high_voltage_tm Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Motocicleta am luat-o in primavara din Belgia, de la unicul proprietar. Lantul pare cel original din fabrica; am cautat zaua de legatura si nu am gasit-o, toate sunt nituite la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Motocicleta am luat-o in primavara din Belgia, de la unicul proprietar. Lantul pare cel original din fabrica; am cautat zaua de legatura si nu am gasit-o, toate sunt nituite la fel. exista optiunea sa cumperi lant inchis, mai greu de montat, dar mai sigur. Poate nu a strans bine bascula cand a montat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 exista si za de legatura plina si presa care nituieste asemanator cu niturile de fabrica.. lantul cu za de legatura este fix la fel de sigur ca unul inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 pentru un amator care nu stie sa foloseasca o presa de lant, dar nu conteaza orele de munca, montarea unui lant inchis este buna ocazie cu care greseaza articulatiile suspensiei spate. Mai vezi un bolt uzat, ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Sa ne intoarcem la subiectul topicului, zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicostea Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 si sa continuam lectiile... zahei..... zaheiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Salutare, Va rog sa ma ajuati si pe mine cu o informatie daca se poate.Mi-am achizitionat un Suzuki gsxr 600 k5 si am reusit sa ies weekendul acesta la o plimbare,problema este ca la denivelari se aude un tacanit metalic pe undeva pe la furca fata.Sa fie oare rulmentii de la jug? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 la denivelari se aude un tacanit metalic pe undeva pe la furca fata.Sa fie oare rulmentii de la jug? Multumesc! Daca ai amortizor de ghidon este posibil sa fie de acolo ca si la mine .Daca nu ...nu stiu ce sa spun decat ca nu cred ca sunt rulmentii .Daca erau rulmentii atat de praf sa zdrangane ,simteai si ceva ciudat in felul cum se simte toata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Da,am amortizor la ghidon,nu simt nimic in neregula la directie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Denivelare e una, groapa e alta. La care din cele 2 se aude? Am si eu un mic troncanit pe fata , la viteze mici si gropi iar sunetul cred ca provine de la placutele de frana. Am suspendat roata fata in aer....si nu are jocuri pe nicaieri. Cum a spus si Goe, daca ajungeau rulmentii de jug sa pocneasca, nu cred ca puteai pilota motocicleta aia fara sa valsezi pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Se aude,hai sa spun la gropi si in special cand socul este brusc.Am facut test si pe loc,am fortat cu greutatea pe fata si tot se aude,nu imi dau seama exact.Inseamna ca elimin rulmentii,nu sunt probleme pe partea de directie. Placutele trebuiesc schimbate la mine,dar maine o sa inspectez mai amanuntit sa vedem daca imi dau seama care ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Da,am amortizor la ghidon,nu simt nimic in neregula la directie. Da, sunt aproape sigur ca este de la amorizorul de ghidon .La mine face la fel.Sunt destui care rezolva cu montare de o-ring la prinderi .Pe mine nu ma deranjeaza si am lasat-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Ma temeam sa nu fie altceva mai grav,o sa fac totusi maine o verificare sa vad,mersi mult pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Intai trebuie sa elimini chestiile simple .Daca nu este amortizorul atunci poate fi ceva care nu este prins bine :far ,platice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Sigur nu-i de la etrieri/placute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) As ruga un moderator sa mute postarile incepand cu #483 pe un alt topic in sectiunea de service. Multumesc! Editat Noiembrie 7, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Imi cer scuze ca am postat aiurea,se pare totusi ca zgomotul este de la amortizorul de la ghidon,este slabit surubul. Va multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 De black friday i-am facut un cadou mobrei, un upgrade de suspensie. Ma uitam initial de amortizor Nitron, din reviewuri am ajuns sa le compar cu Ohlins. Am zis ca daca tot iau amortizor sa iau si arcuri de furca si ulei tot Ohlins. Arcurile si cel de la amortizor sunt calibrate pe greutatea mea si stilul de mers cerut. Acum mai am doar de asteptat primavara, sa vedem in ce masura se schimba SV-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Felicitari,cat a costat amortizorul spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 (editat) Eu le-am luat ca pachet si au un discount impreuna. Am impresia ca amortizorul separat e in jur de 550 EUR. E varianta de baza, fara rezervor separat, rebound si compression se regleaza impreuna. Pentru ce vreau eu, adica sa lucreze mai bine pe strada sper sa fie suficient. Editat Noiembrie 25, 2016 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 (editat) Interesant pentru topicul de fata este nu neaparat producatorul (atat timp cat este unul consacrat) cat modificarile in sine, detaliile tehnice, concluziile in baza carora s-a decis schimbarea unor componente. Modelul de motocicleta este bine sa fie cunoscut, de asemenea. Ca sa fiu putin mai la obiect, cumparaturile in sine nu sunt interesante atat timp cat detaliile tehnice lipsesc Revenind la achizitie, mai multe detalii despre arcuri, daca se poate, ce constante au, fata spate si daca stii cum au fost calculate. Uite de exemplu, pentru un