RedRat Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Aripa pentru xvs650 custom o ai de vanzare? Daca da, la ce pret? M-ar interesa... cheers! P.S. and off:) Foto de la o mica iesire de ieri Ride safe! Editat Septembrie 9, 2013 de Robert_900RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 P.S. and off:) Foto de la o mica iesire de ieri Ride safe! off: schimba guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 off: schimba guma Urmeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Aripa pentru xvs650 custom o ai de vanzare? Daca da, la ce pret? M-ar interesa... cheers! P.S. and off:) Foto de la o mica iesire de ieri Ride safe! Am Star de 1100, si nu stiu daca se potriveste, dar daca da, dupa ce o schimb, o sa o am la vanzare Ai grija la guma pe spate, am un amic care are un Virago, si a tot tras de timp pana a explodat cauciucul... Asfalt uscat, cat mai este timp sezonul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Stie cineva unde gasesc si eu un turometru analog 8000 rpm? mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cum e fara AIS ? am citit si eu pe forumuri de afara cum ca ar fi mai "smooth" dar vreau si o parere romaneasca Cu ce ai acoperit gaurile ramase ? Isuse!Asta da....Eu sunt opusul.Dau jos tot ce se poate,pana iese un bobber care are doar cadru,roti,motor si ghidon.Ieri am aruncat AIS-ul.Altfel suna treaba acum....Si mai am de inlaturat multe...Merci de rsp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 http://www.vstar1100.com/jack_phelps/vstar/ais.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lake_of_tears Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 m-am hotarat (si nu prea) s-o vand. mai multe detalii aici numa' bine & doamne-agiuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 http://www.vstar1100.com/jack_phelps/vstar/ais.htm Zice clar ce si cum e fara AIS dupa un timp mai lung. Si pe mine ma seaca cand aud cate o explozie mai ales la dezaccelerare dar m-am impacat cu ideea. Oricum e bine de stiut ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Si uite asa s-a rezolvat misterul ... Nu stiam ce e chestia aia pe care o au celelalte dragstaruri da' nu o are motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cum se comporta motorul fara AIS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Perfect din punctul meu de vedere, insa nu pot fi decat subiectiv : nu am avut cu AIS, l-am cumparat direct cu AIS-ul demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 La mine motorul nu are asa ceva din fabricatie. Bineinteles ca nu ii simt lipsa. Acum nu stiu daca dezactivezi una, ce implicatii are... Cum se comporta motorul fara AIS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefoctav Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu nu stiu de ce va deranjeaza explozia de la decelerare. Eu chiar o folosesc in loc de claxon cand mi se pare ca vrea cineva sa se bage in fata. Are efect 99% din cazuri. E drept ca am tevile goale si esti obligat sa le dai atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Nu mi se pare mai smooth,in schimb motorul e mai clean loock si nu mai partaie la frana de motor.Ma disperau tevariile alea rasucite in jurul motoruli.Le-am astupat cu nipluri din AL facute la strung.Fa-le cu o zecime mai groase decat diametrul shtutzului si lungi de vreo 3cm. Tehnic nu sunt probleme.Alea sunt puse ca sa mai arda din noxe pe evacuare datorita unui jet de aer suflat de selenoidul cu comanda vacuumatica.Restul sunt povesti de 2 bani.Unele nu au deareca au fost fabricate pentru tari care nu se mai caca atata pe ele.Oricum e zero eficienta,avand in vedere la ce nivel de catalizare s-a ajuns la motocicletele actuale.Riscuri zero,sunet mai ok,aspect aerisit.Recomand..... Proiect toamna -iarna...Om vedea ce va iesi la primavera... Ala din poza nu sunt eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Mi-ai starnit curiozitatea, ascunzi cablurile electrice in Ghidon? Ape-ul e de 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 19".Da...prin ghidon.Si am gasit o modalitate de a muta socul de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) 19".Da...prin ghidon.Si am gasit o modalitate de a muta socul de pe ghidon. Vai de capul meu, al meu de 16" si dupa 30 de km il simt, cel mai mult am facut cu el parca vreo 300-320 de km dar nu-i stress se poate merge. Apoi la 19' nu stiu ce sa zic, poate o sa fie exagerat fata de dimensiunea motorului (perere personala) si la drum lung o sa te oboseasca rau. Chiar te rog daca ai timp si chef sa dai detalii (scris si poze) cum muti choke-ul de pe ghidon in alta parte, il pui sub rezervor? sau ce ii faci? Editat Septembrie 17, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 La voi (1100) choke e pe ghidon? ca nu gasesc poze pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Da, in blocul cu faza lunga, semnalizarea si claxonul. E sub claxon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 OK.Deseara pun ceva poze.O sa si radeti putin...probabi. Dupa cum se vede socul l-am mutat pe dreapta.deasupra carcasei filtrului de aer.Am folosit cablul de soc original si l-am scurtat impreuna cu camasa cablului.Cotul metalic ce vine prins de ansamblul carburatoarelor este de la cablul de acceleratie inferior(ferula metalica din capatul cablului de soc intra la fix).Mecanismul socului l-am preluat de la vechea mea Virago 750 iar tabla de care vine prins mecanismul este suportul de numar de la Dragstar(numarul l-am prins direct de aripa.Oricum vine aruncat totul la momentul oportun).Ornamentul ala cu crucea de fier este un capac de valva bling-bling,dar e ok.deoarece mascheaza surubul.Cam asta e....si functioneaza brici. Azi am introdus firele electrice prin ghidon,ocazie cu care motanul meu m-a facut de rusine cand l-a mirosit in cele 3 litere pe electrician. Referitor la ghidon nu e deloc exagerat(in poza apare oarecum distorsionat).In momentul cand va fi pus scaunul solo,pe arcuri si o aripa hoatza va arata si mai bine,cu ghidonul ala,Mie mi se pare foarte ok.Undeva,cu niste ani in urma am postat si poze cu lucrul la o Virago.Tot pe acest forum.... In fine....cam asta a fost.Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) @transilvania72 interesant cum te-ai jucat si are o aparenta mai curata asa fara firele electrice. E bine ca ai si ajutor, fain si pisicul, stiu cum e sa-si bage botul cate un animal (am si eu). Uite ce Virago am avut eu: La cumparare - La Final inainte de vanzare - Am si eu loc pentru firele electrice in ghidon dar trebuie sa largesc gaurile, poate in spre primavara ma bag si eu sa ma joc un pic cu el. Am de mutat clacsonul (ca am unu mare care atinge aripa fata dar scoala si mortii) si chock-ul sper ca oi putea adapta ceva. Editat Septembrie 18, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Nu trebuie largit nimic....Cel putin la al meu care e de la BARON CUSTOM si se numeste tipic americaneste KONG BAR 19".E adevarat ca are diametrul mai mare fiind teava mai subtire in teava groasa cu diametrul de 1 1/4 inci. Editat Septembrie 19, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Se vinde V-Star Custom 2008, 8000km. Detaliile aici: /index.php?/topic/702775-yamaha-dragstar-v-star-custom-650cmc-2008-5000mile-metbike/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.