Sari la conținut

Conversie CBR 600 RR pentru circuit


andrei999
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Am un RR pe care nu il prea mai folosesc pt ca intre timp mi-am luat un GS 1200 si un enduro asa ca nu mai am timp de el. L-am pus la vanzare de vreo luna si nu prea se arata lumea interesata decat la preturi de chilipir asa ca m-am decis sa il converstesc pt circuit si macar sa invat sa ma dau cu el bine de tot pe unde a fost el facut sa se dea :)

 

Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi, linkuri etc despre ce anume trebuie schimbat si eventual de pe unde se pot cumpara astea ca sa il fac pentru circuit?

 

Deasemeni ma intereseaza daca stiti ceva cursuri de mers sportiv prin Romania.

 

Va multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ar fi mai multi cu gandire din asta, ce bine ar fi.
Poti sa incepi de aici cu o idee despre cursuri, citeste toate paginile, o sa vezi ca se organizeaza un curs, Denis il tine.

Parerea mea este ca poti veni cu ea asa, pentru prima data, adica hai sa spune ca poti sa-i dai farurile jos, ca sunt scumpe, dar probabil ca asta o vei putea face si acolo.
In principiu niste carene de curse, sa nu te doara sufletul daca o dai pe jos, revizie sanatoasa, cauciucuri bune, reglaje suspensii(cat de cat), bani de benzina si chef de voie buna.
Foarte bune ar fi si niste scarite "racing", adica niste scarite care permit reglarea lor, care la randul lor permit o mai mare aplecare in viraje.

Cui ii mai vin idei, io sunt atat de plictisit incat nici la asta nu ma pot gandi :)))), feel free to add some infos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput carene pista, revizie completa, cauciucuri bune slick sau semislick.

Dupaia, in functie de cat de mult te prinde treaba, sunt O GRAMADA de lucruri pe care le poti schimba pentru imbunatatirea mersului ((timpului): scarite, capace/aparatori carbon pentru motor/cadru/bascula, furtune race si placute Carbon Loraine sau altele, power commander, quick shiftter, etc, etc. , depinde de cat te tine buzunarul si unde vrei sa ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar urmaream sa deschid un topic pe acest subiect.

Sunt incepator si de cand ma stiu imi doresc sa pun un SS pe circuit... cred ca e un vis.

 

M-am dat cu tot felu de mobre ..una mai ”suparata” ca alta (100-180cai) si intotdeauna am constat un singur lucru, pe langa placerea nemarginita de a fi pe un SS mereu ma bat de aceeiasi problema, frica de a ma afla pe drumurile publice datorita riscurilor evidente.

 

Am urmarit configuratia circuitelor de la noi din tara..mi se par atat de anoste/simple..nesigure, poate ..pentru ca am avut fericita ocazie sa vad circuite ca Brno si cel din Barcelona.

 

Urmaresc sa-mi achizitionez...un motor de 600cmc care sa il folosesc expres pe circuit. Cu ocazia asta va intreb pe cei care au habar, ii necesar ca motoru sa fie inmatriculat? Ce acte am nevoie la el daca doresc sa-l folosesc doar pe circuit si pana acolo il duc cu duba/remorca?

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-l folosesti doar pe circuit si-l duci cu duba/remorca pana acolo, nu-ti trebuie nimic. Ai grija totusi sa aibe toate actele la cumparare, sa nu incurajam furturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exclud din start motor fara acte.. e mai mult o chestie de principiu.

 

Fara RAR/ITP si eventual impozit suna mult mai bine (legat partea financiara) + exclud din start sa ies la plimbare cu un moto care nu are acte/numere/etc prin urmare ma feresc de nebunia stradala :)

 

Nu trebuie nici macar declarat la primarie..?

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce retardat sunt, am uitat sa-ti dau link-ul.

Cand am scris "poti sa incepi de aici", ma refeream la asta:

/index.php?/topic/716224-trackday-pe-circuitul-din-tg-secuiesc-5-6-7-septembrie/

Multzam frumos! Ma apuc de citit!

» Post actualizat in 19 Aug 2014 12:07

ce an este motocicleta? poate te pot ajuta cu niste carene de curse

E din 2004. Uite si anuntul de vanzare :))) http://olx.ro/oferta/cbr-600-rr-2801-euro-ID2aYGF.html#35232c4ffc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate motocicleta arata foarte bine pt anul ei,nu schimba altceva in afara de carene si cauciucuri momentan (pana te inveti cu ea) ,dupa aceea poti schimba rapoartele foaie/pinion si in rest benzina si iesiri


