permis nisipului să ajungă mai ușor în cele din urmă. Poxilină is your friend. Eu mă retrag după ziua asta nebună la cort. După o vreme îl aud și pe Alecu. După încă o vreme aud tobe și strigăte și cântece, oameni ce bat din palme. Visez? Cândva în timpul nopții plaja e invadată de oamenii ăștia ce joacă fotbal și cântă. Afară o fi fost frumos, închis în cort te întrebi ce urmează să vină peste tine. M-am întrebat cât m-am întrebat, după care am adormit și i-am auzit mai puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Day 12 [13 aprilie] Ziua asta nu debuteaza prea bine. Daca de ieri intrasem intr-o pâcla dubioasa, odata cu apropierea de ocean, astazi pot sa zic clar ca vremea s-a stricat. Ies din cort si afara e intunecat si destul de frig. Ceilalti nu s-au trezit, dar spre deosebire de alte zile nu-mi vine sa ma apuc de strâns. Exista posibiliatatea reala sa ploua si nu am chef sa inceapa, exact dupa ce mi-am strâns eu cortul. Asa ca o iau un pic la pas pe lânga mal si fac cateva poze. Din pacate pozele de azi nu prea au iesit, intr-un mod inexplicabil, am reusit sa busesc balansul de alb. Pâna ma intorc s-au mai trezit câtziva, asa ca am cu cine schimba o vorba si ma mai pun la curent cu ce s-a intâmplat aseara, când eu am adormit brusc si inopinat. Aflu ca o sa luam un start intârziat azi, intrucât nu sunt gata reparatiile la Yamaha. Asadar nu ma grabesc cu strânsul. In cele din urma sunt printre ultimii care parasesc plaja, doar pt a ne infige intr-o terasa la cateva sute de m departare in asteptarea finalizarii lucrarilor. Aici am constat a nustiu cata oara, ce inseamna o suspensie adevarata. Singurele 3 mobre care reusesc sa iasa de pe plaja neimpinse/trase, sunt cele la care s-a modificat suspensia. Avem asadar timp pt micul dejun, pe care il luam in tihna la terasa in cauza, lucru rar de altfel in aceasta tura. Ne urnim dar nu mergem prea mult pâna la urmatoarea oprire, aproximativ 25 de km si ajungem la Arcele de la Legzira. Având in vedere ca de dimineata ma doare iar piciorul [si am mai facut si o ghidusie la iesirea de pe plaja] nici nu ma gândesc la ajuns la arce cu mobrele. Asa ca le parcam undeva sus pe faleza, relativ aproape [un relativ care avea sa ma doara un pic]. » Post actualizat in 21 Jan 2015 18:54Lasam asadar mobrele si o luam usor la pas pe plaja. E plin de oameni pe aici, probabil si din cauza ca e we. Marea majoritare sunt localnici, asa ca profit de ocazie si incerc sa fac cateva poze. Nu stiu daca am mai scris, dar Marocanilor nu le place sa fie fotografiati, asa ca pozele le fac pe blat, din pozitia atârnat de gat, astfel incât incadrarile sunt la mila/voia lui Allah. Cele mai misto 2 moarocance pe care le-am vazut [si oricum nu au fost multe] aici le-am vazut. Cum spuneam pozele de azi sunt destul de varza: Ajungem la faimoasele arce si ca toti turisti le umplem de cadre: Pe tot drumul Gabi de Cj si Sebi de Bran s-au distrat copios, insa spre intristarea mea nu am reusit sa-i vad sub un val desi am asteptat mult momentul. » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:05La Legzira sunt mai multe arce si aparent vrem sa le vedem pe toate. Eu decid totusi sa ma multumesc cu unul singur si o iau inapoi spre mobre. Stiu ca o sa imi ia destul de mult plimbarea si nu vreau sa-i tin din treaba pe ceilalti. Dar desi estimam ca voi ajunge odata cu restul lumii, ajung primul la mobre, unde sunt foarte repede luat in primire de un grup de pustoaice. O plimb pe una din ele un pic si evident ca ulterior vor toate. Ok lucurile merg bine si sunt in mijlocul unei "imixtiuni culturale", când ajung si ceilalti si din invidie sar pe mobre si o taie catre Sidi Ifni. Ce oameni dom'ne, n-am vazut asa ceva. Acum ce sa fac, nu pot sa-i las singuri, asa ca ma scuz, abandonez saracele fete si ma duc dupa ei sa nu pateasca ceva. » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:23Mai mergem aprox 10 km si ajungem la Sidi Ifni unde ne oprim sa mâncam. Una din cele mai bune si paradoxal ieftine mese din aceasta tura, iar Sebi si Gabi, care sunt in mare forma azi, nu se pot abtine si decid sa se barbiereasca, evident la "berber". Exact inainte de plecare ne reântâlnim cu o mai veche cunostiinta: O luam