IceLord Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Speedster Shorts... Ahoi! Nu suna rau sa stii, asa ceva am gasit pe youtube A mea asa suna - Editat Octombrie 14, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Cosmarul proprietarilor de Vstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Ti-a murit si tie starter clutch? @Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Cred ca o sa imi iau one way assy starter clutch.Cica e life time warranty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Aici l-am comandat eu anul trecut pe cand mai aveam V Staru-ul.Incepand cu 2012 se pare ca asta a rezolvat problemele : http://www.yocracing.com/accessory_store/store/yoc_viewItem.asp?IdProduct=270661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) "dolores inferni circumdederunt me" Eu la asta ma gandeam: "New" Yamaha Big Roller Reinforced Type VStar V Star XVS 1100 Starter Clutch M13 150$ + transport Editat Octombrie 16, 2013 de Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Avent,kitul tau e incomplet de aceea e ieftin.Eu voi lua ca si al lui Yamoco.E mai scump,dar "se merita".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Cam in 3 saptamani de la comanda/plata ajunge in RO. Se mai adauga transportul ( nu mai retin : 60 - 80 USD ) si daca aveti o "cunostinta" la Oficiul Postal(respectiv vamesul de servici) unde se receptioneaza coletele externe, scapati fara taxa + TVA. Cam in 3 saptamani de la comanda/plata ajunge in RO. Se mai adauga transportul ( nu mai retin : 60 - 80 USD ) si daca aveti o "cunostinta" la Oficiul Postal(respectiv vamesul de servici) unde se receptioneaza coletele externe, scapati fara taxa + TVA. Ca idee : un dealer roman mi-a propus anul trecut acelasi kit cu 1087 EUR !!!! (NEBUNI) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Ahoi! Cand am sunat si eu la Yamaha la dealer in Bucuresti mi-a zis 2600 lei din start. No comment! Eu am gasit unu pe www.ebay.com la vreo 300 $ cu toate. Nu credca ii cel mai tare dar sigur o sa ma mai tina inca 55.000km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Am cautat ceva documentatie in legatura cu relocarea filtrului de ulei si nu imi place ce am gasit.https://sites.google.com/site/vstar1100kb/home/5-modifications/ork In consecinta am facut o modificare la prinderea rezervorului de lichid frana spate,in sensul ca l-am coborat mult mai jos dar suficient de sus cat sa nu am probleme.Acum e muuult mai usor de dat jos si repus evacuarea in vederea schimbului de ulei.Mai ales ca eu il schimb de cel putin 2 ori pe sezon avand in vedere ca e racit cu aer si circul preponderent in oras.Tot azi am pus pe tevi heat wrap.Asa nu se mai incinge motorul la relanti,macar de la evacuare,care e al naibii de aproape de blocul motor.Niste poze si o filmare facuta azi de un amic.... .Oglinzile alea le-am dat jos fiindca nu erau ok.Urmeaza schimbarea aripii spate,semnale spate,scaunul,aerografie si basta... Daca va uitati la clip veti remarca lipsa totala de pocnituri in tobe pe frana de motor,mai ales ca am evacuare marita.AIS jos si sincronizare carburi ca la carte. Editat Octombrie 17, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Ahoi! Buna treaba ai facut, @transilvania72 cu schimbarea rezervorului de frana pentru spate. Si mie mi-a dat de lucru cand schimb filtrul de ulei si vreau sa umplu acel rezervor de lichid de frana. Cu oglinziile ce ai de gand sa faci, unde vrei sa le repozitionezi? Cu aripa pe spate ce planuri ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 @transilvania72 Suna bine tobele ,abia astept se le aud tulburand linistea Bistritei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut, Vreau sa dau jos astazi dupamiaza tobele finale de la Starul meu, sa le duc la cromat... Mentionez ca am tobe Cobra. Din cate am vazut la moto, sunt prinse cu 2 suruburi de cadru (de ceva platband) si 2 cleme care le leaga de partea dinspre carburoatoare. Desfacand suruburile si clemele ar trebui sa le pot da jos, nu? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Bai,cand ma bucuram mai tare ca merge bine,a inceput sa bubuie pe frana de motor.Am desfacut toate jiglerele la care am ajuns,le-am suflat,spreiat,pus la loc si degeaba.Face mai urat...Ce plm. sa aiba? Editat Octombrie 25, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Nu e chestia aia cu Air Induction System ? Ca cica asa face daca il dai jos. Si a mea pocneste cand ii tai gazul, dar mie imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Eu cred ca e de la tobe. Evacuarea sport creste putin consumul de combustibil si genereaza rateuri pe decelerare. "PAREREA MEA!