» Post actualizat in 19 Aug 2014 12:53

ai nevoie de multe pt motocicleta dar ca sa incepi treaba ai nevoie de strictul necesar ...din sezon mai e putin si poti profita de el ,dupa aceea in iarna mai cumperi una alta,protectii motor,scarite .... bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 600rr 2003 am mersi si eu la tg secuiesc..iti trebuie cauciucuri - nu neaparat slikuri- recomand sh de la baieti care se dau tare, carene de pista si poate un set crash pad-uri si poate capace de protectie pt motor, o setare a suspensiei tu nu ai USD daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei,nu vreau sa te dezamagesc.Dar prima invata inclinarile in curbe.Cea ce poti pe strada,in pista trebuie sa dai de 3-ori mai mult..Ca gume de pista pentru cbr dunlop d211.Succes :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitați esențialul oameni buni.. echipamentul este cel mai important. Dupa ce iti procuri echipament complet, atunci sa te gandesti la circuit. (Parerea mea)

Nu te poti da pe circuit in slapi si bermude ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt pista iti trebuie prima data gume, dupaia gume si mereu gume. Restul e can can.Carene, scarite, capace kevlar -carbon pt capacele motorului ca sa nu ramii fara ulei in caz de o cazatura, acceleratie scurtata(nu foarte mult), lant subtire cu pas 520 , pinioane spate -fata cu raport mai mare decit stoc. Suspensia REVIZIONATA , care include desfacerea pieselor interne si verificarea lor, Moto e destul de vechi si exista posibilitatea sa trebuiasca schimbate niste shim-uri, sau poate a valvelor de compresie-revenire. Totul pe rind. Ca sa evoluezi safe, trebuie sa ai si o moto pusa la punct, o suspensie neadecvata iti poate taia tot elanul de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei,nu vreau sa te dezamagesc.Dar prima invata inclinarile in curbe.Cea ce poti pe strada,in pista trebuie sa dai de 3-ori mai mult..Ca gume de pista pentru cbr dunlop d211.Succes :tempted:

:lol:

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitați esențialul oameni buni.. echipamentul este cel mai important. Dupa ce iti procuri echipament complet, atunci sa te gandesti la circuit. (Parerea mea)

Nu te poti da pe circuit in slapi si bermude ;)

Daaa, pe strada poti, pe circuit nu, ca e periculos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei,nu vreau sa te dezamagesc.Dar prima invata inclinarile in curbe.Cea ce poti pe strada,in pista trebuie sa dai de 3-ori mai mult..Ca gume de pista pentru cbr dunlop d211.Succes :tempted:

Nu ma dezamagesti. Exact asta vreau sa invat :) Nimeni nu s-a nascut invatat :)))

» Post actualizat in 20 Aug 2014 11:56

vinde-l (si drz-ul) si ia-ti KTM pt enduro

Eu incerc sa il vand. Asta e planul B, daca nu se vinde pana la iarna, sa am ce ciopli in garaj cand afara e frig si nu ies cu DRZ-ul cu tzinte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

Imi poti sa imi zici si mie ce ai de ras?

» Post actualizat in 20 Aug 2014 18:49

Nu ma dezamagesti. Exact asta vreau sa invat :) Nimeni nu s-a nascut invatat :)))

» Post actualizat in 20 Aug 2014 11:56

Eu incerc sa il vand. Asta e planul B, daca nu se vinde pana la iarna, sa am ce ciopli in garaj cand afara e frig si nu ies cu DRZ-ul cu tzinte

Normal,dar eu ma refeream dupa aspectul cauciucurilor.

» Post actualizat in 20 Aug 2014 19:02

Imi poti sa imi zici si mie ce ai de ras?

» Post actualizat in 20 Aug 2014 18:49

Normal,dar eu ma refeream dupa aspectul cauciucurilor.

Poti sa imi zici si mie ce ai de ras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum sa nu rada, cand tu il sfatuiesti sa invete sa ia curbele calumea pe strada, si dupa aia sa se duca pe circuit. Adica sa riste sa cada pe asfaltul de pe strazi, si sa loveasca pomi, stalpi, masini de pe contrasens, etc., in loc sa se duca pe circuit, si sa invete acolo sa ia curbele, unde esti mult mai in siguranta.

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum sa nu rada, cand tu il sfatuiesti sa invete sa ia curbele calumea pe strada, si dupa aia sa se duca pe circuit. Adica sa riste sa cada pe asfaltul de pe strazi, si sa loveasca pomi, stalpi, masini de pe contrasens, etc., in loc sa se duca pe circuit, si sa invete acolo sa ia curbele, unde esti mult mai in siguranta.

Ai mai fost pe circuit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti sa imi zici si mie ce ai de ras?

sigur ca pot.

 

1. iti bati joc de limba romana si indirect de noi, cei care citim. (chiar si intrebarea asta scurta si simpla ai gresit-o flagrant)

2. esti cam pe langa cu sfatul tau; omul a spus clar ce intentie are cu motocicleta..

 

sper sa o iei ca pe o critica constructiva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai fost pe circuit?

boss...strada n`are nici`o treaba cu circuitul, daca vrei sa pui piciorul jos, te duci la circuit, nu pe strada...la 3 intrari pe pista am invatat ce nu am invatat in 2 ani pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...