Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

Un prieten cauta o aripa de dragstar classic de 1100, nu aveti careva una de vanzare desigur!??!!

 

Multumesc.



Cu turometrul s-a rezolvat.Si e programabil...Ma gandeam eu ca era cam scump pentru un simplu turometru.
Cornele,baga ceva si cu Venturele si cealalta,chiar daca sunt off topic...Asa,de clatit lentila.

Ahoi!

 

Uite un single carb pe dragstar 1100

 

Ma-si uita la un video sa vad cum se curata carburatorul la un dragstar de 1100cc dar numai video-uri pentru dragstar 650cc gasesc. E aceasi treaba cumva?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ieri m-am uitat un pic in manual, tre sa scot la imprimanta toate foile si sa-l demontez pas cu pas si sa-l curat cum zice cartea :D

 

Today's Work

post-25613-0-27380600-1392479970_thumb.jpg

post-25613-0-44824600-1392479982_thumb.jpg

post-25613-0-39337200-1392480024_thumb.jpg

post-25613-0-28012500-1392480032_thumb.jpg

Un pic de ordine la carburator!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

IceLord vad ca demontezi intr-o veselie...

Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate

pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur.

Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)?

Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai.

E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut.

Multam' si astept un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un dragstar 650 custom pe care l.am refacut complet(aripa spate,tobe,filtru aer, kit carburatie, ambreiaj barnett, ghidon,suspensii progresive si tot ce inseamna accesorii) iar proiectul este gata saptamana viitoare, singura problema este ca nu a ajuns saua inca iar acesta este motivul pentru care va scriu: Are cineva sa imi imprumute o sa pentru cateva saptamani, pana in martie ar trebuii sa ajunga? Nu stiu ce sa zic ca las garantie daca imi lasati saua, ziceti voi daca sunteti dornici sa ma ajutati ce vreti ca sa nu credeti ca fug cu ea:) Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

IceLord vad ca demontezi intr-o veselie...

Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate

pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur.

Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)?

Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai.

E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut.

Multam' si astept un raspuns.

Ahoi!

Apoi demontez pana unde ma duc cunostiintele si curajul :stuck: .

 

Uite aici:

Bun video si explicit!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o si cu turometrul

Ahoi!

 

Hai ca tare, chiar ca ma uimesti unde i-ai gasit locul. TARE!!! :peace:

 

De la bobinele de inductie ai tras cablurile? Sau de undeva de la CDI? Ca vad ceva cabluri pe acolo (rosu si galben).

Chiar sunt curios, te rog sa-mi dai detalii!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial l-am pus aici,dar se incingea atat de tare incat mai devreme sau mai tarziu l-as fi distrus.Asa ca l-am mutat in spate unde caldura e mai mica si ventilatia mai buna.Arata haios si asa!Oricum,turometrul la DS e doar sa reglezi corect relantiul.In rest se uita dracu la el...Montarea e cam asa:negrul la minusul bateriei,albastru l-am bagat in papucul bobinei de inductie cilindru fata(asa spunea instructiunea) si rosul oriunde,dar dupa siguranta.Nu inaintea ei.Si asta este rezervorul fostei mele Virago 750.Amicul caruia am vandut-o a facut-o varza,din pacate.Il voi pune pe perete,in loc de tablou.....

post-44963-0-68538100-1392751081_thumb.jpg

post-44963-0-97497500-1392751102_thumb.jpg

post-44963-0-29703800-1392751115_thumb.jpg

post-44963-0-23086200-1392751129_thumb.jpg

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial l-am pus aici,dar se incingea atat de tare incat mai devreme sau mai tarziu l-as fi distrus.Asa ca l-am mutat in spate unde caldura e mai mica si ventilatia mai buna.Arata haios si asa!Oricum,turometrul la DS e doar sa reglezi corect relantiul.In rest se uita dracu la el...Montarea e cam asa:negrul la minusul bateriei,albastru l-am bagat in papucul bobinei de inductie cilindru fata(asa spunea instructiunea) si rosul oriunde,dar dupa siguranta.Nu inaintea ei.Si asta este rezervorul fostei mele Virago 750.Amicul caruia am vandut-o a facut-o varza,din pacate.Il voi pune pe perete,in loc de tablou.....

Ahoi!

Clar ca nu era bine pozitionat acolo, pe cel stricat pe care il am eu am vrut sa-l pun pe ghidon intre inaltatoare ca imi placea sa-l admir in mers.Chiar daca o sa-mi i-au alt turometru o sa-l pun tot in pozitia asta. Apropo e carcasa de plastic la turometru?

 

La care siguranta faci referire? E vreo siguranta pe langa bobinele de inductie ca nu imi aduc aminte?

 

Multam de clip BlackSeraph si tie Ursule pentru reconfirmare.

O sa ma bag sa o desfac singur si sa vad ce iasa.

Nu ar fi mare filozofie.

o sa va spun cat de bun mecanic am fost.

Ahoi!

Asa sa faci, oricum video e destul de explicit!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50.

E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50.

E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam.

Ahoi!

Eu am folosit cativa ani la rand 20W40 (Castrol) dar fata de 20W50 se useaza mai repede si apar probleme daca mergi un pic peste 5000-6000 de km si am folosit semisintetic.

Anul trecut am bagat 20W50 Bel Ray mineral si n-a fost bai si am facut aproape 7000, dar la 6000 recomand sa faceti schimbul desi nu am avut probleme.

 

In manualul de folosita este un tabel care specifica ce uleiuri intra in "javra"

 

Eu personal nu prea merg urban si de aia am facut aceasta alegere pe mineral, un 20W50 sintetic si semisintetic e clar mai bun pentru oras. Eu a-si inclina spre un semisintetic, dar fiecare alege ce crede ca e corect.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50.

E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam.

de fapt,sa fiu mai concret, eu oscilez intre Motul 7100 , Repsol si Bel-Ray,toate 20W50 pt V-twin.Inca nu stiu care o sa fie alegerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt,sa fiu mai concret, eu oscilez intre Motul 7100 , Repsol si Bel-Ray,toate 20W50 pt V-twin.Inca nu stiu care o sa fie alegerea...

Ahoi!

Mai ai de ales intre sintetic, semisintetic si mineral.

Acuma depinde si unde vrei sa-l folosesti, urban, extern sau mixt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...