Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca ati fost aproape peste tot. Bravo! Frumos

 

ce bine zici, mai sa fiu de acord, nu alta.

 

dintosu' cu ochelari e sambor?

 

PS: da o poza cu un rose apare? :D

 

PPS: bre, aia de la piscina. bag-o p-aia! vazut, bun, bun...

Edited by b374
Link to comment
Share on other sites

Vine si povestea dar mai intâi trebuie sa apara partea a 2-a de la teaser chestie care nu depinde de mine.


Vad ca ati fost aproape peste tot. Bravo! Frumos

 

 

Am avut o luna [din care se scade drumul dus intors], deci am avut ceava timp, desi am mai fi avut destule pe lista.


ce bine zici, mai sa fiu de acord, nu alta.



dintosu' cu ochelari e sambor?



PS: da o poza cu un rose apare? :D



PPS: bre, aia de la piscina. bag-o p-aia! vazut, bun, bun...

 

 

Dintosu e chiar el.

 

Rose nu, poate niste tuica autohtona carata mii de km. [Le-a placut si supusilor lui Allah, mama lor de pacatosi.]

 

Aia cu piscina e strâns legata de a fi reje si de o glezna.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Rose nu, poate niste tuica autohtona carata mii de km. [Le-a placut si supusilor lui Allah, mama lor de pacatosi.]

 

de ce nu-mi suna surpinzator? :D

 

baga, baga...

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze. Dar dupa stres-ul din Maroc, am fost plecat intr-un concediu din ala de familist sa ma refac. Si oricum astept partea a doua a teaserului, care trebuie sa vina de la altcineva. :)

Link to comment
Share on other sites

Pasager si motociclist wannabe (macar cu sufletul) vin cu partea mea de teaser si incurand poveste.

 

» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:31

 

Pasager si motociclist wannabe (macar cu sufletul) vin cu partea mea de teaser si incurand poveste.

 

Scuze pentru dublul post, daca se poate sterge cel initial.. nu se puteau deschide fotografiile. Mersi.

post-83224-0-58375600-1403641383_thumb.jpg

post-83224-0-00661800-1403641384_thumb.jpg

post-83224-0-48120600-1403641384_thumb.jpg

post-83224-0-98317200-1403641384_thumb.jpg

post-83224-0-49665400-1403641385_thumb.jpg

post-83224-0-00407700-1403641386_thumb.jpg

post-83224-0-51466100-1403641386_thumb.jpg

post-83224-0-10364300-1403641387_thumb.jpg

post-83224-0-52320600-1403641387_thumb.jpg

post-83224-0-91913300-1403641387_thumb.jpg

post-83224-0-26463600-1403641398_thumb.jpg

post-83224-0-68593900-1403641398_thumb.jpg

post-83224-0-19881800-1403641399_thumb.jpg

post-83224-0-81439500-1403641399_thumb.jpg

post-83224-0-22163100-1403641400_thumb.jpg

post-83224-0-69196200-1403641400_thumb.jpg

post-83224-0-11765000-1403641401_thumb.jpg

post-83224-0-62521400-1403641401_thumb.jpg

post-83224-0-04848900-1403641402_thumb.jpg

post-83224-0-43600600-1403641402_thumb.jpg

post-83224-0-17000100-1403641404_thumb.jpg

post-83224-0-71871100-1403641404_thumb.jpg

post-83224-0-17745900-1403641405_thumb.jpg

post-83224-0-74789200-1403641405_thumb.jpg

post-83224-0-22432800-1403641406_thumb.jpg

post-83224-0-73432700-1403641406_thumb.jpg

post-83224-0-19342100-1403641407_thumb.jpg

post-83224-0-73810900-1403641407_thumb.jpg

Edited by Galen
Link to comment
Share on other sites

Rose nu, poate niste tuica autohtona carata mii de km. [Le-a placut si supusilor lui Allah, mama lor de pacatosi.]

 

daca nu e pozna, nu exista - uite ici setup de genul la care ma gandeam

 

post-40741-0-20423000-1365319521_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

Mult nisip, mult praf, am vazut un carb de V demontat si ceva rulmenti scosi cu pietroiul, ceea ce mi se pare important e ca v-ati intors se pare cu totii pe roti acasa incarcati de o luna intreaga de adrenalina. Stiu si eu cum e sa te dai zile intregi pe nisip mai ales full de bagaje. Asa ca musai asteptam o poveste cat de cat legata si chiar o harta cu itinerariul, sa ne dam si noi seama ce si cum e cu nisiparia aia de tara pietroasa, cu bastinasii si mai ales sa simtim si noi gustul aventurii voastre pentru care chiar daca va opriti aici cu povestitul,meritati sincere felicitari. :)

Link to comment
Share on other sites

da' saracia aia de bmw nu s-a stricat?

Bineințeles că da. Incă de la plecare, dar mai mult de atât nu spoilez. O sa aflați pe măsura ce se derulează povestea.

Link to comment
Share on other sites

Bineințeles că da. Incă de la plecare, dar mai mult de atât nu spoilez. O sa aflați pe măsura ce se derulează povestea.

 

e stricata din start :) mai ales alea blonde.