asadar pe ruta Guelmin, Bouizakarne, Oulad Jerrar urmând sa tranzitam din nou Tiznit, de unde o luam generic catre Agadir, pe care insa il ocolim indreptându-ne catre Gfifat, Al Hadib,El Koudiasi oprindu-ne pt cumparaturile de seara in Sebt Guerdane. In afara de portiunea intre Sidi Ifni si Tiznit care a avut diferenta de nivel si serpentine restul zilei a fost plin de asfalt trist si plictisitor, pe care ne-am mai distrat cu niste liniute si dialog prin semne cu partea feminina a populatiei marocane prezenta in trafic. Nimic interesant azi cu exceptia unei banale pene de cauciul la Africana lui Alecu Asadar suntem in Sebt Guerdane unde facem cumparaturile de seara când suntem surprinsi de niste ozn-uri care se deplaseaza pe sosea: Cum ziua e pe sfarsite o luam pe un drum secundar si campam pâna la urma pe o margine de ogor chiar lânga o imensa livada de portocali cu un gard de tepi impenetrabil chiar si de catre o pisica. Oricum nu ne trebuie pornocalele lor le avem pe ale noastre [care probabil au fost culese chiar azi din aceeasi livada]. Noapte buna. » Post actualizat in 21 Jan 2015 19:25 Editat Ianuarie 21, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 nu te zgarci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 va felicit! - Peisajele sunt placute. Va urmaresc in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Superb... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 O luam asadar pe ruta Guelmin *m Guelmim. Am niste amintiri bine intiparite cu orasul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 13 aprilie 2014 Cum in urma unor relocari de timp si spatiu am ramas tocmai fara timp de scris, am sa mai scurtez povestea in speranta ca turele de anu' asta nu ne vor prinde tot cu ea la jumatate. Nu stiu din ce motiv ne trezim cam umflati la fata, o fi de la sare sau am retinut apa peste noapte? O cafea de 200ml la o sticla lipicioasa de 2 litrii si un vant ce-ti taie pofta de baie. Ness, zahar cubic, lapte, nisip si sare, ingredinetele unei dimineti perfecte. Prioritatea zilei e sudarea telescopului SuperTenereTDM-ului. Ne montam in fata garajului si speram ca la ora prestabilita va apare cineva, Din pacate ratez intreg procesul in cautarea unui chiosc cu cafea si ciocolata, sudura insa a tinut si mai tine si azi. De la Mirleft la Legzira, motivul calatoriei noastre pana la ocean. Visam la fotografii cu motoare sub arcurile naturale de pe plaja, chestie care nu se intampla, si pe buna dreptate. Ne consolam cu o plimbare la aerosoli, de vreo 2 kilometrii cu tot echipamentul pe noi. Avem parte de vreme buna si voie buna in locul asta minunat. Parasim Legzira si ne indreptam spre Sidi Ifni dupa o scurta neintelegere privind costul parcarii, care intr-o data si-a gasit proprietar, si dupa ce reusim sa-l recuperam pe Eru din bratele adolescentelor marocane. La Sidi Ifni impuscam doua rate dintr-un foc si ne satisfacem pofta de pui cu cartofi prajiti, o mancare delicioasa de fasole si de.. barbierit, unii Schimbarea e majora atat in urma barbieritului, cat si a festinului. Ce urmeaza e asfalt, asfalt si iar asfalt. Mi-e tare greu sa-mi tin ochii deschis si atipesc de cateva ori oricat ma impotrivesc. Chestia asta nu-l incanta prea tare pe Alecu Mai avem o oprire pentru consultarea hartii si o oprire de-o cafea si-o pana. De data asta e africana. Urmatoarea oprire Toubkhal, Atlasul Inalt, via Marrakech. Dar nu azi. Seara ne prinde intr-o regiune plina de portocali. Miroase atat de frumos. Adulmec in casca si o vreme nu intelege de unde vine, sigur nu eu miros asa bine. Dormim tocmai intr-o livada de argani, langa o livada de portocali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Citesc ca ati avut mai multe pene de cauciuc. Ati avut camere normale sau de enduro, mai groase? Presiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Citesc ca ati avut mai multe pene de cauciuc. Ati avut camere normale sau de enduro, mai groase? Presiunea La mine: normale (rubber) cu presiune intre ~1.5 macadam/nisip si 2-2.3 pe strada. Am prins si ceva spin sau cui, dar cele mai multe pene pe care le-am facut, nu neaparat in tura aceasta; au fost datorita faptului ca la montarea camerei in cauciuc, uneori din cauza