Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. As vrea o parere de la posesorii de Dragstar. Se face ca imi doresc o mobra de genul asta si am si gasit, iar din dorinta de a fi a mea si neavand bani la momentul respectiv, am dat o arvuna mica. Acum, cu riscul de a pierde arvuna in caz ca imi spuneti motive care sa ma faca sa ma razgandesc, va intreb: merita mobra asta? E xvs650, an 1998, aprox 32000 km pe ceas, arata si suna foarte bine (in afara de cateva urme vizibile datorita trecerii tipului). A ramas pretul de 2600 euro. Atasez si cateva imagini.

 

Aripa de pe spate nu este a ei, E posibil sa fie inlocuita pentru cosmetizare sau e posibil sa fie troznita din spate.Verifica cardanul. Fisele de la bujii nu par a fi cele originale. Deasemenea lipseste un sistem din fabrica(un fel de catalizator??Sper sa ma corecteze cineva daca gresesc)Ar trebui sa fie in stanga motocicletei iar aici lipseste.Nu ar trebui sa fie probleme din cauza asta totusi, Uita-te la tot ce se poate. In rest moto arata prea bine iar la banii astia , intradevar, pare a fi un chilipir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa de pe spate nu este a ei, E posibil sa fie inlocuita pentru cosmetizare sau e posibil sa fie troznita din spate.Verifica cardanul. Fisele de la bujii nu par a fi cele originale. Deasemenea lipseste un sistem din fabrica(un fel de catalizator??Sper sa ma corecteze cineva daca gresesc)Ar trebui sa fie in stanga motocicletei iar aici lipseste.Nu ar trebui sa fie probleme din cauza asta totusi, Uita-te la tot ce se poate. In rest moto arata prea bine iar la banii astia , intradevar, pare a fi un chilipir.

Salut @Nocturnus85! "Catalizatorul" despre care ai amintit il vezi aici: http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650alalc-1999_model10751/partslist/D-05.html#results,

el poate sa fie sau nu, in functie de zona pentru care a fost fabricat motorul, se ocupa de vaporii de benzina din partea goala a rezervorului...

Mai ales modelele Classic, mult indragite de americani si canadieni au acest dispozitiv.

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Imi permit sa va deranjez cu o mica intrebare.

Prentru xvs 650 mi-am comandat ulei de la MOTUL cu urmatoarele caracteristici 20W50. Am ales acest ulei mai gros ptr simplul fapt ca motorul fiind racit pe aer, iar vara trecuta cand au fost temperaturile acelea ridicata si in special cand am fost in Bulgaria unde era cod ROSU, am simtit ca motorul "zormaie" mai tare. M-am gandit ca poate un ulei mai gros cum e acest 50 ar fi mai indicat ptr racirea pe aer.

 

Va rog sa imi spuneti, ce pareri aveti, am procedat gresit sau nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Imi permit sa va deranjez cu o mica intrebare.

Prentru xvs 650 mi-am comandat ulei de la MOTUL cu urmatoarele caracteristici 20W50. Am ales acest ulei mai gros ptr simplul fapt ca motorul fiind racit pe aer, iar vara trecuta cand au fost temperaturile acelea ridicata si in special cand am fost in Bulgaria unde era cod ROSU, am simtit ca motorul "zormaie" mai tare. M-am gandit ca poate un ulei mai gros cum e acest 50 ar fi mai indicat ptr racirea pe aer.

 

Va rog sa imi spuneti, ce pareri aveti, am procedat gresit sau nu?!

 

Nu cred sa fie vreo problema, mai ales daca mergi des prin oras. Uleiul vascos se ,,lichefiaza" mai greu, deci probabil si motorul trebuie lasat mai mult la incalzit pentru o vascozitate optima a uleiului.

 

Personal am auzit pareri si pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @Nocturnus85! "Catalizatorul" despre care ai amintit il vezi aici: http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650alalc-1999_model10751/partslist/D-05.html#results,

el poate sa fie sau nu, in functie de zona pentru care a fost fabricat motorul, se ocupa de vaporii de benzina din partea goala a rezervorului...

Mai ales modelele Classic, mult indragite de americani si canadieni au acest dispozitiv.

Hai norock!

ok, thanks de info!

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am linistit. am crezut ca nu e bine daca lipseste piesa de care spui @nocturnus85. am terminat de citit topicul si cand am sa merg sa o cumpar, ii voi face mai multe teste. in special voi desface filtrul de aer sa vad daca gasesc ulei si daca se aude pinionul in a 5-a. rock si p..da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Imi permit sa va deranjez cu o mica intrebare.

