Jump to content

Recommended Posts

Conform zicalei ca prostia daca nu doare costa, am reusit sa trantesc motorul spectaculos dar cu mult noroc am scapat relativ intreg. Pantalonii, geaca si ghetele se repara cu ceva petice si vopsea. Ar mai fi nevoie de un suport oglinda dreapta (surprinzator oglinda a scapat nesparta), o maneta frana fata, o scarita fata dreapta (eventual si suportul aferent) si inaltatoare ghidon standard pentru Dragstar 650 Custom '98. Are cineva de vanzare? Nu mai intreb de un dispozitiv de indreptat orgoliu teribil de sifonat, ca din ala sigur nu gasesc...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Conform zicalei ca prostia daca nu doare costa, am reusit sa trantesc motorul spectaculos dar cu mult noroc am scapat relativ intreg. Pantalonii, geaca si ghetele se repara cu ceva petice si vopsea. Ar mai fi nevoie de un suport oglinda dreapta (surprinzator oglinda a scapat nesparta), o maneta frana fata, o scarita fata dreapta (eventual si suportul aferent) si inaltatoare ghidon standard pentru Dragstar 650 Custom '98. Are cineva de vanzare? Nu mai intreb de un dispozitiv de indreptat orgoliu teribil de sifonat, ca din ala sigur nu gasesc...

 

 

maneta de frana cred ca am eu nichelata de la louis ca le-am comandat pe ambele dar mi-au adus doar una apoi nu mai aveau si pe cealalta

caut in garaj si te anunt ...

Link to post
Share on other sites

INTALNIREA DRAGSTAR-URILOR IN BUCURESTI PE UNDE SE FACE ? in afara de ceea de la ARC miercurea la 18.30 !

Link to post
Share on other sites

INTALNIREA DRAGSTAR-URILOR IN BUCURESTI PE UNDE SE FACE ? in afara de ceea de la ARC miercurea la 18.30 !

Link to post
Share on other sites

Salut,

Am si eu un XVS de 650.

Stie careva daca aripile de la clasic se potrivesc? daca da ..pe unde se gasesc aripi de clasic de vanzare?

Mersi frumos.

Link to post
Share on other sites
Salut,

Am si eu un XVS de 650.

Stie careva daca aripile de la clasic se potrivesc? daca da ..pe unde se gasesc aripi de clasic de vanzare?

Mersi frumos.

 

 

salut

aripa fata de dragstar classic nu se potriveste la celalalt model pentru ca roata este mult mai mare la classic

si furca este diferita distanta intre brate este mai mare la classic

cea de pe spate s-ar putea sa se potriveasca

aripi poti gasi pe ebay.de sau ebay.com

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
;) :wave:

 

 

 

asta era linkul pe care vroiam sa-l pun ...ma bad :D

 

 

;)

 

 

 

foarte misto sunet !!!! tare

 

salut. ma intereseaza un set de tobe galagioase sau foarte galagioase pt un dragsta de 1100 din 2003 [xvs1100 vp05]

 

 

foarte misto sunt cele de la louis ( finalele) suna bestial de misto... dar numai pentru cei fara probleme cu urechea dreapta ...

 

Conform zicalei ca prostia daca nu doare costa, am reusit sa trantesc motorul spectaculos dar cu mult noroc am scapat relativ intreg. Pantalonii, geaca si ghetele se repara cu ceva petice si vopsea. Ar mai fi nevoie de un suport oglinda dreapta (surprinzator oglinda a scapat nesparta), o maneta frana fata, o scarita fata dreapta (eventual si suportul aferent) si inaltatoare ghidon standard pentru Dragstar 650 Custom '98. Are cineva de vanzare? Nu mai intreb de un dispozitiv de indreptat orgoliu teribil de sifonat, ca din ala sigur nu gasesc...

 

 

 

salut,

dupa ce montez eu manerul de frana nichelat pe care tocmai l-am cumparat... poate se potriveste al meu vechi!

dragstar clasic 1100 /2005

 

vand saua originala stoc a dragstarului meu 1100 / 2005 .... daca are nevoie cineva ma gaseste.....

 

Aceasta este saua stoc de Yamaha dragstar 1100 clasic :

 

 

 

daca ma poate ajuta cineva, VA ROG !!!!!!