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Nu e chestia aia cu Air Induction System ? Ca cica asa face daca il dai jos. Si a mea pocneste cand ii tai gazul, dar mie imi place E invers.Daca le inlaturi nu mai pocneste.Eu de mult am aruncat sistemul ala inutil. Eu cred ca e de la tobe. Evacuarea sport creste putin consumul de combustibil si genereaza rateuri pe decelerare. "PAREREA MEA!" Asa e.A fost de la tobe,dar nu din cauza ca sunt aftermarket ci din cauza montarii de-an pulea.Suflau rau de tot,ambele,in zona unde intra una in alta fiindca nu le-am bagat suficient de adinc.Le-am dat jos si le-am remontat atent.E alta viata....Macar mi-am curatat si carburile cu ocazia asta. Editat Octombrie 25, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Salut, Vreau sa dau jos astazi dupamiaza tobele finale de la Starul meu, sa le duc la cromat... Mentionez ca am tobe Cobra. Din cate am vazut la moto, sunt prinse cu 2 suruburi de cadru (de ceva platband) si 2 cleme care le leaga de partea dinspre carburoatoare. Desfacand suruburile si clemele ar trebui sa le pot da jos, nu? Mersi, Ahoi! Da clar acolo trebuie sa te joci ca sa le dai jos, incearca si tu ca doar nu strici nimic. Vezi ca la iesire din cilindri sa la-si sa fie motorul rece si sa folosesti un spray pentru rugina ca sa desfaci usor surubrile haxagonale, altefel risti sa le rupi si atunci ai de munca!!! Editat Octombrie 25, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 ..sa fie motorul rece si sa folosesti un spray pentru rugina ca sa desfaci usor surubrile... Merge cu degripant dar lasat dupa o zi pe alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Salut, Am si eu o problema. Azi am pornit sa fac o tura prin oras, dar dupa cca o juma de ora de mers lejer prin oras, am ramas fara curent. I-am dat curent cu un cablu de la alt motor si totul parea ok, dar cum scoteam cablul, cum scadea turatia si murea motorul. Am schimbat releul cu altul si tot murea motorul. Bateria a dus-o un prieten, adica @Stcimponeriu(mersi), sa o puna la incarcat si mi-a zis ca ii da mesaj cum ca bateria e defecta. Oare ce poate fi? Sa fie releul cu probleme si din cauza asta s-a stricat si bateria? Sa fie doar bateria si atunci nu face fata alternatorul sa duca motorul, pentru ca trage bateria defecta curent? Atunci ar fi cam ciudat ca merge cu cablu de la alt motor. Sa fie ambele relee defecte? Am verificat tensiunea ce vine de la alternator cu motorul pornit, adica intre doua fire albe ce intra in releu si aveam vreo 50V. Stie cineva cat ar trebui sa fie? Maine as vrea sa ii fac o verifcare mai amanuntita. Ce sugestii aveti? Cand am pornit motorul prima data, dupa vreo doua-trei minute,am simtit un miros de ars. Atunci am crezut ca or fi ceva frunze cazute pe la motor, dar acuma ma gandesc ca poate s-o fi ars altceva, dar ce? Astept sfaturi/pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 @abru, se poate ca e dus releul de incarcare si bateria a murit treptat. Daca faci rost de releu de incarcare sa masori la baterie voltajul cand motorul e pornit, ar trebui sa fie intre 13-14v, daca accelerezi maxim 14.20v. Iar cand motorul e oprit pe baterie trebuie sa ai intre 12.20-13v. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Iar face urat si la mers constant,uneori sesizez usoare ezitari(smucituri fine).Bujii,filtru benzina,robinet,pompa benzina,carburi???Doar una din astea poate fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Iar face urat si la mers constant,uneori sesizez usoare ezitari(smucituri fine).Bujii,filtru benzina,robinet,pompa benzina,carburi???Doar una din astea poate fi.... Ahoi! Hai sa-mi dau si eu cu parerea, oare poate sa-ti faca vreo fisa figuri la vreo bujie si sa nu mearga cum trebuie? Scoate bujia pune-i fisa si vezi cum face scanteie la fiecare dintre cele doua fise si bujii. Doar o parere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Vand set TOBE CUSTOM pentru Yamaha Dragstar 650 (classic si custom). Tobele sunt facute de olandezii de la BSM, au fost mai lungi, dar au fost scurtate la un atelier de specialitate, pt. o imagine mai agresiva a motocicletei. Au si silencere care se pot detasa. Sunetul este fenomenal pt. un motor de 650 cc cu aceste tobe. Veti impresiona pe multi si mai pirimiti si vreo 2-3 caluti in plus la cuplu. PRET: 350 ron, dar sunt deschis si la eventuale alte schimburi. De mentionat ca nu mai am cruiser. Detalii: 0722.748.422 Bogdan Pozele sunt aici: /index.php?/topic/705651-vand-tobe-custom-yamaha-dragstar-650/ Editat Decembrie 1, 2013 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Vand set TOBE CUSTOM pentru Yamaha Dragstar 650 (classic si custom). Tobele sunt facute de olandezii de la BSM, au fost mai lungi, dar au fost scurtate la un atelier de specialitate, pt. o imagine mai agresiva a motocicletei. Au si silencere care se pot detasa. Sunetul este fenomenal pt. un motor de 650 cc cu aceste tobe. Veti impresiona pe multi si mai pirimiti si vreo 2-3 caluti in plus la cuplu. PRET: 350 ron, dar sunt deschis si la eventuale alte schimburi. De mentionat ca nu mai am cruiser. Detalii: 0722.748.422 Bogdan Pozele sunt aici: /index.php?/topic/705651-vand-tobe-custom-yamaha-dragstar-650/ Ar merge super fain pe o Yamaha Dragstar de 1100 ca a mea, dar nu cred-ca se potrivesc. M-am bagat si eu un pic in jucaria mea, sper ca pana in primavara iasa ceva mai fain. Deocamdata am ascuns in ape cablurile electrice: - - - Zilele trecut m-am bagat sa fac cablurile pentru semnalizari si firele fiind vechi necesita inlocuire TOTALA, o sa am de furca un pic la el pana termin partea asta electrica, dupa care am sa trec si la alte mofturi. Revin cu detalii pe parcurs. Editat Decembrie 1, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.