Prentru xvs 650 mi-am comandat ulei de la MOTUL cu urmatoarele caracteristici 20W50. Am ales acest ulei mai gros ptr simplul fapt ca motorul fiind racit pe aer, iar vara trecuta cand au fost temperaturile acelea ridicata si in special cand am fost in Bulgaria unde era cod ROSU, am simtit ca motorul "zormaie" mai tare. M-am gandit ca poate un ulei mai gros cum e acest 50 ar fi mai indicat ptr racirea pe aer.

 

Va rog sa imi spuneti, ce pareri aveti, am procedat gresit sau nu?!

Ahoi!

Uite tabel cu uleiurile recomandate in functie de temperatura - post-25613-0-43125800-1360701680_thumb.jpg

 

Eu am tot folosit 20w40, dar in acest sezon ma gandesc sa folosesc 20w50, am umblat mult si uneori in trafic urban.

Recomandarea mea e ca celor care fac mai mult urban sa foloseasca 20w50 si sa il schimbe la 5000 de km.

Celor care folosesc motorul in afara si uneori urban 20w40 si la maxim 6000 de km sa-l schimbe.

Eu personal am folosit Castrol si am fost multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc de 3 schimburi Motul 7100 20w50 si sunt multumit....precizez ca 70% din Km sunt facuti in bucuresti.Un mic incovenient e faptul ca in diminetile reci ( primavara si toamna ) "agata " un pic treapta 1 de viteza.Sau mai precis,cand bag in vit. motorul tinde sa se opreasca la relanti din cauza ca uleiul e mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc de 3 schimburi Motul 7100 20w50 si sunt multumit....precizez ca 70% din Km sunt facuti in bucuresti.Un mic incovenient e faptul ca in diminetile reci ( primavara si toamna ) "agata " un pic treapta 1 de viteza.Sau mai precis,cand bag in vit. motorul tinde sa se opreasca la relanti din cauza ca uleiul e mai gros.

Chiar daca iti incalzesti motorul bine inainte de a porni la drum patesti aceasi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi .....

@Ice, nu am gasit ( de fapt nu se fabrica) de Metzeler cauciuc cu talon alb pentru dragstar 1100 fata ... adica dimensiunile 110 sau 120/90-18.

Ori ajung la vorba ta cu marker alb pe el :crack: ( ce ironie, legat de discutia noastra...) sau las negru pe fata ... :crack:



eu folosesc de 3 schimburi Motul 7100 20w50 si sunt multumit....precizez ca 70% din Km sunt facuti in bucuresti.Un mic incovenient e faptul ca in diminetile reci ( primavara si toamna ) "agata " un pic treapta 1 de viteza.Sau mai precis,cand bag in vit. motorul tinde sa se opreasca la relanti din cauza ca uleiul e mai gros.

 

nu-s mecanic ... poate ma incurc putin... Vorbim de uleiul din motor, da? DIn blocul motor, nu? Daca da, ce legatura are cu faptul ca daca bagi in a I-a, agata treapta de vitezaaaa??? Ala nu e alt ulei in alta baie???

 

Rog nu trageti in ... rookie ... :peace:



@ Ice, din diagrama rezulta ca uleiurile se folosesc cam de la aceiasi temperatura, doar ca 50 rezista la temperaturi mai inalte ... un mecanic mi-a recomandat ca e indicat sa pui ulei mai gros si cand utilajul are mai multi kilometri ... spre segmentare. 30 e ideal la inceput, apoi 40 si 50 spre segmentare...

Nu stiu ce ulei avea utilajul meu de anul trecut, dar oricum schimb ulei si filtru la fiecare inceput de sezon. Inca nu am depasit 5000km/sezon sa-mi pun problema reschimbarii uleiului ... Si tot mecanicul ala a zis ca filtru obligatoriu cu uleiul se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia de viteze e corp comun cu motorul,deci ungerea se face cu acelasi ulei.Nu se pune ulei separat in cutia de viteze.Chiar si ambreiajul este in acest ulei

Am inteles.

Am avut si eu problema asta sezonul trecut ... cu viteza I-a... ba mergea greu ( numai la rece) ba se oprea motorul ca nu tinea relantiul la bagat in viteza ( se oprea dragul de el exact cand dadeam sa plec si bagam I-a)headscratch.gif ... trag concluzia ca poate aveam ulei de 50 ... La cald totul era ok.

