moldovean Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 INTALNIREA DRAGSTAR-URILOR IN BUCURESTI PE UNDE SE FACE ? in afara de ceea de la ARC miercurea la 18.30 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldovean Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 INTALNIREA DRAGSTAR-URILOR IN BUCURESTI PE UNDE SE FACE ? in afara de ceea de la ARC miercurea la 18.30 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plaiesu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Salut, Am si eu un XVS de 650. Stie careva daca aripile de la clasic se potrivesc? daca da ..pe unde se gasesc aripi de clasic de vanzare? Mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Salut,Am si eu un XVS de 650. Stie careva daca aripile de la clasic se potrivesc? daca da ..pe unde se gasesc aripi de clasic de vanzare? Mersi frumos. salut aripa fata de dragstar classic nu se potriveste la celalalt model pentru ca roata este mult mai mare la classic si furca este diferita distanta intre brate este mai mare la classic cea de pe spate s-ar putea sa se potriveasca aripi poti gasi pe ebay.de sau ebay.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 asta era linkul pe care vroiam sa-l pun ...ma bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan george Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 vand accesorii dragstar: 2 decoratiuni si ghidon original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 copii ce v-ati mai cumparat la motoarele voastre ??? eu cant capacele de la baterie nichelate si niste tobe sa le golesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 asta era linkul pe care vroiam sa-l pun ...ma bad foarte misto sunet !!!! tare salut. ma intereseaza un set de tobe galagioase sau foarte galagioase pt un dragsta de 1100 din 2003 [xvs1100 vp05] foarte misto sunt cele de la louis ( finalele) suna bestial de misto... dar numai pentru cei fara probleme cu urechea dreapta ... Conform zicalei ca prostia daca nu doare costa, am reusit sa trantesc motorul spectaculos dar cu mult noroc am scapat relativ intreg. Pantalonii, geaca si ghetele se repara cu ceva petice si vopsea. Ar mai fi nevoie de un suport oglinda dreapta (surprinzator oglinda a scapat nesparta), o maneta frana fata, o scarita fata dreapta (eventual si suportul aferent) si inaltatoare ghidon standard pentru Dragstar 650 Custom '98. Are cineva de vanzare? Nu mai intreb de un dispozitiv de indreptat orgoliu teribil de sifonat, ca din ala sigur nu gasesc... salut, dupa ce montez eu manerul de frana nichelat pe care tocmai l-am cumparat... poate se potriveste al meu vechi! dragstar clasic 1100 /2005 vand saua originala stoc a dragstarului meu 1100 / 2005 .... daca are nevoie cineva ma gaseste..... Aceasta este saua stoc de Yamaha dragstar 1100 clasic : daca ma poate ajuta cineva, VA ROG !!!!!! Am nevoie de piulita su piesa care face ca semnalele de pe fata la dragstar sa stea in jos..... in prelungirea priectoarelor.... stie cineva de unde as putea sa cumpar 2 bucati >!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OMEN_RO Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) intrebare de incepator: sepoate pune pe DS 650 roata mai lata pe fata? dar pe spate? ce implica acestae modificari? Editat Ianuarie 11, 2009 de OMEN_RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 intrebare de incepator: sepoate pune pe DS 650 roata mai lata pe fata? dar pe spate? ce implica acestae modificari? te referi la dragstarul 650 sau 650A adica cel classic cel classic are roata pe fata de 130/16 cel normal are roata de 100/19 pe spate sunt aceleasi dimensiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OMEN_RO Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 ma refer la dagstar 650 simplu cu softail,am inteles ca au dimensiuni diferite ,ma intereseaza daca se pot schimba pe 650 simplu cu roti mai late ca si cele de pe 650A de exemplu.Dar pe spate se poate mai lata fara a modifica semnificativ cadrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 ma refer la dagstar 650 simplu cu softail,am inteles ca au dimensiuni diferite ,ma intereseaza daca se pot schimba pe 650 simplu cu roti mai late ca si cele de pe 650A de exemplu.Dar pe spate se poate mai lata fara a modifica semnificativ cadrul? pe spate eu cred ca daca vrei roata mai mare direct nu se poate pune avand si cardanul