criofix Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 Va salut pe totzi! Am un XVS de 650, luat din Germania si as vrea sa-i aduc cateva modificari (la tobe, la saua din spate etc.). Problema este ca nu am gasit in Cj pe nimeni cu Drag Star care sa imi poata da ceva sfaturi reale Asa ca astept de la voi ceva sfaturi REALE si care pot sa aiba o finalitate mai putzin costisitoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 Asa ca intre clujeni iti spun scurt si la subiect ca ai doar doua variante: sa cumperi accesorii k lumea originale de pe Internet sau de la dealeri din Romania sau sa apelezi la diversi manufacturieri care iti pot face imitatii destul de bune (depinde si de ce noroc ai) cam la jumatate de pret si cu aspect cit de cit. Parerea mea: economiseste bani si cumpara accesorii originale de la firme k lumea. Daca vrei sa cauti uita-te la topicul cu adrese de pe aceasta pagina, sus de tot, cauta ce vrei si vezi cum le aduci. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 24, 2005 Autor Share Postat Februarie 24, 2005 Multzumesc pt sfat, dar gen Autoland sunt putin cam sastul... Poate potzi sa-mi zici cum pot sa soct filtrele din tobe.... sau cand dam o tura ; asta in cazul in care nu ai un speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 sau cand dam o tura ; asta in cazul in care nu ai un speed câteodată e chiar greu să citeşti indicaţiile alea micuţe de sub avatar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 24, 2005 Autor Share Postat Februarie 24, 2005 Chiar ai dreptate lupule..... e greu Bine ca mi-ai atras atentzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 Va salut pe totzi! Am un XVS de 650, luat din Germania si as vrea sa-i aduc cateva modificari (la tobe, la saua din spate etc.). Problema este ca nu am gasit in Cj pe nimeni cu Drag Star care sa imi poata da ceva sfaturi reale Asa ca astept de la voi ceva sfaturi REALE si care pot sa aiba o finalitate mai putzin costisitoare.... salut uite dai clic aici onmul este din cluj poate va intelegti la ceva modificari http://www.bonochoppers.com sau daca dai clic aici intri exact pe pagina lui de contact http://www.bonochoppers.com/pages/primary/contact.htm este chiar din cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 25, 2005 Autor Share Postat Februarie 25, 2005 Roby multzumesc, chiar am sa incerc sa iau legatura cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silverpistons Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 Salut! Nu potzi scoate sitele din tobe ci rezultate foarte bune dau niste gauri in fundul tobei de jur imprejurul gaurii din centru, suna foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 25, 2005 Autor Share Postat Februarie 25, 2005 Silver, sa sti ca am trecut de faza asta, am 6 gauri pe fiecare toba , dar parca nu e de ajuns si sa pun flexu pe tobe nu m-ar lasa inima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 pai ce modificari vrei sa faci?ori daca ai dat deja gauri,tai de jur imprejur cu flexul si scoti capacul.....ori pui alte tobe,de firma ,noi sau secondhand. daca nu ai bani,iti poti face din inox,la Bono in Cluj. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 28, 2005 Autor Share Postat Februarie 28, 2005 Poa' sa-mi zica cineva de unde sa fac rost de o sa pt locul din spate de DragStar clasic, sau altceva ce pot sa pun, sau alte solutiiiiiii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 7, 2005 Share Postat Martie 7, 2005 Eu pot sa te-ajut cu 2 solutzii:1:itzi iei saua de pe ebay,noua sau second,au preturi mici fatza de Europa,nu ai vama la piese.2:facuta artizanal(aici iar pot sa te ajut, am mai facut,iese k originala,fara misto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Martie 8, 2005 Autor Share Postat Martie 8, 2005 Eu pot sa te-ajut cu 2 solutzii:1:itzi iei saua de pe ebay,noua sau second,au preturi mici fatza de Europa,nu ai vama la piese.2:facuta artizanal(aici iar pot sa te ajut, am mai facut,iese k originala,fara misto) Darian, in primul rand multzumesc, in al doilea rand sunt interesat de cea de a doua varianta. Am inteles ca ai mai facut....poate imi zici niste pretzuri.... ma poti gasi pe mesenger cu id-ul criofix sau mail criofix@yahoo.com astept ceva vesti ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpathianwolf Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 De ce vorbeste nu cu mine draga? Wolfi (Germania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 17, 2005 Share Postat Martie 17, 2005 Sorry ,n-am messenger .folosesc computer la serviciu,n-am acasa.apropo de preturi...am motoreta din '85,vai de steaua ei,nu Harley... Capici ce vreau sa zic?