Ce chestie, sa afli un raspuns la o preblema care era pana acum cateva minute era fara raspuns ... si la care m-am gandit sezonul trecut !!!! :crack: TAREEEEE!!!!!

Editat de Phoenix78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @Nocturnus85! "Catalizatorul" despre care ai amintit il vezi aici: http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650alalc-1999_model10751/partslist/D-05.html#results,

el poate sa fie sau nu, in functie de zona pentru care a fost fabricat motorul, se ocupa de vaporii de benzina din partea goala a rezervorului...

Mai ales modelele Classic, mult indragite de americani si canadieni au acest dispozitiv.

Hai norock!

 

Da, cam asta face "catalizatorul" - recicleaza vaporii de benzina.

Prima data a aparut pe modelele vandute in California, ca aia au cele mai drastice legi antipoluare. Mi se pare ca din 2005 toate Dragstarurile il au indiferent unde se vand.

 

Cutia de viteze e corp comun cu motorul,deci ungerea se face cu acelasi ulei.Nu se pune ulei separat in cutia de viteze.Chiar si ambreiajul este in acest ulei

 

Corect. Acelasi ulei care unge toate mecanismele.

Eu am facut mai demult o prostie - am vrut sa fiu mai catolic decat papa si am pus in ulei un aditiv - metabond. Teoretic metabond-ul cica ar face un fel de pelicula ceramica si protejeaza mai bine piesele aflate in miscare. Numai ca m-am trezit ca am probleme cu ambreiajul. M-am si speriat. Nici nu ma pricepeam ce se intampla si am crezut ca am probleme cu motorul, ca nu mai trage. Dupa un timp (si 2 schimburi de ulei) problema s-a rezolvat de la sine. Cu ocazia asta am invatat o lectie - daca acelasi ulei trece si prin cutia de viteze si unge si discurile de ambreiaj nu e bine sa pui aditivi in ulei. Daca tot a venit vorba, v-o spun si voua ca sa nu faceti aceasi greseala.

Am mai pus din cand in cand aditiv in benzina - benzina ajunge numai in cilindri. Acum nah, nu stiu in ce masura ajuta sau sunt doar bani aruncati pe geam, dar ma gandesc ca daca a avut efect asupra ambreiajului s-ar putea sa aiba efect si asupra cilindrilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii, nu vreti voi sa o punem de o intalnire la vara? Asa, pentru noi cu Staruri, indiferent de capacitatea cilindrica. ma gandeam sa facem ceva sa poata ajunge mai multa lume dar sa fie ceva haiducesc. Poate undeva in centrul tarii sa fie echitabil pentru toti. Sibiu, Brasov.

 

Icelord, tu esti din Gheorgheni, cum se prezinta locurile pe la tine?

 

Putem face la o pensiune sau la cort. Sau ambele :D Ma gandeam la 2 zile(sambata si duminica acasa.)

 

Facem un gratar, bagam o chitara, un foc de tabara, o palinca, o rockereala.

 

Ce ziceti? Daca ne strangem macar zece motoare, ar fi fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Anul trecut am facut o tentativa la Obarsia Lotrului (Transalpina).

Anul asta putem incerca din nou. La mine in zona daca ar fii sa fie am avea si unde sa stam, cort si foc de tabara (a-si prefera eu) si campinguri, pensiuni. In zona mea puteti vedea: 1.Lacu Rosu 2.Cheile Bicazului 3. Lacul Bicaz 4.Durau (Langa Ceahlau) 5.Borsec (multe de vazut aici).

 

Eu ma gandesc ca ar fii super sa ne intalnim Vineri, stam la un foc si un pahar de vorba, Sambata facem o tura de 200-250km in zona si vedeti toate cele de mai sus si Sambata seara iara foc si pahare mari de vorba iar Duminica la drum. Preferabil ar fi sf.luni mai pt.ca e mai faina zona in acea perioada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Anul trecut am facut o tentativa la Obarsia Lotrului (Transalpina).

Anul asta putem incerca din nou. La mine in zona daca ar fii sa fie am avea si unde sa stam, cort si foc de tabara (a-si prefera eu) si campinguri, pensiuni. In zona mea puteti vedea: 1.Lacu Rosu 2.Cheile Bicazului 3. Lacul Bicaz 4.Durau (Langa Ceahlau) 5.Borsec (multe de vazut aici).

