M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut, sunt nou in toata treaba asta cu 2 roti si pe aici prin preajma, asa ca imi cer scuze daca am gresit sectiunea sau zic ceva gresit Deci sa incepem: Azi cand am fost pe la " ai batrani " am gasit o Jawa din 1960 250cm, ascunsa intr-o magazie a bunicului meu (un fel de Evel Knievel la tineretea lui ) ).A zis ca are toate piesele, dar bagate in saci, si ca o tine in casa de mai bine de 40 de ani.Surprinzator, a uns cu ulei toate pisele in pericol de corodare...deci cadrul este..." os ", fara pic de rugina. Tine enorm de mult la motorul asta si a primit numeroase oferte de cumparare in decursul anilor, insa a tot zis saracul ca poate ii creste nepotul mare (eu) si mi-o da mie. Din pacate nepotul a crescut cu mecanica, dar aia de masini nu de motoare, si sunt paralele cu moto. Info: -Din cate am observat este intr-un singur cilindru si cred ca merge pe amestec ulei/benzina. -Vitezometrul duce 140. -Am dat putin de "chestia" (<-- need info) aia de se apasa cu piciorul ca sa porneasca, si se aude destul de ok, fara batai sau alte hibe -El zicea ca are 4 viteze -Ca prima e in sus, si restul in jos....eu stiam ca este invers...astept corectare. -zice ca are toate actele, dar sa le caute Din pacate eu am decat B-ul, deci nu o sa o pot conduce prea mult...asta daca porneste. Este complicat de asamblat incat sa depaseasca experienta nu foarte vasta in mecanica si fieratanii a unuia de 20 de ani ca mine?..ca sa stiu la ce ma inham. Initial am vrut sa iau un motor de supernova sa am ce dezmembra in timpul liber...dar daca a aparut asta, poate ma apuc de el. Aveti vreo informatie despre acest motor, daca se mai gasesc piese pentru el sau daca e popular in lumea moto?....ca eu sunt cu auto, deci total paralel cu asta Din cate am cautat pe net, se poate transforma intr-un bobber, care imi place mai mult decat forma originala...(eu sunt mai mult cu "go hard or go home"..deci ma intelegeti) Vreo 2 poze, cat am apucat sa fac, ca imi murea bateria la telefon..si una la talon, poate va ajuta cu ceva, plus una cu un bobber, ca o idee pentru ce ar putea ajunge Multumesc frumos de raspunsuri. Respecte. https://www.dropbox.com/s/62inkdhxmfwb9h8/20140714_161406.jpg https://www.dropbox.com/s/mn6aqkms0q5j7nm/20140714_161420.jpg https://www.dropbox.com/s/iswofhk28ebpa46/20140714_161448.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/rtn9m84noygefo1/20140714_161525.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/2ha885npi5ch2wp/20140714_161841.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/i0vbvkzg6625onm/jawa2.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Asta cu se poate transofrma intr-un bobber e un laitmotiv de incepator. E o Jawa de 250, singurul ei merit este ca este o Jawa de 250 din tineretea bunicului tau. Da-i mai mult credit dansului, a zis foarte bine in legatura cu schimbatorul. Poate isi doreste ca alaturi de tine sa o repuneti pe picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 ce-a zis aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cred ca e jawa ogar, e super mobra, e pacat sa o faci bober, mai bine o restaurezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) destul de greu de gasit piese... eu alerg de 2,5 ani sa "restaurez" (mult spus) JAWA mea 250 din 1960... daca motorul este functional si ii gasesti actele mai mai ca ar merita... daca este sa incepi un proiect cu bunicu' atunci merita orice efort... Editat Iulie 14, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Cum am mai spus, eu m-am nascut in boala masinilor, nu a motoarelor, deci sunt total paralel cu asa ceva. Mi-ar placea sa o restaurez sa o mai vada bunicu` macar odata dupa 40 de ani de cand a pus prelata pe ea. Mi-ar face o deosebita placere sa il vad cum i se lumineaza fata. Referitor la transformarea in bobber: pentru el o las stock...insa nu este pe gustul meu, deci as vrea altceva. La vremea ei...prin `60, era considerat motor cu pretentii sportive, sau mobra de carat sacu` de cartofi cu ea? Oricum...eu mai am 4 ani pana sa pot de da motor, deci se pot intampla multe pana atunci. Multumesc inca odata pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) poti sa dai de A2 daca vrei sa mergi DOAR cu Jawa sau ceva care are mai putin de 35kw ~46-47 (46.936). Editat Iulie 14, 2014 de eduard.94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) 1. Nu o face bobber sau alte tampenii. E pacat. Restaureaz-o si fa-o exact cum era in anii 60. 