VFR800, cu arc spate stoc, prea moale, a trebuit sa masor arcul pentru a alege solutia optima. Cine e curios sa faca un calcul, obtine constanta (rotunjita) de 150 N/mm. Se folosesc valorile din prima sau a doua coloana pentru o deplasare de 20 de mm. Editat Noiembrie 25, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Va intrerup nitel discutia despre amortizoare performante si ma intorc spre evul mediu al mobrelor... amortizoarele spate clasice, coilover, cum am la viroaga, se pot reconditiona? Gen... demontat, schimbat ulei, garnituri, ce-o mai avea pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 Interesant pentru topicul de fata este nu neaparat producatorul (atat timp cat este unul consacrat) cat modificarile in sine, detaliile tehnice, concluziile in baza carora s-a decis schimbarea unor componente. Modelul de motocicleta este bine sa fie cunoscut, de asemenea. Ca sa fiu putin mai la obiect, cumparaturile in sine nu sunt interesante atat timp cat detaliile tehnice lipsesc Revenind la achizitie, mai multe detalii despre arcuri, daca se poate, ce constante au, fata spate si daca stii cum au fost calculate. Din ce vad pe codurile arcurilor, la amortizor au 85N/mm si la furca 8.5N/mm (liniare). Motoreta e SV650, eu 83kg. Ciudat mi se pare uleiul trimis, 98cst la 40 grade, cu gol de aer recomandat 130mm fata de 90 stock. Nu stiu cum le-au calculat, mi-au solicitat info me mail cand am dat comanda (greutatea mea si stilul de mers-pista strada etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 Sunt interesat sa servisez si eu furca fata si amortizorul spate. GSXR 600 K2 cu 50.000 km la bord, de 1 an la mine.....dar nu cred ca au fost servisate in ultimii 40.000 km (facuti din 2009 pana in 2016). Momentan nu curge nimic, setarile de compresie si rebound raspund la schimbari. 1. Se pot demonta piesele, curata si pune la loc fara sa schimb semeringurile la furca fata? Nu ca ar fi scumpe, dar mi-e teama sa nu cumpar ceva ce ar putea ceda prematur. Am citit pe aici pe forum tot felul de mici hibe ale semeringurilor...chiar si pentru cele recunoscute ca fiind fiabile. 2. Se poate demonta amortizorul spate si pune la loc toate garniturile si semeringurile vechi? Dupa demontare o sa-mi dau seama daca a mai fost umblat in el sau nu. Problema care ma roade cel mai tare este ca nu stiu sau nu gasesc pe nici un magazin online kit de reparatie (rebuild) amortizor spate. Suspensia actuala e ok pentru stilul meu de mers pe circuit. De obicei prefer sa nu-mi bag nasul cand ceva merge bine. In schimb stiind ca nu a fost servisata de mult....vreau sa fac pasul. Ar fi prima data cand fac asta cu mainile mele, dar am sculele necesare, ceva abilitati mecanice si cateva clipuri vizionate pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Din ce vad pe codurile arcurilor, la amortizor au 85N/mm si la furca 8.5N/mm (liniare). Motoreta e SV650, eu 83kg. Ciudat mi se pare uleiul trimis, 98cst la 40 grade, cu gol de aer recomandat 130mm fata de 90 stock. Nu stiu cum le-au calculat, mi-au solicitat info me mail cand am dat comanda (greutatea mea si stilul de mers-pista strada etc) Pe SV650 gen 2 furca fata este Showa 41. Uleiul folosit de Showa este SS-08 cu 36.47 cSt la 40 de grade. Cel mai apropiat lichid de furca este Silkolene 7.5 cu 37.00 cSt la 40 de grade. Showa foloseste uleiul asta in foarte multe suspensii. Schimbarea valorii coloanei de aer aduce schimbare si in comportamentul liniar vs progresiv al furcii. Cu aer mai mult, suspensia se va comporta mai liniar. In cazul tau, recomandarea este destul de drastica si poate fi explicata doar daca arcul nou este mult mai voluminos decat cel OEM (diametrul spirei si pasul arcului). Lucrul asta se poate insa masura si se elimina orice dubiu. Exista si varianta sa fi primit recomandari eronate. Pana nu verifici nu ai cum sa fii sigur. » Post actualizat in 28 Nov 2016 08:25 Sunt interesat sa servisez si eu furca fata si amortizorul spate. GSXR 600 K2 cu 50.000 km la bord, de 1 an la mine.....dar nu cred ca au fost servisate in ultimii 40.000 km (facuti din 2009 pana in 2016). Momentan nu curge nimic, setarile de compresie si rebound raspund la schimbari. 1. Se pot demonta piesele, curata si pune la loc fara sa schimb semeringurile la furca fata? Nu ca ar fi scumpe, dar mi-e teama sa nu cumpar ceva ce ar putea ceda prematur. Am citit pe aici pe forum tot felul de mici hibe ale semeringurilor...chiar si pentru cele recunoscute ca fiind fiabile. 2. Se poate demonta amortizorul spate si pune la loc toate garniturile si semeringurile vechi? Dupa demontare o sa-mi dau seama daca a mai fost umblat in el sau nu. Problema care ma roade cel mai tare este ca nu stiu sau nu gasesc pe nici un magazin online kit de reparatie (rebuild) amortizor spate. Suspensia actuala e ok pentru stilul meu de mers pe circuit. De obicei prefer sa nu-mi bag nasul cand ceva merge bine. In schimb stiind ca nu a fost servisata de mult....vreau sa fac pasul. Ar fi prima data cand fac asta cu mainile mele, dar am sculele necesare, ceva abilitati mecanice si cateva clipuri vizionate pe youtube. Pe langa sculele generale pentru demontat si montat la loc ai nevoie si decateva unelte speciale pentru suspensii: Furca - Ciocan de simeringuri - subler - cala pentru cartus Amortizor - biax cu pietre abrazive pentru eliminat siguranta de la piulita ce blocheaza pistonul sau un polizor bun, care nu vibreaza. - Loctite permanent rosu - Azot + manometru special pentru reglat presiunea in compensator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.