Sari la conținut

Despre suspensii


MVA
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Știe careva un service ieftin și bun  care rezolva niște semeringuri de furca la un Cbr 954 in București ? Și eventual o Setare .Mulțumesc !

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 678
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Hm...

 

 

 

Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Au vrut sa zica acelasi rezultat in sensul ca tot Dukti a iesit pe doi .

 

Stai linistit ca oamenii au concurat in campionate mai tari decat ce se gaseste prin balcani ...si se stiu cu anvelopele mai mult decat sa le verifice cu unghia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau foarte linistit. Nu trebuie sa-mi traduca nimeni ce inseamna ca n-au scos diferenta semnificativa de timp cu slickuri, nici ca n-au avut nevoie de traction control la miar. Ca Ducati-ul e o mobra excesiv de scumpa de dus la curse e alta discutie, si m-as mira sa fie diferenta DOAR de la suspensia spate. Dar na, entertainment, sa se bucure inima in nostalgici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dar nu ai avut ochi sa vezi in ce hal pendula italianca sub fundul lor pe accelerare...

 

In general toti de genul sunt doar agenti de vanzari pentru producatori , pentru ca au mult mai mult de castigat atunci cand minimalizeaza negativele si se intrec in laude pt noua jucarie .

Exact pentru asta au facut mai multe verificari ...Daca rezultatul era invers , nu mai schimbau amvelope si nu mai schimbau pilotul... 

 

Nu are legatura nostalgia cu faptul ca italianca pare sa fie  un accesoriu de moda la pretul de 28000... si mai trebuie sa cheltuiesti mult peste ca sa functioneze asa cum trebuia cand a iesit din fabrica...

 

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. 

A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cristidb a spus:

Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. 

 

Pai d-aia toata lumea recomanda sa masori nivelul si nu volumul de ulei ... in fine, bine ca ai rezolvat. Si ca ai postat, mai invata lumea cate ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul fusese schimbat cu vreo 6000km inainte, ocazie cu care am demontat tot si am spalat piesele. Acum am schimbat rulmentii de jug, si am zis sa schimb si uleiul daca tot am umblat acolo. Pana am ajuns la schimbatul uleiului m-am cam plictisit, era cald... Am desurubat capacele de sus, am scurs uleiul, am pompat pana parea ca sunt goale. Uleiul nu era chiar murdar, asa ca am zis ca doar pun altul si gata, nu mai demontez.

Dupa aia mi-am dat seama ca nu functioneaza corect. Pe asfalt neted se comporta relativ bine, dar denivelarile mai mari si gropile se simteau foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
La 06.09.2020 la 20:52, cristidb a spus:

Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. 

A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii.

Sakut Cristi!

Furca de F4i lucreaza cu Showa SS8, 36.5 cSt. Repsol 10W are 46 cSt. Mai ales cand e frig, va functiona cam nasol pe high velocity, adica in valve unde nu ai vreun reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.09.2020 la 11:20, Lucian_M a spus:

A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță).

Salut Lucian,

la Hyperpro (exista un dealer oficial in Romania) ti se va raspunde ca trebuie trimis in Japonia pentru service.... ceea ce este destul de ciudat daca ma intrebi pe mine.

Kituri de service dedicate nu gaseti pe piata iar piesele se comanda dupa cod sau dimensiuni - cel mai safe la demontarea amortizorului (simering de ulei, de praf, cuzinet de ghidaj, cuzinet piston, oring-uri, piulita stop). Unele piese se gasesc pe piata in Romania, altele se comanda extern. Pentru cele din strainatate poti astepta si 3-4 saptamani.

Noi am servisat Hyperpro si clientii au fost foarte multumiti. Sunt niste secrete insa - unul dintre ele fiind alegerea optima a uleiului. :)

ultimul a fost cu preload hidraulic - am pus cateva poze.

 

IMG-20191107-WA0006.jpg

IMG-20191107-WA0007.jpg

IMG-20191126-WA0017.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu trimisul în Japonia e trasă de coadă, e un simplu amortizor (al meu), nu vreo rachetă autoghidata. În funcție de cum va fi vremea, îl demontez și rezolv în țară.

De venit, a venit din Europa, parcă Olanda sau Austria, dacă nu mă înșel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să insinuez nimic, dar am mai găsit suspensie de mașină de curse top trimisă de reprezentantul din Ro al fabricantului la revizie în țara de origine, factură 1300€ + tva, la un tip care lucrează suspensii aici în Ro și care a revizuit-o pe 500€ cu totu'... Ca să fie limpede, clientul se adresase la firma mamă dar a fost direcționat de ei la reprezentantul zonal care a făcut măgăria. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 29.08.2020 la 22:48, goe 75 a spus:

Hm...

 

 

 

Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata.

Nu ca mi-as fi luat Panigale, dar mi-a resuscitat visul de a-mi lua un K5...desi nici de asa ceva nu am neaparat nevoie 😂

Pare mai degraba o scuza, adica nu e arc de pix totusi si tipii nu par niste colosi. Pe de alta parte, Panigale probabil chiar e un accesoriu de lux pentru majoritatea clientilor lor, deci nu m-ar mira sa fi implementat solutia asta in urma feedback-ului. Cine si-l ia pentru potential probabil ca oricum are arcuri pe greutate (sau upgrade la suspensie) in capul listei de achizitii si ei stiu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...