2. Ai spus ca ai 20 de ani. Poti da de A2. Mobra asta o poti conduce cu A2, nu trebuie sa astepti pana la 24 de ani. LE cred ca am postat in acelasi timp cu Eduard. Editat Iulie 14, 2014 de viorel_dumitru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Deci pana la urma cum se numeste modelul, are cineva idee?...sa pot cauta info despre ea. Si de ce este toata lumea asa "anti bobber" ...in comunitatea moto este ceva gresit acest lucru?...se considera ca o tiganesti? Nu am mers niciodata cu un motor, deci cunostintele mele asupra acestui domeniu sunt ceva mai jos de 0...de asta sunt asa ratacit pe aici. » Post actualizat in 14 Jul 2014 17:54Sa imi fac timp si poate ma duc cu ea la un bar al unor tipi ce zic ca`s afiliati la Hells Angels...vad ca in curte au destule motoare vechi, deci poate ma pot ajuta, sa imi spuna mai multe despre ea. Editat Iulie 14, 2014 de M1hnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Nu e vorba de tiganit si nici de faptul ca suntem "anti bober". Insa sunt unele motociclete atat de aratoase (in special cele vechi) ca nu merita sa le strici imaginea. Arata prea bine ca sa o modifici. Editat Iulie 14, 2014 de viorel_dumitru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Incearca si readu-o la viata asa cum este ea, daca este de 250 are ceva "nerv"in ea pentru varsta ei ai sa ramai uimit. Nu o modifica pentru ca mai este si aspectul"legal" daca vrei sa o inmatriculezi. Daca are talon si impozit la zi se poate inscrie usor numai sa corespunda dpdv tehnic. Eu am cautat inebunit de 250 si nu am gasit , sunt foarte rare asa ca profita de norocul care a dat peste tine. Ai pe gatul cadrului o placuta de aluminiu care iti v-a da toate datele necesare. Editat Iulie 14, 2014 de alexandru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Poti sa faci bobber din orice motocicleta. O Jawa din '73 poti sa faci numai din piesele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Deocamdata sa o vad la mine in garaj, care si ala e plin de toate fiarele, si apoi ma decid ce fac cu ea. Oricum in prima instanta o sa ajunga asamblata cap coada, si in functie de rezultat, ma decid. Mie imi e ca stau cam aiurea pe ea, ca in clipul lui aleko....nu sunt tocmai in tip scund si o sa arat cam ciudat asa. Intrebare...se poate monta o sa mica, gen in forma de inima, ca nu stiu cum se numesc in termeni de specialitate, in locul celei lungi?....ma refer sa fie bolt on, nu adaptata cu sudura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) La ultima intalnire erau Harley-Davidsonuri, bobbere, custom bikes cu aerograf, mii de cm cubi, tot ce vrei. Unde crezi ca se aduna lumea? La ce crezi ca se uitau toti? La un Simson de de prin anii 60... reconditionat frumos si cu bun simt. Nimic extraordinar, sa zici ca a facut flacari pe rezervor sau ceva... nimic de genul asta. A, si pe locul 2 cel mai "vizitat"? O Jawa de 250, desi "reconditionarea" in cazul asta nu a insemnat mai mult decat niste vopsea neagra dintr-un spray ... si o adaptare proasta a unui acumulator de masina. Daca adaugi si istoria ei, cu eventuale patanii ale bunicului, nu mai conteaza cum arati tu pe ea. Editat Iulie 14, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Poti sa faci bobber din orice motocicleta. O Jawa din '73 poti sa faci numai din piesele alea. Corect. Bobber iti poti face din orice motocicleta, sau chair de la 0 daca esti tare pasionat. Cand ai o motocicleta veche, si intreaga e pacat de ea. Si eu mi-am facut bobber dintr-o mobra, dar nu am avut decat un