marianklm4 Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salutare.Detin o Honda CBR 125R de o saptamana.La inceput cand am cumparato nu am sesizat un sunet(tacanit), insa cand am ajuns acasa si am mers umpic cu ea se aude acest tacanit destul de intens.. Am realizat un videoclip nu stiu cat de bine se aude... http://www10.zippyshare.com/v/30880913/file.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Nu-ti merge clipul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Iulie 5, 2014 Autor Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Nu-ti merge clipul Ba da merge dar trebuie downloadat este de vina site-ul.. O sa il pun pe youtube... Editat Iulie 5, 2014 de marianklm4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragan Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 La mine merge,trebuie doar descarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 O sa il pun pe youtube... Am observat si eu... Oricum eu il descarcasem deja si ti l-am urcat eu pe youtube, link aici: http://youtu.be/oCik7CJw0NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Iulie 5, 2014 Autor Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Am observat si eu... Oricum eu il descarcasem deja si ti l-am urcat eu pe youtube, link aici: http://youtu.be/oCik7CJw0NU Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..? Editat Iulie 5, 2014 de marianklm4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..?Indiferent de ce idee ti-ar da cineva trebuie sa demontezi motorul si sa-l evaluezi corect.Din ce pot sa-mi dau seama pare bataie de arbore,cuzineti distrusi si pistonul bate in chiuloasa....parerea mea. Sau pe distributie daca are culbutori..sa fie o problema cu unul dintre ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 pare bataie la tacheti...pana sa desfsaci motorul mai bine dai capacul la chiulasa jos si verifici jocul la supape sa fie cel corespunzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Prima recomadare ! nu mai pornesti motorul, altfel risti sa ai defectiuni multiple....bataia este la partea inferioara, asa sesizez/aud eu.. probleme la cuzineti si arbore. Demontare, verificare si schimb piese. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 cuzineti (biela sau arbore)...mai sigur biela - ori tacheti... una din ele , demontezi,verifici,cumperi, inlocuiesti si montezi la loc. dak nu te pricepi mergi la un mecanic. cuzineti verifici dak sunt zgariati, tociti (albastri) dai chiuloasa jos o intorci cu supapele in sus, verifici sa fie toate inchise, pui benzina si unde nu ramane benzina in capul supapei inseamna k akolo e o problema si trebuie remediat, tacheti se pot bloca depinde ce model ai , dak sunt paharele sau cei clasici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Aveti idee cit csta numai manopera ? Cuzineti , arbore, poate si biela? Face jumatate din valoarea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbosu' Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ia vezi.......nu cumva mai e un pic si-ti decoleaza lantul de distributie? Da capacul jos si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Indiferent de ce idee ti-ar da cineva trebuie sa demontezi motorul si sa-l evaluezi corect. Din ce pot sa-mi dau seama pare bataie de arbore,cuzineti distrusi si pistonul bate in chiuloasa....parerea mea. Tot asa cred si eu. Din pacate trebuie sa te pregatesti cu bani... pentru aceasta mica problema... Editat Iulie 6, 2014 de Proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 iesi mai ieftin sa iti cumperi un motor si sa il pui pe cadru decat sa te apuci sa repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Iulie 6, 2014 Autor Share Postat Iulie 6, 2014 Multumesc tuturor de ajutor....Sper sa am timp astazi sa ma ocup de ea... Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) incearca sa tensionezi putin mai tare lantul de distributie, vezi daca dispare bataia. de obicei se strange rotind surubelul din interiorul intinzatorului in sens invers acelor de ceas. Editat Iulie 6, 2014 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cred ca lantul de distributie se aude... vezi intinzatorul daca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) pare bataie la tacheti...pana sa desfsaci motorul mai bine dai capacul la chiulasa jos si verifici jocul la supape sa fie cel corespunza Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..? bun sa iti zic din proprie experienta , am avut cbr 125 acelas tip de motor...dar o problema putin diferita...la mine era o bataie ascutita ca si cum ai bate 2 