umezelii, camere mai mari decat trebuie sau a nepriceperii au ramas niste pliuri/cute care la umflare nu au cedat si in cateva zile se taie camera in zonele acelea. Pudra de talc e una dintre solutii pt a evita situatiile astea, dar nu e totdeauna la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2015 Autor Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Day 13 [14 aprilie] Ziua asta debuteaza cu soare, un soare din ala despre care stii ca va fi dusmanul tau in doar cateva ceasuri, daca nu te vei pune in miscare. Asa ca ma apuc de impachetat in timp ce ma gândesc cu invidie la Sebi, care in mod constant se trezeste ultimul, dar cumva e gata la timp, adica nu ne tine din treaba. Si cum imi strâng eu tabara observ ca deja localnicele au iesit la munca câmpului, sau culesul arganilor in cazul nostru. Reusim sa ne punem in miscare inainte ca soarele sa devina ucigator de fierbinte, ba chiar in scurta vreme parasim si drumul principal. Azi vom trece din nou muntii, asa ca la prima oprire, imi pun geaca peste armura, stiu sigur ca sus va fi frig. Drumul incepe sa devina sinuos si sa piarda din asfalt. Ajunsi sus in pas ne oprim un pic pt a savura peisajul. Azi este o zi mai relaxanta, cel putin pt mine: » Post actualizat in 03 Mar 2015 15:14 Din pas incepem sa coborâm, si nu departe de "vârful" pasului lânga o crâsma vad un GSXR iar de la o masa ne saluta proprietarul, un tip pe la 50~55 de ani. Iacata deci ca se poate si daca ai dorul de duca in suflet, nimic nu te poate opri. Pe partea cealalta a muntelui, oprim pt benzina ocazie cu care ne intalnim cu niste [baieti + fetele lor] calare pe niste 990-uri si 1200 GS fara un fir de praf pe ele. Zici ca acum le-au scos din showroom. Stam un pic la palavre cu ei si o luam spre Asni. Aici urmeaza sa se intâmple "marea schismă", pt ca o parte din grup doreste sa vada Marrakeshul cu orice pret, iar ceilalti, din care fac si eu parte' doresc sa urce pe munti la fel de tare. Fapta pt care ne despartim, ei plecand spre Marrakesh iar noi asezându-ne linistiti la o masa. Vb cu Gabi de Cj sa-mi aduca un fresh si deja ma simt implinit. De aici "noi" o luam catre Imli, unde cautam o cazare cât mai spre "marginea cealalta" a satului, adicatelea marginea dinspre munte, ca sa nu batem drum suplimentar pe jos. » Post actualizat in 03 Mar 2015 15:18Pe drum ne mai oprim la cateva poze : Odata ajunsi la cazare, eu ma hotărăsc să rămân acolo in schimb Alecu + Ramon si Luci + Patricia pleaca la o mica plimbare prin imprejurimi, care in mod evident se lasă cu un enduro prin sat, sau mai bine six intre sate: » Post actualizat in 03 Mar 2015 15:24 Spre seara ne reunim cu totii in Imli, beau fresh de portocale si ne setam ca ora de trezire 5.30 AM. Mai multe despre plimbarea de după masă probabil va povesti Ramona, insă despre Maraches, ar fi frumos daca macar unul dintre cei care urmaresc din umbra isi va aduce aportul. Editat Martie 3, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 sper sa nu se termine vreodata topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 sper sa nu se termine vreodata topicul asta Mda ...ca bine zici...dar asteptam si continuarea:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 a de după masă probabil va povesti Ramona, insă despre Maraches, ar fi frumos daca macar unul dintre cei care urmaresc din umbra isi va aduce aportul. Vad unde bati... simt... Marrakech? E bazar! Gasesti ce vrei sa gasesti si ceea ce cauti. Poate mai mult. Se poate mai ieftine? E ok pretul? Cam asta discuti in Marrakech. Restul.... e, poveste legata de unde gasesti carciuma mai buna cu vin si bere si, peste ca le are, ieftine. Sau de unde pleci si acolo cauti motoarele Altfel.... 2 zile sunt extra-maxim-suficient sa-ti dai seama ce e Marrakech. Muntiii albi se vad pana in mai din ce mi-a zis Nouredinne.... te duci spre ei daca ai treaba, daca nu, ce cauti acolo? Am ghicit unde bateai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Am vrut sa mai deschid un topic cu o calatorie de anul trecut dar efectiv m-ati eclipsat cu povestirea voastra... Felicitari, si astept continuarea! P.S. Sebi&Gabita -cate o bere de la mine cu prima ocazie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.