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 Aveam de gand sa ma bag pe un Virago, dar vazand diferenta de pret (~1500 euro) s-ar putea sa fac inca un efort financiar si sa ma orientez spre un Drag Star 650. Cel din imagine ma-nnebunit complet, dar am gasit multe pareri negative despre el. Deci, cine are, sau a avut, dati-va cu parerea pls., ce probleme ati intampinat, ce nu v-a placut sau ce plusuri puteti spune despre el, si cu prima ocazie am sa va recompensez cu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 SALUT avent ....as putea sati spun si eu cite ceva....aici in barcelona am cunoscut multa lume ce au dragstar clasic 650 si pot sati spun ca sunt foatre multumiti de el,,,,eu pot sati spun ca e foarte usor de condus,cu toate ca are gabarit destul de mare....lam condus si mia placut enorm....daca tii minte cu cel care lam modificat eu am ajuns cu el la 180 si chiar foarte bine,in curbe se comporta foarte bine,este super stabil Am avut o colega de apartamet ce a avut unul din asta acum la facut cadoul la prietenul ei si ea are harley, Dragstarul are acum 4 ani si nu a avut nici o problema si km are cu gramada....sa schimbat la el doar uleiul,filtru,placute de frina DECI in primii 4 ani nu a avut nici o problema....... TE salut si sper sati iei dragstar ,vei fii multumit de el sigur Si ca motor in V mie personal imi place destul de mult cum arata motorul de dragstar ceau L&R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_diliul Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 eu am dragstar 650 a clasic, e super, cand le-am cumparat am zis ca va fi doar pt o perioada sant hotat sa nu-l mai vand , e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Intre Virago si Dragstar as alege oricand Dragstar. Nici nu se pune problema...Virago pt mine e o jucarie ciudata care ma tine cu genunchii la gura, atat. In schimb, de Dragstar 650 am ramas placut impresionat dupa o tura , chiar daca eu nu prea apreciez un "orice" fara un minim de 200 mm cursa suspensie si tot atat garda la sol . Daca il stiti pe Dan "SilverPistons" din Ploiesti, am mers mult alaturi de el la drum si nu a avut niciodata o problema cu Dragstarul, merge ok si pe curbe, ba chiar si pe drum forestier Pentru un cruiser, e ok Si arata binisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Intre Virago si Dragstar as alege oricand Dragstar. Nici nu se pune problema...Virago pt mine e o jucarie ciudata care ma tine cu genunchii la gura, atat. Te referi la Virago 400 si 535 (250 e chiar mic rau), care la inaltimea ta mai ales... Urca-te pe un 1100 sau chiar 750 si se rezolva problema. Oricum, si Virago si DragStar sunt ok din punct de vedere tehnic si fiabilitate iar partea de design este absolut subiectiva. Ce ma mira mai mult la tine este ca oscilezi intre un cruiser si un chopper (chiar daca nu pursange...) Chiar te-ai croit pe Yamaha? Pana la urma, elementul cel mai important este bugetul maxim (cel putin in cazul meu asa a fost). Cu banii de DragStar poti sa-ti iei ceva mai chopper (Intruder, Vulcan, Shadow...). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Urca-te pe un 1100 sau chiar 750 si se rezolva problema. Bafta Nu te supara silver ---Imi spun parerea mea, eu am 1.83 si tot destul de scurt mi sa parut 1100 si 750 si mai ales cas la fel de lungi cele doua si au motorul destul de scurt.Tot mai scurt este viragoul decit dragstarul si pozitia ce o ai pe un dragstar no poti compara cu cea de pe un virago....mie mi sa parut tot timpul mai confortabil dragstarul decit viragoul asta e opinia mea L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Roby are dreptate,pt cei peste 1,80m virago oricare ar fi el,e mitittel.....eu am calarit virago 250,535,750 si 1100 dar sunt scurte rau de tot,inghesuite.....cel mai lung mi-sa parut virago250,da,e de ras dar asa e.... Dragstaru e altceva,e alta generatie,alta conceptie.....e mai bun. