Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc pt sfaturi baieti, am sa-l pastrez atunci. Prima data fusese reglat prea aproape de far si de la vibratii imi zgariase putin cromul de pe far . Cu parbrizul montat nu se mai vede insa nimic pe far si economisesc si ceva banuti , pt ca intentionam sa-mi iau un con de far nou in primavara , insa Doamne cat poate sa coste !

 

Crashbar am luat . Cred ca-i ca modelul tau DStar . Este montat in fotografia de la service.

 

 

Inca odata multumiri !


» Post actualizat in 09 Dec 2014 12:32

Cu un singur lucru nu sunt de acord cu tine....cu partea "pura placere de a ma plimba in jurul orasului in weekendurile insorite".

 

 

@Srgx :Stand langa Otopeni nu prea m-a atras orasul sau plimbarile lungi momentan . Cred ca tb sa si capat experienta pe motor. Oricum e bine ca-mi place sa ma plimb cu el :)....si cred ca un grup de cativa impatimiti este mai motivant decat sa te plimbi singurel

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca incepi sa iesi cat de cat, o sa gasesti impatimiti care se dau cu motoare :) Pentru asta sa nu-ti faci griji. Mai sunt si intalnirile cu motoristi, excursii, etc. O sa vezi ca un drum de 100-200 de km nu e mare branza cu motorul, de-abia te incalzesti.

 

Oricum, se pare ca au aparut Dragstaristi mai multi in zona, veste buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

O venit iarna si "fierele de placere" intra la operatii estetice - post-25613-0-90470900-1418159701_thumb.jpgpost-25613-0-36445700-1418159712_thumb.jpg

Am planuri pentru dragstar, iar planurile sunt de natura comerciala. Adica dupa ce il termint il scot la vanzare, atunci o sa revin cu detalii.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aship mai esti interesat de sea? Uite poze - post-25613-0-70664000-1418159900_thumb.jpgpost-25613-0-58157200-1418159906_thumb.jpgpost-25613-0-21691200-1418159912_thumb.jpgpost-25613-0-04789200-1418159918_thumb.jpg Daca da pretul este de 100 euro, daca nu atunci le postez la vanzari. Uite cum a fost pe dragstarul meu - post-25613-0-60078700-1418160005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știu ca mare parte din dorința de a cumpăra Drag-ul meu a fost acest parbriz. Completează motorul si îi da aspectul pe care l-am căutat la o motocicleta. Am 1.90 înălțime si peste 95kg "în viu".😀 Nu cred ca fara el mi-ar fi mai bine, cu orice viteza as rula. Pana in 130km/h, bineînțeles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaa😀...culmea e ca nu stiu ce "animal" de motor mi-as permite sa cumpăr sa arat "decent" pe el. Sincer nu cred ca sunt chiar disproporționat... sau cel puțin eu ma simt ok in combinație cu "Draga" mea. Am vrut inițial ca prim motor sa îmi cumpăr un Virago. Deci... comparativ, cred că acum e acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaa...culmea e ca nu stiu ce "animal" de motor mi-as permite sa cumpăr sa arat "decent" pe el. Sincer nu cred ca sunt chiar disproporționat... sau cel puțin eu ma simt ok in combinație cu "Draga" mea. Am vrut inițial ca prim motor sa îmi cumpăr un Virago. Deci... comparativ, cred că acum e acceptabil.

 

Intr-adevar, oamenii mari (de inaltime) au o problema cu mtoarele mici. Stau si inghesuiti si arata si un pic cam ridicol dpdv estetic.

Dar exista o gramada de motoare si pentru oameni mari. Depinde ce-ti doresti si cat te tine buzunarul.

- in primul rand se potrivesc toate motocicletele din gama enduro-touring - gen BMW R 1200GS, Yamaha SuperTenere, Ducati Multistrada etc

- pe urma sunt cruiserele mari - de la Star Motorcycles (Yamaha) oricare din modelele RoadStar / WildStar, Roadliner, Stratoliner, VMax (cel nou, ca ala vechi e mai micut), Raider sau chiar V Star 1300

 

Daca vrei numai cruiser si vrei mai entry level si cu bani mai putini eu stiu un singur model - Suzuki Volusia C 800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să poluez aiurea topicul dar, privind caracteristicile modelelor menționate vorbim de maxim 10 cm lungime in plus. Si depinde de felul in care acești centimetri sunt "asamblati" pe motor. Eu, ca si tine, probabil ma simt "îmbrăcat "bine de Drag, dar neavand km multi poate ca îmi voi schimba părerea. Deocamdată îmi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu visez la un xv1900 raider....visez

 

Vis materializat.... :peace:! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga!

htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/

post-44963-0-67049700-1418481127_thumb.jpg

post-44963-0-63575400-1418481202_thumb.jpg

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vis materializat.... :peace:! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga!

htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/

Parerea mea e ca trebuie sa mai astepti , nu ai fost prea inspirat in alegere, sincer arata urat de tot, dar vorba ta, iarna-i lunga, poate te prinde muza si gasesti alta varianta.....Asta imi zgarie retina, astept alta descoperire....

