gabrielleru Postat Mai 30, 2020 Share Postat Mai 30, 2020 (editat) Salutare! Știe careva un service ieftin și bun care rezolva niște semeringuri de furca la un Cbr 954 in București ? Și eventual o Setare .Mulțumesc ! Editat Mai 30, 2020 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 (editat) Hm... Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata. Editat August 29, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 14 ore, goe 75 a spus: Acest video se potriveste perfect aici... Nu stiu man, pe mine m-au pierdut la sfarsit, cand au zis ca au scos acelasi timp cu slick versus guma de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Au vrut sa zica acelasi rezultat in sensul ca tot Dukti a iesit pe doi . Stai linistit ca oamenii au concurat in campionate mai tari decat ce se gaseste prin balcani ...si se stiu cu anvelopele mai mult decat sa le verifice cu unghia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Eu stau foarte linistit. Nu trebuie sa-mi traduca nimeni ce inseamna ca n-au scos diferenta semnificativa de timp cu slickuri, nici ca n-au avut nevoie de traction control la miar. Ca Ducati-ul e o mobra excesiv de scumpa de dus la curse e alta discutie, si m-as mira sa fie diferenta DOAR de la suspensia spate. Dar na, entertainment, sa se bucure inima in nostalgici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 (editat) Dar nu ai avut ochi sa vezi in ce hal pendula italianca sub fundul lor pe accelerare... In general toti de genul sunt doar agenti de vanzari pentru producatori , pentru ca au mult mai mult de castigat atunci cand minimalizeaza negativele si se intrec in laude pt noua jucarie . Exact pentru asta au facut mai multe verificari ...Daca rezultatul era invers , nu mai schimbau amvelope si nu mai schimbau pilotul... Nu are legatura nostalgia cu faptul ca italianca pare sa fie un accesoriu de moda la pretul de 28000... si mai trebuie sa cheltuiesti mult peste ca sa functioneze asa cum trebuia cand a iesit din fabrica... Editat August 31, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Chiar cu acelasi indice vascozitatea difera serios de la producator la producator. Incearca sa mai scoti din uleiul nou, de obicei vascozitatea mai mare are nevoie de perna de aer mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 M-am gandit si eu sa mai scot cativa mililitri. Perna de aer totusi afecteaza doar ultima parte a cursei. Incerc si vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Mai mult ca sigur e din nivel, chiar si un pic mai gros, nu se poate sa se comporte asa. Lasa si tu doua vorbe dupa ce rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 2 ore, cristidb a spus: Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. Pai d-aia toata lumea recomanda sa masori nivelul si nu volumul de ulei ... in fine, bine ca ai rezolvat. Si ca ai postat, mai invata lumea cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Acum 4 ore, GoodKat a spus: Daca doar scurgi amortizoarele clar rămâne mehlem înăuntru Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Uleiul fusese schimbat cu vreo 6000km inainte, ocazie cu care am demontat tot si am spalat piesele. Acum am schimbat rulmentii de jug, si am zis sa schimb si uleiul daca tot am umblat acolo. Pana am ajuns la schimbatul uleiului m-am cam plictisit, era cald... Am desurubat capacele de sus, am scurs uleiul, am pompat pana parea ca sunt goale. Uleiul nu era chiar murdar, asa ca am zis ca doar pun altul si gata, nu mai demontez. Dupa aia mi-am dat seama ca nu functioneaza corect. Pe asfalt neted se comporta relativ bine, dar denivelarile mai mari si gropile se simteau foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 o zi dureaza in principiu. depinde in cat timp vin piesele in schimb. iar manopera depinde de la service la service, suntem mai multe unitati care fac (si) amortizoare. la noi e 200 de lei pentru un hyperpro pt. strom, dar variaza in functie de model, unele sunt mai simple, altele mai complicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 Revin cu modelul, mulțumesc pentru răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 9, 2020 Share Postat Noiembrie 9, 2020 La 06.09.2020 la 20:52, cristidb a spus: Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii. Sakut Cristi! Furca de F4i lucreaza cu Showa SS8, 36.5 cSt. Repsol 10W are 46 cSt. Mai ales cand e frig, va functiona cam nasol pe high velocity, adica in valve unde nu ai vreun reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 9, 2020 Share Postat Noiembrie 9, 2020 Posibil sa nu fie chiar ce trebuie. Data viitoare o sa folosesc altceva. Dupa refacerea nivelului corect s-a comportat acceptabil. Pe frig nu prea merg, asa ca nu-i chiar o tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 9, 2020 Share Postat Noiembrie 9, 2020 (editat) La 15.09.2020 la 11:20, Lucian_M a spus: A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță). Salut Lucian, la Hyperpro (exista un dealer oficial in Romania) ti se va raspunde ca trebuie trimis in Japonia pentru service.... ceea ce este destul de ciudat daca ma intrebi pe mine. Kituri de service dedicate nu gaseti pe piata iar piesele se comanda dupa cod sau dimensiuni - cel mai safe la demontarea amortizorului (simering de ulei, de praf, cuzinet de ghidaj, cuzinet piston, oring-uri, piulita stop). Unele piese se gasesc pe piata in Romania, altele se comanda extern. Pentru cele din strainatate poti astepta si 3-4 saptamani. Noi am servisat Hyperpro si clientii au fost foarte multumiti. Sunt niste secrete insa - unul dintre ele fiind alegerea optima a uleiului. ultimul a fost cu preload hidraulic - am pus cateva poze. Editat Noiembrie 9, 2020 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Asta cu trimisul în Japonia e trasă de coadă, e un simplu amortizor (al meu), nu vreo rachetă autoghidata. În funcție de cum va fi vremea, îl demontez și rezolv în țară. De venit, a venit din Europa, parcă Olanda sau Austria, dacă nu mă înșel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Nu vreau să insinuez nimic, dar am mai găsit suspensie de mașină de curse top trimisă de reprezentantul din Ro al fabricantului la revizie în țara de origine, factură 1300€ + tva, la un tip care lucrează suspensii aici în Ro și care a revizuit-o pe 500€ cu totu'... Ca să fie limpede, clientul se adresase la firma mamă dar a fost direcționat de ei la reprezentantul zonal care a făcut măgăria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Nu stiu ce experiente au avut altii Cu Hyperpro cautam un kit de service dedicat pentru un anumit amortizor si dupa ce am aflat ca firma nu vinde asa ceva am aflat si politica lor de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Ce măgari... Ca să coste cât mai mult întreținerea. Bună strategie de marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Ianuarie 23, 2021 Share Postat Ianuarie 23, 2021 La 29.08.2020 la 22:48, goe 75 a spus: Hm... Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata. Nu ca mi-as fi luat Panigale, dar mi-a resuscitat visul de a-mi lua un K5...desi nici de asa ceva nu am neaparat nevoie Pare mai degraba o scuza, adica nu e arc de pix totusi si tipii nu par niste colosi. Pe de alta parte, Panigale probabil chiar e un accesoriu de lux pentru majoritatea clientilor lor, deci nu m-ar mira sa fi implementat solutia asta in urma feedback-ului. Cine si-l ia pentru potential probabil ca oricum are arcuri pe greutate (sau upgrade la suspensie) in capul listei de achizitii si ei stiu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.