 

Eu ma gandesc ca ar fii super sa ne intalnim Vineri, stam la un foc si un pahar de vorba, Sambata facem o tura de 200-250km in zona si vedeti toate cele de mai sus si Sambata seara iara foc si pahare mari de vorba iar Duminica la drum. Preferabil ar fi sf.luni mai pt.ca e mai faina zona in acea perioada!

 

 

Super, momentan suntem trei, Trebuie sa mai apara lumea din hibernare :)

 

Personal la mine e o problema cu vineri intrucat sigur sunt la munca :( dar nu ma deranjeaza sa va gasesc acolo. Vointa de distractie sa fie.

 

Hai ca o sa ma uit si eu pe harti sa vad ce si cum, intre timp asteptam si alti doritori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super, momentan suntem trei, Trebuie sa mai apara lumea din hibernare :)

 

Personal la mine e o problema cu vineri intrucat sigur sunt la munca :( dar nu ma deranjeaza sa va gasesc acolo. Vointa de distractie sa fie.

 

Hai ca o sa ma uit si eu pe harti sa vad ce si cum, intre timp asteptam si alti doritori :)

Ahoi, de la Bucuresti pana aici la mine in zona faci cam 5-6 ore de mers lejer cu motorul (eu personal de cate ori merg in majoritatea cazurilor prefer Cheia).

Sa zic ca pleci la ora 16-17 la ora 22 maxim esti aici, bagi un somn de noapte fain si a doua zi putem pleca pe la 09-10 in tura obiectivelor stipulate de mine, in caz ca ar fii doritori sa facem aici intalnirea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, de la Bucuresti pana aici la mine in zona faci cam 5-6 ore de mers lejer cu motorul (eu personal de cate ori merg in majoritatea cazurilor prefer Cheia).

Sa zic ca pleci la ora 16-17 la ora 22 maxim esti aici, bagi un somn de noapte fain si a doua zi putem pleca pe la 09-10 in tura obiectivelor stipulate de mine, in caz ca ar fii doritori sa facem aici intalnirea!

 

Chiar nu promit cu plecarea de vineri, dar vedem. Cu locatia eu sunt pentru! Cu obiectivele, la fel, totusi as fi deacord cu ceva la 150-200 de KM , asta ca sa avem timp sa ne si intoarcem, sa pregatim ceaunul, focul si, evident beutura :D

 

Vedem si cine se strange! Hai ca m-am entuziasmat si la noi asa-i o vreme naspa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rau, dar mai este pana acolo. Stati sa vina caldura si dup-aia povestim. Eu de exemplu nu pot fi sigur nici pe ce se intampla saptamana viitoare, ce sa mai zic de ce o sa fie la vara. Oricum, ideea e buna si subscriu, trebuia oricum sa ii fac o vizita Lordului.

Voi piesele de unde vi le luati? Net sau shop-uri locale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu promit cu plecarea de vineri, dar vedem. Cu locatia eu sunt pentru! Cu obiectivele, la fel, totusi as fi deacord cu ceva la 150-200 de KM , asta ca sa avem timp sa ne si intoarcem, sa pregatim ceaunul, focul si, evident beutura :D

 

Vedem si cine se strange! Hai ca m-am entuziasmat si la noi asa-i o vreme naspa :(

Crede-ma ca linistiti am putea face obiectivele astea, plecam la 09-10 dimineata si dupa masa la 17-18 suntem inapoi, cu tot cu vizite.

Uite care ar fii sa zicem tura de Sambat: Gheorgheni - Bicaz - Poiana Teiului - Borsec - Toplita - Gheorgheni si sunt 217 km (3-4 ore de mers efectiv pe moto) restul timpului pentru poze, vizitat ceeace e de vizitat.

Apoi nu-i graba, om vedea ce se mai intampla pana dupa inceput de sezon!

 

Nu vreau sa fiu rau, dar mai este pana acolo. Stati sa vina caldura si dup-aia povestim. Eu de exemplu nu pot fi sigur nici pe ce se intampla saptamana viitoare, ce sa mai zic de ce o sa fie la vara. Oricum, ideea e buna si subscriu, trebuia oricum sa ii fac o vizita Lordului.

Voi piesele de unde vi le luati? Net sau shop-uri locale?

Te astept in vizita de ceva timp!

Eu am mai trecut pe langa Tg.Mures, era vorba ca sf.urmator de saptamana sa ajung pe acolo dar a aparut o problema si nu mai pot merge :( , poveste lunga.

Oricum mai e pana in luna mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...