Jump to content

Despre suspensii


MVA
 Share

Recommended Posts

Guest goe 75

Hm...

 

 

 

Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 677
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest goe 75

Au vrut sa zica acelasi rezultat in sensul ca tot Dukti a iesit pe doi .

 

Stai linistit ca oamenii au concurat in campionate mai tari decat ce se gaseste prin balcani ...si se stiu cu anvelopele mai mult decat sa le verifice cu unghia.

Link to comment
Share on other sites

Eu stau foarte linistit. Nu trebuie sa-mi traduca nimeni ce inseamna ca n-au scos diferenta semnificativa de timp cu slickuri, nici ca n-au avut nevoie de traction control la miar. Ca Ducati-ul e o mobra excesiv de scumpa de dus la curse e alta discutie, si m-as mira sa fie diferenta DOAR de la suspensia spate. Dar na, entertainment, sa se bucure inima in nostalgici.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Dar nu ai avut ochi sa vezi in ce hal pendula italianca sub fundul lor pe accelerare...

 

In general toti de genul sunt doar agenti de vanzari pentru producatori , pentru ca au mult mai mult de castigat atunci cand minimalizeaza negativele si se intrec in laude pt noua jucarie .

Exact pentru asta au facut mai multe verificari ...Daca rezultatul era invers , nu mai schimbau amvelope si nu mai schimbau pilotul... 

 

Nu are legatura nostalgia cu faptul ca italianca pare sa fie  un accesoriu de moda la pretul de 28000... si mai trebuie sa cheltuiesti mult peste ca sa functioneze asa cum trebuia cand a iesit din fabrica...

 

 

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. 

A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii.

Link to comment
Share on other sites

Chiar cu acelasi indice vascozitatea difera serios de la producator la producator. 
 

Incearca sa mai scoti din uleiul nou, de obicei vascozitatea mai mare are nevoie de perna de aer mai mica.

Link to comment
Share on other sites

Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, cristidb a spus:

Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. 

 

Pai d-aia toata lumea recomanda sa masori nivelul si nu volumul de ulei ... in fine, bine ca ai rezolvat. Si ca ai postat, mai invata lumea cate ceva...

Link to comment
Share on other sites

Uleiul fusese schimbat cu vreo 6000km inainte, ocazie cu care am demontat tot si am spalat piesele. Acum am schimbat rulmentii de jug, si am zis sa schimb si uleiul daca tot am umblat acolo. Pana am ajuns la schimbatul uleiului m-am cam plictisit, era cald... Am desurubat capacele de sus, am scurs uleiul, am pompat pana parea ca sunt goale. Uleiul nu era chiar murdar, asa ca am zis ca doar pun altul si gata, nu mai demontez.

Dupa aia mi-am dat seama ca nu functioneaza corect. Pe asfalt neted se comporta relativ bine, dar denivelarile mai mari si gropile se simteau foarte tare.

Link to comment
Share on other sites

A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

o zi dureaza in principiu. depinde in cat timp vin piesele in schimb. iar manopera depinde de la service la service, suntem mai multe unitati care fac (si) amortizoare. la noi e 200 de lei pentru un hyperpro pt. strom, dar variaza in functie de model, unele sunt mai simple, altele mai complicate...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 06.09.2020 la 20:52, cristidb a spus:

Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. 

A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii.

Sakut Cristi!

Furca de F4i lucreaza cu Showa SS8, 36.5 cSt. Repsol 10W are 46 cSt. Mai ales cand e frig, va functiona cam nasol pe high velocity, adica in valve unde nu ai vreun reglaj.

Link to comment
Share on other sites

La 15.09.2020 la 11:20, Lucian_M a spus:

A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță).

Salut Lucian,

la Hyperpro (exista un dealer oficial in Romania) ti se va raspunde ca trebuie trimis in Japonia pentru service.... ceea ce este destul de ciudat daca ma intrebi pe mine.

Kituri de service dedicate nu gaseti pe piata iar piesele se comanda dupa cod sau dimensiuni - cel mai safe la demontarea amortizorului (simering de ulei, de praf, cuzinet de ghidaj, cuzinet piston, oring-uri, piulita stop). Unele piese se gasesc pe piata in Romania, altele se comanda extern. Pentru cele din strainatate poti astepta si 3-4 saptamani.

Noi am servisat Hyperpro si clientii au fost foarte multumiti. Sunt niste secrete insa - unul dintre ele fiind alegerea optima a uleiului. :)

ultimul a fost cu preload hidraulic - am pus cateva poze.

 

IMG-20191107-WA0006.jpg

IMG-20191107-WA0007.jpg

IMG-20191126-WA0017.jpg

Edited by Cesar
Link to comment
Share on other sites

Asta cu trimisul în Japonia e trasă de coadă, e un simplu amortizor (al meu), nu vreo rachetă autoghidata. În funcție de cum va fi vremea, îl demontez și rezolv în țară.

De venit, a venit din Europa, parcă Olanda sau Austria, dacă nu mă înșel.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau să insinuez nimic, dar am mai găsit suspensie de mașină de curse top trimisă de reprezentantul din Ro al fabricantului la revizie în țara de origine, factură 1300€ + tva, la un tip care lucrează suspensii aici în Ro și care a revizuit-o pe 500€ cu totu'... Ca să fie limpede, clientul se adresase la firma mamă dar a fost direcționat de ei la reprezentantul zonal care a făcut măgăria. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
La 29.08.2020 la 22:48, goe 75 a spus:

Hm...

 

 

 

Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata.

Nu ca mi-as fi luat Panigale, dar mi-a resuscitat visul de a-mi lua un K5...desi nici de asa ceva nu am neaparat nevoie 😂

Pare mai degraba o scuza, adica nu e arc de pix totusi si tipii nu par niste colosi. Pe de alta parte, Panigale probabil chiar e un accesoriu de lux pentru majoritatea clientilor lor, deci nu m-ar mira sa fi implementat solutia asta in urma feedback-ului. Cine si-l ia pentru potential probabil ca oricum are arcuri pe greutate (sau upgrade la suspensie) in capul listei de achizitii si ei stiu asta.

Link to comment
Share on other sites

Arcurile prea slabe sau prea tari dau efecte foarte nasoale... sasiul e practic compromis. Cel mai evident comportament este si cel mai infricosator - wobble la deschiderea completa a acceleratiei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...