aship Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru.... Probleme la motor nu o sa ai. Pe ala l-am folosit doi ani fara nici un reglaj la motor sau carburator. Reglaje faci daca incepi sa dai gauri in toba, in cutia de aer, etc. Pana cand nu ai gauri, esti ok. Eu zic ca merita investitia din plin si fara beneficiul economiei de benzina. Aia a fost cireasa de pe tort, cu o diferenta destul de mare, de vreo 20km in plus la un plin. Filtre de hartie eu nu mai cumpar veci. Pentru tine nu stiu, tu decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 (editat) Salut! Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere. Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v. De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat. Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM. Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne? Ahoi! Din cand in cand poti sa masori voltajul bateriei. Da, se masoara pe bornele de la baterie. Editat Mai 23, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor. Talpile alea sunt pentru americanii care se dau pe autostrazi. Eu le-am dat jos de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojo Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Salutare. Daca intereseaza pe cineva de pe aici : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1432890500087092&id=529337983775686 In plus, fata de ce scrie acolo, motocicleta are revizie completa, frane, fluide, totul schimbat saptamana aceasta. Anvelopele schimbate anul trecut si utilizate doar pana la mare. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Salut, Vand Dragstar Classic de 650. /index.php?/topic/747176-yamaha-dragstar-classic-650/?p=4345671 Poate intereseaza pe careva de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 Suport genți cromat dreapta și Stanga metalice.... Preț fix 100 lei fără transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba_drm Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Salutare. Știți pe undeva vreun dragstar classic la dezmembrat? Am nevoie de pompa de frâna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Ahoi! Va salut, pana la urma nu releul de pornire e problema, se pare ca un fir undeva e intrerupt la Dragstarul meu. Dupa ce am schimbat 3 relee rezultatul e acelasi. In majoritatea cazurilor porneste, dar daca ma pun pe ea uneori nu porneste (nu conteaza ca e rece sau calda). O misc usor si dupa un timp isi revine si porneste din prima. Undeva trebuie sa caut un fir care se pare ca ar fii intrerupt. O sa revin cu detalii daca ii dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutare. Știți pe undeva vreun dragstar classic la dezmembrat? Am nevoie de pompa de frâna... merge de virago,am eu 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut, un set de tobe de DragStar 650 DE IMPRUMUT pentru mers la RAR, in Bucuresti, are cineva de dat? Platim in bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracones74 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Salut! Am un Dragstar Classic de 650 din 1998 care pierde benzina pe la pompa. Am verificat racoduri si coliere, sunt ok. se pare ca scurgerea e de undeva din corpul pompei. Inca nu am dat jos pompa. Ceva sfaturi de la cei care se pricep sau au intampinat o astfel de problema sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Salut! Am un Dragstar Classic de 650 din 1998 care pierde benzina pe la pompa. Am verificat racoduri si coliere, sunt ok. se pare ca scurgerea e de undeva din corpul pompei. Inca nu am dat jos pompa. Ceva sfaturi de la cei care se pricep sau au intampinat o astfel de problema sunt binevenite. am eu pompa din dezmebrari,ok,testata, daca nu rezolvi problema 0756235216 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracones74 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 am eu pompa din dezmebrari,ok,testata, daca nu rezolvi problema 0756235216 Am rezolvat, mulțumesc oricum! Am dat pompa jos și am suflat pe furtune. Am vazut că pierde benzină pe la îmbinarea celor două părți. E capsulată înte-un fel... Clemele alea metalice se slăbiseră. Nu am scule dedicate, așa că am adoptat metoda empirică a ciocănelului. Știu că nu e indicat, dar a mers. Nu mai pișă iar mobra merge. Sper să țină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduM89 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Salutare Colegi! Nici nu stiu de unde sa incep!!! Am cumparat un Dragstar de 650 de pe la jumatea lui martie, examenul la tarseu il am pe 26.07, pana aici toate bune, intre timp mi-am facut timp sa ajung sa inmatriculez dragstarul, la RAR au gasit oamenii cateva neconcordante, incepator fiind nu am gasit nici un mecanic in mom ala sa vina cu mine cand am luat motorul. Toate au fost remediate cu o gramada de bani dar nu gasesc o pereche de tobe originale de Dragstar sa trec inspectiade 4 zile am inceput sa ma interesez in directia asta ca nu mai am mom banii si timpul necesar sa imi cumpar o pereche de tobe cu tot cu galerii, ca bulangiul le-a sudat cap coada. Am vb in SB, BV, AB, B, CT, Tulcea si un coleg de la Service a cautat in paralel si pana acum nici o sansa de nicaieri. Adica momentan sunt cu caruta rupta in drum si nu am nici o sansa sa rezolv cumva. Stiti cumva pe cineva care ar putea sa-mi vanda sau imprumute tobele cat imi rezolv RARul?Contra cost fara nici o problema doar ca nu am resursele necesare sa-mi comand o pereche de tobe de pe e-bay la 300e si sa ajunga si in timp util. Indiferent de situatie. orice mana de ajutor e bine-venita in momentul astaMs mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Ahoi! Te salut @RaduM89, dacă ai fii fost în Harghita te ajutam cu plăcere. E vorba de RAR sau doar ITP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hajny Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Cumpar pompa de frana pt Yamaha Dragstar 650 sau kit de reparartie daca stit undeva,asta e codul 2KR-25807-00-00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salutare! Am reusit pentru a doua oara sa dau cu starul de pamant... de data asta ceva "light" rezultatul unei acvaplanari. Idea e ca am spart stopul spate, si am comandat unul nou, dar nu stiu ce bec se potriveste. Ma puteti ajuta? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba_drm Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salutari, Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema. Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998. In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare. Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic. S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie? Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata. Multumesc,S. » Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46 Salutari, Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema. Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998. In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare. Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic. S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie? Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata. Multumesc,S. Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salutari, Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema. Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998. In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare. Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic. S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie? Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata. Multumesc, S. » Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46 Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare. Eu am avut aceease problema timp de cateva luni. A trecut moto prin 3 "experti" fara nici un rezultat. Asta de cand am cumparat un set de gume noi si am facut o pana. Ca idee, daca scazi presiunea din cauciuc o sa fie "mai bine" dar nu rezolva problema, creste riscul unu accident, si deformeaza guma. In final am gasit un tip care construieste motoare de curse si are un om care se ocupa special de roti (dupa fiecare cursa trebuie indreptate, echilibrate etc..) Tipul asta a re-echilibrat roata si mi-a spus ca nu se aseza cum trebuie cauciucul pe janta. Lucru de nici 20 minute. Mentionez ca la montarea cauciucului a pus presiune de 5bar, sa se asigure ca se aseaza cum trebuie. De atunci nu am nici o problema! Presiune normala 2.3bar pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salutare! Am reusit pentru a doua oara sa dau cu starul de pamant... de data asta ceva "light" rezultatul unei acvaplanari. Idea e ca am spart stopul spate, si am comandat unul nou, dar nu stiu ce bec se potriveste. Ma puteti ajuta? Mersi, Ahoi! Nasol moment, important sa nu fii patit tu ceva. Ce viteza ai avut cand ai trecut peste pelicula de apa? Asteapta sa vina stopul nou, in mod normal ar trebui sa aiba becul in el. » Post actualizat in 10 Aug 2017 10:26 Salutari, Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema. Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998. In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare. Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic. S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie? Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata. Multumesc, S. » Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46 Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare. Ahoi! Unu la mana e bine sa verifici presiunea in anvelope si fata si spate, in manual e scris care e presiunea corecta dar din cate stiu eu 2.0 fata, 2.25 spate (fara pasager) trebuie sa fie specificat acolo clar ce si cum. Daca nici asta nu are efect, trebuie sa te duci la cineva care chiar stie sa echilibreze roti moto cu aparat de echilibrat roti moto si eventual sa se uite daca sunt deformari ale anvelopei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Ahoi! Nasol moment, important sa nu fii patit tu ceva. Ce viteza ai avut cand ai trecut peste pelicula de apa? Asteapta sa vina stopul nou, in mod normal ar trebui sa aiba becul in el. » Post actualizat in 10 Aug 2017 10:26 Ahoi! Unu la mana e bine sa verifici presiunea in anvelope si fata si spate, in manual e scris care e presiunea corecta dar din cate stiu eu 2.0 fata, 2.25 spate (fara pasager) trebuie sa fie specificat acolo clar ce si cum. Daca nici asta nu are efect, trebuie sa te duci la cineva care chiar stie sa echilibreze roti moto cu aparat de echilibrat roti moto si eventual sa se uite daca sunt deformari ale anvelopei. In jur de 60 aveam. S-a culcat si a alunecat pe dreapta (zgariat crashbar, tobe si atins cobul din dreapta), dar a iesit putin cu fundul pe contrases si a luat coltul spate la un autobuz, de aia am ramas fara stop si aripa ciobita Eu nu am nimic, M-am rostogilit ca-n filme, nici cu casca nu am dat de asfalt, si m-am ales numai cu echipamentul ud. Mi-a venit stopul ieri, era SH, si norocul meu a fost ca avea bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) In jur de 60 aveam. S-a culcat si a alunecat pe dreapta (zgariat crashbar, tobe si atins cobul din dreapta), dar a iesit putin cu fundul pe contrases si a luat coltul spate la un autobuz, de aia am ramas fara stop si aripa ciobita Eu nu am nimic, M-am rostogilit ca-n filme, nici cu casca nu am dat de asfalt, si m-am ales numai cu echipamentul ud. Mi-a venit stopul ieri, era SH, si norocul meu a fost ca avea bec Urat moment, e bine ca nu a fost mai grav, anvelopele ce marca sunt si ce nivel de uzura au? Ma gandeam ca trebuie sa aiba becul in el, altfel era de rahat cel care l-a trimis. Editat August 11, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 E 5 lei un bec, se gasesc peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 E 5 lei un bec, se gasesc peste tot Dar ce tip? asta era intrebarea initiala. Acum stiu am si de rezerva. Urat moment, e bine ca nu a fost mai grav, anvelopele ce marca sunt si ce nivel de uzura au? Ma gandeam ca trebuie sa aiba becul in el, altfel era de rahat cel care l-a trimis. Michelin Commander 2, 80%, din 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.