trebuie verificat daca poti pune o janta cu cauciuc mai mare fara sa atinga de cadru dar asta inseamna sa desfaci spitele si sa le pui pe cealalta janta din cate am vazut eu este greu sa modofici furca spate sa intre roata mai mare pe fata se poate sa pui roata mai mare direct dar trebuie verificat dupa cum arata latinea intre bratele furcii sau poate aceeasi treaba janta mai mare pe acelasi butuc trebuiesc comarate in primul rand masurate si apoi vezi bafta vand chestii de dragstar maneta frana nichelata capacele de la motor stare buna negre fara embleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 cam cat consuma dragu de 1100 classic? ceva problema din cauza racirii pe aer? idei ,pareri recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Legat de acelasi model (XVS 1100) am si eu o intrebare catre posesori: In pozitia originala - adica NU comenzi avansate - scaritele sau suporturile pentru picioare ar fi incomode pentru un rider de numai 170 cm? Ma refer la drum lung, nu-s prea intinse picioarele la orizontala, si prea multa greutate pe baza coloanei? Intreb asta pentru ca sunt obisnuit sa am calcaiele mai sub sea, si mi-e ca spatele meu cam sensibil sa nu agreeze pozitia... Multumesc anticipat binevoitorilor ce vor raspunde! L.E. Stiu ca a sunat a intrebare de noob, asa ca hai sa reformulez: pozitia de conducere difera mult de cea de pe un VN 800 classic? Asta e singurul cruiser pe care l-am condus, si numai pe distante scurte. Totusi mi s-a parut ok. Poate cineva dintre posesorii de XVS 1100 a mers si pe Vulcan vreodata... 10X again! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 hau am testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata? hauam testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata? ceva site-uri unde sa gsesc poze-musai vreau sa ii schimb culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstar1bike Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 hauam testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata? doar daca schimbi uleiul de furca si eventual daca motoru e mai vechi schimbi arcurile. in rest nu stiu deca mai sunt alte posibilitati de reglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SENA_KAMIKAZE Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 un dragstar de 1100 la o viteza de 100-120 dar fara a schimba vitezele in turatii mari, mie mi-a consumat 5,2/100km , iar in legatura cu garda motocicletei intradevar este un pic cam joasa dar nu prea ai ce sai faci decat sa incepi sai faci modificari (sai prelungesti telescoapele fata fara ai umbla la unghi) ceea ce nu-ti recomand decat daca vrei sa-ti faci un custom , iar cu racirea nu am avut probleme doar ca in oras se incinge binisor si degaja ceva caldura la picioare. bafta si asfalt uscat tuturor posesorilor de dragstar. un dragstar de 1100 la o viteza de 100-120 dar fara a schimba vitezele in turatii mari, mie mi-a consumat 5,2/100km , iar in legatura cu garda motocicletei intradevar este un pic cam joasa dar nu prea ai ce sai faci decat sa incepi sai faci modificari (sai prelungesti telescoapele fata fara ai umbla la unghi) ceea ce nu-ti recomand decat daca vrei sa-ti faci un custom , iar cu racirea nu am avut probleme doar ca in oras se incinge binisor si degaja ceva caldura la picioare. bafta si asfalt uscat tuturor posesorilor de dragstar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 hauam testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata? Daca vrei motor mai inalt iti iei enduro, am condus dragstar si pot spune ca nu e chiar asa jos cum zici tu, doar nu vrei sa urci borduri cu el sau sa mergi pe cimp,arata foarte frumos are o linie superba dragstarul,te inveti cu el si ai grija cum te bagi si pe unde.....ca doar tu il conduci pe el nu el pe tine parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atash Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 adevar graieste robby, dupa cum ne-a obisnuit... la dragstar e simplu. daca partea de jos a cadrului si cardanul sunt paralele cu solul e ok. inseamana ca suspensiile sunt la inaltimea standard. pe asfalt corect are garda ultra suficienta. in rest...situatia devine mai deosebita nitel, dar asta e farmecul yahturilor de dimensiuni medii si mari pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 L.E. Stiu ca a sunat a intrebare de noob, asa ca hai sa reformulez: pozitia de conducere difera mult de cea de pe un VN 800 classic? Asta e singurul cruiser pe care l-am condus, si numai pe distante scurte. Totusi mi s-a parut ok. Poate cineva dintre posesorii de XVS 1100 a mers si pe Vulcan vreodata... 