linguri metalice una de alta...dar la mine era bataia din ce in ce mai deasa pe masura ce urca in turatie....la mine a fost axa cu came si tachetii care erau dusi de tot....ai tacheti cu reglaj ca la dacie...dai capacul jos si le verifici jocul cu lera dar uita te bine la uzura axei cu came si a culbutorilor la mine erau varza...axa se rotunjise :| ...am aflat si cautza...in partea de jos a motorului (trebuie sa dai unul din capace jos, cel de la aprindere parca nu mai stiu exact) ai o sita la pompa de ulei...la mine era plina de mizerie jeg etc...si nu mai trecea ulei pe acolo si nu mai ajungea sus in rampa...ceea ce a dus la uzarea axei cu came si aculbutorilor....la tine nu stiu ce poate fii...dar parerea mea e ca nu prea e sunet de tachet ala...din pacate...pe masura ce urca in turatie se mai aude? ...e posibil si lantul de distributie sa fie slab si sa bata in carter...si daca e slab si sare de la punct ai puso de niste supape...ai grija verifica intinzatorul Editat Iulie 6, 2014 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 pare bataie la tacheti...pana sa desfsaci motorul mai bine dai capacul la chiulasa jos si verifici jocul la supape sa fie cel corespunza Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..? bun sa iti zic din proprie experienta , am avut cbr 125 acelas tip de motor...dar o problema putin diferita...la mine era o bataie ascutita ca si cum ai bate 2 linguri metalice una de alta...dar la mine era bataia din ce in ce mai deasa pe masura ce urca in turatie....la mine a fost axa cu came si tachetii care erau dusi de tot....ai tacheti cu reglaj ca la dacie...dai capacul jos si le verifici jocul cu lera dar uita te bine la uzura axei cu came si a culbutorilor la mine erau varza...axa se rotunjise :| ...am aflat si cautza...in partea de jos a motorului (trebuie sa dai unul din capace jos, cel de la aprindere parca nu mai stiu exact) ai o sita la pompa de ulei...la mine era plina de mizerie jeg etc...si nu mai trecea ulei pe acolo si nu mai ajungea sus in rampa...ceea ce a dus la uzarea axei cu came si aculbutorilor....la tine nu stiu ce poate fii...dar parerea mea e ca nu prea e sunet de tachet ala...din pacate...pe masura ce urca in turatie se mai aude? ...e posibil si lantul de distributie sa fie slab si sa bata in carter...si daca e slab si sare de la punct ai puso de niste supape...ai grija verifica intinzatorul Da se mai aude si cand urca in turatie... Din pacate nu am avut timp poate astazi o desfac.... Deci mai intai o sa intind lantul de distributie....M-ai intervine o problema cum se pune la punct acest motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Daca tragi de ambreaj, tot asa suna? Sau dispare sunetul. Eu am o honda cb500 si am o bataie asemanatoare si dispare cand apas ambreajul... Si merge asa de 22000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 Daca tragi de ambreaj, tot asa suna? Sau dispare sunetul. Eu am o honda cb500 si am o bataie asemanatoare si dispare cand apas ambreajul... Si merge asa de 22000km. Deci sunetul se aude cu sau fara ambreaj apasat... si la relanti si in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Deci sunetul se aude cu sau fara ambreaj apasat... si la relanti si in mers... da capacul de la chiuloasa jos si ai sa iti dai seama daca e din lantul de distributie sau daca e din tacheti si axa....lantul trebuie sa stea tensionat...ai sa iti dai seama imediat daca e slab sau e ok... daca nu coboara mai jos si vezi ce ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Salut, am aceeasi problema, vin cam tarziu cu un raspuns la topic, cum ai rezolvat problema? Daca ai mai rezolvat o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 (editat) Eu am rezolvat o problemă similară la un CB125R 2018. Cum? Înlocuind piston, cilindru, segmenți, arbore cu came și culbutori! De ce? Pt că dacă îi dai în gură motorul Honda euro cel puțin 4 scuipă uleiul pe furtunul ăla tip "dacia 1300 taxi" care iese din carter direct afară, utilizatorul dă goarnă în continuare, iar lipsa ungerii ce să vezi, strică agregatu'. Costuri? Piese + manoperă probabil mai mult decât ai dat tu pe toată 🏍. Editat Iulie 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Crezi ca va intelege? Mai intai a intrebat daca "se merita" sa cumpere cotetul si nu a ascultat de sfaturi. Apoi, desi motorul era intretinut maniacal, au aparut problemele: ba nu porneste, ba vobleaza, acum se aude cum bate ceva in motor. Lumea continua sa cumpere cazane si apoi vin sa le repare pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.