Link to comment
Share on other sites

dar mai mult de atât nu spoilez. O sa aflați pe măsura ce se derulează povestea.

Ori povestesti ceva in urmatoarele 24 de ore, ori eu ma dezabonez de la topicul asta. Banuiesc ca altii au facut treaba asta mai demult. Daca nu ai gata povestea, nu trebuia sa deschizi topicul. Rabdarea mea are si ea unele limite.

Link to comment
Share on other sites

Nu te supara frate! Asa e stilul...teaserul (suspansul) e mai interesant decat povestea...are deja peste 4000 de vizualizari deja lumea sta cu sufletul la gura sa afle ce s-a intamplat in Maroc...ai putintica rabdare...

Link to comment
Share on other sites

Prolog

 

post-47250-0-93703900-1403890376_thumb.jpg

 

 

Pentru ca nu ma pot abtine o sa o iau de la inceputul inceputurilor. Pentru mine pregatirile pentru aceasta tura au inceput la sfarsitul lui 2012 cand ma uitam prin pozele din Caucaz si de asemenea prin GE si pe scanul hartii pe care am imprumutat-o special in acest scop de la Alecul.

Atunci am avut un prim impuls si pt ca mi-a placut foarte mult harta facuta de nemtii de la REISE am intrat pe site-ul lor si am inceput sa ma uit haotic prin harti. Intru-un final m-am hotarat sa-mi comand 2 : Crimea si Marokko.

In 2013 am bifat oarecum Crimea asa ca imi ramasese Maroc-ul pe lista.

Inca din 2012 vorbisem cu Alecu care ajunsese deja pe acolo si zicea ca ar vrea sa aprofundeze zona, iar in 2013 dupa cum probabil stiti a mai fost o tura acolo povestita cu mult haz aici.

Spre sfarsitul lui 2013 am fost contactat de un amic [forumist si el de altfel] care mi-a zis ca are de unde sa obtina o sponzorizare, dar ca trebuie sa facem ceva eforturi in sensul asta.

Am inceput deci sa dau telefoane sa vad cine ar mai fi interesat, ba chiar am reusit sa facem si niste filmulete de prezentare cu ajutorul si participarea unui alt forumist [ii las pe ei sa se expuna daca doresc]. Cum insa dintr-un ritm alert pt a prinde bugetele, lucrurile au inceput sa stagneze mi-am dat seama ca nu sunt mari sanse sa primim ceva, asa ca daca vroiam sa ajung in Maroc trebuia sa vad de unde fac rost de bani.

Si uite asa cum stateam eu intr-o seara cu ochii in computer cu GE deschis ma suna Alecul.

-Salut. Plecam in Maroc. Vii ?

-Sigur, am spus desi nu aveam nici o certitudine ca voi reusii sa fac rost de bani si mult mai important sa rezolv alte probleme, mult mai importante cu “my better half” cum spun britishenii de peste gârla.

Vorbesc cu ceilalti 3 baieti, care in lipsa sponsorizarii si asaltati si de alte probleme se retrag, insa in scurt timp un alt prieten ma suna :

 

L: -…. ba daca pleci in Maroc cu Alecu ma bag si eu

Eu: - Auzi ma, noi deja am mai plecat de 2 ori in Maroc. Eu chiar vreau sa plec de data asta, si in plus nu-i frumos sa-i incurci pe oamenii aia.

L: - Nu ma, de data asta vin sigur. Am vb si cu nevasta-mea si e ok. La munca de asemenea.

Eu: - Auzi ma, ai mai ajuns odata in faza in care plecam sigur, cu tot cu nevasta-ta si chiar “vânai oferte de echipament pe net” pt ea.

 

M-am gandit mult daca sa-l dau in vileag, ca si asta e forumist dar am decis sa nu, insa nu puteam sa trec cu poveastea peste aceasta etapa mult prea savuroasa pt mine, doar a fost a 3-a tura in Maroc impreuna cu el :)

 

Incep sa ma gandesc ce imi trebuie. Ma uit pe net dupa cauciucuri si decid sa nu-mi iau acu’ ca-i iarna si imi iau la primavara, sa fie cu DOT 2014 [mare greseala].

La un moment dat ma suna Alex de la RAMS21 :

 

A:- ...avem acum o promotie pt amortizoare si m-am gandit ca poate esti interesat ca tot vine Craciunul si ….

 

Mama ce mi-as mai fi luat un amortizor, dar cand am inceput sa fac calcule de buget mi-am dat seama ca modelul cel mai ieftin pe care mi l-as lua m-ar costa cam cat tura in Maroc. Odata ce am constientizat asta, mi s-a luat o piatra de pe inima. E clar ca mai degraba plec fara suspensii decat sa stau acasa cu cel mai misto amortizor de pe planeta. Deci, asta e, o sa tzopaie mobra de spate.

Si uite asa pe nesimtite trec sarbatorile, incepe noul an, incep serviciul, vorbesc cu sefu’ sa imi dea o luna de concediu. Si mi-l si da. Hm imi mai trebuie doar banii, dar “banii e decât maculatura” si cumva pana la urma simteam ca reusesc sa fac rost de ei, ceea ce s-a si intamplat.