Salutari si spor la cautat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Cauta un prieten piese pentru un dragstar de 650 ( partea din fata) janta, furca, disk frână. Daca știți unul de dezmembrat va rog sa dati de stire. Din cate stiu si cel de 400cc se potrivește.

Mulțumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

O venit iarna si "fierele de placere" intra la operatii estetice - attachicon.gifWP_20141209_013.jpgattachicon.gifWP_20141209_015.jpg

Am planuri pentru dragstar, iar planurile sunt de natura comerciala. Adica dupa ce il termint il scot la vanzare, atunci o sa revin cu detalii.

 

Nu stiu zau ce te-a apucat sa-ti iei Sportster. Renunti tu la Staruri? Cu banii pe care i-ai dat pe HD mai bine iti luai un RoadStar (cred ca gasesti pe la 6000 euro sh) si ala e cel mai tare motor din lume ca baza pentru customizat.

Vis materializat.... :peace:! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga!

htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/

 

Nu merge linkul pe care l-ai pus.

As fi curios si eu cum suna un VTwin de 1900cmc cu toba sport. Cred ca o sa ajunga viral filmuletul de pe youtube :)

 

Dupa ce inregistrezi sunetul sa dai repede jos toba aia ca arata odios.

Mie tobele din fabrica nu mi se par asa de urate. Vat ca asta e trendul acum - cu burlane mari supradimensionate. Macar sunt desenate frumos, urmaresc linia aripii spate, chiar daca sunt exagerate.

 

Uite 2 variante chopperite

 

RDR-TIP-1-3.jpg

 

modelpart_4504.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vis materializat.... :peace:! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga!

htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/

Ahoi!

Esapamentul ala nu se potriveste de fel, e Hîddd, nu merge deloc cu linia motocicletei... Sper ca nu te superi dar chiar nu merge, iar din cate stiu eu tu ai gusturi bune la esapament!!!

 

Imi pare rau ca nu ne-am intalnit saptamanile trecut cand am trecut prin BN, eram foarte curios de bestia ta, sa o vad. Ramne pe data viitoare!!!

 

Ti-am gasit link-ul @Motorius

» Post actualizat in 14 Dec 2014 12:26

Nu stiu zau ce te-a apucat sa-ti iei Sportster. Renunti tu la Staruri? Cu banii pe care i-ai dat pe HD mai bine iti luai un RoadStar (cred ca gasesti pe la 6000 euro sh) si ala e cel mai tare motor din lume ca baza pentru customizat.

Ahoi!

Pur si simplu mi s-a parut o okazie, l-am luat la un pret foarte bun si doresc o perioada sa am in garaj si un Harley cu care sa ma joc!

Chiar am avut o oferta foarte buna pentru un RoadStar dar imi lipseau din buget aproximativ 500-700 euro asa ca momentan m-am limitat la Harley.

Inca n-am renuntat la Star, inca nu e pus la vanzare. Dupa ce il finalizez il scot la vanzare si daca nu se vinde o sa am grija de el pentru ca e un motor foarte bun si m-a dus zeci si zeci de mii de km si chiar nu e un motor de aruncat.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu si eu ideii conform careia esapamentul acela de motor racing nu are ce cauta pe aceasta motocicleta. E ca si cum am pune eleron pe un Mercedes 300SL din '55.

 

sunt pe ebay o groaza de modele care suna excelent si la preturi ok. succes la remodelat ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Esapamentul ala nu se potriveste de fel, e Hîddd, nu merge deloc cu linia motocicletei... Sper ca nu te superi dar chiar nu merge, iar din cate stiu eu tu ai gusturi bune la esapament!!!

 

Imi pare rau ca nu ne-am intalnit saptamanile trecut cand am trecut prin BN, eram foarte curios de bestia ta, sa o vad. Ramne pe data viitoare!!!

 

Ti-am gasit link-ul @Motorius

» Post actualizat in 14 Dec 2014 12:26

Ahoi!

Pur si simplu mi s-a parut o okazie, l-am luat la un pret foarte bun si doresc o perioada sa am in garaj si un Harley cu care sa ma joc!