 

Am nevoie de piulita su piesa care face ca semnalele de pe fata la dragstar sa stea in jos..... in prelungirea priectoarelor....

 

stie cineva de unde as putea sa cumpar 2 bucati >!?!?!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
intrebare de incepator: sepoate pune pe DS 650 roata mai lata pe fata? dar pe spate? ce implica acestae modificari?

 

te referi la dragstarul 650 sau 650A adica cel classic

cel classic are roata pe fata de 130/16 cel normal are roata de 100/19

pe spate sunt aceleasi dimensiuni

Link to post
Share on other sites

ma refer la dagstar 650 simplu cu softail,am inteles ca au dimensiuni diferite ,ma intereseaza daca se pot schimba pe 650 simplu cu roti mai late ca si cele de pe 650A de exemplu.Dar pe spate se poate mai lata fara a modifica semnificativ cadrul?

Link to post
Share on other sites
ma refer la dagstar 650 simplu cu softail,am inteles ca au dimensiuni diferite ,ma intereseaza daca se pot schimba pe 650 simplu cu roti mai late ca si cele de pe 650A de exemplu.Dar pe spate se poate mai lata fara a modifica semnificativ cadrul?

 

pe spate eu cred ca daca vrei roata mai mare direct nu se poate pune avand si cardanul trebuie verificat daca poti pune o janta cu cauciuc mai mare fara sa atinga de cadru

dar asta inseamna sa desfaci spitele si sa le pui pe cealalta janta

din cate am vazut eu este greu sa modofici furca spate sa intre roata mai mare

pe fata se poate sa pui roata mai mare direct dar trebuie verificat dupa cum arata latinea intre bratele furcii

sau poate aceeasi treaba janta mai mare pe acelasi butuc

trebuiesc comarate in primul rand masurate si apoi vezi

bafta

 

vand chestii de dragstar

maneta frana nichelata

capacele de la motor stare buna negre fara embleme

post-12913-1232104168_thumb.jpg

post-12913-1232104183_thumb.jpg

post-12913-1232104197_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

cam cat consuma dragu de 1100 classic? ceva problema din cauza racirii pe aer? idei ,pareri recomandari

Link to post
Share on other sites

Legat de acelasi model (XVS 1100) am si eu o intrebare catre posesori: In pozitia originala - adica NU comenzi avansate - scaritele sau suporturile pentru picioare ar fi incomode pentru un rider de numai 170 cm? Ma refer la drum lung, nu-s prea intinse picioarele la orizontala, si prea multa greutate pe baza coloanei? Intreb asta pentru ca sunt obisnuit sa am calcaiele mai sub sea, si mi-e ca spatele meu cam sensibil sa nu agreeze pozitia...

Multumesc anticipat binevoitorilor ce vor raspunde!

 

L.E. Stiu ca a sunat a intrebare de noob, asa ca hai sa reformulez: pozitia de conducere difera mult de cea de pe un VN 800 classic? Asta e singurul cruiser pe care l-am condus, si numai pe distante scurte. Totusi mi s-a parut ok. Poate cineva dintre posesorii de XVS 1100 a mers si pe Vulcan vreodata...

10X again!

Link to post
Share on other sites

hau

am testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata?

 

 

hau

am testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata? ceva site-uri unde sa gsesc poze-musai vreau sa ii schimb culoarea

Link to post
Share on other sites
hau

am testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata?

doar daca schimbi uleiul de furca si eventual daca motoru e mai vechi schimbi arcurile. in rest nu stiu deca mai sunt alte posibilitati de reglare.

Link to post
Share on other sites

un dragstar de 1100 la o viteza de 100-120 dar fara a schimba vitezele in turatii mari, mie mi-a consumat 5,2/100km , iar in legatura cu garda motocicletei intradevar este un pic cam joasa dar nu prea ai ce sai faci decat sa incepi sai faci modificari (sai prelungesti telescoapele fata fara ai umbla la unghi) ceea ce nu-ti recomand decat daca vrei sa-ti faci un custom , iar cu racirea nu am avut probleme doar ca in oras se incinge binisor si degaja ceva caldura la picioare.

 

bafta si asfalt uscat tuturor posesorilor de dragstar.

