mike_mp Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) Multumesc pt sfaturi baieti, am sa-l pastrez atunci. Prima data fusese reglat prea aproape de far si de la vibratii imi zgariase putin cromul de pe far . Cu parbrizul montat nu se mai vede insa nimic pe far si economisesc si ceva banuti , pt ca intentionam sa-mi iau un con de far nou in primavara , insa Doamne cat poate sa coste ! Crashbar am luat . Cred ca-i ca modelul tau DStar . Este montat in fotografia de la service. Inca odata multumiri ! » Post actualizat in 09 Dec 2014 12:32Cu un singur lucru nu sunt de acord cu tine....cu partea "pura placere de a ma plimba in jurul orasului in weekendurile insorite". @Srgx :Stand langa Otopeni nu prea m-a atras orasul sau plimbarile lungi momentan . Cred ca tb sa si capat experienta pe motor. Oricum e bine ca-mi place sa ma plimb cu el ....si cred ca un grup de cativa impatimiti este mai motivant decat sa te plimbi singurel Editat Decembrie 9, 2014 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Daca incepi sa iesi cat de cat, o sa gasesti impatimiti care se dau cu motoare Pentru asta sa nu-ti faci griji. Mai sunt si intalnirile cu motoristi, excursii, etc. O sa vezi ca un drum de 100-200 de km nu e mare branza cu motorul, de-abia te incalzesti. Oricum, se pare ca au aparut Dragstaristi mai multi in zona, veste buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) Ahoi! O venit iarna si "fierele de placere" intra la operatii estetice - Am planuri pentru dragstar, iar planurile sunt de natura comerciala. Adica dupa ce il termint il scot la vanzare, atunci o sa revin cu detalii. Editat Decembrie 9, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 @Aship mai esti interesat de sea? Uite poze - Daca da pretul este de 100 euro, daca nu atunci le postez la vanzari. Uite cum a fost pe dragstarul meu - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 @IceLord Am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Eu știu ca mare parte din dorința de a cumpăra Drag-ul meu a fost acest parbriz. Completează motorul si îi da aspectul pe care l-am căutat la o motocicleta. Am 1.90 înălțime si peste 95kg "în viu". Nu cred ca fara el mi-ar fi mai bine, cu orice viteza as rula. Pana in 130km/h, bineînțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Ti-am răspuns @aship O zi bună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) @ermitaje Vad ca si tu faci parte din categoria mea...lungan pe un motor micut ) Editat Decembrie 10, 2014 de SrgX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Daaaa...culmea e ca nu stiu ce "animal" de motor mi-as permite sa cumpăr sa arat "decent" pe el. Sincer nu cred ca sunt chiar disproporționat... sau cel puțin eu ma simt ok in combinație cu "Draga" mea. Am vrut inițial ca prim motor sa îmi cumpăr un Virago. Deci... comparativ, cred că acum e acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Eu visez la un xv1900 raider....visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Daaaa...culmea e ca nu stiu ce "animal" de motor mi-as permite sa cumpăr sa arat "decent" pe el. Sincer nu cred ca sunt chiar disproporționat... sau cel puțin eu ma simt ok in combinație cu "Draga" mea. Am vrut inițial ca prim motor sa îmi cumpăr un Virago. Deci... comparativ, cred că acum e acceptabil. Intr-adevar, oamenii mari (de inaltime) au o problema cu mtoarele mici. Stau si inghesuiti si arata si un pic cam ridicol dpdv estetic. Dar exista o gramada de motoare si pentru oameni mari. Depinde ce-ti doresti si cat te tine buzunarul. - in primul rand se potrivesc toate motocicletele din gama enduro-touring - gen BMW R 1200GS, Yamaha SuperTenere, Ducati Multistrada etc - pe urma sunt cruiserele mari - de la Star Motorcycles (Yamaha) oricare din modelele RoadStar / WildStar, Roadliner, Stratoliner, VMax (cel nou, ca ala vechi e mai micut), Raider sau chiar V Star 1300 Daca vrei numai cruiser si vrei mai entry level si cu bani mai putini eu stiu un singur model - Suzuki Volusia C 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Nu vreau să poluez aiurea topicul dar, privind caracteristicile modelelor menționate vorbim de maxim 10 cm lungime in plus. Si depinde de felul in care acești centimetri sunt "asamblati" pe motor. Eu, ca si tine, probabil ma simt "îmbrăcat "bine de Drag, dar neavand km multi poate ca îmi voi schimba părerea. Deocamdată îmi place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 (editat) Eu visez la un xv1900 raider....visez Vis materializat.... ! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga! htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/ Editat Decembrie 13, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Vis materializat.... ! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga! htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/ Parerea mea e ca trebuie sa mai astepti , nu ai fost prea inspirat in alegere, sincer arata urat de tot, dar vorba ta, iarna-i lunga, poate te prinde muza si gasesti alta varianta.....Asta imi zgarie retina, astept alta descoperire.... Salutari si spor la cautat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 @Motorius Bestial motoru, cel putin partea stanga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Ahoi! Cauta un prieten piese pentru un dragstar de 650 ( partea din fata) janta, furca, disk frână. Daca știți unul de dezmembrat va rog sa dati de stire. Din cate stiu si cel de 400cc se potrivește. Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Ahoi! O venit iarna si "fierele de placere" intra la operatii estetice - WP_20141209_013.jpgWP_20141209_015.jpg Am planuri pentru dragstar, iar planurile sunt de natura comerciala. Adica dupa ce il termint il scot la vanzare, atunci o sa revin cu detalii. Nu stiu zau ce te-a apucat sa-ti iei Sportster. Renunti tu la Staruri? Cu banii pe care i-ai dat pe HD mai bine iti luai un RoadStar (cred ca gasesti pe la 6000 euro sh) si ala e cel mai tare motor din lume ca baza pentru customizat. Vis materializat.... ! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga! htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/ Nu merge linkul pe care l-ai pus. As fi curios si eu cum suna un VTwin de 1900cmc cu toba sport. Cred ca o sa ajunga viral filmuletul de pe youtube Dupa ce inregistrezi sunetul sa dai repede jos toba aia ca arata odios. Mie tobele din fabrica nu mi se par asa de urate. Vat ca asta e trendul acum - cu burlane mari supradimensionate. Macar sunt desenate frumos, urmaresc linia aripii spate, chiar daca sunt exagerate. Uite 2 variante chopperite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Dstar,daca nu merge linkul cauta pa youtube: Yamaha Raider slip on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 (editat) Vis materializat.... ! E din 2012 cu o mile la bord!!! Acum are vreo 900 mile si incerc diferite variante de evacuare ca de, iarna e lunga! htt/www.youtube.com/watch?v=1_yzT_fUe3Qps:/ Ahoi! Esapamentul ala nu se potriveste de fel, e Hîddd, nu merge deloc cu linia motocicletei... Sper ca nu te superi dar chiar nu merge, iar din cate stiu eu tu ai gusturi bune la esapament!!! Imi pare rau ca nu ne-am intalnit saptamanile trecut cand am trecut prin BN, eram foarte curios de bestia ta, sa o vad. Ramne pe data viitoare!!! Ti-am gasit link-ul @Motorius » Post actualizat in 14 Dec 2014 12:26 Nu stiu zau ce te-a apucat sa-ti iei Sportster. Renunti tu la Staruri? Cu banii pe care i-ai dat pe HD mai bine iti luai un RoadStar (cred ca gasesti pe la 6000 euro sh) si ala e cel mai tare motor din lume ca baza pentru customizat. Ahoi! Pur si simplu mi s-a parut o okazie, l-am luat la un pret foarte bun si doresc o perioada sa am in garaj si un Harley cu care sa ma joc! Chiar am avut o oferta foarte buna pentru un RoadStar dar imi lipseau din buget aproximativ 500-700 euro asa ca momentan m-am limitat la Harley. Inca n-am renuntat la Star, inca nu e pus la vanzare. Dupa ce il finalizez il scot la vanzare si daca nu se vinde o sa am grija de el pentru ca e un motor foarte bun si m-a dus zeci si zeci de mii de km si chiar nu e un motor de aruncat. Editat Decembrie 14, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 subscriu si eu ideii conform careia esapamentul acela de motor racing nu are ce cauta pe aceasta motocicleta. E ca si cum am pune eleron pe un Mercedes 300SL din '55. sunt pe ebay o groaza de modele care suna excelent si la preturi ok. succes la remodelat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Ahoi! Esapamentul ala nu se potriveste de fel, e Hîddd, nu merge deloc cu linia motocicletei... Sper ca nu te superi dar chiar nu merge, iar din cate stiu eu tu ai gusturi bune la esapament!!! Imi pare rau ca nu ne-am intalnit saptamanile trecut cand am trecut prin BN, eram foarte curios de bestia ta, sa o vad. Ramne pe data viitoare!!! Ti-am gasit link-ul @Motorius » Post actualizat in 14 Dec 2014 12:26 Ahoi! Pur si