Chiar am avut o oferta foarte buna pentru un RoadStar dar imi lipseau din buget aproximativ 500-700 euro asa ca momentan m-am limitat la Harley.

Inca n-am renuntat la Star, inca nu e pus la vanzare. Dupa ce il finalizez il scot la vanzare si daca nu se vinde o sa am grija de el pentru ca e un motor foarte bun si m-a dus zeci si zeci de mii de km si chiar nu e un motor de aruncat.

 

Pai mai bine customizezi Harley-ul, il vinzi si pe urma iei un Road Star :).

Tu esti talentat la customizari si am vazut ca in clubul tau sunt mai multi baieti pasionati. Poate puteti face o afacere din pasiunea asta. Nu stiu daca mai tine ca inainte de criza - atunci un motor customizat se vindea cu cateva zeci de mii de euro in strainatate. Acum sigur nu mai e ca inainte, dar daca faceti lucruri frumoase veti gasi si cumparatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Dstar mulțumesc de compliment si aprecieri, dar niciodată n-am făcut costumizarile pentru bani ci doar din simplă plăcere si uz personal. Mi-au trecut asa vag idei de afacere prin cap, dar adevărul e că nu e piață la noi pentru așa ceva, iar ca să te afirmi afară ai de muncit enorm și să pierzi mult timp din viața ta. In plus mai e nevoie si de bani si de noroc!

Eu am să rămân unul care face modificări de "garaj" și cam atât. Cu privire la Rodstar pot sa zic ca momentan un Big V-twin nu e de bugetul meu.

Băieții de la mine din club nu mai sunt chiar asa de entuziasti cum au fost sau cum sunt eu, chiar de curând unul a schimbat motorul cu un enduro turing si a iesit tam tam. In schimb băieții de la Wheels of Fire Zalău sunt la un alt nivel si ii laud.

» Post actualizat in 15 Dec 2014 09:28

Am uitat sa zic ca primul motor pe care l-am modificat l-am luat cu 3500€, am băgat in el cam 1500€ si l-am dat cu 2100€. Era un Virago de 535cc din 1997, care acuma e vai si amar....chiar îmi e milă de munca pe care am depus-o ca sa-l îngrijesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Virago n-ai cum sa castigi bani niciodata. E o motocicleta prea mica. Orice ai face nu poate atrage atentia. Asta nu inseamna ca nu e buna. E un cal de povara, un fel de magarus - tine mult si bine la tavaleala.

Ca sa faci un motor custom si sa fie si atractiv e musai sa fie big VTwin. Asta e piata.

 

E foarte greu sa razbati in lumea customizatorilor. Deja sunt firme care si-au facut un nume si-au dotat atelierele cu scule scumpe si eficiente. Dar nah, aici este si frumusetea - cu cat devin mai mari cu atat se departeaza de ideea de garajisti, de lucru hand-made. Devin corporatii si se lupta cu alte corporatii... si astfel lasa un loc gol pentru un alt garajist entuziast.

 

Cred ca mai usor poti sa faci o afacere daca incerci sa faci custom parts. De exemplu, cum ti-ai facut aripa din spate la Dragstar - Tie ti-a iesit foarte fain si cred ca ar fi multi doritori pentru astfel de aripi. Daca le scoti la un pret bun si poti face serie mica cred ca le vinzi usor.

Tot s-a vorbit mai devreme de seile Mustang. Pai aia tot asa au inceput - cu un model de sa facut manual. Le-a iesit atat de bine modelul ala ca au devenit cunoscuti in toata lumea.

Cu cateva scule pe care le poti face chiar tu poti sa faci ghidoane custom, crashb-baruri custom, esapamente custom, suporturi pentru bagaje custom. Da, e piata plina si de asa ceva, dar aici depinde foarte mult si de design - daca esti inspirat si faci un design super, atunci iei fata tuturor.

 

Scuze de off topic.

Cred ca se accepta totusi, ca am vorbit de chopperit nu de fotbal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg un lucru : de ce isi doresc multi motociclisti viteza si peste 1100 CM cubi de la un chopper ? De ce sa zbori cu un chopper in pozitia aceea ? nu este oare chopperul un motor pt relaxare, plimbari , etc? Daca vrei adrenalina iti iei un CB 900 sau alte aberatii sport ? ....dar sa -ti doresti sa mergi cu 140 km/h cu un chopper mi se pare ca pierzi esenta ....umila mea parere :) . Eu inca nu pot intelege de ce se plang multi de puterea unui 650 care este dupa mine suficienta pt orice drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...