 

un dragstar de 1100 la o viteza de 100-120 dar fara a schimba vitezele in turatii mari, mie mi-a consumat 5,2/100km , iar in legatura cu garda motocicletei intradevar este un pic cam joasa dar nu prea ai ce sai faci decat sa incepi sai faci modificari (sai prelungesti telescoapele fata fara ai umbla la unghi) ceea ce nu-ti recomand decat daca vrei sa-ti faci un custom , iar cu racirea nu am avut probleme doar ca in oras se incinge binisor si degaja ceva caldura la picioare.

 

bafta si asfalt uscat tuturor posesorilor de dragstar.

Link to post
Share on other sites
hau

am testat ieri,in vederea cumpararii, un dragstar de 1100 classic-ma coafeaza nespus motorul-numai ca am o mica dilema-are garda la sol foarte mica-aveti idee ce reglaje se mai pot face-ma refer la partea de suspensii fata?

Daca vrei motor mai inalt iti iei enduro, am condus dragstar si pot spune ca nu e chiar asa jos cum zici tu, doar nu vrei sa urci borduri cu el sau sa mergi pe cimp,arata foarte frumos are o linie superba dragstarul,te inveti cu el si ai grija cum te bagi si pe unde.....ca doar tu il conduci pe el nu el pe tine :yikes:

 

parerea mea

Link to post
Share on other sites

adevar graieste robby, dupa cum ne-a obisnuit...

la dragstar e simplu. daca partea de jos a cadrului si cardanul sunt paralele cu solul e ok. inseamana ca suspensiile sunt la inaltimea standard. pe asfalt corect are garda ultra suficienta. in rest...situatia devine mai deosebita nitel, dar asta e farmecul yahturilor de dimensiuni medii si mari pe sosea :yikes:

Link to post
Share on other sites

L.E. Stiu ca a sunat a intrebare de noob, asa ca hai sa reformulez: pozitia de conducere difera mult de cea de pe un VN 800 classic? Asta e singurul cruiser pe care l-am condus, si numai pe distante scurte. Totusi mi s-a parut ok. Poate cineva dintre posesorii de XVS 1100 a mers si pe Vulcan vreodata...

10X again!

 

am mers eu si pe vulcan si pe dragstar.eu am 1.75 si sunt destul de scurt in craci.la dragstar cu comenzile de la mama lui stau cu picioarle flexate pe foot pads-mi se pare ca chiar mai flexate un pic de ct la vt 600 c shadow.

 

Daca vrei motor mai inalt iti iei enduro, am condus dragstar si pot spune ca nu e chiar asa jos cum zici tu, doar nu vrei sa urci borduri cu el sau sa mergi pe cimp,arata foarte frumos are o linie superba dragstarul,te inveti cu el si ai grija cum te bagi si pe unde.....ca doar tu il conduci pe el nu el pe tine :yikes:

 

parerea mea

exact asta am facut- am coborat o bordurica si a simtit imediat- e bine de stiut sa nu mai cobor borduri ca satanistii-sambata il scot la primul drum - va tiu la curent.

Link to post
Share on other sites
am mers eu si pe vulcan si pe dragstar.eu am 1.75 si sunt destul de scurt in craci.la dragstar cu comenzile de la mama lui stau cu picioarle flexate pe foot pads-mi se pare ca chiar mai flexate un pic de ct la vt 600 c shadow.

 

 

-sambata il scot la primul drum - va tiu la curent.

 

Multam, Kessule! M-ai linistit oarecum.

Baga impresii de la road-test si poze daca se poate.

Edited by ZAPPY
Link to post
Share on other sites
exact asta am facut- am coborat o bordurica si a simtit imediat- e bine de stiut sa nu mai cobor borduri ca satanistii-sambata il scot la primul drum - va tiu la curent.

 

iti spun o kiestie dragstarul are garda la sol foarte ok, cind cobori o bordura cu timpul te obisnuiesti cu garda care o are, clar daca urci sau cobori o bordura mica cu dragstarul ,o faci pe cit posibil de incet, ca doar e sau va fii motorul tau....

Dragstarul este un motor care daca tu ai grija de el , el are de tine, usor de itretinut si foarte manevrabil cu toate ca are gabarit si iti da senzatia ca e greu, o data pus in miscare e usor de condus....

 

salut

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...