simplu mi s-a parut o okazie, l-am luat la un pret foarte bun si doresc o perioada sa am in garaj si un Harley cu care sa ma joc! Chiar am avut o oferta foarte buna pentru un RoadStar dar imi lipseau din buget aproximativ 500-700 euro asa ca momentan m-am limitat la Harley. Inca n-am renuntat la Star, inca nu e pus la vanzare. Dupa ce il finalizez il scot la vanzare si daca nu se vinde o sa am grija de el pentru ca e un motor foarte bun si m-a dus zeci si zeci de mii de km si chiar nu e un motor de aruncat. Pai mai bine customizezi Harley-ul, il vinzi si pe urma iei un Road Star . Tu esti talentat la customizari si am vazut ca in clubul tau sunt mai multi baieti pasionati. Poate puteti face o afacere din pasiunea asta. Nu stiu daca mai tine ca inainte de criza - atunci un motor customizat se vindea cu cateva zeci de mii de euro in strainatate. Acum sigur nu mai e ca inainte, dar daca faceti lucruri frumoase veti gasi si cumparatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Ahoi! @Dstar mulțumesc de compliment si aprecieri, dar niciodată n-am făcut costumizarile pentru bani ci doar din simplă plăcere si uz personal. Mi-au trecut asa vag idei de afacere prin cap, dar adevărul e că nu e piață la noi pentru așa ceva, iar ca să te afirmi afară ai de muncit enorm și să pierzi mult timp din viața ta. In plus mai e nevoie si de bani si de noroc! Eu am să rămân unul care face modificări de "garaj" și cam atât. Cu privire la Rodstar pot sa zic ca momentan un Big V-twin nu e de bugetul meu. Băieții de la mine din club nu mai sunt chiar asa de entuziasti cum au fost sau cum sunt eu, chiar de curând unul a schimbat motorul cu un enduro turing si a iesit tam tam. In schimb băieții de la Wheels of Fire Zalău sunt la un alt nivel si ii laud. » Post actualizat in 15 Dec 2014 09:28 Am uitat sa zic ca primul motor pe care l-am modificat l-am luat cu 3500€, am băgat in el cam 1500€ si l-am dat cu 2100€. Era un Virago de 535cc din 1997, care acuma e vai si amar....chiar îmi e milă de munca pe care am depus-o ca sa-l îngrijesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Cu Virago n-ai cum sa castigi bani niciodata. E o motocicleta prea mica. Orice ai face nu poate atrage atentia. Asta nu inseamna ca nu e buna. E un cal de povara, un fel de magarus - tine mult si bine la tavaleala. Ca sa faci un motor custom si sa fie si atractiv e musai sa fie big VTwin. Asta e piata. E foarte greu sa razbati in lumea customizatorilor. Deja sunt firme care si-au facut un nume si-au dotat atelierele cu scule scumpe si eficiente. Dar nah, aici este si frumusetea - cu cat devin mai mari cu atat se departeaza de ideea de garajisti, de lucru hand-made. Devin corporatii si se lupta cu alte corporatii... si astfel lasa un loc gol pentru un alt garajist entuziast. Cred ca mai usor poti sa faci o afacere daca incerci sa faci custom parts. De exemplu, cum ti-ai facut aripa din spate la Dragstar - Tie ti-a iesit foarte fain si cred ca ar fi multi doritori pentru astfel de aripi. Daca le scoti la un pret bun si poti face serie mica cred ca le vinzi usor. Tot s-a vorbit mai devreme de seile Mustang. Pai aia tot asa au inceput - cu un model de sa facut manual. Le-a iesit atat de bine modelul ala ca au devenit cunoscuti in toata lumea. Cu cateva scule pe care le poti face chiar tu poti sa faci ghidoane custom, crashb-baruri custom, esapamente custom, suporturi pentru bagaje custom. Da, e piata plina si de asa ceva, dar aici depinde foarte mult si de design - daca esti inspirat si faci un design super, atunci iei fata tuturor. Scuze de off topic. Cred ca se accepta totusi, ca am vorbit de chopperit nu de fotbal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megrez magic Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 tobe finale originale dragstar 650 dacă are cineva de vânzare rog mesaj privat, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Eu nu inteleg un lucru : de ce isi doresc multi motociclisti viteza si peste 1100 CM cubi de la un chopper ? De ce sa zbori cu un chopper in pozitia aceea ? nu este oare chopperul un motor pt relaxare, plimbari , etc? Daca vrei adrenalina iti iei un CB 900 sau alte aberatii sport ? ....dar sa -ti doresti sa mergi cu 140 km/h cu un chopper mi se pare ca pierzi esenta ....umila mea parere . Eu inca nu pot intelege de ce se plang multi de puterea unui 650 care este dupa mine suficienta pt orice drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.