Sari la conținut

schimb ulei


Postări Recomandate

Imi recomanda cnv un service pentru schimb ulei,as incerca eu dar este pt prima data si nu vreau sa fac vreo prostie

 

Nu faci nici o prostie daca te uiti aici:

 

Daca nu te descurci, mai discutam :)

Singurul lucru mai delicat, care se poate intampla la Kawasaki, e sa nu se amorseze instalatia din cauza filtrului de ulei. Si asta se rezolva dar e nevoie de putina experienta ca sa o rezolvi.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi desfaci busonul de ulei si torni cat scrie in manual ca trebuie sa torni

Daca tot dai sfaturi macar dale cum trebuie ,nu vorbi prostii ! busonul se desface imediat ce s-a dat drumul la ulei , altfel o sa stai jumate de zi sa-ti curga uleiul din motor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot dai sfaturi macar dale cum trebuie ,nu vorbi prostii ! busonul se desface imediat ce s-a dat drumul la ulei , altfel o sa stai jumate de zi sa-ti curga uleiul din motor !

 

majoritatea motoarelor au carter breather si comunica cu aerul atmosferic prin airbox

Nu e nici o problema daca nu se desface busonul de umplere.

Ce spui tu e valabil la schimbul de antigel, pentru ca sistemul de racire e presurizat si volumul de lichid de racire din instalatie e controlat de supape.

 

bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea motoarelor au carter breather si comunica cu aerul atmosferic prin airbox

Nu e nici o problema daca nu se desface busonul de umplere.

Ce spui tu e valabil la schimbul de antigel, pentru ca sistemul de racire e presurizat si volumul de lichid de racire din instalatie e controlat de supape.

 

bafta!

fa o proba si vezi cam in cat timp se scurge cu / fara capac , stiu ca exista un aerisitor in motor , ca altfel n-ar curge uleiul aproare deloc , dar e mult mai rapida varianta cu busonul scos pentru ca intra o cantitate mai mare de aer decat poate intra pe furtunu ala mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mnda , sa se scurga, dar nu tot uleiul , adica pana incepe sa picure si cand pui uleiul nou te trezesti ca intra cu vreo 100 de ml mai putin decat e precizat pentru motorul ala , ca sa se scurga bine uleiu uzat din motor trebuie lasat vreo 15 minute si sa fie incalzit in prealabil , asta pentru cine nu vrea sa amestece ulei uzat cu ulei nou , mai ales daca vrei sa schimbi tipul de ulei .

Editat de rares_04cpl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mnda , sa se scurga, dar nu tot uleiul , adica pana incepe sa picure si cand pui uleiul nou te trezesti ca intra cu vreo 100 de ml mai putin decat e precizat pentru motorul ala , ca sa se scurga bine uleiu uzat din motor trebuie lasat vreo 15 minute si sa fie incalzit in prealabil , asta pentru cine nu vrea sa amestece ulei uzat cu ulei nou , mai ales daca vrei sa schimbi tipul de ulei .

 

Ai cuvantul meu ca nu ramane ulei in motor daca nu scoti busonul de umplere si am schimbat ulei la sute de motociclete.

Se poate da afara si mai mult ulei dintr-un motor decat ar curge in mod normal daca sta dreapta sau pe stander, dar aia e o cu totul alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cuvantul meu ca nu ramane ulei in motor daca nu scoti busonul de umplere si am schimbat ulei la sute de motociclete.

Se poate da afara si mai mult ulei dintr-un motor decat ar curge in mod normal daca sta dreapta sau pe stander, dar aia e o cu totul alta poveste.

eu ma refeream la timpul care este lasat uleiul sa se scurga, si la faptul ca multi mecanici nu lasa suficient busonul desfacut , asa incat sa se duca aproape tot uleiul , ramanand o buna parte din uleiul vechi , ceea ce nu e prea bine

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:57

Nu am vrut decat sa il ajut pe om, ce-i cu bulangeala? Poti sa ma completezi politicos daca e cazul.

scuze, am folosit o exprimare cam dura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))))))asta cu busonul e tare ....cica trebuie deschis ca se face vid ma ...si nu curge uleiul din motor...hahahahahhahahahahh...eu inca il culc vreo 30 de grade spre cric..daca tu mai gasesti dupaia ulei in el...iti dau o sticla de JACK....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 50 de secunde cat o zis mai sus ? ulei mai ai in el stai linistit ,

 

:)))))))asta cu busonul e tare ....cica trebuie deschis ca se face vid ma ...si nu curge uleiul din motor...hahahahahhahahahahh...eu inca il culc vreo 30 de grade spre cric..daca tu mai gasesti dupaia ulei in el...iti dau o sticla de JACK....

Editat de rares_04cpl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ulei iti ramane in motor gogule (vezi diferenta de litri intre motor uscat si schimb de ulei data de manual), ideea era ca ti se goleste baia de ulei, adica locul unde ai cam 80-90% din uleiul motorului ... Sa iti zic o faza, gsxf 600, radiator de ulei cu intrarea si iesirea pe sus, acolo iti ramane pe putin 300 de ml de ulei vechi, nicaieri in manual nu zice sa dai radiatorul jos si sa il golesti de ulei la schimb ...

GSX600F_393.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ulei iti ramane in motor gogule (vezi diferenta de litri intre motor uscat si schimb de ulei data de manual), ideea era ca ti se goleste baia de ulei, adica locul unde ai cam 80-90% din uleiul motorului ... Sa iti zic o faza, gsxf 600, radiator de ulei cu intrarea si iesirea pe sus, acolo iti ramane pe putin 300 de ml de ulei vechi, nicaieri in manual nu zice sa dai radiatorul jos si sa il golesti de ulei la schimb ...

GSX600F_393.jpg

bine......

 

» Post actualizat in 26 Jun 2014 06:38

dupa 50 de secunde cat o zis mai sus ? ulei mai ai in el stai linistit ,

stau stau....

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc,ideea era ca am fost la un service pe la marmosim(intre 13sept si razoare,eu locuiesc in trafic greu)cei de acolo mi au cerut 390ron,in conditiile in care am fos la unix si am cumparat 4l ulei+filtru la 120lei.......cred k am sa il schimb singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui doar ca la service uleiul a fost mai scump,dar nu spui nimic de ce producator,vascozitate,clasa este uleiul care l-ai cumparat cu 120ron!

Acelasi lucru trebuie specificat si fata de uleiul care ti-a fost oferit la service.

Sunt atatea diferente intre uleiuri incat nu doar pretul dicteaza.

Un ex:uleiul 10w50 o sa fie considerabil mai scump de cat 15w50 si asta de la acelasi producator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...