Jump to content

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Salutare! Știe careva un service ieftin și bun  care rezolva niște semeringuri de furca la un Cbr 954 in București ? Și eventual o Setare .Mulțumesc !

Edited by gabrielleru
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Hm...

 

 

 

Nu am gresit topicul . Acest video se potriveste perfect aici... sau Papagale chiar este un gunoi mai slab decat un Suzi antic si scuza gasita de Ducati e aruncata la salvat un pic de fata.

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, goe 75 a spus:

Acest video se potriveste perfect aici...

Nu stiu man, pe mine m-au pierdut la sfarsit, cand au zis ca au scos acelasi timp cu slick versus guma de strada. 🤯

 

 

Link to post
Share on other sites

Au vrut sa zica acelasi rezultat in sensul ca tot Dukti a iesit pe doi .

 

Stai linistit ca oamenii au concurat in campionate mai tari decat ce se gaseste prin balcani ...si se stiu cu anvelopele mai mult decat sa le verifice cu unghia.

Link to post
Share on other sites

Eu stau foarte linistit. Nu trebuie sa-mi traduca nimeni ce inseamna ca n-au scos diferenta semnificativa de timp cu slickuri, nici ca n-au avut nevoie de traction control la miar. Ca Ducati-ul e o mobra excesiv de scumpa de dus la curse e alta discutie, si m-as mira sa fie diferenta DOAR de la suspensia spate. Dar na, entertainment, sa se bucure inima in nostalgici.

Link to post
Share on other sites

Dar nu ai avut ochi sa vezi in ce hal pendula italianca sub fundul lor pe accelerare...

 

In general toti de genul sunt doar agenti de vanzari pentru producatori , pentru ca au mult mai mult de castigat atunci cand minimalizeaza negativele si se intrec in laude pt noua jucarie .

Exact pentru asta au facut mai multe verificari ...Daca rezultatul era invers , nu mai schimbau amvelope si nu mai schimbau pilotul... 

 

Nu are legatura nostalgia cu faptul ca italianca pare sa fie  un accesoriu de moda la pretul de 28000... si mai trebuie sa cheltuiesti mult peste ca sa functioneze asa cum trebuia cand a iesit din fabrica...

 

 

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites

Acum vreo 3 saptamani am schimbat rulmentii de jug si am zis sa schimb si uleiul din furca daca tot am demontat. Pana acum am pus de vreo 3 ori Motorex 10W. Acum am pus Repsol 10W. Surpriza neplacuta e ca suspensia e mult mai tare. A trebuit sa deschid reglajele la maxim si la compresie si la rebound si inca se simt urat denivelarile mai mari. 

A mai folosit cineva ulei de furca Repsol? Pare ca e mai vascos decat Motorexul cu aceleasi specificatii.

Link to post
Share on other sites

Chiar cu acelasi indice vascozitatea difera serios de la producator la producator. 
 

Incearca sa mai scoti din uleiul nou, de obicei vascozitatea mai mare are nevoie de perna de aer mai mica.

Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur e din nivel, chiar si un pic mai gros, nu se poate sa se comporte asa.

 

Lasa si tu doua vorbe dupa ce rezolvi.

Link to post
Share on other sites

Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, cristidb a spus:

Era de la nivel. N-am mai verificat nivelul, am masurat doar cat ulei am pus. Pare ca dintr-un amortizor n-am reusit sa scurg tot, era cu 3 cm peste nivel. In celalalt era doar cu cativa mm peste. Am refacut nivelul si acum e OK. 

 

Pai d-aia toata lumea recomanda sa masori nivelul si nu volumul de ulei ... in fine, bine ca ai rezolvat. Si ca ai postat, mai invata lumea cate ceva...

Link to post
Share on other sites

Daca faci servisare COMPLETA - adica speli piesele amortizoarelor, poti sa te bazezi pe cantitatea de ulei. Daca doar scurgi amortizoarele, masori nivelul cu un subler.

Link to post
Share on other sites

Uleiul fusese schimbat cu vreo 6000km inainte, ocazie cu care am demontat tot si am spalat piesele. Acum am schimbat rulmentii de jug, si am zis sa schimb si uleiul daca tot am umblat acolo. Pana am ajuns la schimbatul uleiului m-am cam plictisit, era cald... Am desurubat capacele de sus, am scurs uleiul, am pompat pana parea ca sunt goale. Uleiul nu era chiar murdar, asa ca am zis ca doar pun altul si gata, nu mai demontez.

Dupa aia mi-am dat seama ca nu functioneaza corect. Pe asfalt neted se comporta relativ bine, dar denivelarile mai mari si gropile se simteau foarte tare.

Link to post
Share on other sites

A servisat cineva amortizor spate after-market? Cam cât a durat (trebuie trimis prin curier) și ce preț orientativ a fost? Al meu încă se ține bine, dar pe la anul l-aș servisa preventiv (Hyperpro cu reglaj preload cu cheie, rebound jos, cu rotiță).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...