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Roby are dreptate,pt cei peste 1,80m virago oricare ar fi el,e mitittel.....eu am calarit virago 250,535,750 si 1100 dar sunt scurte rau de tot,inghesuite.....cel mai lung mi-sa parut virago250,da,e de ras dar asa e.... Dragstaru e altceva,e alta generatie,alta conceptie.....e mai bun. B. pe ce te bazezi când spui că e mai bun? aaa, că sunt diferite, da, categoric. dar mai bun? în opinia mea :în nici un caz. dar este doar opinia mea după ce am mers şi cu dragstar. cum a întrebat cineva mai sus, la 650 cmc ai 39 de cai la dragstar, iar mie unuia nu mi se pare tocmai normal, că parcă pe aici se învârte şi niprul. la virago de 400 cmc am puţin peste 40 de cai. este adevărat, se pare că dragstarele sunt foarte fiabile, mai fiabile decât seria virago. virago este un motor mai turat, este un cruiser cu ceva veleităţi de stradă, sau pe scurt, mi se pare mai sportiv, evident, când comparăm cam aceeaşi cilindree. ca design îmi place mai mult dragstarul, ca "sportivitate" la demaraje, dat fiind faptul că este mai uşor virago, îl prefer dragstarului. mergând pe aceeaşi idee de comparaţie directă, nu mă coafează poziţia scăriţelor la modelele virago, şi îmi plac cele de la dragstar, dar mă rog, asta se poate rezolva cu un kit de comenzi avansate. dar revenind on topic: nene avent, dacă ai de ales, încearcă şi alte motociclete, de la alţi producători. Dar cred că ţi s-a mai sugerat asta deja: Kawa VN 750-800, suzi intruder 800, marauder 800, etc. Vezi care te avantajează cel mai bine, vezi ce priorităţi te interesează, pentru că poate vrei consum mic, poate vrei demaraje mai sportive, poate vrei fiabilitate maxima (vezi hondele), poate vrei doar look sau posibilităţi de customizare. În final oricum nu vei ţine seama de toate sfaturile de aici, şi te vei alege cu motoreta care te cucereşte, pt că aşa cum a spus şi Axa, cam ele ne aleg pe noi, dacă stăm să analizăm la rece, pentru că de multe ori nu o luăm pe cea mai bună, cea mai fiabilă, cea mai sexy, cea mai economică, cea mai....etc. baftă în alegere, să ai noroc de un motor bun, frumos, şi mai cum vrei tu... numa bine P.S. o întâmplare: la salonul moto de anul ăsta, amicu Araya de aici de pe forum, cu al său Dragstar de 1000 sau 1100, s-a decis să analizeze "competenţele" motoretei şi a dat-o l a testat pe dyno. După testare mare ne-a fost mirarea cum un motor fabricat şi cumpărat de 2-3 ani mergea destul de redundant. Adică: după o anumită turaţie, destul de joasă aş spune(4000-4500 RPM) începe să consume cantitate dublă de benzină absolut DEGEABA, adică nu mai trăgea, nu mai avea putere deloc, dar consumul şi turaţia creşteau bine mersi DEGEABA. Şi motorul ăla nu era dereglat în nici un fel, iar faptul că omul i-a schimbat evacuarea, i-a pus ţevi goale, evident că a fost printr-un service autorizat(nu dau nume) moto care se ocupă de reprezentarea mărcii Yamaha în România, şi i-a refăcut carburaţia, i-a reglat-o pentru noua evacuare. A făcut reviziile perfect la timp, mai ales în perioada garanţiei, şi totuşi motorul după o anumită turaţie polua degeaba fără performanţe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Zicea cineva pe net (pe un site strain, nu mai gasesc link-ul), ca dupa 50000 avea motorul varza, cilindri, pistoane, treapta a 5-a si mai zicea ceva si de cuplarea cardanului. Si-am mai gasit si pe altii care se plangeau de el. Stiu ca e putin probabil ca un cruiser din 97/98 sa aiba 50000 de km, si sa il nimeresc tocmai pe acela, dar pe mine m-a pus pe ganduri. De asta v-am cerut ajutorul. eu am dragstar 650 a clasic, e super, cand le-am cumparat am zis ca va fi doar pt o perioada sant hotat sa nu-l mai vand , e . Poti sa-mi mai dai niste detalii? E adevarat: - ca dupa un timp schimbatorul incepe sa clampane? - ca n-are vlaga, peste 90 la ora? - ca nu e la fel de fiabil ca predecesorul sau, Virago? - consuma exagerat de mult? ps. merci pt. opinii, vin cu cate o bere (cel putin) la fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_diliul Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 (editat) ce sa iti zic mie imi place foarte mult linia ei, sunt multumit de ea chiar daca o am doar din primavara . nustiu cun sant in tara preturile la accesorii, si consumabile dar aici mi se par destul de eftine, si cand mi-am cumparato statam si eu pe ganduri sa imi iau intruder sau vulcan dar parca mult mai bine arata dragstarul. pt cativa laluti in plus nu mai conteaza , merge destul de bine si peste 90/h, si are vlaga , e chiar destul de nervoasa, mie unul imi place si ti-l recomand cu placere. am facuti cu ea in vara asta cam 5000 de km, in care iam schimbat doar filtrul de aer, uleiul si filtru de ulei. in rest mai nimic, cate un surub de strans pe ici pe colo asta o faci oricum de dragul de a mesteri si a face ceva e si instinctul format de pe urma comunistelor. ia-ti dragstar ! Editat Noiembrie 9, 2005 de florin_diliul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.