cadru ruginit si un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 daca e in stare asa buna e pacat sa strici fieru vechi. Pune actele la punct, restaureaza totul la original si iesi cu ea. Indiferent cat de ciudat vei arata pe ea - o as intoarca capetele instantaneu. Pot sa confirm. mobrele din vremea aia - jawa - cz aceau 1 in sus si restul in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Si eu tot pe vechituri sunt...dar pe masini...cu cat mai vechi, cu atat mai bine. Eu vreau sa asamblez motorul asta, mai mult pentru bunicu`...ca na, ca orice om la 70 si de ani, e cu boli si alte cele...si cred eu ca "armasarul" din tinerete odata vazut pe batatura, in totata splendoarea lui, o sa aduca un mare zambet, eventual niste ochi umezi pe fata lui. Azi nu mai puteam sa il opresc din vorbit despre ea, asa entuziasmat era cand i-am zis ca o iau eu acasa sa o asamblez. De curiozitate...ca la vanzare nu o sa ajunga niciodata...si daca nu ajunge bobber sigur o sa ajunga piesa de decor la mine in sufragerie....cam cu cat se vinde un astfel de motor, in stare decenta? La aceasta, ceasul indica 30.003 km...este mult pentru un motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 ai crescut cu mecanica si nu deosebesti un motor in 2 timpi de unu in 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1hnea Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Cand am spus eu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Aici ai spus, chiar în primul mesaj: Din pacate nepotul a crescut cu mecanica, dar aia de masini nu de motoare, si sunt paralele cu moto. Info: -Din cate am observat este intr-un singur cilindru si cred ca merge pe amestec ulei/benzina. Si eu tot pe vechituri sunt...dar pe masini...cu cat mai vechi, cu atat mai bine. ...si daca nu ajunge bobber sigur o sa ajunga piesa de decor la mine in sufragerie.... Toată lumea ţi-a recomandat să UIŢI povestea cu bobber-ul, dar tu tot pe aia o iei în braţe. Hai să-ţi dau şi eu un sfat, dacă nu-ţi place motocicleta asta ( pentru că tu din câte-mi dau seama vezi doar maşinile vechi frumoase, nu şi motocicletele ) : restaureaz-o, fă-l fericit pe bunicu' până la stele pentru a te asigura că-ţi lasă moştenire ceva şi pe urmă-ţi faci bobbere din terenurile ce ţi le lasă. Sau vinzi motocicleta asta unuia care ştie s-o aprecieze şi de banii aceia găseşti tu o orice altă bicicletă cu motor pe care s-o ciopăreşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Bobber-rat direct o faceam daca eream in locul tau, fara sa mai intreb pe nimeni, o sa sucesti mintile la dom soare cand oi iesi cu mobreta la sosea. uite aici unul...... asa ca sa-ti faci idee, ca tot ziceai ca n-ai experienta cu mobrele. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Si eu tot pe vechituri sunt...dar pe masini...cu cat mai vechi, cu atat mai bine. Eu vreau sa asamblez motorul asta, mai mult pentru bunicu`...ca na, ca orice om la 70 si de ani, e cu boli si alte cele...si cred eu ca "armasarul" din tinerete odata vazut pe batatura, in totata splendoarea lui, o sa aduca un mare zambet, eventual niste ochi umezi pe fata lui. Azi nu mai puteam sa il opresc din vorbit despre ea, asa entuziasmat era cand i-am zis ca o iau eu acasa sa o asamblez. De curiozitate...ca la vanzare nu o sa ajunga niciodata...si daca nu ajunge bobber sigur o sa ajunga piesa de decor la mine in sufragerie....cam cu cat se vinde un astfel de motor, in stare decenta? La aceasta, ceasul indica 30.003 km...este mult pentru un motor? Mie deja imi este clar ....tot acest tam-tam se pare ca se rezuma la faptul ca tu crezi ca ai gasit o comoara inestimabila si deja te gandesti la ce avere mare ai gasit dar nu sti cat si vrei sa afli dar pe alte cai [ sper sa gresesc ] . Aceste moto nu au o mare valoare asa ca scoate din calcul gandul ca ai cine stie ce comoara .....marea comoara a ei sunt amintirile bunicului si motocicleta in sine ca valoare istorica a perioadei comuniste nimic spectaculos . Eu am avut una asemanatoare in stare destul de