10X again! am mers eu si pe vulcan si pe dragstar.eu am 1.75 si sunt destul de scurt in craci.la dragstar cu comenzile de la mama lui stau cu picioarle flexate pe foot pads-mi se pare ca chiar mai flexate un pic de ct la vt 600 c shadow. Daca vrei motor mai inalt iti iei enduro, am condus dragstar si pot spune ca nu e chiar asa jos cum zici tu, doar nu vrei sa urci borduri cu el sau sa mergi pe cimp,arata foarte frumos are o linie superba dragstarul,te inveti cu el si ai grija cum te bagi si pe unde.....ca doar tu il conduci pe el nu el pe tine parerea mea exact asta am facut- am coborat o bordurica si a simtit imediat- e bine de stiut sa nu mai cobor borduri ca satanistii-sambata il scot la primul drum - va tiu la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) am mers eu si pe vulcan si pe dragstar.eu am 1.75 si sunt destul de scurt in craci.la dragstar cu comenzile de la mama lui stau cu picioarle flexate pe foot pads-mi se pare ca chiar mai flexate un pic de ct la vt 600 c shadow. -sambata il scot la primul drum - va tiu la curent. Multam, Kessule! M-ai linistit oarecum. Baga impresii de la road-test si poze daca se poate. Editat Ianuarie 22, 2009 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 exact asta am facut- am coborat o bordurica si a simtit imediat- e bine de stiut sa nu mai cobor borduri ca satanistii-sambata il scot la primul drum - va tiu la curent. iti spun o kiestie dragstarul are garda la sol foarte ok, cind cobori o bordura cu timpul te obisnuiesti cu garda care o are, clar daca urci sau cobori o bordura mica cu dragstarul ,o faci pe cit posibil de incet, ca doar e sau va fii motorul tau.... Dragstarul este un motor care daca tu ai grija de el , el are de tine, usor de itretinut si foarte manevrabil cu toate ca are gabarit si iti da senzatia ca e greu, o data pus in miscare e usor de condus.... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atash Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) Dupa ce am reperat bubele facute in noiembrie (deh, mai cade omul cand nu gandeste), m-a apucat cheful sa mut comenzile mai in fata. Intai m-am speriat de preturile unui set de comenzi avansate de firma, dar cum am picioarele cam lungi trebuie sa fac cumva. Asa ca am cautat si am gasit in niste poze (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_03.jpg) solutia avansarii folosind o placa ce transfera pur si simplu prinderile de pe cadru ale suportilor cu pana la 120mm mai in fata, folosindu-se apoi ansamblele suport/pedala/scarita originale. Mai trebuie confectionate alte tije de comanda ale cutiei si franei spate mai lungi, dar e simplu iar material se gaseste usor la magazinele cu specific de inox (bara 6mm pentru cutie si teava 16mm parca pentru frana, cam 20RON bucata la lungimile necesare). Problema initiala a fost procurarea si prelucrarea tablei de otel cu grosime de 8-10 mm, dar s-a rezolvat in cadrul unui service de camioane (grosimea respectiva de tabla fiind folosita curent la repararea picioarelor de sprijin ale remorcilor ) Modificarea e destul de simpla si in primul rand la un pret "romanesc". Estetica, in schimb, cam lasa de dorit pentru ca se modifica important aspectul partii inferioare a cadrului (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_01_lg.jpg si http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_02.jpg). Voi ce opinie aveti? Editat Ianuarie 25, 2009 de atash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Multam, Kessule! M-ai linistit oarecum. Baga impresii de la road-test si poze daca se poate. gata am luat-o si am si plimbat-o un pic este exact ceea ce imi trebuia Revin cat de curand si cu poze! poze cu ursoaica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) gata am luat-o si am si plimbat-o un pic este exact ceea ce imi trebuia Revin cat de curand si cu poze! poze cu ursoaica: BETON , sa fiti amandoi sanatosi ! Cat te-a costat? LE Blackrider:IceLord,cind mai dai reply,editeaza ca lumea mesajul,nu mai atasa si pozele ca incarci pagina aiurea. Editat Ianuarie 27, 2009 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.