 

Intre timp incep sa se iinmulteasca telefoanele intre mine si Alecul. Ar trebui sa avem si un traseu nu ?

Internetu’ e baza. Sunt calare pe ADV, HU, si TT in ordinea asta. Informatiile despre Maroc abunda. Ma inspir din cateva ture si incep sa pun puncte si sa desenez linii in GE.

Le mai dau pe mail la Alecu, ne mai vb la telefon pana la urma avem niste puncte pe care vrem sa le atingem niste bucati cu linii gata deseneate de acasa si o oarecare idee despre cum incepem si cum terminam. Evident ca restul se va improviza definitiva la fata locului.

 

Nu vreau sa trec cu vederea nici intalnirea [de taina] cu un alt forumist care a fost in respectiva tura si care m-a luminat cu multe chestii.

 

Incep pregatirile mobrei. Ulei cauciucuri etc. Ulei, ma hotatrasc sa folosesc tot V300 de la Motul ca si pana acum, dar 15W60 in loc de 10W40. Foarte buna aceasta hotarare [detalii pe parcursul povestii]. Cu cauciucurile e problematic ca se apropie termenul si nu mai sunt pe stoc la Chemtraders [ma hotarâsem la Mitas E09 Dakar]. Incerc sa gasesc in alte parti alte branduri nu are nimeni nimic pe stoc si sansele sa aduca pana plec sunt minime. Asa ca fortat de imprejuarari dupa ce ma si conversasem pe net cu niste rusi foarte tari ma hotarasc sa imi iau tot de Mitas E09 varianta normala ca sa zic asa. Cu fata e ok ca au pe stoc, dar pt spate ma bazez pe spusele rusilor cum ca nu tre’ sa-mi bat capul cu latimea, pot sa pun si gume mult mai inguste; mai pusesem eu 140 [in loc de 150]dar acum am trecut la 130. Doar astea erau pe stoc.

As fi schimabt eu si bateria, intrucat in toamna imi facuse niste figuri, [de fapt erea vina mea ca am uitat GPS-ul pe mobra o saptamana] dar am zis ca daca o schimb imi iau Antigravity, dar nu au dealer in EU si la mail nu s-au obosit sa-mi raspunda.

 

Uite asa pe nesimtite, [fiind si foarte aglomerat la serviciu cu niste proiecte ca deh urma sa lipsesc o luna] ma trezesc in ziua pelcarii la 6 dimineata sa imi montez filtrul de aer [care nu se uscase suficient de repede, ca sa-l montez in seara anteriora]. Afara e frig rau, 7 grade si sta sa ploua.

Aproximativ pe la 10 reusesc sa ies din Bucuresti. Sunt 9 grade si ploua. Pe la Pitesti deja imi vine sa ma intorc acasa. Sunt incaltat cu niste bocanci in care nu mi-a intrat apa decat in primele 5 min, cam atat a durat ca sa se umple. Intre Pitesti si Vâlcea situatia se inrautateste si mai mult 5 grade si ploua.Totodata trebuie sa notez aici si prima defectiune la mobra; semnalul stanga functioneaza haotic cand vrea el. Din fericire [daca pot spune asa] nu sunt ud decat la picioare. Dupa Vâlcea spre Sibiu temperatura creste, incet dar sigur si dupa rondul unde Valea Oltului se uneste cu DN1 iese si soarele, si imi creste si mie moralul un pic.

 

post-47250-0-62674000-1403890377_thumb.jpg post-47250-0-18594000-1403890378_thumb.jpg post-47250-0-80587900-1403890378_thumb.jpg



Asa ca dupa o masa scurta la Gasprom, ii dau bice ca mai am mult pana la Cluj si acolo mai am si treaba. As vrea sa repozitionez un crashbar. Mai am un tampon de la radiator care e miscat de pe pozitie si cel mai nasol e ca nu am apucat sa montez gumele pe mobra. Ma gandesc ca daca nu imi iese in CJ le pun in Spania. Tre’ sa aiba aia service-uri de roti care sa faca si mobre pe acolo ca e tara calda si plina de mobre.

Si uite asa ajung si la Cluj, deja semnalul stanga nu mai merge deloc, suspectez unul din becuri ca a cedat. Cand ajung Alecul e in plina desfasurare, ii zic de crashbar-ul meu si cand se uita la el se ia cu mainile de cap. Pana la urma imi da o trusa de tubulare si repozitionez tamponul cu pricina si reusesc pana la urma sa Indrept si crashbar-ul.

 

Cade naptea cand luam masa la Kaufalnd si in cele din urma dupa un dus cad in patul oferit din toata inima de Alecul concluzionaind inainte sa mi se ia curentul ca la 8 AM o sa fim la hala.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Ori povestesti ceva in urmatoarele 24 de ore, ori eu ma dezabonez de la topicul asta.

 

pastreaza abonamentu' :) ar mai fi fost o varianta de rezolvat curiozitatea, dar pe ERU nu-l bagam in sedinte de bere / vin ca ne strica reputatia :P Muhamed zice nu, cum zice el :)))))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...