buna si estetic cat si functional si m-am imbogatit din vanzarea ei ..... am reusit sa-mi platesc facturile doar si sa fac un drum de 550 km { 1100 dus intors } cu masina pana la un prieten cu bani luati pe ea ....... asa ca asculta sfaturile celor de aici si mai bine fa o bucurie bunicului punando pe piciorele ei decat sa te apuci sa o " toporasti '' . Uite si foto cu cea pe care am dato acu de curand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Eu vad lucrurile asa: O scoti din hambar, o stergi cu benzina de uleiul de pe ea, o asamblezi. Revizuiesti putin motorul si instalatia electrica, pornesti si te dai. Doar fa-o functionala Fara vopsea, sablari and shit. Lasa sa se vada patina timpului si amprentele vremii pe ea. E motocicleta bunicului tau, fii mandru de asta. E o motocicleta cu istorie, istoria din familia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Eu zic sa-ti iei permisul, sa-ti cumpari o motoreta ieftina si fiabila pe care inveti sa mergi, intre timp Jawa va sta bine unde e, poate apoi o sa o apreciezi pentru ce este si o restaurezi (eviti revopsire cat poti de mult) sau o faci functionala fara modificari ireversibile. Daca lansarea ta in motociclism depinde de un proiect bobber pe Jawa asta, s-ar putea sa-ti treaca entusiasmul inainte sa mergi pe ea sau orice alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut, sunt nou in toata treaba asta cu 2 roti si pe aici prin preajma, asa ca imi cer scuze daca am gresit sectiunea sau zic ceva gresit Deci sa incepem: Azi cand am fost pe la " ai batrani " am gasit o Jawa din 1960 250cm, ascunsa intr-o magazie a bunicului meu (un fel de Evel Knievel la tineretea lui ) ). A zis ca are toate piesele, dar bagate in saci, si ca o tine in casa de mai bine de 40 de ani. Surprinzator, a uns cu ulei toate pisele in pericol de corodare...deci cadrul este..." os ", fara pic de rugina. Tine enorm de mult la motorul asta si a primit numeroase oferte de cumparare in decursul anilor, insa a tot zis saracul ca poate ii creste nepotul mare (eu) si mi-o da mie. Din pacate nepotul a crescut cu mecanica, dar aia de masini nu de motoare, si sunt paralele cu moto. Info: -Din cate am observat este intr-un singur cilindru si cred ca merge pe amestec ulei/benzina. -Vitezometrul duce 140. -Am dat putin de "chestia" (<-- need info) aia de se apasa cu piciorul ca sa porneasca, si se aude destul de ok, fara batai sau alte hibe -El zicea ca are 4 viteze -Ca prima e in sus, si restul in jos....eu stiam ca este invers...astept corectare. -zice ca are toate actele, dar sa le caute Din pacate eu am decat B-ul, deci nu o sa o pot conduce prea mult...asta daca porneste. Este complicat de asamblat incat sa depaseasca experienta nu foarte vasta in mecanica si fieratanii a unuia de 20 de ani ca mine?..ca sa stiu la ce ma inham. Initial am vrut sa iau un motor de supernova sa am ce dezmembra in timpul liber...dar daca a aparut asta, poate ma apuc de el. Aveti vreo informatie despre acest motor, daca se mai gasesc piese pentru el sau daca e popular in lumea moto?....ca eu sunt cu auto, deci total paralel cu asta Din cate am cautat pe net, se poate transforma intr-un bobber, care imi place mai mult decat forma originala...(eu sunt mai mult cu "go hard or go home"..deci ma intelegeti) Vreo 2 poze, cat am apucat sa fac, ca imi murea bateria la telefon..si una la talon, poate va ajuta cu ceva, plus una cu un bobber, ca o idee pentru ce ar putea ajunge Multumesc frumos de raspunsuri. Respecte. https://www.dropbox.com/s/62inkdhxmfwb9h8/20140714_161406.jpg https://www.dropbox.com/s/mn6aqkms0q5j7nm/20140714_161420.jpg https://www.dropbox.com/s/iswofhk28ebpa46/20140714_161448.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/rtn9m84noygefo1/20140714_161525.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/2ha885npi5ch2wp/20140714_161841.jpg?m= https://www.dropbox.com/s/i0vbvkzg6625onm/jawa2.jpg schimbarea treptelor e inversata, deh, reising (glumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.